Akademia coachingu z programem akredytowanym przez Izbę Coachingu
Akademia coachingu z programem akredytowanym przez Izbę Coachingu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Kierunek skierowany do:
- Menedżerów różnych szczebli,
- Osób pracujących w HR,
- Osób zajmujących się profesjonalnym wspieraniem rozwoju: trenerów, doradców, terapeutów, nauczycieli, specjalistów, którzy chcą awansować na stanowiska związane z zarządzaniem ludźmi,
- Przedsiębiorców,
- osób które chcą zdobyć nowy zawód.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi174
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Profesjonalne przygotowanie do samodzielnej pracy w zawodzie coacha, do prowadzenia life i bussines coachingu.- Zdobycie akredytacji Izby Coachingu oraz otwarcie drogi do zdobywania akredytacji międzynarodowych organizacji zrzeszających coachów.
- Nabycie kompetencji coacha, zgodne ze standardami, kodeksem etycznym Izby Coachingu oraz międzynarodowych organizacji zrzeszających coachów na świecie, np. ICF, ICC.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA- Tłumaczy definicję coachingu. - Rozumie Kodeks Etyczny. - Wyjaśnia teorię coachingu i rodzaje coachingu. | Kryteria weryfikacji - Wyjaśnia czym jest coaching oraz jego podstawowe założenia i cele.- Objaśnia zasady etyczne i standardy zawodowe w coachingu, w tym wytyczne Izby Coachingu, ICF i ICC, które regulują praktyki coachów. - Tłumaczy różne podejścia do coachingu, jego zastosowania w organizacjach oraz rolę coacha w procesach zmiany. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI- Przeprowadza trening kompetencyjny coacha. - Efektywnie komunikuje się z otoczeniem. - Wykorzystuje narzędzia coachingowe. - Wykorzystuje działanie neurobiologii w coachingu. | Kryteria weryfikacji - Wykorzystuje umiejętności tworzenia efektywnej relacji z klientem.- Skutecznie komunikuje się w ramach procesu coachingowego, w tym słucha, zadaje pytania i udziela informacji zwrotnej. - Korzysta z takich narzędzi jak: kontraktowanie sesji, zmiana perspektywy, czy facylitowanie procesu zmiany. - Wykorzystuje wiedzę o neurobiologii w pracy coacha, co pozwala lepiej rozumieć procesy zmiany i uczenia się w mózgu. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE- Projektuje sesje coachingowe - Przeprowadza superwizję i projektuje plan rozwoju zawodowego. | Kryteria weryfikacji - Projektuje procesy i strukturę sesji coachingowej.- Uczestniczy w superwizjach, uzyskuje feedback i rozwija swoje kompetencje zawodowe jako coach. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WPROWADZENIE DO COACHINGU (16 godz.)
- Definicja coachingu – czym coaching jest, czym nie jest? (4 godz.)
- Zgodność z wytycznymi Kodeksu Etycznego i standardami zawodu coachingu według Izby Coachingu, ICF, ICC (4 godz.)
- Teoria i rodzaje coachingu. Miejsce coachingu w organizacji (4 godz.)
- Uczenie się i zmiana (4 godz.).
NARZĘDZIA PRACY COACHA I WARSZTAT ROZWOJU KOMPETENCJI COACHA (88 godz.)
- Trening kompetencyjny coacha (4 godz.)
- Współtworzenie relacji (8 godz.)
- Efektywne komunikowanie (8 godz.)
- Cele coachingowe – planowanie, wytycznie, formatowanie celów coachingowych (4 godz.)
- Narzędzia w coachingu oraz trening kompetencyjny coacha. Struktura sesji: kontraktowanie, zmiana perspektywy, zamykanie sesji (9 godz.)
- Narzędzia coachingowe podłączające cel pod wartości (5 godz.)
- Holistyczny coaching a poziomy neurologiczne R. Diltsa (2 godz.)
- Struktura sesji: Kontraktowanie sesji, zmiana perspektywy i zamykanie sesji (6 godz.)
- Narzędzia coachingowe wspierające zmianę perspektywy, budowanie świadomości, facylitowanie procesu uczenia i osiągania rezultatów (6 godz.)
- Neurobiologia w coachingu (4 godz.)
- Wspieranie procesu zmiany, transformacji klienta (12 godz.)
- Modele coachingu (4 godz.)
- Współtworzenie relacji, efektywne komunikowanie, kontraktowanie sesji, zmiana perspektywy i zamykanie sesji (4 godz.)
- Narzędzia coachingowe wspierające zmianę perspektywy (8 godz.)
- Narzędzia wspierające projektowanie działań oraz zarządzanie procesem i odpowiedzialnością (4 godz.).
PROJEKTOWANIE, PROCES I STRUKTURA SESJI COACHINGOWEJ
(16 godz.)
- Sesje na forum prowadzone przez uczestników (4 godz.)
- Projektowanie, struktura i proces w sesji coachingowej (6 godz.)
- Kontraktowanie procesu coachingowego (6 godz.)
PROWADZENIE SESJI COACHINGOWYCH – SESJE OBSERWOWANE
(54 godz.)
- Sesje na forum prowadzone przez uczestników (12 godz)
- Rozwój zawodowy coacha (6 godz.)
- Warsztaty prowadzenia sesji coachingowych w grupach – superwizje (18 godz.)
- Superwizja grupowa (6 godz.)
- Sytuacje trudne podczas sesji coachingu (12 godz.).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Wprowadzenie do studiów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 45,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 45,40 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maja Stoppa
Jako psycholożka z dorosłymi i młodzieżą pracuje od 2003 roku. Zajmuje się coachingiem, wsparciem psychologicznym, badaniem predyspozycji, doradztwem zawodowym, wykorzystaniem wiedzy psychologicznej w biznesie realizując programy rozwojowe dla pracowników firm. Jako trener specjalizuje się w rozwoju umiejętności miękkich, takich jak komunikacja, budowanie relacji, autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, motywacja, zarządzenie czasem czy zarządzanie ludźmi.
Niezwykle ceni dystans i poczucie humoru, które pozwalają spojrzeć na siebie z odpowiedniej perspektywy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji elektronicznej.
Przedstawiona powyżej cena obejmuje obecnie obowiązującą promocje w czesnym oraz obejmuje system płatności 10 rat.
Istnieje możliwość dodania ceny na życzenie - w systemie płatności 1, 2 i 12 rat.
W tym celu prosimy o kontakt z biurem rekrutacji wskazanym powyżej rekrutacjasp@gdansk.merito.pl
Warunki uczestnictwa
Szczegóły pod linkiem https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji
Wymagamy dodatkowo zapis przez uczelniany formularz rekrutacyjny dostępny pod linkiem https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1
Informacje dodatkowe
Szczegóły odnośnie kierunku znajdują się pod linkiem:
https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/akademia-coachingu-z-programem-akredytowanym-przez-izbe-coachingu
Adres
Adres
Na terenie uczelni znajdują się kantyna, bufet, automaty z przekąskami.
Oferujemy bezpłatny parking. Swobodny dojazd na Uczelnię komunikacją miejską (tramwaj, autobus, SKM, PKM)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe