Akademia HR - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
Akademia HR - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów, właściciele przedsiębiorstw, oraz do kandydatów na stanowiska kierownicze u których stwierdzono lukę kompetencyjną w zakresie Zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Osoby które przez firmę zostały zgłoszone do udziału w projekcie.
Nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
Uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji06-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do wykorzystania potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Zapewnienia poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowania rozwiązań opartych o intermentoring. Przeciwdziałania procesom związanym z wypaleniem zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesówdemograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy | Kryteria weryfikacji Definiuje jak procesy demograficznemogą wpłynąć na funkcjonowanie i rozwój firmy, projektuje strategie lub działania, które firma może wdrożyć, aby dostosować się do zmieniających się warunków demograficznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje jakiego rodzaju działaniapozwalają na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Nazywa i rozróżnia podstawowe potrzeby imożliwości pracowników w różnych grupach wiekowych, takie jak dostosowanie szkoleń czy elastyczność w godzinach pracy, projektuje podstawowe działania wspierające pracowników w różnych grupach wiekowych, takie jak programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje charakterystykępracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Nazywa i wymienia podstawowe cechycharakterystyczne pracowników z różnych grup wiekowych i pokoleń, takie jak preferencje dotyczące stylu pracy i komunikacji, planuje szczegółową analizę wpływu różnic pokoleniowych na styl pracy, uwzględniając takie aspekty jak preferencje dotyczące feedbacku, podejście do pracy zespołowej, oczekiwania dotyczące rozwoju kariery, oraz wpływ tych różnic na efektywność pracy i współpracę w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązaniaprawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje regulacje prawne dotyczącezatrudniania osób starszych, w tym ustawy i rozporządzenia dotyczące wieku emerytalnego, polityki zatrudnienia osób starszych, a także inne przepisy dotyczące równego traktowania i ochrony przed dyskryminacją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Adaptuje kampanie społeczne związanez wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+”. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kampanie społeczneskierowane do osób „50+”, uwzględniając takie aspekty jak strategie komunikacji, grupy docelowe, używane media, oraz ocena skuteczności działań w kontekście wyrównywania szans pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby (w tym takżezabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Nazywa i wymienia podstawowy wpływ potrzebzdrowotnych różnych grup wiekowych na polityki HR, takie jak wdrażanie standardowych rozwiązań zdrowotnych, opracowuje zaawansowane programy wsparcia zdrowotnego, które są dostosowane do specyficznych potrzeb zdrowotnych różnych grup wiekowych, takie jak programy rehabilitacyjne, dostosowane plany ubezpieczeń zdrowotnych, oraz inicjatywy wspierające zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników w różnych przedziałach wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracjerozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Różnicuje i wymienia oczekiwaniarozwojowe między grupami wiekowymi, uwzględniając czynniki takie jak cele kariery, potrzeba stabilności vs. zmienności, oraz preferencje dotyczące formy rozwoju, omawia podstawowy wpływ oczekiwań i aspiracji rozwojowych na strategie rozwoju kariery w firmie, takie jak dostosowanie programów szkoleniowych czy planów awansu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia i pozytywnie wykorzystujepotencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe strategie rozwojudo potencjału pracowników z różnych grup wiekowych, takie jak oferowanie standardowych szkoleń i możliwości rozwoju, wdraża podstawowe programy rozwoju i wykorzystania potencjału, takie jak szkolenia ogólne i programy rozwoju umiejętności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje rozwiązania pozwalające nawymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Wymienia i nazywa kompleksowe programywymiany kompetencji, takie jak programy mentoringowe, „shadowing” (obserwacja i nauka od doświadczonych pracowników), oraz projekty intergeneracyjne, które umożliwiają transfer wiedzy i umiejętności w obie strony między pracownikami różnych pokoleń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje i wspiera efektywną pracęzróżnicowanych wiekowo zespołów | Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe działania mającena celu wspieranie efektywnej pracy zespołów złożonych z pracowników różnych grup wiekowych, takie jak organizowanie spotkań integracyjnych czy warsztatów zespołowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane nazachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Planuje podstawowe rozwiązaniaukierunkowane na zachowanie wiedzy i kompetencji pracowników przedemerytalnych, takie jak dokumentowanie kluczowych procesów czy wdrażanie podstawowych programów mentoringowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Wprowadza rozwiązania pozwalającewłączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe strategieintegracji pracowników z różnych pokoleń, takie jak organizowanie wspólnych spotkań czy zespołowych projektów, planuje kompleksowe strategie integracji, takie jak tworzenie programów mentoringowych, organizowanie warsztatów międzygeneracyjnych, oraz rozwijanie struktur zespołowych, które wykorzystują mocne strony pracowników z różnych pokoleń i promują współpracę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie zapobiega wypaleniuzawodowemu – szczególnie „starszych” pracowników | Kryteria weryfikacji Nazywa i charakteryzuje podstawowe symptomywypalenia zawodowego, takie jak chroniczne zmęczenie, obniżona motywacja czy zwiększona frustracja, szczególnie u starszych pracowników, projektuje podstawowe programy prewencyjne, takie jak organizowanie warsztatów zarządzania stresem, czy sesji doradczych dotyczących równowagi między pracą a życiem prywatnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje zróżnicowane wiekowo /pokoleniowo zespoły pracownicze w firmie. | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe działaniaintegracyjne, takie jak organizowanie wspólnych wydarzeń czy warsztatów dla różnych pokoleń, monitoruje podstawowe wskaźniki efektywności zróżnicowanych zespołów, takie jak poziom satysfakcji pracowników i efektywność komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje kulturę pracy opartą o wzajemnyszacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i przyporządkowuje podstawowe elementykultury pracy, takie jak zasady szacunku i inkluzyjności wobec pracowników z różnych pokoleń, projektuje i planuje podstawowe programy, takie jak szkolenia z zakresu komunikacji międzygeneracyjnej i wydarzenia integracyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywnie objaśnia się z pracownikamiz różnych pokoleń, na bieżąco wyjaśnia wszelkie konflikty i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Stosuje podstawowe technikikomunikacyjne, takie jak aktywne słuchanie i parafrazowanie, aby wyjaśnić konflikty i nieporozumienia między pracownikami różnych pokoleń, stosuje podstawowe strategie rozwiązywania konfliktów, takie jak organizowanie spotkań wyjaśniających i mediacji między pracownikami różnych pokoleń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnejintegracji i zaangażowania w pracę. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe wartości kulturypracy, takie jak szacunek i współpraca, które wspierają integrację i zaangażowanie, monitoruje podstawowe wskaźniki atmosfery pracy, takie jak poziom satysfakcji pracowników i wskaźniki rotacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kompetencja: Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji Zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową. Wykorzystania potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Zapewnienia poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowania rozwiązań opartych o intermentoring. Przeciwdziałania procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Grupą docelową są osoby zgłoszone do projektu , posiadające lukę kompetencyjną z zakresu: Zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową, w tym osoby z zespołów HR, pracowników/pracownic odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerów/menadżerki lub kandydatów/kandydatek na menadżerów, przedsiębiorców i właścicieli firm ponadto, nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
Przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnicy mogą uzupełnić swoją wiedzę poprzez kursy online dostępne na polskich platformach edukacyjnych takich jak Navoica i Akademia PARP, a także literaturę branżową, w tym książki i artykuły dostępne w polskich bibliotekach cyfrowych. Warto również skorzystać z warsztatów, seminariów tematycznych.
1: Procesy demograficzne i ich wpływ na organizację
Wprowadzenie do procesów demograficznych w Polsce i Europie ( teoria )
- Analiza zjawisk demograficznych, takich jak starzenie się społeczeństwa i zmiana pokoleń.
- Omówienie wpływu tych procesów na rynek pracy i rozwój firm.
- Dyskusja na temat długoterminowych skutków demograficznych dla organizacji.
Wykorzystanie zasobów ludzkich w kontekście demograficznym (praktyka)
- Identyfikacja działań, które umożliwiają efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich, uwzględniając potrzeby pracowników w różnym wieku.
- Analiza korzyści płynących z zarządzania zróżnicowanymi wiekowo zespołami.
- Ćwiczenia praktyczne dotyczące opracowania strategii zarządzania zróżnicowanymi wiekowo zespołami.
Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych/pokoleń ( praktyka )
- Przygotowanie profilu pracowników z różnych pokoleń: Baby Boomers, Generacja X, Millenialsi, Generacja Z.
- Opis wpływu różnic pokoleniowych na styl pracy, współpracę oraz potencjalne nieporozumienia.
- Praktyczne zadanie polegające na analizie przypadków konfliktów międzypokoleniowych i sposobów ich rozwiązywania.
2: Strategie wsparcia pracowników różnych pokoleń
Regulacje prawne i rozwiązania sprzyjające zatrudnianiu osób starszych ( teoria )
- Przegląd regulacji prawnych wspierających zatrudnienie pracowników w wieku przedemerytalnym.
- Analiza rozwiązań prawnych i społecznych, które sprzyjają włączeniu pracowników „50+” w życie zawodowe.
- Adaptacja kampanii społecznych na rzecz równouprawnienia na rynku pracy dla osób starszych.
Identyfikacja potrzeb i aspiracji różnych grup wiekowych ( praktyka )
- Analiza potrzeb zdrowotnych, zawodowych i rozwojowych pracowników z różnych grup wiekowych.
- Omówienie strategii zaspokajania tych potrzeb w kontekście długoterminowego rozwoju organizacji.
- Praktyczne ćwiczenie polegające na przygotowaniu planu wsparcia rozwoju pracowników różnych pokoleń.
Wykorzystanie potencjału zróżnicowanych wiekowo zespołów ( praktyka )
- Ocenianie i pozytywne wykorzystanie potencjału pracowników reprezentujących różne pokolenia.
- Budowanie efektywnych zespołów poprzez wymianę kompetencji i doświadczeń między pokoleniami.
- Ćwiczenia grupowe dotyczące tworzenia zespołów zróżnicowanych wiekowo i planowania ich współpracy.
3: Wdrażanie rozwiązań i budowanie kultury pracy
Zachowanie wiedzy i kompetencji pracowników przedemerytalnych
- Strategie zachowania i transferu wiedzy oraz doświadczeń pracowników w wieku przedemerytalnym. ( teoria )
- Omówienie programów mentoringu i intermentoringu jako narzędzi wspierających przekazywanie wiedzy. ( teoria )
- Ćwiczenia praktyczne: projektowanie programów transferu wiedzy w organizacji. ( praktyka )
Tworzenie zróżnicowanych wiekowo zespołów i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu ( praktyka )
- Wdrażanie rozwiązań umożliwiających integrację pracowników z różnych pokoleń.
- Budowanie strategii przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, szczególnie wśród starszych pracowników.
- Praktyczne warsztaty: opracowanie programów wsparcia zdrowia psychicznego i zawodowego pracowników.
Budowanie kultury pracy opartej na szacunku i integracji ( praktyka )
- Kształtowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej wzajemnemu szacunkowi i pełnej integracji pracowników z różnych pokoleń.
- Rozwiązywanie konfliktów i wyjaśnianie nieporozumień między pokoleniami w miejscu pracy.
- Praktyczne ćwiczenie: symulacja sytuacji konfliktowych i ich rozwiązywanie.
Walidacja efektów uczenia się. ( praktyka )
Uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków, metoda symulacyjna, rozmowa kierowana.
Weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych podsumowania dokonywane indywidualnie.
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Program zawiera wszystkie efekty uczenia się.
Przerwy oraz walidacja wliczają się w czas trwania usługi.
Zajęcia teoretyczne 6 godzin zegarowych.
Zajęcia praktyczne 18 godzin zegarowych.
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Wprowadzenie do procesów demograficznych w Polsce i Europie ( teoria ) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Wykorzystanie zasobów ludzkich w kontekście demograficznym( praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych/pokoleń -Przygotowanie profilu pracowników -(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych/pokoleń - Opis wpływu różnic (praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych/pokoleń - Praktyczne zadanie(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Regulacje prawne i rozwiązania sprzyjające zatrudnianiu osób starszych(teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Identyfikacja potrzeb i aspiracji różnych grup wiekowych -Analiza potrzeb(praktyka ) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Identyfikacja potrzeb i aspiracji różnych grup wiekowych -Omówienie strategii(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Identyfikacja potrzeb i aspiracji różnych grup wiekowych -Praktyczne ćwiczenie(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Wykorzystanie potencjału zróżnicowanych wiekowo zespołów -Ocenianie i pozytywne wykorzystanie(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Wykorzystanie potencjału zróżnicowanych wiekowo zespołów -Budowanie efektywnych zespołów(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Wykorzystanie potencjału zróżnicowanych wiekowo zespołów-Ćwiczenia grupowe(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Zachowanie wiedzy i kompetencji pracowników przed emerytalnych -Strategie (teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Zachowanie wiedzy i kompetencji pracowników przed emerytalnych -Omówienie programów(teoria) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Zachowanie wiedzy i kompetencji pracowników przed emerytalnych -Ćwiczenia praktyczne(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Tworzenie zróżnicowanych wiekowo zespołów i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu -wdrażanie rozwiązań(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Tworzenie zróżnicowanych wiekowo zespołów i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu -Budowanie strategii(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Tworzenie zróżnicowanych wiekowo zespołów i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu -Praktyczne warsztaty(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Budowanie kultury pracy opartej na szacunku i integracji(praktyka) | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Walidacja efektów uczenia się ( test teoretyczny, debata swobodna, obserwacja w warunkach symulowanych )praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 915,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 915,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
studiów podyplomowych z Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej.
** Odbyte liczne szkolenia m.inn. Szkolenie I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
Pracownik HR VCC – kurs trenerski, Kurs Trenerski – metody pracy grupowej, Train the Trainers –
Amerykański Certyfikat Trenerski, NLP Praktyk, cykl szkoleń autorskich Anthonego Robbinsa w
Londynie, Kurs Samokontroli Umysłu Metodą Silvy poziomy I, II, III, ukończonych wiele kursów z
technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, technik marketingu, rozwoju
osobistego.
16 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą. 5 lat jako menadżer w 5 oddziałach ze 150
pracownikami. Od 2008 roku jako właściciel firmy outsourcingowo-szkoleniowej przeszkolonych
około 15 000 osób w różnych dziedzinach.
Pozyskiwanie kontrahentów współpraca m.in. z Reiffeisen, Millenium Bank, Netia, mBank, NOM.
Zarządzanie kampaniami marketingowymi, finansami i ZZL.
14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń gdzie przekazuje swoją praktyczna wiedzę z technik
sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości,
przeprowadzonych co najmniej 120-
godzin szkoleń o podobnej tematyce dla osób
dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia
szkolenia.
W sumie przeprowadzonych ponad 5000 godz. szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zeszyt, długopis, oraz niezbędne materiały edukacyjne przygotowane przez trenera, materiały w formie elektronicznej - prezentacja multimedialna oraz papierowej
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz podpisanie umowy z Operatorem projektu.
Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
Szkolenie ma charakter otwarty jednakże możemy je dostosować do indywidualnych preferencji i potrzeb firmy jako szkolenie zamknięte dedykowane dla konkretnej firmy. W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Unlimited Centrum Szkoleń Lublin tel 533 993 337.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych (obejmuje 24 godz. - 8 godz. każdego dnia, w tym: dwie przerwy 15 min. oraz jedna przerwa 30 min, walidacja 60min).
Jeśli w usłudze uczestniczą osoby z niepełnosprawnością, usługa i warunki zostaną dostosowane do ich potrzeb.
Uczestnik otrzyma Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu. Uczestnik zobowiązany jest do oceny usługi w BUR po jej zakończeniu.
Podczas każdego dnia szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu. Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Warunkiem otrzymania refundacji jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie zajęć w formie walidacji na poziomie min 55 %.
Istnieje rozdzielność pomiędzy procesem kształcenia i walidacji tzn. os. prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi. Za przygotowanie, przeprowadzenie, ocenę testu wiedzy odpowiada osoba prowadząca walidację usługi na podstawie programu, skryptu, efektów uczenia się i kryteriów weryfikacji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi