Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy (STUDIA ONLINE)
Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy (STUDIA ONLINE)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Bazy danych
- Grupa docelowa usługi
- Osób zainteresowanych tworzeniem skutecznych treści reklamowych, marketingowych oraz informacyjnych.
- Osób pracujących w agencjach reklamowych, które chcą doskonalić swoje umiejętności w tworzeniu skutecznych treści.
- Freelancerów, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi copywritingowe.
- Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę jako copywriter.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi173
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik rozwinie umiejętność tworzenia angażujących, poprawnych językowo i dobrze pozycjonowanych tekstów, które trafiają w potrzeby czytelników oraz budują z nimi więź emocjonalną. Dzięki połączeniu psychologii pisania, storytellingu, języka korzyści i zasad SEO, będzie potrafił tworzyć klarowne komunikaty mobilizujące odbiorców do działania, wyróżniające się stylem i skutecznością. Efektem nauki będzie zdolność do profesjonalnego pisania treści online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAWyjaśnia zasady pracy copywriteria i opisuje zasady tworzenia atrakcyjnych treści | Kryteria weryfikacji Tworzy własny plan działania Wykorzystuje zasady poprawnej pisowni oraz dba o estetykę treści. Osiąga zadowalające efekty, dzięki dobraniu odpowiedniej formy językowej, treści oraz nagłówków w danej kategorii treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednią grupę docelową i optymalizuje swoje działania względem jej oczekiwań lub zainteresowań. Rozumie różnicę między poszczególnymi rodzajami treści i wie, których z nich należy używać w danej branży lub sytuacji. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCITworzy skuteczne i dopasowane treści, które przyciągają uwagę, jasno komunikują kluczowe informacje, prowadzą odbiorcę przez cały lejek sprzedażowy i są dostosowane językowo oraz stylistycznie do konkretnej grupy docelowej. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje treść, przekaz i formę pod odpowiedni rodzaj odbiorcy lub klienta. Konstruuje lejek sprzedażowy i pisze treści na każdy jego etap. Pisze interesujący i zachęcający do dalszej lektury nagłówek, który jest zgodny z dalszą treścią i tematem. Wyszukuje i używa odpowiedniego słownictwa w tworzonych przez siebie treściach. Komunikuje najważniejszą myśl w relatywnie krótkiej formie. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNESkutecznie docieraa do klientów, trafnie komunikuję się z nimi, rozumiem ich potrzeby i psychologię, a także samodzielnie tworzę angażujące treści oparte na analizie rynku i sprawdzonych metodach. | Kryteria weryfikacji Trafnie komunikuje się z klientem i tworzy treści z uzwględnieniem jego, trendów rynkowych | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
NAZWA PRZEDMIOTU | ŁĄCZNA LICZBA GODZIN ZAJĘĆ | ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS | Liczba godzin teoretycznych | Liczba godzin praktycznych |
PODSTAWY PRACY COPYWRITERA |
|
|
|
|
Ćwiczenia na kreatywność dla copywritera | 10 | 1,5 | 2 | 8 |
Sztuka barwnego pisania | 6 | 0,5 | 0 | 6 |
Organizacja czasu i produktywność | 4 | 0,5 | 2 | 2 |
Poprawność językowa | 6 | 1,00 | 2 | 4 |
Marka osobista copywritera | 4 | 0,5 | 0 | 4 |
AI w pracy copywritera | 6 | 1,00 | 2 | 4 |
WEB COPYWRITING |
|
| 0 |
|
Tworzenie treści na strony www | 16 | 3,00 | 4 | 12 |
OPTYMALIZACJA PŁATNYCH KAMPANII |
|
| 0 |
|
Google Ads | 10 | 1,00 | 6 | 4 |
Lejki sprzedażowe | 10 | 1,50 | 6 | 4 |
Reklama na LinkedIn | 6 | 0,50 | 0 | 6 |
SEO COPYWRITING |
|
| 0 |
|
Optymalizacja treści pod kątem SEO | 16 | 3,00 | 4 | 12 |
E-MARKETING & SPRZEDAŻ |
|
| 0 |
|
Podstawy e-marketingu | 6 | 1,00 | 4 | 2 |
Psychologia sprzedaży | 6 | 1,00 | 6 | 0 |
CONTENT COPYWRITING |
|
| 0 |
|
Tworzenie artykułów na bloga | 16 | 3,00 | 4 | 12 |
KRÓTKIE TREŚCI |
|
| 0 |
|
Spoty radiowe, ulotki, ogłoszenia, posty na Social Media, hasła reklamowe | 12 | 2,00 | 4 | 8 |
SALES COPYWRITING |
|
| 0 |
|
Tworzenie treści do ofert sprzedażowych | 16 | 3,00 | 4 | 12 |
PR COPYWRITING |
|
| 0 |
|
Notki prasowe, wywiady, opinie, komentarze, notki biograficzne | 14 | 2,00 | 4 | 10 |
PROJEKT |
|
| 0 |
|
Seminarium projektowe | 8 | 4,00 | 0 | 8 |
FORMA ZALICZENIA |
|
| 0 |
|
Egzamin końcowy | 1 | - | 0 | 1 |
Razem | 173 | 30 | 54 | 119 |
FORMA ZALICZENIA
Testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu czyli stworzenie strony internetowej na podstawie przygotowanego wcześniej szablonu.
- długość godziny szkoleniowej - 45 minut,
- liczba godzin realizowanych podczas I zjazdu to 8-10 godzin 45 minutowych
- po każdym bloku zajęć, który trwa 90 minut planowana jest przerwa 15 minutowa, niewliczna do programu studiów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Spotkanie z opiekunem merytorycznym | Prowadzący Joanna Wrycza - Bekier | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 32,37 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 32,37 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Wrycza - Bekier
Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe, literackie i reklamowe. Książki te zdobyły status bestsellerów i doczekały się kilku wydań. Pod pseudonimem Emilia Becker publikuje książki dla dzieci i młodzieży, doceniane przez nauczycieli i rodziców (np. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień). Pisze artykuły do czasopism naukowych i branżowych (np. „Marketing w Praktyce”, „Firmer” i „Marketer Plus). Jest autorką ok. 100 tekstów eksperckich na swoim blogu Poradnik Pisania, który prowadzi od 2011 roku. Wykłada na biznesowych studiach podyplomowych i wypowiada się jako ekspert na portalach (np. Pracuj.pl, PRoto, Puls Biznesu). Występuje na konferencjach branżowych, np. Online Marketing Day. Jako trenerka biznesu lub prelegentka współpracowała z takimi organizacjami jak: L’Oréal, Viessmann, Nordea, Canal Plus, Muzeum Narodowe. Uważa, że każdy, kto chce pracować nad warsztatem, może nauczyć się pisać.
Jakub Kłos
Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.
Wcześniej Head of Business Development w infoShare Academy, gdzie odpowiadał za rozwój platformy szkoleniowej z kursami online dla branży IT. Założyciel marek GIT Wakacje i Jestem GIT działających w branży turystycznej.
Koordynator merytoryczny i wykładowca na kierunkach Social Media Manager oraz Digital Marketing Manager. Absolwent marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Michał Lewandowski
Przez lata związany z branżą artystyczną, wyrobił w sobie unikalne poczucie estetyki i odkrył, jak skutecznie docierać do ludzi. Wielokrotnie dzielił się swoją wiedzą (m.in. za pomocą: wykładów, poradników, konsultacji, kursów) i wie, na czym polega różnica między przedstawieniem wiedzy a przekazaniem jej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dodatkowo wymagany jest zapis przez formularz rekrutacyjny uczelni
https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1
W zależności od projektu, w którym uczestnik bierze udział wymagana jest obecność na zajęciach min 80% oraz potwierdzenie listy logowań do usługi.
zwolnienie z VAT na podstawie art.43 Ustawy o Podatku od towarów i usług 1. pkt 26.
Przedstawiona powyżej cena obejmuje obecnie obowiązującą promocje w czesnym oraz obejmuje system płatności 10 rat.
Istnieje możliwość dodania ceny na życzenie - w systemie płatności 1, 2 i 12 rat.
W tym celu prosimy o kontakt z biurem rekrutacji wskazanym powyżej rekrutacjasp@gdansk.merito.pl
Warunki uczestnictwa
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji znajdują się pod linkiem:
https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji
Informacje dodatkowe
Szczegółowe informacje o aktualnej cenie znajdują się pod linkiem
https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/copywriting-jako-narzedzie-sprzedazy-i-reklamy/ceny
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania: posiadanie sprzętu elektronicznego z dostępem do internetu co najmniej 5 Mb/s, monitor, kamera.
Uczelnia zapewnia dostęp do platformy TEAMs i Ms Office.