Sztuczna inteligencja w pracy biurowej dla sprzedawców. Usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Sztuczna inteligencja w pracy biurowej dla sprzedawców. Usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest kierowane do księgowych, analityków finansowych, audytorów oraz innych profesjonalistów z branży finansowej, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność i produktywność poprzez zastosowanie sztucznej inteligencji w codziennej pracy.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji02-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami sztucznej inteligencji (AI) oraz praktycznymi narzędziami, które wspierają automatyzację.Uczestnicy dowiedzą się, czym jest AI, jak działa oraz jakie zastosowania w pracy sprzedawcy.
Szkolenie pozwala na wiedzę i możliwość wykorzystania narzędzia AI w praktyce, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, etyki oraz zastosowania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W efekcie odbytego szkolenia uczestnik zna kluczowe narzędzia AI, które pomagają analizować potrzeby klientów, tworzyć angażujące treści sprzedażowe i oszczędzać czas na rutynowych zadaniach.Uczestnik wie jak skutecznie wykorzystać ChatGPT i inne duże modele językowe do obsługi klienta, szybszego wyszukiwania informacji, personalizacji ofert oraz tworzenia efektywnych reklam, co przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe. | Kryteria weryfikacji czynny udział w szkoleniu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Rozwój sztucznej inteligencji w Polsce i na świecie
- Omówienie najważniejszych pojęć związanych ze sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym
- Jakie trendy sprzyjają błyskawicznemu rozwojowi sztucznej inteligencji i co sprawiło, że w ostatnim czasie sztuczna inteligencja stała się ogólnoświatowym fenomenem? Rola danych i mocy obliczeniowej w rozwoju sztucznej inteligencji. Czym jest konwergencja technologii i jak wpływa na rozwój AI?
- Jak wygląda rozwój sztucznej inteligencji na świecie?
- Jak przebiega rozwój sztucznej inteligencji i technologii pokrewnych w Polsce?
2. Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie i sprzedaży
- Jak firmy wykorzystują dziś sztuczną inteligencję?
- Trendy, prognozy i raporty dotyczące wykorzystania AI w firmach
- Jak sztuczna inteligencja zmienia sprzedaż?
- Jak rozpocząć pracę z AI w sprzedaży? Jakie są wyzwania i jak je pokonać?
- Główne korzyści z wdrożenia rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji (np. oszczędność czasu, zwiększenie skuteczności, lepsza personalizacja)
- Przykłady rozwiązań w biznesie i sprzedaży związanych z AI
3. Wstęp do narzędzi AI
- Dlaczego boimy się korzystać ze sztucznej inteligencji jak ze swojego asystenta?
- Jak zacząć pracować z narzędziami AI i wykorzystać sztuczną inteligencję do poprawy efektywności pracy?
- Najważniejsze trendy związane z narzędziami AI
- W jaki sposób korzystać ze sztucznej inteligencji na co dzień? Przykłady i pomysły
- Przegląd narzędzi AI: przedstawienie i omówienie funkcjonalności kilkunastu najważniejszych narzędzi AI (m.in. narzędzia do generowania tekstu, dźwięku, obrazów i filmów, narzędzia do tworzenia transkrypcji i napisów, narzędzia do tłumaczenia maszynowego i notatek głosowych, narzędzia do automatyzacji)
4. Zastosowanie sztucznej inteligencji w sprzedaży (praktyczne zastosowania)
- Przegląd narzędzi AI dla działu sprzedaży
- Porównanie kluczowych narzędzi AI (CRM z AI, chatboty, generatory treści, narzędzia analityczne)
- Automatyzacja działań sprzedażowych (np. AI w prospectingu: jak identyfikować i kwalifikować leady za pomocą AI, spersonalizowany prospecting)
- Szybsze tworzenie ofert dostosowanych do klienta z wykorzystaniem AI
- Efektywna komunikacja z klientem: szybsze pisanie maili sprzedażowych, AI w tłumaczeniach językowych i komunikacji międzynarodowej, personalizacja treści ofert i wiadomości)
- Chatboty, voiceboty i asystenci sprzedażowi
5. Jak skutecznie korzystać z ChatGPT i innych dużych modeli językowych?
- Podstawy – czym tak naprawdę są duże modele językowe (LLM), wyjaśnienie najważniejszych skrótów
- Prompt engineering: Metody, techniki i wskazówki, dzięki którym wykorzystasz pełen potencjał dużych modeli językowych
- Jak w praktyce wykorzystywać metody i techniki inżynierii promptów
- Jak sprawnie łączyć ChatGPT z innymi narzędziami, żeby w pełni wykorzystywać potencjał AI
6. Zastosowanie dużych modeli językowych w pracy biurowej - warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI
- Praktyczne zastosowania: Research, wyszukiwanie informacji, generowanie pomysłów, brainstorming
- Praktyczne zastosowania: Analiza dużych zbiorów dokumentów, generowanie streszczeń i wniosków
- Praktyczne zastosowania: Pisanie artykułów, tworzenie i ulepszanie ofert, materiałów na social media, pomoc przy pisaniu e-maili
- Praktyczne zastosowania: Tworzenie komunikatów i haseł reklamowych, pomoc w tworzeniu reklam na Facebook i Instagram
- Praktyczne zastosowania: Generowanie obrazów, tworzenie prezentacji multimedialnych, przygotowanie wizualizacji
7. Analiza danych z wykorzystaniem AI
- Rola danych w sprzedaży i wprowadzenie do analizy danych z wykorzystaniem AI
- Inteligentne rekomendacje i prognozowanie sprzedaży
- Jak AI analizuje dane klientów i przewiduje, kto może być gotowy na zakup?
- Rekomendacje produktów na podstawie wcześniejszych interakcji
- AI w analizie sentymentu, jak oceniać nastawienie klienta?
- Przegląd narzędzi AI do analizy dużych zbiorów danych, wizualizacji danych i interpretacji wyników
8. Ochrona danych osobowych i prawa autorskie w kontekście AI
- Zasady ochrony danych przy korzystaniu z AI
- Ochrona danych osobowych i AI w kontekście RODO i AI Act
- Treści generowane przy użyciu AI a prawa autorskie
- Komu mogą przysługiwać prawa autorskie do treści wygenerowanych przy użyciu AI?
9. Przyszłość pracy z AI
- Gdzie spotkamy AI w najbliższej przyszłości?
- Jak przygotować się na przyszłość, w której sztuczna inteligencja będzie stale obecna?
- Najnowsze trendy i przyszłość AI w sprzedaży
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Sztuczna inteligencja w pracy biurowej dla sprzedawców | Prowadzący Kacper Zamojski | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 04:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto725,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kacper Zamojski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Autorskie materiały wykładowcy w formie pdf - Prezentacja multimedialna w wersji elektronicznej
- Certyfikat szkolenia
Warunki uczestnictwa
- Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym, online.
- W celu dokonania zgłoszenia należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.usługirozwojowe.parp.gov.pl (warunkiem koniecznym jest wpisanie id WSPARCIA - nr uzyskany od OPERATORA)
- Na około 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć
- Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
- Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
Informacje dodatkowe
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe w formacie pdf oraz certyfikat BDO
- Istnieje możliwość zwolnienia Podatku VAT usługi szkolenia nabytej od BDO Solutions Sp. z o.o. w przypadku:
- Dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych szkolenia zwolnione są z VAT-u.
- Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o przesłanie podpisanego oświadczenia dostępnego na stronie szkolenia-bdo.pl oraz certyfikat BDO
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest jedynie komputer lub inne urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
- Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym (zdalnym) za pomocą platformy ZOOM , lub Clickmeeting
- minimalne wymagania sprzętowe - laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci internet
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 mb/s.
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom - nie potrzebujecie Państwo żadnych dodatkowych programów,
- okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - w czasie rzeczywistym.
- sposób walidacji usługi - (test / quiz końcowy poprzez platformę Clickmeeting)