Inteligencja emocjonalna w roli lidera – skuteczne zarządzanie zespołem
Inteligencja emocjonalna w roli lidera – skuteczne zarządzanie zespołem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób na stanowiskach kierowniczych, menedżerów, liderów zespołów oraz osób przygotowujących się do ról przywódczych, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej i efektywnego zarządzania zespołem.
Usługa adresowana również dla uczestników projektów:
- Kierunek - Rozwój WUP Toruń
- Usługi rozwojowe województwa śląskiego
- Małopolski pociąg do kariery – sezon 1
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji23-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do świadomego stosowania inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu zespołem. Uczestnik nauczy się rozpoznawać i regulować własne emocje, skutecznie motywować pracowników, budować pozytywne relacje w zespole oraz rozwiązywać konflikty w sposób empatyczny i konstruktywny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę emocji w zarządzaniu zespołem | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie inteligencji emocjonalnej i jej znaczenie w zarządzaniu zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ samoświadomości lidera na atmosferę i efektywność pracy zespołu | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady pozytywnych i negatywnych skutków emocji lidera dla zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Określa metody budowania relacji w zespole oparte na inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji Wymienia techniki wspierające współpracę i zaangażowanie pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia techniki mediacji i negocjacji oparte na empatii | Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby rozwiązywania konfliktów w zespole z uwzględnieniem aspektów emocjonalnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje techniki zarządzania emocjami własnymi i zespołu | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie strategie radzenia sobie z emocjami w sytuacjach zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Motywuje zespół na podstawie rozpoznania jego potrzeb emocjonalnych | Kryteria weryfikacji Analizuje i dobiera odpowiednie metody motywacyjne w zależności od sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Udziela informacji zwrotnej w sposób konstruktywny | Kryteria weryfikacji Ocenia jakość przekazywanej informacji zwrotnej i dostosowuje ją do odbiorcy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje źródła konfliktów w zespole i dobiera odpowiednie techniki ich rozwiązania | Kryteria weryfikacji Diagnozuje przyczyny konfliktów i proponuje skuteczne strategie ich rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wdraża strategie mediacji i negocjacji w praktyce zawodowej | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie narzędzia do prowadzenia rozmów mediacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Działa w sposób świadomy i odpowiedzialny w relacjach z zespołem | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór konkretnych działań opartych na inteligencji emocjonalnej w różnych sytuacjach zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wykazuje otwartość i empatię w komunikacji z pracownikami | Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność swojego stylu komunikacji i dostosowuje go do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozwija kulturę współpracy i budowania pozytywnych relacji w zespole | Kryteria weryfikacji Inicjuje działania wspierające integrację zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Interaktywna forma zdalna:
- Szkolenie odbywa się w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym, za pomocą platformy Zoom. Umożliwia to uczestnictwo z dowolnego miejsca, oszczędzając czas i koszty związane z dojazdami. Interaktywne sesje wideo, współdzielenie ekranu i chat pozwalają na aktywny udział i bieżącą komunikację z prowadzącymi oraz innymi uczestnikami.
Godziny realizacji szkolenia:
- Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut.
- Szkolenie obejmuje 18 godzin zajęć edukacyjnych tj. 13,5 godzin zegarowych.
Przerwy:
- Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Harmonogram szkolenia:
- Szkolenie może być realizowane zarówno raz jaki i kilka razy w tygodniu w trybie dziennym, umożliwiając intensywną naukę i skoncentrowane zajęcia lub popołudniowym, co pozwala uczestnikom z innymi obowiązkami dostęp do wartościowej edukacji.
- w związku z powyższym nie wskazano szczegółowego harmonogramu - jesteśmy gotowi dostosować się do potrzeb całej grupy zapisanych osób, tworząc harmonogram, który uwzględni zróżnicowane preferencje czasowe uczestników.
Metody pracy:
- Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu.
Dostępność kurs do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
- Wsparcie techniczne: Zapewniamy wsparcie techniczne dla uczestników, którzy mogą potrzebować pomocy w obsłudze platformy szkoleniowej lub dostępu do materiałów.
- Sesje Q&A: sesje pytań i odpowiedzi, gdzie uczestnicy mogą zadawać pytania w czasie rzeczywistym, również poprzez czat tekstowy, co jest pomocne dla osób, które mogą mieć trudności z komunikacją werbalną.
- Platforma ZOOM, na której prowadzone jest szkolenie, jest zgodna z międzynarodowymi standardami dostępności, takimi jak WCAG 2.1.
- Elastyczny harmonogram szkolenia, aby dostosować tempo nauki do indywidualnych możliwości uczestników.
Doświadczeni prowadzący:
- Zajęcia prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem, który przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z ich wiedzy i doświadczeń.
Certyfikat ukończenia:
- Certyfikat ukończenia kursu - Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Weryfikacja efektów uczenia się:
- Program obejmuje weryfikację efektów uczenia się poprzez test teoretyczny, który pozwala na ocenę zdobytej wiedzy i umiejętności. Taki system oceny gwarantuje, że uczestnicy faktycznie przyswoili potrzebne informacje i są gotowi do ich praktycznego zastosowania.
Program szkolenia
Moduł 1: Inteligencja emocjonalna w roli lidera (4 godziny)
- Rola emocji w zarządzaniu zespołem.
- Samoświadomość lidera: Jak emocje lidera wpływają na zespół?
Moduł 2: Motywowanie zespołu przez empatię (6 godzin)
- Rozpoznawanie potrzeb emocjonalnych członków zespołu.
- Sztuka dawania i odbierania informacji zwrotnej.
Moduł 3: Zarządzanie emocjami w zespole (4 godziny)
- Strategie budowania relacji w zespole.
- Radzenie sobie z trudnymi emocjami pracowników.
Moduł 4: Rozwiązywanie konfliktów z wykorzystaniem inteligencji emocjonalnej (4 godziny)
- Techniki mediacji i negocjacji oparte na empatii.
- Rozpoznawanie źródeł konfliktów w zespole.
Usługa adresowana również dla uczestników projektu:
- Kierunek - Rozwój
- Małopolski pociąg do kariery – sezon 1,
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Woźniak
Trener Inteligencji Emocjonalnej
Autorskie programy:
• Warsztaty rozwoju osobistego i duchowego wg Programu 12 Kroków
• Szkoła Trenerów Inteligencji Emocjonalnej
• Inteligencja Emocjonalna w życiu osobistym i biznesie
Ukończone kursy doskonalące w zawodzie TRENER:
• Insights Discovery Licensed Practitioner
• Warsztat „Personal Transformation” prowadzony przez Andi Lothian,
twórcę Metodologii Insights Discovery
• Studium Treningu i Warsztatu Umiejętności Psychospołecznych
• Akademia Mistrzów Treningu
• Akademia Trenerów Sprzedaży
• Transforming Communication dr Richard Bolstad
• Seminarium Briana Tracy, uznanego na całym świecie pisarza w dziedzinie przywództwa,
sprzedaży i strategii biznesowych, w zakresie:
- Psychologii osiągnięć
- Wyznaczania i skutecznego realizowania celów
- Samodyscyplina - klucz do sukcesu w biznesie i życiu osobistym
- Diamenty Sprzedaży
• Szkolenie z zakresu Zarządzania zasobami ludzkimi
• Szkolenie z zakresu Zarządzanie zespołem handlowym
• Kurs dla specjalistów na rzecz rozwoju Ekonomii Społecznej
• Szkolenie z zakresu technik dramowo-teatralnych w pracy z grupą
• Myślenie wizualne
Osoba prowadząca usługę posiada doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą opublikowania usługi rozwojowej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt
Informacje dodatkowe
Podczas szkolenia obowiązkowe jest korzystanie z kamery internetowej przez uczestników.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Zawarto umowę WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój
„Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem” został obustronnie podpisany regulamin współpracy i rozliczenia usług z wykorzystaniem elektronicznym bonów szkoleniowych w ramach projektu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
platforma zoom
Warunki techniczne szkolenia na platformie Zoom:
- Sprzęt komputerowy:
- Wymagany komputer PC lub Mac z dostępem do internetu.
- Zalecana kamera internetowa oraz mikrofon dla udziału w sesjach wideo.
- Przeglądarka internetowa:
- Zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.
- Wymagane zaktualizowane wersje przeglądarek dla optymalnej wydajności.
- Stabilne połączenie internetowe:
- Minimalna prędkość łącza: 2 Mbps dla udziału w sesjach wideo.
- Zalecane połączenie kablowe dla stabilności.
- Platforma Zoom:
- Konieczne pobranie i zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji Zoom przed szkoleniem.
- Aktywne konto Zoom (możliwość utworzenia bezpłatnego konta).
- System operacyjny:
- Kompatybilność z systemem Windows lub macOS.
- Oprogramowanie dodatkowe:
- Zalecane zainstalowanie najnowszych wersji programów, takich jak przeglądarka, Java, Flash itp.
- Dźwięk i słuchawki:
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku.
- Sprawdzenie działania dźwięku przed rozpoczęciem szkolenia.
- Przygotowanie przed sesją:
- Testowanie sprzętu i połączenia przed planowanym szkoleniem.
- Zapewnienie cichego miejsca pracy dla minimalizacji zakłóceń.
- Wsparcie techniczne:
- Zapewnienie kontaktu z pomocą techniczną w razie problemów podczas sesji.
- Zaplanowane przerwy:
- Uwzględnienie krótkich przerw w grafiku dla odpoczynku uczestników.
Zapewnienie powyższych warunków technicznych umożliwi płynny przebieg szkolenia na platformie Zoom, zminimalizuje zakłócenia i zagwarantuje efektywną interakcję między prowadzącym a uczestnikami.