Harmonia Rozwoju: Kompleksowe Szkolenie z Medytacji, Jogi, Zarządzania Stresem oraz Rozwoju Zielonych i Cyfrowych Kompetencji. Usługa mieszana stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym.
Harmonia Rozwoju: Kompleksowe Szkolenie z Medytacji, Jogi, Zarządzania Stresem oraz Rozwoju Zielonych i Cyfrowych Kompetencji. Usługa mieszana stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych harmonijnym rozwojem osobistym, poprawą zdrowia psychicznego i fizycznego oraz rozwijaniem kompetencji zielonych i cyfrowych. W szczególności dedykowane jest osobom dorosłym biorącym udział w projektach realizowanych w ramach działań 10.17 oraz 6.06 w województwie śląskim.
Program szkolenia został dostosowany do założeń Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego, uwzględniając aspekty transformacji cyfrowej, zielonej gospodarki oraz innowacyjnych podejść do zdrowia psychicznego i fizycznego. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji związanych z adaptacją do zmian, zarządzaniem stresem oraz umiejętnościami związanymi z efektywnością i świadomością osobistą.
Dzięki temu uczestnicy będą przygotowani do wdrażania harmonijnych rozwiązań w swoim życiu oraz środowisku pracy, z korzyścią dla ich własnego dobrostanu oraz otoczenia.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji23-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego zarządzania stresem, rozwoju osobistego oraz harmonijnego łączenia medytacji, jogi i technik relaksacyjnych w codziennym życiu. Uczestnicy rozwiną kompetencje zielone i cyfrowe, które wspierają adaptację do zmian oraz poprawę zdrowia psychicznego i fizycznego. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie praktykować mindfulness, zarządzać emocjami, wprowadzać pozytywne nawyki oraz efektywnie organizować czas, dbając o własny dobrostan.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje pojęcia: mindfulness, neuroplastyczność mózgu, zielone i cyfrowe kompetencje. | Kryteria weryfikacji Prawidłowe określenie kluczowych pojęć z zakresu mindfulness, neurobiologii oraz kompetencji w kontekście ekosystemów rozwoju osobistego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje wpływ technik medytacyjnych na funkcjonowanie mózgu oraz regulację emocji. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnienie procesów neuroplastycznych oraz zastosowania medytacji w poprawie zdrowia psychicznego i emocjonalnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje podstawowe techniki relaksacyjne i ich zastosowanie w codziennym życiu. | Kryteria weryfikacji Wskazanie i opisanie technik takich jak relaksacja progresywna, pranajama oraz techniki oddechowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje swoje nawyki i planuje strategie ich pozytywnej zmiany. | Kryteria weryfikacji Opracowanie strategii budowania nowych nawyków opartych na wiedzy o mechanizmach ich powstawania. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia swoją organizację czasu pracy i planuje jej usprawnienie | Kryteria weryfikacji Sformułowanie planu organizacji czasu z uwzględnieniem priorytetów oraz technik eliminacji prokrastynacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik uzasadnia znaczenie współpracy i empatii w zespołach praktykujących mindfulness. | Kryteria weryfikacji Wskazanie przykładów, jak empatia i współpraca wspierają budowanie harmonii i efektywności w grupie. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Część zdalna
1. Efektywne zarządzanie czasem
Opis: Przedstawienie zasad zarządzania czasem, w tym wyznaczania priorytetów i stosowania technik wspierających efektywność. Fragment dokumentu: "Rozwój kompetencji cyfrowych jest kluczowy dla zwiększenia efektywności zarządzania procesami zawodowymi i czasem pracy. Technologie cyfrowe pozwalają na monitorowanie i automatyzację zadań, co redukuje marnotrawstwo czasu oraz pozwala lepiej organizować pracę." (RSI 2030, str. 49)
2. Wprowadzenie do technik relaksacyjnych
Opis: Teoretyczne omówienie technik relaksacyjnych wspierających odprężenie i regenerację psychofizyczną. Fragment dokumentu: "Zdrowie psychiczne staje się jednym z priorytetów rozwojowych w ekosystemie innowacji. Techniki relaksacyjne, w tym praktyki oddechowe i trening relaksacji progresywnej, są coraz częściej wykorzystywane jako wsparcie dla zdrowia psychicznego." (RSI 2030, str. 51)
3. Jak budować nawyki?
Opis: Analiza mechanizmów budowania nawyków, w tym metody kształtowania trwałych i pozytywnych wzorców zachowań. Fragment dokumentu: "Badania nad mechanizmami kształtowania nawyków wskazują na istotną rolę powtarzalnych wzorców zachowań. Innowacyjne podejścia do psychologii nawyków opierają się na wykorzystaniu technologii wspierających analizę i modyfikację tych zachowań." (PRT, str. 50)
4. Praca z emocjami i techniki oddechowe (teoria)
Opis: Teoretyczne omówienie roli oddechu w regulacji emocji oraz jego zastosowania w praktykach relaksacyjnych. Fragment dokumentu: "Techniki oddechowe stanowią ważny element specjalizacji zdrowotnych, których celem jest wspieranie równowagi emocjonalnej. Badania wskazują, że kontrolowany oddech może znacząco wpłynąć na redukcję stresu i poprawę samopoczucia psychicznego." (RSI 2030, str. 73)
5. Organizacja przestrzeni pracy w domu
Opis: Omówienie zasad ergonomii i organizacji przestrzeni domowej w celu zwiększenia efektywności pracy oraz zmniejszenia stresu. Fragment dokumentu: "Praca zdalna wymaga odpowiedniego dostosowania przestrzeni domowej. Technologie ICT mogą wspierać ergonomiczne rozwiązania poprzez inteligentne systemy oświetlenia, biurka z regulowaną wysokością i inne innowacje zapewniające komfort pracy." (RSI 2030, str. 77)
6. Teoretyczne wprowadzenie do mindfulness
Opis: Wprowadzenie do podstaw teorii mindfulness, w tym znaczenia uważności w codziennym życiu oraz technik wspierających jej praktykowanie. Fragment dokumentu: "Transformacja cyfrowa i edukacja wspierają rozwój uważności jako narzędzia do radzenia sobie z wyzwaniami współczesnego świata." (RSI 2030, str. 34)
7. Mindfulness w codziennym życiu
Opis: Praktyka uważności w codziennych czynnościach, takich jak jedzenie czy rozmowy, skupiająca uwagę na chwili obecnej. Fragment dokumentu: "Inteligentne specjalizacje w dziedzinie medycyny wspierają nowe podejścia do zdrowia psychicznego, umożliwiając integrację mindfulness jako narzędzia wspomagającego proces leczenia." (RSI 2030, str. 73)
8. Zarządzanie emocjami przez ruch i oddech
Opis: Połączenie technik oddechowych z delikatnym ruchem, aby wspierać zarządzanie emocjami i redukcję napięcia. Fragment dokumentu: "Zdrowie jako priorytet ekosystemu innowacji obejmuje rozwijanie metod wspierających równowagę emocjonalną, takich jak techniki oddechowe i ruchowe." (RSI 2030, str. 51)
9. Praktyka ciszy i refleksji
Opis: Ćwiczenia w ciszy i introspekcji, umożliwiające uczestnikom głębsze zrozumienie własnych emocji i potrzeb. Fragment dokumentu: "Transformacja cyfrowa wspiera edukację i rozwój równowagi emocjonalnej poprzez innowacyjne metody introspekcji." (RSI 2030, str. 34)
Część stacjonarna
- Warsztaty oddechowe i relaksacyjne
Opis: Zajęcia praktyczne z technik oddechowych wspierających relaksację i redukcję stresu. Fragment dokumentu: "Techniki oddechowe są kluczowe w procesach terapeutycznych wspierających równowagę emocjonalną." (RSI 2030, str. 51)
- Joga i ruch dla zdrowia psychofizycznego
Opis: Ćwiczenia łączące elementy jogi i ruchu jako wsparcie w redukcji napięcia i stresu. Fragment dokumentu: "Ruch i aktywność fizyczna stanowią ważny element zdrowia psychicznego i fizycznego." (RSI 2030, str. 73)
- Praca z emocjami przez ciało Opis: Warsztat ukazujący, jak ruch i oddech pomagają w regulacji emocji. Fragment dokumentu: "Zarządzanie emocjami z wykorzystaniem pracy z ciałem to innowacyjne podejście do zdrowia psychicznego." (PRT, str. 50)
- Sesje mindfulness w ruchu Opis: Zajęcia z uważności połączonej z aktywnością fizyczną i ćwiczeniami oddechowymi. Fragment dokumentu: "Integracja mindfulness z ruchem wspiera procesy poznawcze i emocjonalne." (RSI 2030, str. 34)
- Ćwiczenia oddechowe dla relaksacji Opis: Praktyka pranajamy (techniki oddechowe), aby wzmocnić zdolność odprężenia i zmniejszenia stresu w codziennym życiu. Fragment dokumentu: "Innowacje w medycynie wspierające zdrowie psychiczne obejmują techniki oddechowe jako efektywne narzędzie regulacji emocji." (RSI 2030, str. 51)
- Warsztaty z zarządzania czasem (część praktyczna) Opis: Uczestnicy uczą się planowania i organizacji działań, eliminując prokrastynację oraz chaos w harmonogramie. Fragment dokumentu: "Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji wymaga wdrożenia skutecznych metod planowania czasu i procesów." (RSI 2030, str. 10)
- Joga dla początkujących: podstawowe asany Opis: Praktyka podstawowych pozycji jogi, które poprawiają postawę i elastyczność ciała, wspierając jego regenerację. Fragment dokumentu: "Inteligentne specjalizacje w obszarze medycyny obejmują metody wspierające zdrowie fizyczne, w tym podejścia rehabilitacyjne." (RSI 2030, str. 73)
- Relaksacja progresywna Opis: Uczestnicy uczą się metody stopniowego rozluźniania poszczególnych partii ciała w celu osiągnięcia głębokiego odprężenia. Fragment dokumentu: "Zdrowie psychiczne jako element innowacyjnych rozwiązań wymaga wprowadzania technik relaksacyjnych wspomagających procesy terapeutyczne." (RSI 2030, str. 51)
- Joga: zdrowie pleców i kręgosłupa Opis: Specjalistyczne sesje jogi z naciskiem na wzmocnienie i rozluźnienie pleców oraz poprawę postawy ciała. Fragment dokumentu: "Innowacyjne podejścia do zdrowia fizycznego obejmują metody rehabilitacji skoncentrowane na zdrowiu kręgosłupa." (RSI 2030, str. 73)
- Grupowe warsztaty mindfulness Opis: Zajęcia grupowe mające na celu wspieranie uważności i współpracy uczestników poprzez ćwiczenia interaktywne. Fragment dokumentu: "Innowacje w tworzeniu ekosystemów współpracy promują metody wspierające interaktywne formy edukacji i praktyki mindfulness." (RSI 2030, str. 56)
- Warsztat pracy z intencją Opis: Uczestnicy definiują swoje cele i wartości życiowe, tworząc mapę intencji jako przewodnik do działania. Fragment dokumentu: "Analiza potrzeb w kontekście innowacji wskazuje na istotność definiowania osobistych celów i wartości w procesie rozwoju." (PRT, str. 49)
- Zarządzanie stresem – narzędzia i metody Opis: Omówienie mechanizmów stresu i prezentacja narzędzi wspierających radzenie sobie z napięciem psychicznym i fizycznym. Fragment dokumentu: "Zarządzanie zmianą i adaptacja do nowych warunków wymagają wprowadzenia metod radzenia sobie ze stresem." (RSI 2030, str. 41)
- Zakończenie części stacjonarnej – refleksje i plany rozwojowe Opis: Podsumowanie zdobytej wiedzy i umiejętności, stworzenie indywidualnych planów dalszego rozwoju. Fragment dokumentu: "Bilans strategiczny w kontekście innowacji obejmuje refleksję nad osiągnięciami oraz planowanie przyszłych działań." (RSI 2030, str. 165)
14. WALIDACJA
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Uczestnikami szkolenia mogą być osoby bez wcześniejszego doświadczenia.
Szkolenie obejmuje 23 godzin dydaktycznych, przy czym każda godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Każdego dnia zajęć przewidziana jest 15-minutowa przerwa a w pierwszym dniu dłuższa godzinna przerwa, niewliczająca się do całkowitego czasu trwania szkolenia. Program kończy się walidacją w formie testu teoretycznego, który weryfikuje osiągnięcie efektów uczenia się. Szkolenie jest w pełni zgodne z założeniami Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030, wspierając rozwój inteligentnych specjalizacji, transformację cyfrową oraz zieloną gospodarkę. Ponadto realizuje priorytety Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego 2019–2030, koncentrując się na promocji nowoczesnych technologii cyfrowych i wdrażaniu zrównoważonych rozwiązań przemysłowych, które ograniczają negatywny wpływ na środowisko i wspierają innowacyjne technologie w regionie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Efektywne zarządzanie czasem | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Wprowadzenie do technik relaksacyjnych | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Jak budować nawyki? | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Praca z emocjami i techniki oddechowe (teoria) | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Organizacja przestrzeni pracy w domu | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Teoretyczne wprowadzenie do mindfulness | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Przerwa | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Mindfulness w codziennym życiu | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Zarządzanie emocjami przez ruch i oddech | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Praktyka ciszy i refleksji | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Warsztaty oddechowe i relaksacyjne | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Joga i ruch dla zdrowia psychofizycznego | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Praca z emocjami przez ciało | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Sesje mindfulness w ruchu | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Ćwiczenia oddechowe dla relaksacji | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Warsztaty z zarządzania czasem (część praktyczna) | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Joga dla początkujących: podstawowe asany | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Relaksacja progresywna | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Joga: zdrowie pleców i kręgosłupa | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Grupowe warsztaty mindfulness | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Warsztat pracy z intencją | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Zarządzanie stresem – narzędzia i metody | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Zakończenie części stacjonarnej – refleksje i plany rozwojowe | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja- test teoretyczny i analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący Barbara Lozinszek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 092,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 092,20 PLN
- Koszt osobogodziny brutto221,40 PLN
- Koszt osobogodziny netto221,40 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Lozinszek
Od lat prowadzi własną działalność gospodarczą, co sprawia, że doskonale rozumie wyzwania związane z wdrażaniem nowych kompetencji zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Jako praktyczka łączy teorię z realnym doświadczeniem, pomagając uczestnikom efektywnie wykorzystywać zdobytą wiedzę w codziennej pracy.
Jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego, co pozwala jej integrować aspekty zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz zarządzania energią i stresem z nowoczesnymi metodami edukacyjnymi. W swojej pracy kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy, dostosowując program do realnych potrzeb uczestników. Dzięki holistycznemu podejściu wspiera rozwój kompetencji kluczowych dla harmonijnego życia i pracy w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały w postaci skryptu szkoleniowego, notatnika oraz długopisu.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu wiedzy.
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa w formie zdalnej poprzez platfromę: ZOOM
Wymagania komputer:
Procesor Jednordzeniowy 1 GhZ lub wyższy
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Dwurdzeniowy procesor 2Ghz lub wyższy (i3/i5/i7) lub AMD equivalen;
Przeglądarki:
- Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30
- Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+Linux: Firefox 27+, Chrome 30+;
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+;
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G or 4G/LTE/5G); 8.1 Surface PRO 3 z systemem Win 10 iOS i urządzenia AndroidBlackberry
Link do programu: https://zoom.us/support/download. Link będzie wysłany uczestnikom drogą mailową dwa dni przed rozpoczęciem usługi. Ważność linku obejmuje czas usługi.