AKADEMIA MENADŻERA.
AKADEMIA MENADŻERA.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
DO UDZIAŁU W AKADEMII ZAPRASZAMY
- właścicieli przedsiębiorstw,
- kadrę zarządzającą wszystkich szczebli zarządzania (prezesi, dyrektorzy, kierownicy),
- osoby przewidziane do objęcia stanowiska kierowniczego,
- osoby zainteresowana doskonaleniem umiejętności menadżerskich.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
CEL AKADEMII MENADŻERA - doskonalenie praktycznych umiejętności zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem. Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę i umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania ludźmi w oparciu o nowoczesne techniki kierowania zespołem, nauczą się jak skutecznie motywować pracowników do efektywniejszej pracy oraz tworzyć pozytywne relacje z pracownikami i rozwijać elastyczną, otwartą komunikację, sprzyjającą współdziałaniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje się z pracownikami. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe style/zasady komunikowania się. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie słucha drugiej strony i charakteryzuje techniki aktywnego słuchania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje style zachowań innych i dostosowuje komunikację do różnych typów osobowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Skutecznie deleguje zadania oraz radzi sobie z trudnościami podczas ich przekazywania. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady delegowania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Panuje nad emocjami i skutecznie radzi sobie z negatywnymi stanami emocjonalnymi oraz zapobiega ich kumulowaniu. | Kryteria weryfikacji Omawia sposoby reakcji na negatywne emocje (m.in. strach, obawa, lęk, niepewność, zmartwienie, frustracja, złość, irytacja) i sposoby radzenia sobie z nimi. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Prowadzi motywującą rozmowę z pracownikiem. | Kryteria weryfikacji Omawia typowe błędy popełniane w trakcie oceny i sposoby ich eliminacji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje metody i narzędzia finansowego i pozafinansowego motywowania pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyznacza dalsze cele i wskazuje mocne strony i obszary do dalszego rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Rozwiązuje trudne sytuacje w komunikacji w i skutecznie radzi sobie z konfliktami w zespole. | Kryteria weryfikacji Podaje praktyczne przykłady zachowania się i radzenia sobie w przypadku pojawiających się sytuacji konfliktowych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 24 godziny dydaktyczne tj . 24 x 45 min = tj. 18 godzin zegarowych
Harmonogram dodatkowo obejmuje przerwy w łącznym wymiarze 3 x 45 min. tj. 2,15 godziny zegarowe.
Łącznie program obejmuje 20 h zegarowych i 15 min.
TERMIN SZKOLENIA
9-11 czerwca 2025r.
.................
METODY SZKOLENIOWE
Wszystkie zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych i grupowych, mini-wykładów, prezentacji, symulacji, analizy przypadków, gier. Podczas treningów uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu.
.............
CELE AKADEMII
- Poprawienie efektywności zarządzania ludźmi w oparciu o nowoczesne techniki zarządzania personelem.
- Rozpoznanie własnego stylu kierowania i stylu kierowania najefektywniejszego dla zespołu.
- Rozwijanie umiejętności interpersonalnych potrzebnych w porozumiewaniu się i kierowaniu ludźmi.
- Doskonalenie sposobów i form skutecznego motywowania pracowników do efektywniejszej pracy.
- Poprawa przepływu informacji między pracownikami i przełożonymi.
- Rozwijanie inteligencji emocjonalnej jako środka do osiągania sukcesów w biznesie.
- Rozwijanie umiejętności rozwiązywania konfliktów.
...............
PROGRAM SZKOLENIA
BUDOWANIE ZESPOŁU.
- Co decyduje o sukcesie firmy? - 5 elementów budowania samodoskonalącego się zespołu.
- Wspólna wizja. Modele myślowe – przekonania dotyczące firmy i członków zespołu. Wspólne uczenie się. Myślenie systemowe. Rozwój osobisty.
- Określenie własnego stylu kierowania - dopasowanie własnego stylu kierowania do zespołu i sytuacji zewnętrznej.
- Dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy na temat funkcjonowania zespołu oraz usprawnianie osobistych umiejętności sprzyjających współdziałaniu.
TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE.
- Czynniki wpływające na budowanie trwałych relacji w zespole.
- Zasady dobrej komunikacji w zespole.
- Umiejętność zbierania i przekazywania informacji.
- Identyfikacja barier występujących w komunikacji w zespole i sposoby ich eliminacji.
- Podstawowe style komunikowania się: agresywny, uległy, asertywny.
- Asertywne zachowanie szefa w relacjach z pracownikami.
- Reagowanie na krytykę, wyrażanie krytyki w sposób konstruktywny.
- Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości pracowników.
MOTYWOWANIE - INSPIROWANIE LUDZI DO ROZWOJU I DZIAŁANIA.
- Sposoby wzbudzania motywacji własnej i współpracowników.
- Praktyczne aspekty coachingu i „feedbacku”.
- Indywidualne czynniki motywujące ludzi do osiągania najlepszych efektów.
- Zarządzanie i motywacja dostosowana do typu osobowości poszczególnych pracowników.
ROZMOWA MOTYWUJĄCA.
- Schemat przebiegu rozmowy motywującej.
- Zasady udzielania informacji zwrotnych (rozwijanie umiejętności wyrażania pochwał i uwag krytycznych).
- Typowe błędy popełniane w trakcie rozmowy i sposoby ich eliminacji.
- Uzgodnienie działań na przyszłość – zarządzanie nastawione na realizację celów biznesowych. Efektywne formułowanie i przekazywanie celów. Myślenie ukierunkowanie na cel.
DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ.
- Jak skutecznie delegować i egzekwować zadania.
- Nieinwazyjne, konstruktywne delegowanie zadań.
- Trudności, bariery w procesie delegowania.
WYKORZYSTANIE EMOCJI DO KIEROWANIA LUDŹMI.
- Analiza własnych emocji i umiejętność ich wykorzystywania do skuteczniejszego działania w zespole.
- Ocena własnej efektywności oddziaływania na innych ludzi – świadomość własnych możliwości i ograniczeń.
- Kontrolowanie własnych emocji w sytuacji stresujących rozmów, radzenie sobie z emocjami pracownika i manipulacją emocjonalną.
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM. EFEKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W GRUPIE - WYPRACOWYWANIE MĄDREGO POROZUMIENIA.
- Istota konfliktu - konflikt jako wartość, metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
- Sztuka prowadzenia dyskusji, niwelowanie różnic zdań.
- Skuteczne sposoby rozwiązywania konfliktów.
- Style negocjacyjne – zasady osiągania wyniku „obopólnej wygranej”.
- Budowanie atmosfery sprzyjającej akceptacji naszych propozycji.
ZAPRASZAMY!
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 BUDOWANIE ZESPOŁU. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 BUDOWANIE ZESPOŁU. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 MOTYWOWANIE - INSPIROWANIE LUDZI DO ROZWOJU I DZIAŁANIA. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 MOTYWOWANIE - INSPIROWANIE LUDZI DO ROZWOJU I DZIAŁANIA. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 ROZMOWA MOTYWUJĄCA. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 ROZMOWA MOTYWUJĄCA. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 WYKORZYSTANIE EMOCJI DO KIEROWANIA LUDŹMI. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM. EFEKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W GRUPIE - WYPRACOWYWANIE MĄDREGO POROZUMIENIA. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM. EFEKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W GRUPIE - WYPRACOWYWANIE MĄDREGO POROZUMIENIA. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto153,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Fryszkiewicz
Od ponad 22 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, asertywności i komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, Assessment/Development Center, umiejętności menedżerskich, budowania samodoskonalącej się organizacji, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, kreatywności, negocjacji handlowych, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ją za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć.
Jej warsztaty są pełne dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i – jak wynika z opinii uczestników - bardzo efektywne.
Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu.
Prowadzi coaching indywidualny – ponad 500 godzin zrealizowanych sesji coachingowych.
Stworzyła nową metodę Cotrainingu – łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe (skrypt) z opisem zagadnień poruszanych podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, do którego składają Państwo dokumenty w związku z dofinansowaniem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie zostanie zrealizowane w tym terminie w przypadku zebrania się min. 6 osobowej grupy. W przypadku, gdy grupa się nie zbierze - ustalimy nowy termin szkolenia.
Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa, w siedzibie klienta lub w innym miejscu przez niego wskazanym.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi