Mediacje sądowe i pozasądowe -kurs certyfikowany VCC Akademia Profesjonalnego Mediatora APM ®Cywilnego i Rodzinnego Edukacja zdalna
Mediacje sądowe i pozasądowe -kurs certyfikowany VCC Akademia Profesjonalnego Mediatora APM ®Cywilnego i Rodzinnego Edukacja zdalna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pozostałe
- Grupa docelowa usługi
- mediatorzy, prawnicy, menedżerowie
- pracownicy HR
- właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
- pracownicy pionów windykacyjnych i prawnych w przedsiębiorstwach i instytucjach
- sprzedawcy oraz inne osoby, które chcą uzupełnić swoją wiedzę lub uzyskać dodatkowe kompetencje
Usługa adresowana jest również dla Uczestników projektu:
WUP Kraków Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
WUP Toruń Kierunek-Rozwój
oraz pozostałych Uczestników projektów w danym województwie
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji22-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia procesu mediacji. Osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się pozwoli na efektywne prowadzenie procesów mediacji w zawodzie mediatora sądowego i pozasądowego cywilnego i rodzinnego w mediacjach sądowych sądowych i pozasądowych rodzinnych, cywilnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nawiązuje kontakt ze stronami | Kryteria weryfikacji - na podstawie analizy ujawnionych okoliczności określa możliwość zastosowania mediacji;- wskazuje możliwości poszerzenia wiedzy o przedmiocie sprawy skierowanej do mediacji; - sporządza zaproszenie na wstępne spotkanie mediacyjne; - przedstawia korzyści wynikające z przystąpienia do mediacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje spotkanie mediacyjne | Kryteria weryfikacji - ustala uczestników spotkania mediacyjnego;- omawia zasady ustalania terminu i miejsca wspólnego spotkania mediacyjnego; - omawia standardy przygotowywania miejsca na spotkanie mediacyjne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wygłasza monolog mediatora | Kryteria weryfikacji - przedstawia stronom: definicję mediacji, cel mediacji, zasady prowadzenia mediacji, zasady pokrywania kosztów mediacji, metody pracy;- wyjaśnia procedurę i przebieg mediacji; - omawia rolę stron oraz rolę mediatora. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Sprawdza gotowość stron do mediacji | Kryteria weryfikacji - zadaje pytania służące wstępnemu rozpoznaniu problemu, celu i oczekiwań stron;- zadaje pytania służące ustaleniu wątpliwości i obaw związanych z udziałem w mediacji; - wyjaśnia rozpoznane wątpliwości i obawy związane z udziałem w mediacji; - zadaje pytanie o gotowość stron do udziału w mediacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Dokonuje zawarcia kontraktu mediacyjnego | Kryteria weryfikacji - ustala zasady współpracy pomiędzy mediatorem a stronami;- wyjaśnia pojęcie kontraktu mediacyjnego; - wyjaśnia zasady zatwierdzania ugody mediacyjnej; - przedstawia zasady dialogu w mediacji opartego na wzajemnym szacunku komunikowania się i prosi strony o ich akceptację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Diagnozuje konflikt/spór cywilny | Kryteria weryfikacji - zadaje pytania o stanowiska wyjściowe stron dotyczące sporu;- zadaje pytania o przedmiot, przyczyny, przebieg i konsekwencje konfliktu z perspektywy obu stron; - zadaje pytania o charakter i poziomy konfliktu, by określić, z jakim rodzajem konfliktu mamy do czynienia - stosuje techniki mediacyjne w trakcie postępowania mediacyjnego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji - porządkuje, podsumowuje i wyjaśnia tematy mediacji, by uchwycić najważniejsze kwestie dotyczące sporu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Analizuje konflikt pod kątem wskazań i przeciwskazań do mediacji | Kryteria weryfikacji - zadaje pytania dookreślające służące wyjaśnieniu, o co toczony jest spór; - na podstawie zebranych danych ocenia czy są przeciwwskazania do zastosowania mediacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wspiera strony w mediacjiRozpoznaje interesy i potrzeby stron | Kryteria weryfikacji - zadaje pytania o potrzeby i interesy stron; - zadaje pytania przeformułowujące zgłaszane oczekiwania na potrzeby. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Udrażnia komunikację pomiędzy stronami | Kryteria weryfikacji - wyjaśnia zjawiska psychologiczne towarzyszące konfliktowi, mechanizmy i postawy zakłócające proces dochodzenia do porozumienia; - omawia blokady komunikacyjne i zasady budowania konstruktywnego dialogu; - przeformułowuje wypowiedź negatywną na neutralną; - tworzy arkusz rozbieżności i zgodności stanowisk w celu wykazania wspólnych interesów stron oraz naświetlenia rozbieżności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kieruje rozmową | Kryteria weryfikacji - udziela głosu stronom; - stosuje techniki facylitacji i moderacji; - podsumowuje poszczególne etapy procesu; - odzwierciedla wypowiedzi stron odnoszące się do przeżywanych emocji; - podaje przykłady sytuacji, w których wskazane jest wprowadzenie spotkania na osobności i podaje zasady prowadzenia takich spotkań; - wskazuje i nazywa trudności komunikacyjne doświadczane przez strony. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Poszukuje rozwiązania i konstruuje porozumieniaWspiera strony w znajdowaniu wszelkich możliwych rozwiązań prawnych i pozaprawnych | Kryteria weryfikacji - zadaje pytania pobudzające do zgłaszania rozwiązań; - zadaje pytania o konsekwencje poszczególnych rozwiązań; - zadaje pytania o BATNA (czyli najlepszą alternatywę negocjowanego porozumienia); - zadaje pytania o WATNA (czyli najgorszą alternatywę negocjowanego porozumienia ); - zadaje pytania odwracające role; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji - tworzy wraz ze stronami i za ich obopólną zgodą listę różnych opcji i dostępnych rozwiązań oraz zgodności z obowiązującymi przepisami prawa; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji – wskazuje ekspertów zewnętrznych niezbędnych do konsultacji w wypadku wątpliwości w zakresie oceny prawnej opracowywanego rozwiązania konfliktu; - stosuje technikę „adwokata diabła”; - analizuje rozwiązania pod kątem użyteczności i wykonalności. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Wspiera strony w konstruowaniu wstępnych uzgodnień | Kryteria weryfikacji - zadaje pytania skłaniające strony do modyfikacji rozwiązań tak, by zaspokajały interesy każdej ze stron; - stosuje strategie wzmocnień pozytywnych poprzez uwspólnianie tj. wskazywanie tego, co łączy strony; - stosuje uruchamianie motywacji zewnętrznej poprzez przypominanie korzyści z mediacji; - stosuje uruchamianie motywacji wewnętrznej poprzez zadawanie pytań dotyczących wartości | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji – na zgodny wniosek stron wskazuje sposób rozwiązania sporu z pouczeniem, iż nie jest on wiążący dla stron. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Sprawdza stopień satysfakcji z proponowanych ustaleń | Kryteria weryfikacji - przedstawia trójkąt satysfakcji;(satysfakcja psychologiczna, rzeczowa, proceduralna) - zadaje pytania o zgodność ugody z celami i potrzebami stron; - wskazuje możliwe ścieżki dalszego procedowania. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wspiera strony w konstruowaniu ugody mediacyjnej | Kryteria weryfikacji - analizuje dopuszczalność i wskazuje na konieczność ewentualnego rozstrzygnięcia mediowanych kwestii w jednej lub kilku ugodach; - na podstawie dostarczonego projektu ugody ocenia możliwość zatwierdzenia przez sąd; - wskazuje w jakich postępowaniach, co do jakich praw, nie jest dopuszczalne zawarcie ugody; - wskazuje na konieczne (formalne) elementy ugody; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - omawia podstawowe zasady konstruowania ugody, aby uzgodniona przed mediatorem ugoda w przyszłości nadawała się do egzekucji (określenie stron, zobowiązania, terminów wykonania zobowiązania, sankcji za niewykonanie zobowiązania, odsetki, wyczerpania wzajemnych roszczeń stron); | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - rozróżnia ugodę, która zostanie przyjęta przez Sąd poprzez nadanie jej klauzuli wykonalności od ugody, która zostanie przyjęta przez jej zatwierdzenie. - omawia zasady zatwierdzania ugody mediacyjnej przez Sąd w postępowaniu pozasądowym na wniosek stron; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - wskazuje ekspertów zewnętrznych (prawników) do weryfikacji treści ugody, w wypadku ujawnienia wątpliwości odnośnie skutków materialnoprawnych i procesowych oraz pod względem jej zgodności z prawem i zasadami współżycia społecznego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Podsumowuje proces mediacyjny | Kryteria weryfikacji - przypomina cele i potrzeby stron;- przedstawia efekty pracy; - przygotowuje protokół mediacyjny - omawia zasady archiwizacji dokumentacji mediacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęMiędzynarodowy Instytut Rozwoju Synergia
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoMiędzynarodowy Instytut Rozwoju Synergia
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
- Wprowadzenie do mediacji
- Psychologiczne mechanizmy konfliktów
- Dynamika konfliktu
- Model eskalacji konfliktu
- Strategie rozwiązywania konfliktów
- Błędy komunikacyjne w konfliktach
- Etapy mediacji
- Proces mediacji
- Cele i zadania mediatora na poszczególnych etapach mediacji
- Techniki mediacji, negocjacji, komunikacji
- Trening umiejętności technik mediacji i procesu mediacji
- Aspekty prawne w mediacji
- Standardy, etyka pracy
- Dokumenty mediacyjne
- Przeciwwskazania do prowadzenia postępowań mediacyjnych
- Konstruowanie ugód mediacyjnych w tym cywilnych i rodzinnych
- Rodzina współczesna – zmiany w zakresie wzorców rodzinnych
- Rozwód a kryzys w perspektywie indywidualnej, diadycznej oraz rodzinnej
- Etapy rozwodu
- Mediacje rodzinne jako interwencja w kryzysie
- Rozpad rodziny a rozwój dziecka
- Reakcje dzieci na rozwód
- Jak pomóc rodzicom przejść od konfliktu małżeńskiego do współpracy rodzicielskiej
- Rodzicielski plan wychowawczy
- Sposoby włączania dzieci do mediacji :korzyści i zagrożenia
- Opieka naprzemienna
- Przemoc w rodzinie a mediacje
- Źródła nierównowagi sił w mediacji i sposoby radzenia sobie z nią
- Radzenie sobie z blokadami, emocjami i potrzebami w mediacji
- Techniki komunikacyjne neutralizowania konfliktu i budowania współpracy
- Techniki mediacyjne w ostrych konfliktach
- Zasady współpracy z ekspertami zewnętrznymi
- Dyrektywność i niedyrektywność – budowanie samoświadomości mediatora
- Standardy i etyka postępowania mediatora rodzinnego
- Walidacja i certyfikacja :egzamin teoretyczny i praktyczny APM
Walidacja i certyfikacja:
zaliczenie testu wiedzy jednokrotnego wyboru ( 30 pytań)
zaliczenie zadania praktycznego polega na przeprowadzeniu/zagraniu przez uczestnika egzaminu symulacji ’pigułki” sesji mediacyjnej ze stronami/ stroną zgodnie z etapami procesu mediacji wykorzystując techniki i metody pracy adekwatne na danym etapie
Progi zaliczenia:
test wiedzy - 55 %
zadanie praktyczne-75 %
Kurs realizowany jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi
Narzędzia i metody pracy zdalnej:
warsztaty treningu umiejętności, mini-wykłady, rozmowy na żywo, współdzielenie ekranu,
pokoje wirtualne do ćwiczeń symulacji sesji mediacyjnych oraz technik pomiędzy 4-osobami: uczestnik w roli mediatora, stron i obserwatora udzielającego informacji zwrotnej zgodnie z opisem matrycy umiejętności wraz z superwizją sesji mediacyjnej dokonywaną przez trenera.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Wprowadzenie do medacji.Modele mediacji | Prowadzący Rafał Kurzawa | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Standardy pracy mediatora | Prowadzący Rafał Kurzawa | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Psychologiczne mechanizmy konfliktów Dynamika konfliktu Model eskalacji konfliktu. | Prowadzący Rafał Kurzawa | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Błędy komunikacyjne w konfliktach. Strategie rozwiązywania konfliktów.Techniki mediacji, negocjacji, komunikacji | Prowadzący Rafał Kurzawa | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Trening umiejętności procesu mediacji | Prowadzący Rafał Kurzawa | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Trening prowadzenia sesji mediacyjnych | Prowadzący Rafał Kurzawa | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Aspekty prawne w mediacji Standardy, etyka pracy Dokumenty mediacyjne Przeciwwskazania do prowadzenia postępowań mediacyjnych | Prowadzący Rpr Justyna Burek-Wawrzyniak | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Konstruowanie ugód mediacyjnych w mediacjach cywilnych i rodzinnych | Prowadzący Rpr Justyna Burek-Wawrzyniak | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Elementy prawa rodzinnego w mediacjach rodzinnych | Prowadzący Rpr Justyna Burek-Wawrzyniak | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Rodzina współczesna – zmiany w zakresie wzorców rodzinnych • Rozwód a kryzys w perspektywie indywidualnej, diadycznej oraz rodzinnej .Etapy rozwodu | Prowadzący Joanna Pijacka | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Mediacje rodzinne jako interwencja w kryzysie.Rozpad rodziny a rozwój dziecka. Reakcje dzieci na rozwód | Prowadzący Joanna Pijacka | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Źródła nierównowagi sił w mediacji i sposoby radzenia sobie z nią • Radzenie sobie z blokadami i emocjami w mediacji • Techniki komunikacyjne neutralizowania konfliktu i budowania współpracy | Prowadzący Joanna Pijacka | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Techniki mediacyjne w ostrych konfliktach • Zasady współpracy z ekspertami zewnętrznymi • Dyrektywność i niedyrektywność – budowanie samoświadomości mediatora | Prowadzący Joanna Pijacka | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Rodzicielski plan wychowawczy.Sposoby włączania dzieci do mediacji :korzyści i zagrożenia. Opieka naprzemienna. | Prowadzący Joanna Pijacka | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Przemoc w rodzinie a mediacje | Prowadzący Joanna Pijacka | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 walidacja i certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Pijacka
współpracując z Akademią Bliżej..
Mediator rodzinny, superwizor pracy socjalnej,
Obszar specjalizacji:
Praca socjalna, pomoc społeczna, przygotowywanie ofert konkursowych w NGO, socjoterapia, mediacje rodzinne, praca z trudnym klientem, komunikacja interpersonalna, działania w obszarze podnoszenia kompetencji rodzicielskich, przemoc w rodzinie w każdym aspekcie, zadania, strategie
i organizacja pracy zespołów interdyscyplinarnego i grup roboczych.
Doświadczenie zawodowe:
Pracownik w strukturach pomocy społecznej z 16 letnim doświadczeniem - głównie w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie w bezpośredniej pracy z klientem, realizacji procedury „Niebieskie Karty”, realizacji zadań Zespołu Interdyscyplinarnego.
Socjoterapeutka z 14 letnim doświadczeniem w prowadzeniu grup dla dzieci i młodzieży z rodzin
z problemem alkoholowym.
Od roku 2013 do dnia dzisiejszego fundator i prezes Fundacji ReStart.
W ramach działań Fundacji podejmowała zatrudnienie w charakterze m.in. streetworkera, socjoterapeuty, terapeuty w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach, trenera, animatora, organizatora społeczności lokalnych.
Prowadziła wykłady na wyższej uczelni z zakresu socjoterapii.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług:
Prowadziła szkolenia w obszarach rozwiązywania metod skoncentrowanych na rozwiązaniach, konfliktów, przeciwdziałania przemocy, wspierania osób krzywdzonych, motywowania do zmiany.
Rafał Kurzawa
Wykształcenie:
socjologia-studia magisterskie
Filozofia-studia licencjackie
certyfikowany trener VCC: trener, coaching, pracownik HP, mediator, coach
Doświadczenie zawodowe:
2018 - obecnie Specjalista ds. HR i rekrutacji Hoist Polska
2017 - 2018 Specjalista ds. planowania i logistyki Przedsiębiorstw Wyrobów Cukierniczych „Odra” S.A.
2017 – obecnie wykładowca Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu z zakresu mediacji i negocjacji
2020 - obecnie wykładowca Akademii WSB Dąbrowa Górnicza studia podyplomowe Akademia Profesjonalnego Mediatora
2013 – obecnie Współpraca z Akademią Bliżej
w szkoleniach dotyczących rozwiązywania konfliktów, mediacji i coachingu. Trener i doradca merytoryczny w programach związanych z procedurami zarządzania konfliktem w organizacji.
2014 – obecnie Koordynator Ośrodka Mediacji Międzynarodowego Instytutu Rozwoju Synergia
2014 – 2017 HR Business Partner Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Otmuchów” S.A.
Doświadczenie trenerskie:
stała współpraca z Akademią Bliżej od 2020 roku w szkoleniach certyfikowanych:
Akademia Profesjonalnego Mediatora-mediacje sądowe i pozasądowe
Mediacje pracownicze i rozwiązywanie konfliktów w organizacji
Akademia Coachingu i mentoringu.
Przeprowadzonych ponad 1000 godzin szkoleniowych w latach
2020-2024
Rpr Justyna Burek-Wawrzyniak
Specjalizuje się w szeroko pojętym prawie gospodarczym, cywilnym oraz rodzinnym. Posiada uprawnienia mediatora z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego i gospodarczego.
Posiada 10 letnie bogate doświadczenie zawodowe jako radca oraz dyrektor wydziału sądowego w Kancelariach w Warszawie, Lublinie i Wrocławiu. Prowadziła szkolenia z zakresu podstaw prawa dla negocjatorów i prawników w Kancelariach Prawnych. Posiada bogate doświadczenie w sporach sądowych na każdym szczeblu z zakresu prawa pracy, cywilnego, gospodarczego, rodzinnego, karnego, nieuczciwej konkurencji, spraw upadłościowych, reprezentowała banki w postępowaniach windykacyjnych oraz prowadziła sprawy sądowe przeciwko deweloperom oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych, komentowała w latach 2009-2011 orzecznictwo Sądu Najwyższego na łamach „Gazety Prawnej”. W swojej praktyce zawodowej posiada doświadczenie w obsłudze banków, firm windykacyjnych, obsłudze spółek prawa handlowego z kapitałem zagranicznym, firm farmaceutycznych, jednostek samorządowych, zamówień publicznych, jednostek wojskowych, regulowania stanów prawnych nieruchomości oraz reprezentacji interesów klientach w skomplikowanych sporach sądowych z zakresu prawa budowlanego i podwykonawstwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- skrypt Mediacje sądowe i pozasądowe
- wzory dokumentów mediacyjnych
- podręcznik w wersji papierowej: Mediacje rodzinne
- skrypt do ćwiczeń i symulacji
Warunki uczestnictwa
Usługodawca podpisał umowę w ramach projektu:
WUP Kraków Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
WUP Toruń Kierunek-Rozwój
Uczestnik/Przedsiębiorca jest zobowiązany na dwa tygodnie przed terminem rozpoczęcia kursu do zawarcia umowy szkoleniowej dot. realizacji usług rozwojowych.
W przypadku otrzymania wsparcia dot. refundacji kursu prosimy o kontakt bezpośredni z koordynatorem d/s szkoleń: tel.530697250
Informacje dodatkowe
Po zaliczeniu egzaminu APM uczestnik otrzyma :
- certyfikat ukończenia Akademii Profesjonalnego Mediatora APM
- certyfikat Mediacje cywilne i rodzinne APM
- rekomendacje Ośrodka Mediacji Instytutu Rozwoju Synergia konieczny przy wpisie na listę mediatorów stałych
Podstawa prawna zwolnienia z VAT:
na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013r
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbywa się za pomocą aplikacji ZOOM.
Minimalne wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2GB pamięci RAM ( lun 4-rdzeniowy)
System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10) Mac wersja 10.13,
Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla,Firefox
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps
kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki,( ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line.