Zarządzanie zasobami ludzkimi - studia podyplomowe
Zarządzanie zasobami ludzkimi - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do osób, które chcą zdobyć kwalifikacje do pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ich celem jest zdobycie przez uczestników studiów wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, systemu motywowania, oceny pracowników, kultury organizacyjnej, public relations, komunikacji interpersonalnej, prawa pracy i procedur personalnych, kształtowania zbiorowych stosunków pracy, negocjacji i zarządzania konfliktami oraz zarządzania wiedzą.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji28-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi190
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest zdobycie przez uczestników studiów wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych niezbędnych do zarządzania zasobami ludzkimi, wdrażania systemu motywowania, oceny pracowników, dbania o rozwój kultury organizacyjnej, a także wdrażania działań związanych z public relations, komunikacją interpersonalną, prawem pracy i procedurami personalnymi, kształtowaniem zbiorowych stosunków pracy, negocjacjami i zarządzaniem konfliktami oraz wiedzą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje wiedzę zawiązaną z procesami i problematyką zarządzania zmianami organizacyjnymi oraz strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje strategię, plany i programy dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia i stosuje metody, narzędzia i procedury personalne, a także regulacje prawne dotyczące zatrudnienia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia kluczowe przepisy prawne dotyczące prawa pracy. Interpretuje obowiązujące przepisy i stosuje je w swojej pracy. Ustala potrzeby personalne w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje odpowiednie metody wartościowania pracy w organizacji oraz zna ich rolę w ramach systemu wynagradzania. Uczestnik zna proces i zasady kształtowania zbiorowych stosunków pracy we współczesnych organizacjach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza wartościowanie pracy z wykorzystaniem poznanych metod, buduje tabelę płac w oparciu o wyniki wartościowania pracy oraz identyfikuje i analizuje specyfikę zbiorowych stosunków pracy w organizacji. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą z obszaru PR, zarządzania wiedzą, kultury organizacyjnej oraz CSR i etyki biznesu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje działania związane z organizacją kampanii PR i konstruuje podstawowe komunikaty w tym zakresie. Uczestnik wskazuje kluczowe cechy kultury organizacyjnej i jej wpływ na realizację celów organizacji, a także planuje działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Uczestnik planuje działania związane z organizacją systemu zarządzania wiedzą w organizacji. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik dokonuje oceny zagrożeń związanych z mobbingiem i dyskryminacją w miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje ryzyko możliwości wystąpienia zachowań niepożądanych w miejscu pracy (mobbing, dyskryminacja) oraz zna sposoby na przeciwdziałanie stresowi. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje potrzeby szkoleniowe w organizacji oraz dobiera narzędzia motywacyjne do potrzeb i możliwości pracowników. Analizuje cele i określa kryteria oceny okresowej pracowników w organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera metody i narzędzia wspomagające rozwój zawodowy pracowników oraz ich motywowanie Uczestnik wyjaśnia istotę procesu oceniania pracowników we współczesnej organizacji. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje zasady komunikowania interpersonalnego, rodzaje konfliktów oraz sposoby zarządzania nimi w pracy na zajmowanym stanowisku, a także posługuje się strategiami i technikami negocjacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje i ocenia określone zachowania ludzi w środowisku pracy oraz wykorzystuje metody komunikacji, negocjacji i mediacji w rozwiązywaniu konfliktów interpersonalnych w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia kierowane są do:
- Osoby planujące przebranżowienie.
- Pracownicy z innych branż (np. administracja, sprzedaż, edukacja, logistyka), którzy chcą wejść do HR.
- Osoby pracujące w biurze, które mają kontakt z dokumentacją pracowniczą lub wspierają dział HR, ale chcą przejść na bardziej samodzielne stanowisko.
- Osoby po studiach (niekoniecznie z zarządzania czy psychologii), które szukają specjalizacji i chcą zdobyć konkretne kwalifikacje poszukiwane na rynku pracy.
- Osoby, które dopiero zaczynają pracę jako stażysta/asystent HR i chcą szybciej się rozwijać oraz zdobywać praktyczne umiejętności.
- Osoby wracające na rynek pracy - np. po przerwie zawodowej lub urlopie macierzyńskim – kierunek ten może być sposobem na aktualizację wiedzy i powrót do aktywności zawodowej w nowej roli.
Podczas studiów uczestnicy uczą się:
- posługiwać się terminami i definicjami z zakresu systemu zarządzania zasobami ludzkimi
- identyfikować i analizować zmiany w organizacji, korzystać z metod i narzędzi w celu zarządzania zmianami organizacyjnymi, a także zaprojektować mapę zarządzania wiedzą w organizacji
- ustalać potrzeby personalne w organizacji oraz dobrać odpowiednie metody rekrutacji i selekcji pracowników, a także prawidłowo zidentyfikować obowiązki prawne po stronie pracodawcy jak i pracownika
- dostrzegać i właściwie interpretować określone zachowania ludzi w środowisku pracy oraz wykorzystywać metody komunikacji, negocjacji i mediacji w rozwiązywaniu konfliktów interpersonalnych w organizacji
- przeprowadzić analizę potrzeb szkoleniowych w organizacji oraz dobrać narzędzia motywacyjne do potrzeb i możliwości pracowników
- określić funkcje i role lidera oraz stosować narzędzia i techniki zarządzania pracownikami
- włączać się w planowanie kampanii PR i skonstruować podstawowe komunikaty w tym zakresie
- identyfikować, interpretować i opisywać zjawiska oraz procesy w organizacji i jej otoczeniu, budować strategię, plany i programy dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
- opisać cele oraz określić kryteria oceny okresowej pracowników w organizacji
- zidentyfikować i zapobiegać występującym zachowaniom niepożądanym w miejscu pracy (mobbing, dyskryminacja) oraz radzić sobie ze stresem
- przeprowadzić wartościowanie pracy z wykorzystaniem poznanych metod, a także zbudować tabelę płac w oparciu o wyniki wartościowania pracy
- identyfikować i analizować specyfikę zbiorowych stosunków pracy w organizacji
- zidentyfikować cechy kultury organizacyjnej i jej wpływ na realizację celów organizacji, a także planować działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu
Warunki uczestnictwa:
- Uczestnikiem studiów podyplomowych może być osoba, która posiada kwalifikację pełną co najmniej na poziomie 6, uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki, tzn. ukończyła studia wyższe, co najmniej pierwszego stopnia, z tytułem inżyniera lub licencjata.
Zakres tematyczny:
Szczegółowy program studiów tzn. plan studiów, efekty kształcenia, karty przedmiotów dostępne pod adresem strony: https://cj.pk.edu.pl/wp-content/uploads/sites/83/2023/08/Program_studiow_zzl-1.pdf / znajduje się w pliku dołączonym jako załącznik.
Program studiów podyplomowych:
Usługa stacjonarna trwa: 113 godzin, a usługa zdalna w czasie rzeczywistym trwa: 77 godzin
- Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi - liczba godzin: 7 (zdalnie: 7)
- Psychologiczne techniki skutecznego zarządzania - liczba godzin: 7 (zdalnie: 7)
- Planowanie, rekrutacja i selekcja pracowników - liczba godzin: 9
- Prawo pracy i procedury personalne - liczba godzin: 16 (zdalnie: 16)
- Negocjacje i zarządzanie konfliktami - liczba godzin: 16
- Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - liczba godzin: 8 (zdalnie: 8)
- System motywowania - liczba godzin: 8
- Kultura organizacyjna - liczba godzin: 8
- Public relations - liczba godzin: 7 (zdalnie: 7)
- Przywództwo - liczba godzin: 7
- Ocena pracowników - liczba godzin: 8
- Kształtowanie zbiorowych stosunków pracy - liczba godzin: 8
- Komunikacja interpersonalna - liczba godzin: 23
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - liczba godzin: 20 (zdalnie: 12)
- Zarządzanie wiedzą - liczba godzin: 7 (zdalnie: 7)
- CSR i etyka biznesu - liczba godzin: 5 (zdalnie: 5)
- Szkolenie i rozwój pracowników - liczba godzin: 8
- System wartościowania pracy i wynagrodzeń - liczba godzin: 9
- Mobbing i stres w pracy - liczba godzin: 8 (zdalnie: 8)
- Egzamin końcowy
Organizacja zajęć:
Sposób organizacji studiów wskazany jest w programie studiów podyplomowych oraz Regulaminie Studiów podyplomowych realizowanych na PK.
Studia są realizowane w ramach dwóch semestrów, obejmują 30 punktów ECTS.
W tym:
- zajęcia kształtujące umiejętności praktyczne – 63 godzin; 10,5 punktów ECTS,
- zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość – 77 godzin; 10,5 punktów ECTS.
Harmonogram zajęć obejmuje 190 godzin dydaktycznych, (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). Przerwy nie są wliczane w czas trwania studiów.
Studia trwają 2 semestry a zajęcia odbywają się w formie mieszanej – polegającej na połączeniu zajęć prowadzonych stacjonarnie (tj. z bezpośrednim udziałem słuchaczy na uczelni) z zajęciami prowadzonymi zdalnie (np. online, w czasie rzeczywistym), przy użyciu narzędzi do kształcenia na odległość (Teams).
Łączna liczba godzin zajęć oraz punktów ECTS wynosi – 190 godzin; 30,0 punktów ECTS.
Zajęcia stacjonarne realizowane są na Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej (kampus „Czyżyny”), przy al. Jana Pawła II 37, 31-864 Kraków. Uczestnik przed zajęciami informowany jest o dokładnej lokalizacji (nr sali, budynek).
Zajęcia stacjonarne prowadzone są w sali wykładowej wyposażonej w rzutnik oraz komputer (dla wykładowcy). Zajęcia zdalne prowadzone są przy wykorzystaniu aplikacji Teams, do której uczestnicy dostają indywidualny dostęp.
Forma potwierdzenia obecności uczestnika na zajęciach jest lista obecności (w przypadku zajęć stacjonarnych) oraz lista obecności wygenerowana przez aplikację Teams (w przypadku zajęć prowadzonych zdalnie).
Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej i/lub papierowej (w przypadku zajęć stacjonarnych – w zależności od potrzeb)
Wykorzystywane metody dydaktyczne obejmują:
- Wykład interaktywny – wykładowca omawia zagadnienia teoretyczne, wyjaśnia wątpliwości i systematyzuje wiedzę w zależności od potrzeb uczestników.
- Ćwiczenia audytoryjne i problemowe – uczestnicy wykonują praktyczne ćwiczenia na rzeczywistych dokumentach (instrukcjach, procedurach, raportach kontrolnych, checklistach), co umożliwia im zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce
- Studium przypadku (case study)
- Prezentacje multimedialne
- Praca indywidualna i grupowa, omawianie wyników
- Dyskusje moderowane
Walidacja – egzamin końcowy jest wliczony w czas trwania studiów.
Egzamin przeprowadzany jest przed Komisją egzaminacyjną, której skład wynika z Regulaminu studiów podyplomowych realizowanych przez Politechnikę Krakowską.
Warunkiem dopuszczenia do egzaminu końcowego jest zaliczenie wszystkich przedmiotów objętych planem studiów podyplomowych oraz spełnienie wymogów formalnych, ujętych w Regulaminie studiów podyplomowych, obowiązującym na Politechnice Krakowskiej. Egzamin przeprowadzany jest w formie stacjonarnej w ostatnim dniu przewidzianym harmonogramem zajęć. Zakres egzaminu końcowego obejmuje wszystkie przedmioty ujęte w programie studiów. Egzamin ma formę testu jednokrotnego wyboru. Uzyskanie co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi oznacza złożenie egzaminu z wynikiem pozytywnym. Egzamin stanowi weryfikację osiągniętych efektów uczenia się. Przeprowadzany jest przez Komisję egzaminacyjną zgodnie z zapisami Regulaminu studiów. Wynik studiów podyplomowych jest średnią ważoną z ocen: średniej ocen uzyskanej z toku studiów z wagą 0,6 oraz oceny z egzaminu końcowego z wagą 0,4. Ocena wpisywana na świadectwie studiów podyplomowych wyznaczana jest na podstawie tabeli zamieszczonej w Regulaminie studiów podyplomowych.
Dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów podyplomowych jest świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Politechnikę Krakowską im. Tadeusza Kościuszki.
Wykładowcy*:
mgr Edyta Jose
mgr Agnieszka Kauczyńska
dr Magdalena Kóska-Wolny
mgr Renata Kucharska-Kawalec
mgr Małgorzata Grodzińska
inż. Michał Motyka
lic. Mirela Motyka
mgr Piotr Mrzygłód
dr Marian Piekarski
mgr Beata Romek
dr Anna Staszewska
dr Leszek Woszczek
mgr Teresa Zielniok
mgr Jagoda Nowak
* Szczegółowe informacje na temat Wykładowców dostępne są na stronie
https://www.cj.pk.edu.pl/studia-podyplomowe/zarzadzanie-zasobami-ludzkimi-zzl/
w zakładce "Kadra wykładowców"
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 26,32 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 26,32 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
mgr Jagoda Nowak
dr Agnieszka Pieczonka
Edyta Jose
Trener i konsultant. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w przygotowywaniu, realizacji i zarządzaniu innowacyjnymi projektami badawczo-rozwojowymi i wdrożeniowymi, współfinansowanymi ze środków UE, w organizacjach produkcyjnych, usługowych, w tym medycznych i edukacyjnych oraz administracji.
Doradza organizacjom w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz wdrażania systemów zarządzania, m.in. jakością i środowiskowego.
Renata Kucharska-Kawalec
Europejskiej im. ks. J. Tischnera. Od 20 lat specjalizuje się w zarządzaniu
wynagrodzeniami i wspieraniu organizacji w projektowaniu i wdrażaniu
strategii HR – w szczególności tych z obszaru Total Rewards. Od 2022
roku prowadzi własna firmę – HR Business Consulting. Realizuje projekty,
m.in. w zakresie audytu systemów wynagradzania, optymalizacji struktur
organizacyjnych, listy i opisów stanowisk pracy, budowy ścieżek karier,
wartościowania stanowisk, modelowania tabel płac, czy budowy
motywacyjnych systemów premiowania i benefitów dla różnych grup
pracowników. Koncentruje się w szczególności na kompleksowości
i rzetelności analiz oraz na ocenie konkurencyjności, adekwatności
i efektywności rozwiązań HR.
ANNA STASZEWSKA
i koordynatorka Projektu InterDoktorMen, pierwszych w Polsce studiów
doktoranckich dla menedżerów ochrony zdrowia. Wykładowca,
szkoleniowiec i trener, głównie w zakresie zarządzania strategicznego,
zarządzania kapitałem i potencjałem ludzkim, budowania wizerunku oraz
rozwoju. Współtwórca programów dla szkół wyższych oraz strategii
rozwoju organizacji. Współpracuje z organizacjami sektora publicznego
i prywatnego w zakresie szkoleń, doradztwa biznesowego oraz wsparcia
projektów. Praca z ludźmi i organizacjami stały się bodźcem do
uruchomienia własnej działalności biznesowej, firmy Fractal Natura,
wspierającej naturalny rozwój organizacji i ludzi: "Naturalny, czyli zgodny
z wartościami oraz motywacjami jednostki, jak i organizacji, z każdym
elementem całości, którą reprezentują - jak fraktale"
Agnieszka Kauczyńska
Ekonomicznym w Krakowie. Menedżer z 18-letnim doświadczeniem,
konsultant i mentor zarządzania. Wspiera Rady Nadzorcze, Właścicieli
i Zarządy Firm w osiąganiu zaplanowanych celów biznesowych.
Realizuje projekty planowania i wdrażania strategii, controllingu
i zarządzania finansami w Firmach Rodzinnych. Właścicielka Synergy
Consulting Group Kraków. Przeprowadza audyty organizacyjne, wdraża
opisy stanowisk, przeprowadza rekrutacje na stanowiska menedżerskie,
opracowuje i wdraża systemy motywacyjne w firmach. Wdraża zmiany
w firmach w zakresie restrukturyzacji i reorganizacji.
Marian Piekarski
zawodowy, pedagog pracy, specjalista ds. organizacji i zarządzania
oświatą, adiunkt badawczo-dydaktyczny w Centrum Pedagogiki
i Psychologii Politechniki Krakowskiej. Jeden z redaktorów naukowych
kwartalnika „Edukacja Ustawiczna Dorosłych” (Journal of Continuing
Education). Członek Zespołu Pedagogiki Pracy przy Komitecie Nauk
Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie oraz Komisji Nauk
Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk oddział w Krakowie.
Zainteresowania naukowe i badawcze skupiają się wokół pedagogiki
pracy jako relacji pomiędzy procesami edukacyjnymi a pracą zawodową
oraz redefinicji przydatności zawodowej w świetle współczesnych zadań
wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy.
Jagoda Nowak
informacją na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także studiów
podyplomowych na kierunku Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną
pracy. Od lat zawodowo związana z pracą w środowisku akademickim.
Swoimi działaniami wspiera pracowników naukowych z różnych polskich
uczelni w prowadzonych przez nich badaniach. Opracowuje
parametryzację ich dorobku, a także służy wsparciem na etapie
gromadzenia materiałów do publikacji naukowych. W swojej działalności
wspiera również micro i małych przedsiębiorców. Współpracuje z
norweską firmą Nordisk Trygghet, gdzie pełniąc funkcję sekretarza
redakcji zarządza jej działaniami oraz zespołem reporterskim. Chętnie
dzieli się swoją wiedzą m.in. podczas takich inicjatyw jak Światowy
Tydzień Przedsiębiorczości.
Mirela Motyka
Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy. Wykładowca Politechniki
Krakowskiej od 2014 roku. Szkoleniowiec, instruktor, autor wystąpień
i publikacji dotyczących stresu. Doświadczenie z radzeniem sobie
w trudnych sytuacjach zdobywa podczas wykonywania obowiązków
strażaka i ratownika. W ramach własnej działalności gospodarczej
prowadzi szkolenia w jednostkach sektora publicznego, firmach
i organizacjach non profit. Bierze udział w działaniach społecznych jako
wolontariusz m.in. przy okazji imprez sportowych i zabezpieczeń
medycznych.
Michał Motyka
związany z uczelnią od roku 2010, jako wykładowca tematyki z zakresu
prawa pracy, bezpieczeństwa pracy oraz analizy ryzyka procesowego.
W latach 2013-2015 zarządzał pionem realizacji projektów
przemysłowych w firmie Buchen Industrial Services Polska. W latach
2016-2019 prezes spółki HSE System, gdzie realizował kontrakty
w największych zakładach petrochemicznych w Polsce, Niemczech oraz
Izraelu. Od roku 2019 dołączył do Dräger Polska na stanowisko Sales
and Marketing Manager, gdzie odpowiedzialny jest za strategię
sprzedaży oraz strategię marketingową departamentu Safety.
Leszek Woszczek
Teresa Zielniok
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały: dostępne w zespole na Teams
Informacje dodatkowe:
Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele, od godz. 9.00.
Zajęcia prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Teams
Obecność na zajęciach jest weryfikowana na podstawie listy obecności, a w przypadku zajęć zdalnych również na podstawie listy logowań generowanej przez aplikację Teams
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych może być osoba, która posiada kwalifikację pełną co najmniej na poziomie 6, uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki, tzn. ukończyła studia wyższe, co najmniej pierwszego stopnia, z tytułem inżyniera lub licencjata.
Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów objętych planem studiów oraz uzyskanie wyniku pozytywnego z egzaminu końcowego.
Informacje dodatkowe
Dokumenty uzyskiwane przez absolwentów:
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki
Harmonogram zajęć zamieszczony w karcie usługi przed terminem rozpoczęcia studiów jest harmonogramem wstępnym i może ulec zmianie.
Harmonogram zajęć obejmuje 190 godz. dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej: https://cj.pk.edu.pl/studia-podyplomowe/zarzadzanie-zasobami-ludzkimi-zzl/
Studia podyplomowe mogą być realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE. Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem", a także do uczestników innych projektów krajowych oraz regionalnych realizowanych w ramach Bazy Usług Rozwojowych.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
• Zajęcia prowadzone są za pośrednictwem platformy Teams, z której uczestnicy mogą nieodpłatnie korzystać za aplikacji pobieranej na swoje urządzenie.
• Minimalne wymagania sprzętowe dla różnych urządzeń oraz te dotyczące parametrów łącza, można znaleźć na stronie platformy Teams (https://support.microsoft.com/pl-pl/office/wymagania-systemowe-aplikacji-microsoft-teams-bezp%C5%82atnej-dae0234b-839c-4f85-ae75-d14ad2baa978).
• W celu skorzystania z prezentowanych treści i materiałów Uczestnicy powinni mieć dostęp do programów umożliwiających otwieranie plików tekstowych, prezentacji multimedialnych oraz plików z rozszerzeniem .pdf.
Adres
Adres
Zajęcia w formie zdalnej, prowadzone są za pośrednictwem platformy Teams, z której uczestnicy mogą korzystać za pomocą aplikacji pobieranej na swoje urządzenie.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- rzutnik, laptop dla prowadzącego, stoły, krzesła, winda