Szkolenie "Szkoła Trenerów Leadersheep"
Szkolenie "Szkoła Trenerów Leadersheep"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenia kierowane jest do osób, które:
- planują w przyszłości rozpocząć pracę w zawodzie trenera,
- zarządzają zespołami pracowniczymi i chcieliby poszerzyć swoje kompetencje o wiedzę i umiejętności trenerskie,
- mają już pewne doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w swoich firmach, wykłady czy prezentacje i chcieliby rozwinąć swoje umiejętności.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników13
- Data zakończenia rekrutacji23-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnego prowadzenia szkoleń i warsztatów poprzez rozwój kompetencji trenerskich, umiejętności komunikacyjnych oraz technik angażowania i przekazywania wiedzy w sposób inspirujący i skuteczny. Podczas szkolenia uczestnicy rozwiną umiejętności projektowania i prowadzenia szkoleń, udoskonalą umiejętności komunikacyjne, autoprezentacji, pracy z grupą. Poznają metody aktywizujących i narzędzia trenerskie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie rolę i zadania trenera w procesie rozwoju kompetencji uczestników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i omawia kluczowe role trenera oraz ich wpływ na proces rozwoju kompetencji uczestników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik świadomie określa swój styl pracy jako trener. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje i trafnie opisuje swój styl pracy jak trener. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia kompetencje trenerskie i potrafi je rozwijać. | Kryteria weryfikacji Uczestnik sporządza indywidualny plan rozwoju kompetencji trenerskich, identyfikując swoje mocne strony oraz obszary do doskonalenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie specyfikę uczenia się osób dorosłych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje metody nauczania do różnych typów uczestników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik dostosowuje metody szkoleniowe do potrzeb dorosłych uczestników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje studium przypadku i proponuje dostosowanie programu szkolenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje etapy procesu grupowego i potrafi je rozpoznać. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje studium przypadku, w którym uczestnik identyfikuje etapy procesu grupowego i uzasadnia swoje wybory. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie zarządza dynamiką grupy i reaguje na trudne sytuacje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza symulację sytuacji szkoleniowej z trudnym uczestnikiem oraz ocena reakcji trenera przez grupę i prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje strukturę szkolenia dostosowaną do celu i grupy docelowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje konspekt szkolenia uwzględniając cel szkolenia, potrzeby grupy docelowej, metody dydaktyczne oraz harmonogram. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje różne metody angażowania uczestników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje charakterystykę grupy i dopasowuje odpowiednie metody angażowania uczestników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje potrzeby szkoleniowe organizacji i uczestników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje analizę potrzeb szkoleniowych z uwzględnieniem metod zbierania informacji oraz rekomendacji dotyczących programu szkoleniowego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia do analizy potrzeb. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje potrzeby szkoleniowe na podstawie przykładowego scenariusza organizacji lub grupy uczestników, z wykorzystaniem co najmniej jednego narzędzia (np. ankieta, wywiad, analiza SWOT, rozmowy z interesariuszami). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie różne poziomy ewaluacji szkoleń (np. model Kirkpatricka). | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje i opisuje poszczególne poziomy ewaluacji szkoleń. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia skuteczność szkolenia i wprowadza zmiany na podstawie wyników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyniki ewaluacji szkolenia i opracowuje propozycje zmian w programie szkolenia na podstawie zebranych danych ewaluacyjnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik dobiera odpowiednie techniki aktywizujące do różnych typów szkoleń. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje ćwiczenia aktywizujące dostosowane do określonego celu szkoleniowego i grupy odbiorców. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje metody interaktywne w praktyce. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje wybraną metodę interaktywną do specyfiki grupy i celu szkolenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie rolę i zasady stosowania gier w szkoleniach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje teoretyczne podstaw wykorzystania gier szkoleniowych oraz ich wpływ na proces uczenia się. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie specyfikę szkolenia uczestników z różnych pokoleń. | Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje kluczowe różnice w stylach uczenia się różnych pokoleń i proponuje dostosowane metody szkoleniowe dla każdej grupy wiekowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik dostosowuje język i metody szkoleniowe do różnych grup wiekowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera i uzasadnia dopasowanie metod szkoleniowych do wskazanych grup wiekowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje zasady angażowania uczestników w szkoleniach online. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje zastosowane zasady angażowania uczestników i uzasadnienia ich skuteczność. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje AI do tworzenia treści edukacyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje treści edukacyjne za pomocą AI i omawia ich przydatność i efektywność w procesie dydaktycznym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje interaktywne treści do e-learningu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje i prezentuje moduł e-learningowy zawierający interaktywne elementy (np. quizy, ćwiczenia, symulacje) oraz przedstawia ich użyteczność. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie rolę superwizji i feedbacku w rozwoju trenera. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, na czym polega rola superwizji i feedbacku w rozwoju trenera, oraz podaje co najmniej dwa przykłady ich praktycznego zastosowania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje własne wystąpienia i udziela konstruktywnej informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje analizy własnego wystąpienia, identyfikuje mocne strony i obszary do poprawy oraz formułuje konstruktywną informację zwrotną dla siebie i innych uczestników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem szkolenia jest rozwój osobisty uczestników poprzez zdobywaną wiedzę i umiejętności związane z prowadzeniem procesu szkoleniowego.
Rola trenera w rozwoju
Rozpoczniemy od wspólnego zastanowienia się nad rolą trenera – zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego – oraz nad jego wpływem na organizację. Będzie to czas na określenie Twoich indywidualnych celów i oczekiwań względem kursu oraz samego siebie. Przyjrzymy się różnicom między trenerem, nauczycielem, coachem i mentorem oraz omówimy kodeks etyczny trenera.
Elementy andragogiki dla trenerów
W tym module dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na sposób, w jaki dorośli uczą się i rozwijają swoje kompetencje. Przeanalizujemy znaczenie form podawczych i aktywizujących w procesie szkoleniowym. Nauczysz się konstruować ćwiczenia i zadania zgodnie z cyklem Kolba, co pozwoli Ci skutecznie angażować uczestników.
Dynamika procesu grupowego
Skuteczny trener rozumie dynamikę procesu grupowego. Ten moduł pomoże Ci budować relacje i autorytet, efektywnie rozpoczynać i kończyć szkolenia, stosować interwencje i radzić sobie w sytuacjach trudnych. Nauczysz się tworzyć kontrakt z grupą, poznasz skuteczne metody jej integracji i techniki zmniejszające dystans między trenerem a uczestnikami.
Projektowanie procesu grupowego
Zdobędziesz umiejętności projektowania efektywnych szkoleń, dopasowanych do specyfiki grupy, branży oraz organizacji. Poznasz metody i techniki, które maksymalizują zaangażowanie uczestników i ułatwiają transfer wiedzy do rzeczywistości zawodowej uczestników. Poznasz sposoby na tworzenie programów szkoleniowych, które nie tylko dostarczają wiedzę, ale także inspirują do działania i rozwijania kompetencji. W ramach tego modułu przygotujesz swój program szkolenia stacjonarnego oraz online.
Badanie potrzeb szkoleniowych
Dowiesz się, jak skutecznie identyfikować potrzeby szkoleniowe pracowników i zespołów, korzystając z narzędzi takich jak oceny okresowe, rozmowy rozwojowe czy indywidualne plany rozwoju. Nauczysz się opracowywać szkolenia w oparciu o zebrane informacje oraz wytyczne i oczekiwania zamawiających szkolenie.
Ewaluacja szkoleń
Ewaluacja to klucz do ciągłego doskonalenia warsztatu trenera. Poznasz model P. Kirkpatricka i nauczysz się tworzyć skuteczne narzędzia do mierzenia efektywności Twoich szkoleń. Dzięki danym pochodzącym np. z ankiet możemy wprowadzać usprawnienia i zmiany w programach szkoleniowych oraz sposobie ich prowadzenia.
Techniki aktywizujące w szkoleniach
Poznasz różnorodne techniki aktywizujące uczestników, mające na celu utrzymanie dynamiki pracy i zaciekawienia uczestników. Będą to m.in.: case study, quizy, webquesty, konferencja prasowa, dyskusja oksfordzka, grupa Balint’a, Action Learning, zespoły badawcze i wiele innych.
Gry szkoleniowe w praktyce
Gry szkoleniowe to jedna z najskuteczniejszych metod nauki – doskonale angażują uczestników i wzmacniają efekt nauki. Doświadczysz ich działania, nauczysz się ich szukać i je projektować. Dodatkowo dowiesz się, jak skutecznie wykorzystywać je w swoich szkoleniach, planując program tak, aby gra była jego centralną częścią.
Multigeneracyjnie, czyli jak?
Każde pokolenie uczy się inaczej. W tym module skupimy się na tym, jak uczą się cyfrowi tubylcy i cyfrowi imigranci (digital natives i digital imigrants). Dowiecie się, jak projektować i realizować szkolenia, które będą ciekawe, angażujące i efektywne, biorąc pod uwagę różnorodność pokoleniową.
Nowoczesne technologie w pracy trenera (szkolenia online)
Poznasz nowoczesne narzędzia online, które ułatwią Ci prowadzenie angażujących szkoleń zdalnych. Poznasz narzędzia pozwalające na urozmaicenie tego rodzaju szkoleń, takie jak Bamboozle, Kahoot, Mentimeter, WheelOfNames itp. Dowiesz się, jak budować aktywizujące ćwiczenia, zachęcające uczestników do aktywnego udziału oraz jak wzbogacać formy podawcze dominujące w szkoleniach online. Przećwiczysz współdzielenie przestrzeni roboczej z uczestnikami spotkań online, z wykorzystaniem wirtualnych narzędzi zastępujących tablice, kartki, sticky notes, flipchart, etc. Użyjemy narzędzi takich jak Whiteboard, Miro, Padlet itp.
Nowoczesne technologie w pracy trenera (wykorzystanie sztucznej inteligencji)
Odkryjesz możliwości, jakie daje AI w tworzeniu treści szkoleniowych. Poznasz narzędzia wspierające tworzenie materiałów wideo, grafik, prezentacji oraz interaktywnych ćwiczeń. Omówimy również kwestie etyczne oraz prawne związane z wykorzystywaniem treści generowanych przez AI. Będziemy pracować z narzędziami takimi jak: Chatboty, ChatGPT, Copilot, Bard, Claude, MidJourney, Dall-e, Synthesia, Runway, Grammarly, Notion AI, czy Gamma.
Nowoczesne technologie w pracy trenera (tworzenie treści na platformy e-learningowe)
Szkolenia na platformach e-learningowych są coraz częściej wykorzystywane przez firmy, jako narzędzia pozwalające utrwalać i wzbogacać nabywane w procesie szkoleniowym wiedzę oraz umiejętności. Część firm projektuje całe procesy szkoleniowej z ich wykorzystaniem. W tym module uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć materiały video, artykuły, pigułki wiedzy, infografiki.
Superwizja pracy trenera wewnętrznego
Każdy uczestnik zaprezentuje fragment zaprojektowanego przez siebie szkolenia i otrzyma cenne informacje zwrotne od trenerów i grupy. Będzie to doskonała okazja do sprawdzenia nabytej wiedzy i umiejętności w praktyce i rozwoju własnego warsztatu trenerskiego.
Informacje dodatkowe:
W ramach szkolenia zajęcia prowadzone będą z użyciem metod interaktywnych i aktywizujących rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności - symulacja, ćwiczenia.
Usługa realizowana w formie pełnych godzin zegarowych tj. 60 min
Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi
Liczba godzin teoretycznych: 44
Liczba godzin praktycznych: 20
Przerwy: 60 min/1 godz.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 64 Wprowadzenie do roli trenera | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 64 Trener jako lider zmiany w organizacji | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 64 Określanie własnych celów rozwojowych | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 64 Kodeks etyczny trenera i etyka pracy z grupą | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 64 Praca indywidualna i zespołowa nad refleksją nad rolą trenera | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 64 Psychologia uczenia się dorosłych – podstawy andragogiki | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 64 Cykl Kolba – nauka przez doświadczenie | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 64 Formy aktywizujące w pracy trenera | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 64 Konstruowanie zadań i ćwiczeń aktywizujących | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 64 Praca w grupach nad projektowaniem ćwiczeń | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 64 Dynamika procesu grupowego – fazy rozwoju grupy | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 64 Budowanie autorytetu i relacji z grupą | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 64 Tworzenie kontraktu i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 64 Techniki integracji grupy | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 64 Symulacje i analiza przypadków | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 64 Podstawy projektowania szkoleń – struktura i cele | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 64 Dostosowanie programu do grupy i kontekstu organizacyjnego | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 64 Projektowanie sesji stacjonarnych i online | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 64 Metody wspierające transfer wiedzy | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 64 Tworzenie własnych programów szkoleniowych | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 64 Metody identyfikacji potrzeb szkoleniowych | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 64 Rozmowy rozwojowe i oceny okresowe jako źródło danych | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 64 Projektowanie szkoleń na podstawie potrzeb | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 64 Ewaluacja szkoleń – model Kirkpatricka | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 64 Tworzenie narzędzi do ewaluacji szkoleń | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 64 Przegląd technik aktywizujących – wprowadzenie | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 64 Case study, quizy, debaty, grupy analityczne | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 64 Gry szkoleniowe – projektowanie i prowadzenie | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 64 Praktyczne wykorzystanie gier w programach szkoleń | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 64 Praca zespołowa: projektowanie gry szkoleniowej | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 64 Narzędzia online: Miro, Kahoot, Mentimeter, Whiteboard | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 64 Ćwiczenia praktyczne – tworzenie angażujących elementów online | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 64 Sztuczna inteligencja w pracy trenera: ChatGPT, MidJourney, Notion AI | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 64 Tworzenie materiałów e-learningowych – video, artykuły, infografiki | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 64 Praca warsztatowa – projektowanie własnych zasobów | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 64 Wprowadzenie do superwizji – cele i zasady | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 64 Prezentacja fragmentów szkoleń przez uczestników, feedback trenerski i grupowy | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 64 Multigeneracyjność w edukacji – digital natives vs digital immigrants | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 64 Przerwa | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 64 Podsumowanie całego kursu, refleksja i indywidualne plany rozwoju | Prowadzący Justyna Kliombka | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 64 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Kliombka
pracowników Samsung R&D Institute, Pubilicis Media Groupe oraz VOS Logistics. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, Laboratorium Psychoedukacji, Nobel Manhattan Coaching, Pracowni Novo. Jest certyfikowaną konsultantką MTQ Plus. Przez 18 lat była związana z Katedrą Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Łódzkiego.
Rafał Hanke
i warsztaty od 2015 roku, ukończył Szkołę Trenerów, studiował socjologię i zarządzanie, ponadto jest technikiem informatykiem wykorzystującym wiedzę z zakresu oprogramowania w działalności analityka. Interdyscyplinarość pozwala mu zachować szerokie spojrzenie w planowaniu i prowadzeniu warsztatów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały w formie pdf, notes, długopis.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80%zajęć oraz zaliczenie ćwiczeń dotyczących każdego z panelu oraz Post testu na minimum 75%.