Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy. Usługa szkoleniowa w ramach projektu Akademia HR
Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy. Usługa szkoleniowa w ramach projektu Akademia HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa jest skierowana do zespołów i działów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firm oraz menedżerów i kandydatów na menedżerów, dla osób przewidzianych do awansu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji18-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego zarządzania procesami technologicznego wsparcia pracy, uwzględniając różnorodność pracowników pod względem wieku, doświadczenia i kompetencji. Uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie wdrażania i optymalizacji narzędzi cyfrowych, automatyzacji oraz nowoczesnych systemów IT, a także rozwoju kompetencji przyszłości (upskilling). Szkolenie pozwoli na świadome kształtowanie strategii rozwoju organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje korzyści związane z różnymi formamitechnologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty /procesy HR | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje technologie wspierające pracę w organizacji (np. systemy HR, AI, narzędzia do zarządzania zespołem) oraz wskazuje ich wpływ na efektywność procesów HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje i prezentuje propozycję projektu HR, który wykorzystuje wybraną technologię do optymalizacji pracy zespołu, podnoszenia efektywności lub wspierania rozwoju pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kompetencje, które będą potrzebnepracownikom firmy w najbliższej przyszłości w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje trendy rynkowe i identyfikuje kluczowe kompetencje, które będą niezbędne dla pracowników firmy w perspektywie 3-5 lat w kontekście rozwoju technologicznych form wsparcia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje strategię rozwoju kompetencji pracowników, wskazując konkretne działania szkoleniowe, mentoringowe lub wdrożeniowe umożliwiające skuteczne przygotowanie zespołu do przyszłych zmian technologicznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuję poziom przygotowania różnych gruppracowników do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza analizę poziomu przygotowania różnych grup pracowników (np. pod względem wieku, doświadczenia, wykształcenia) do pracy z wykorzystaniem narzędzi technologicznych, identyfikując kluczowe luki kompetencyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan działań wspierających rozwój kompetencji technologicznych wśród różnych grup pracowników, dostosowując metody szkoleniowe i narzędzia edukacyjne do ich specyficznych potrzeb | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża odpowiednie programyszkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan programu szkoleniowo-rozwojowego, uwzględniający kluczowe kompetencje związane z automatyzacją, cyfryzacją oraz wykorzystaniem narzędzi IT, VR lub AR w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów iorganizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje metody wspierania innowacyjności pracowników i zespołów, uwzględniając zastosowanie nowych technologii w miejscu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan inicjatywy wspierającej rozwój innowacyjności w organizacji, uwzględniając wdrożenie nowych technologii oraz mechanizmy angażowania pracowników w procesy innowacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża programy ukierunkowane nawzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje kluczowe kompetencje przyszłości oraz określa ich znaczenie dla organizacji w kontekście upskillingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wprowadza i upowszechnia wśród pracownikówplatformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje platformy lub narzędzia wspierające stałe uczenie się nowych kompetencji oraz określa ich zastosowanie w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan wdrożenia i promocji platformy edukacyjnej wśród pracowników, uwzględniając strategię komunikacji, sposoby motywowania do nauki oraz system monitorowania postępów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuję pozytywne postawy, nastawienia i pewnośćsiebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje strategie budowania pozytywnego nastawienia pracowników do wdrażania nowych technologii w pracy, uwzględniając czynniki psychologiczne i organizacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnychkompetencji i kwalifikacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje kluczowe czynniki motywujące pracowników do stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwijania kompetencji, uwzględniając znaczenie uczenia się przez całe życie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy - 5 godzin 15 minut teoretycznych
- Definicja i znaczenie technologicznego wsparcia pracy
- Kluczowe trendy w automatyzacji i cyfryzacji
- Rola technologii w podnoszeniu efektywności organizacji
2. Analiza i identyfikacja potrzeb organizacji - 3 godziny 35 minut teoretycznych
- Ocena korzyści wynikających z wdrażania technologicznych rozwiązań w firmie
- Analiza kompetencji przyszłości i ich wpływu na organizację
- Identyfikacja luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych w perspektywie 3-5 lat
3. Ocena gotowości pracowników do zmian technologicznych - 5 godzin 10 minut teoretycznych
- Różnorodność pokoleniowa i jej wpływ na adaptację nowych technologii
- Strategie dostosowywania narzędzi cyfrowych do różnych grup pracowników
- Diagnoza poziomu kompetencji technologicznych
4. Projektowanie i wdrażanie programów szkoleniowych - 3 godziny 40 minut praktycznych
- Tworzenie strategii upskillingu i reskillingu
- Metody i narzędzia szkoleniowe w kontekście automatyzacji i cyfryzacji
- Wykorzystanie VR/AR, e-learningu i platform edukacyjnych w procesie nauki
5. Budowanie innowacyjności w organizacji - 4 godziny 15 minut praktycznych
- Rozwijanie kultury innowacyjności i otwartości na zmiany
- Tworzenie mechanizmów wymiany wiedzy i intermentoringu
- Wdrażanie nowych technologii z uwzględnieniem oporu pracowników
6. Utrwalanie procesów uczenia się i zarządzania zmianą - 5 godzin 5 minut praktycznych
- Narzędzia do bieżącego rozwijania kompetencji pracowników
- Strategie długoterminowego zarządzania transformacją cyfrową
- Kształtowanie postaw proaktywnych wobec technologicznych zmian
7. Walidacja - 1 godzina praktyczna
Liczba godzin usługi: 32 (usługa jest realizowane w godzinach zegarowych 1 h szkolenia = 60 min.):
- Liczba godzin teoretycznych - 14 godzin
- Liczba godzin praktycznych - 14 godzin
- Liczba przerw - 20 po 5 min.; 4 po 15 min.; 4 po 20 min.
Przerwy i walidacja:
- Przerwy zostały zaplanowane i są uwzględnione w harmonogramie, są wliczane do procesu kształcenia.
- Walidacja jest wliczana do procesu kształcenia i jest przeprowadzana na koniec usługi w celu oceny osiągniętych efektów. Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.:
- ćwiczenia,
- burza mózgów,
- studium przypadków,
- metody walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 60 Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy: definicja i znaczenie technologicznego wsparcia pracy | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 60 Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy: definicja i znaczenie technologicznego wsparcia pracy | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:55 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 60 Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy: kluczowe trendy w automatyzacji i cyfryzacji | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:55 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 60 Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy: kluczowe trendy w automatyzacji i cyfryzacji | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 60 Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy: rola technologii w podnoszeniu efektywności organizacji | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 60 Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy: rola technologii w podnoszeniu efektywności organizacji | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 60 Analiza i identyfikacja potrzeb organizacji: ocena korzyści wynikających z wdrażania technologicznych rozwiązań w firmie | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 60 Analiza i identyfikacja potrzeb organizacji: analiza kompetencji przyszłości i ich wpływu na organizację | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 60 Analiza i identyfikacja potrzeb organizacji: identyfikacja luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych w perspektywie 3-5 lat | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 60 Analiza i identyfikacja potrzeb organizacji: identyfikacja luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych w perspektywie 3-5 lat | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:55 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 60 Ocena gotowości pracowników do zmian technologicznych: różnorodność pokoleniowa i jej wpływ na adaptację nowych technologii | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:55 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 60 Ocena gotowości pracowników do zmian technologicznych: różnorodność pokoleniowa i jej wpływ na adaptację nowych technologii | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 60 Ocena gotowości pracowników do zmian technologicznych: strategie dostosowywania narzędzi cyfrowych do różnych grup pracowników | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 60 Ocena gotowości pracowników do zmian technologicznych: strategie dostosowywania narzędzi cyfrowych do różnych grup pracowników | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 60 Ocena gotowości pracowników do zmian technologicznych: diagnoza poziomu kompetencji technologicznych | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 60 Ocena gotowości pracowników do zmian technologicznych: diagnoza poziomu kompetencji technologicznych | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 60 Projektowanie i wdrażanie programów szkoleniowych: tworzenie strategii upskillingu i reskillingu | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 60 Projektowanie i wdrażanie programów szkoleniowych: metody i narzędzia szkoleniowe w kontekście automatyzacji i cyfryzacji | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:55 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 60 Projektowanie i wdrażanie programów szkoleniowych: metody i narzędzia szkoleniowe w kontekście automatyzacji i cyfryzacji | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:55 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 60 Projektowanie i wdrażanie programów szkoleniowych: wykorzystanie VR/AR, e-learningu i platform edukacyjnych w procesie nauki | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 60 Budowanie innowacyjności w organizacji: rozwijanie kultury innowacyjności i otwartości na zmiany | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 60 Budowanie innowacyjności w organizacji: rozwijanie kultury innowacyjności i otwartości na zmiany | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 60 Budowanie innowacyjności w organizacji: tworzenie mechanizmów wymiany wiedzy i intermentoringu | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 60 Przerwa | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 60 Budowanie innowacyjności w organizacji: tworzenie mechanizmów wymiany wiedzy i intermentoringu | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 60 Budowanie innowacyjności w organizacji: Wdrażanie nowych technologii z uwzględnieniem oporu pracowników | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 60 Utrwalanie procesów uczenia się i zarządzania zmianą: narzędzia do bieżącego rozwijania kompetencji pracowników | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:55 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 60 Utrwalanie procesów uczenia się i zarządzania zmianą: narzędzia do bieżącego rozwijania kompetencji pracowników | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:55 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 60 Utrwalanie procesów uczenia się i zarządzania zmianą: strategie długoterminowego zarządzania transformacją cyfrową | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 60 Utrwalanie procesów uczenia się i zarządzania zmianą: strategie długoterminowego zarządzania transformacją cyfrową | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 60 Utrwalanie procesów uczenia się i zarządzania zmianą: kształtowanie postaw proaktywnych wobec technologicznych zmian | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 60 Utrwalanie procesów uczenia się i zarządzania zmianą: kształtowanie postaw proaktywnych wobec technologicznych zmian | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 60 Przerwa | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 60 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 760,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 760,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Malinowski
Mariusz Malinowski jest fundatorem Fundacji Rozwiązania HR, gdzie od 2013 do 2022 roku pełnił rolę dyrektora zarządzającego, managera oraz autora metod rekrutacji przy wykorzystaniu nowych technologii. Jest również autorem unikatowej metody szkoleniowej będącej połączeniem technik audiowizualnych, coachingu grupowego, action learningu i indywidualnego coachingu zawodowego.
Malinowski jest specjalistą w wykorzystywaniu metod zarządzania zmianą, projektami, oraz strategii sprzedażowych do rozwijania marki, zwiększania ruchu w witrynach internetowych i obecności w social media.
W dniach 19.03.2023 - 19.03.2025 zrealizował w sumie 120 godzin szkoleniowych dla osób dorosłych w dziedzinie IT, zarządzania zespołem, zarządzania projektami oraz sprzedaży, specjalizując się w opracowywaniu i wdrażaniu zaawansowanych strategii biznesowych i sprzedażowych. Usługi miały na celu określenie zapotrzebowania firm w zakresie kształcenia ustawicznego, ukierunkowane na zapobieganie utracie zatrudnienia.
Michał Susfał
Dzięki doświadczeniu zdobytemu zarówno w Polsce, jak i za granicą, Michał potrafi skutecznie łączyć teorię z praktyką, przekazując uczestnikom wiedzę dostosowaną do ich potrzeb i specyfiki branży. Podczas szkoleń kładzie nacisk na praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi marketingowych oraz strategii promocji, co pozwala firmom zwiększać ich efektywność i konkurencyjność na rynku.
W dniach 19.03.2023 - 19.03.2025 zrealizował w sumie 120 godzin szkoleniowych dla osób dorosłych w dziedzinie automatyzacji procesów biznesowych oraz edukacji technicznej. Usługi miały na celu określenie zapotrzebowania firm w zakresie kształcenia ustawicznego, ukierunkowane na zapobieganie utracie zatrudnienia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik po ukończonym szkoleniu otrzyma Ceryfikat ukończenia szkolenia oraz materiały w formie prezentacji przygotowanej na potrzeby szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych .
- Zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komputera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do internetu ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu z przesyłem conajmniej 5MB/s oraz wyposarzonego w miktofon, kamerę i głośnik.
Urządzenie powinno posiadać:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy;
- 2 GB pamięci RAM lub więcej;
- System operacyjny Windows, Mac OS, Linux, ChromeOS, Android, IOS - zalecane najnowsze wersje;
Szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce internetowej. Wymagane jest posiadanie jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera, Safari.
Kody dostępowe do usługi:
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą platformy LiveWebinar – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Program umożliwia prezentację ekranu.
https://livewebinar.com/135-788-738
Link wygaśnie po zakończeniu szkolenia.
W razie problemów technicznych szkolenie zostanie przeniesione na platformę ZOOM:
Link: https://us04web.zoom.us/j/73912807146?pwd=tNGubbyfj2b3oWhtjEd4uVqQ9TwTkW.1
Identyfikator spotkania: 739 1280 7146
Kod dostępu: rrz6MP
Uczestnicy, trener oraz Operator Regionalny drogą mailową otrzymają dostęp tj. link i hasło przed rozpoczęciem szkolenia