Szkoła Coachów - The Art&Science of Coaching - moduł III-IV
Szkoła Coachów - The Art&Science of Coaching - moduł III-IV
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program „The Art and Science of Coaching” jest skierowany do:
- początkujących coachów, którzy chcą zdobyć gruntowne, warsztatowe przygotowanie do samodzielnej pracy coachingowej
- doświadczonych coachów szukających spójnej metodologii i jeszcze bardziej skutecznych narzędzi pracy
- trenerów, menedżerów i konsultantów, którzy poszukjują nowych możliwości zawodowego rozwoju
Usługa jest również adresowana do uczestników projektu Małopolskie Bony Rozwojowe.
Usługa jest również adresowana do uczestników projektu Profesjonalne Kadry Podmiotów BUR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników22
- Data zakończenia rekrutacji21-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia rozwiną umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych w sposób zgodny z kryteriami kompetencyjnymi ICF, poznają model prowadzenia coachingu w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach oraz zwiększą swoją samoświadomość i gotowość do budowania wspierającej relacji w coachingu.Szkolenie przygotowuje do zaprojektowania i uruchomienia własnej praktyki coachingowej, a także dostarcza niezbędnych narzędzi dostosowanych do różnej tematyki i kontekstu prowadzenia rozmów coachingowy
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca definiuje podstawowe założenia dotyczące roli coacha i podejścia coachingowego; | Kryteria weryfikacji Odróżnia coaching od innych ról zawodowych, takich jak trenerstwo, facylitacja czy doradztwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje wygląd prawidłowej struktury rozmowy coachingowej w sposób zgodny z coachingiem skoncentrowanym na rozwiązaniach. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe kompetencje coacha według ICF. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Jest świadoma zasad etycznych pracy coacha. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca stosuje narzędzia coachingowe poznane na zajęciach w prowadzonych przez siebie sesjach coachingowych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i używa narzędzia takie jak: linia czasu, planowanie trójpozycyjne, stół mentorów, ścieżka mistrzostwa. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia wspierające odkrywanie wartości. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia coachingowe dopasowane do tematów sesji coachingowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca planuje swój biznes coachingowy. | Kryteria weryfikacji Osoba uczestnicząca planuje swój biznes coachingowy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje własny poziom kompetencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca rozwija postawę coachingową | Kryteria weryfikacji Wykazuje się empatią w relacji z klientem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozwija partnerską postawę w kontakcie z klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program 8-dniowej szkoły coachingu jest podzielony na cztery moduły szkoleniowe, z których każdy podporządkowany jest wybranemu aspektowi coachingu i prezentuje związane z nim zagadnienia i narzędzia. Moduły trwają po 4 dni. Warunkiem koniecznym uczestnictwa w modułach III-IV jest ukończenie modułów I-II.
- Moduł III - Coaching wartości i samoświadomości - stanowi pogłębienie rozumienia związku między kontaktem z najgłębszymi wartościami i długofalowym zaangażowaniem w realizację życiowych projektów. Odkrycie i uporządkowanie wartości dostarcza nowych odpowiedzi na pytanie „Dlaczego chcę to osiągnąć?". Moduł III zapoznaje uczestników z narzędziami ułatwiającymi integrację wartości i radzenie sobie z oporem.
- Moduł IV - Integracja - wielopoziomowe budowanie sukcesu - koncentruje się na domykaniu projektów i poszukiwaniu satysfakcji. „Po czym poznam, że osiągnąłem / osiągnęłam swój cel?" to najważniejsze pytanie tego modułu. Uczestnicy uczą się obserwować różnorodne potrzeby swoich klientów i przygotowują do rozpoczęcia własnej praktyki coachingowej lub wykorzystania coachingu w zatrudniającej ich organizacji. Integrują opanowane dotychczas narzędzia, doskonalą umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych i uczą się rozpoznawać w praktyce różne poziomy kompetencji ICF.
W przerwach między modułami uczestnicy ćwiczą (stacjonarnie lub zdalnie) prowadzenie sesji zgodnie z poznaną strukturą, w tak zwanych trójkach coachingowych: coach - klient - obserwator.
Czytaj więcej o Szkole Coachów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 55 Moduł III, dzień 1, część 1: Rozumienie wartości i ich rola w coachingu. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 55 Moduł III, dzień 1, część 2: Narzędzia wydobywania wartości. Sesja poświęcona uświadamianiu wartości. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 55 Przerwa obiadowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 55 Moduł III, dzień 1, część 3: Wzorce językowe i poziomy motywacji. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 55 Moduł III, dzień 1, część 4: Motywacja i zaangażowanie. Radzenie sobie z gremlinami. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 55 Moduł III, dzień 2, część 1: Budowanie prawdziwego zaangażowania. Ćwiczenia sesji coachingowych. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 55 Moduł III, dzień 2, część 2: Pogłębianie doświadczenia wartości: linia stanów. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 55 Przerwa obiadowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 55 Moduł III, dzień 2, część 3: Ćwiczenia z wykorzystaniem linii stanów. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 55 Moduł III, dzień 2, część 4: Długofalowy proces coachingowy: sesja podsumowująca. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 55 Moduł III, dzień 3, część 1: Coaching podstawowego rezultatu. Spirala wartości. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 55 Moduł III, dzień 3, część 2: Typologia wartości wg Gravesa. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 55 Przerwa obiadowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 55 Moduł III, dzień 3, część 3: Wartości grup i organizacji: budowanie porozumienia. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 55 Moduł III, dzień 3, część 4: Pełna sesja coachingowa z informacją zwrotną. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 55 Moduł III, dzień 4, część 1: Wydobywanie wartości podstawowych. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 55 Moduł III, dzień 4, część 2: Elementy coachingu prowokatywnego. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 55 Przerwa obiadowa | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 55 Moduł III, dzień 4, część 3: Ćwiczenia z zastosowaniem elementów coachingu prowokatywnego. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 55 Moduł III, dzień 4, część 4: Powtórzenie wiedzy, przegląd pytań, przygotowanie do pracy pomiędzy modułami. | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 55 Moduł IV, dzień 1, część 1: Pogłębienie i utrwalenie rozumienia wszystkich kompetencji ICF. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 55 Moduł IV, dzień 1, część 2: Ćwiczenie Koło obecności coachingowej. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 55 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 55 Moduł IV, dzień 1, część 3: Markery ACC / APCC / PCC dla kompetencji coachingowych. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 55 Moduł IV, dzień 1, część 4: Omówienie kompetencji: Wciela w życie postawę coachingową oraz Buduje zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 55 Moduł IV, dzień 2, część 1: - mapa zastosowań narzędzi i procesów coachingowych. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 55 Moduł IV, dzień 2, część 2: Omówienie kompetencji: Aktywnie słucha; Markery ACC / APCC / PCC. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 55 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 55 Moduł IV, dzień 2, część 3: Słuchanie linearne (echo) vs. słuchanie kumulatywne. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 55 Moduł IV, dzień 2, część 4: Omówienie kompetencji: Budowanie Świadomości Markery ACC / APCC / PCC. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 55 Moduł IV, dzień 3, część 1: Programy coachingowe w organizacjach. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 55 Moduł IV, dzień 3, część 2: Zamykanie sesji skoncentrowanej na działaniach vs. zamykanie sesji refleksyjnej, skoncentrowanej na wyższych poziomach logicznych. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 55 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 55 Moduł IV, dzień 3, część 3: Wskazówki dotyczące rozwoju i prowadzenia własnej praktyki coachingowej. Sesje coachingowe w trójkach. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 55 Moduł IV, dzień 3, część 4: Ćwiczenie „Model Sukcesu”. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 55 Moduł IV, dzień 4, część 1: Możliwości rozwoju w roli coacha. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 55 Moduł IV, dzień 4, część 2: Pełne sesje coachingowe w trójkach. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:10 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 55 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 55 Moduł IV, dzień 4, część 3: Sesja pytań i odpowiedzi dotyczących całego szkolenia. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 55 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 55 Moduł IV, dzień 4, część 4: Podsumowanie efektów szkolenia,, wglądów, odkryć i postępów. Ceremonia zamknięcia. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 963,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto155,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto126,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Świeży
Artur Krupa
Pełni funkcję kierownika merytorycznego procesu certyfikacji kompetencji trenerskich. Prowadzi zajęcia w Szkole Trenerów Wszechnicy UJ, a także pełni rolę trenera w międzynarodowej, akredytowanej przez ICF, Szkole Coachów „The Art and Science of Coaching”. Ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń dotyczących rozwoju pracowników działu sprzedaży oraz wspierania organizacji w sytuacji zmiany. Wykorzystuje coaching indywidualny i zespołowy do wspierania firm i instytucji w realizacji celów biznesowych i pełniejszym korzystaniu z potencjału pracowników.
Ukończył psychologię na UJ i zarządzanie na AGH. Jest certyfikowanym coachem PCC ICF i Erickson Professional Coach. Posiada certyfikaty trenera zarządzania (Edexcel i BTEC Professional Qualifications), certyfikat Asystenta Psychodramy Polskiego Stowarzyszenia Psychodramy oraz certyfikat International Association of Facilitators.
W Polsce i za granicą prowadzi zajęcia w akredytowanej przez ICF Szkole Coachów "The Art and Science of Coaching”. Prowadzi indywidualny i zespołowy coaching dla kadry menedżerskiej. Prowadzi zajęcia w Szkole Trenerów Wszechnicy UJ.
Magdalena Giec
Akredytowany coach PCC ICF, w latach 2012-2013 członek zarządu i vice-prezes International Coach Federation Poland. Trener i mentor coach Erickson College International z Vancouver, pracuje w takich krajach jak Francja, Kanada, Brazylia i Indie. Wykładowca i trener Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i Gdańsku, na Uniwersytecie Łódzkim i Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Akredytowany coach PCC ICF
Trener i mentor coach Erickson Coaching International
MBA Akademia Ekonomiczna w Poznaniu oraz Georgia State University in Atlanta
Jako coach współpracuje z takimi firmami jak Grupa Allegro, PayU, OLX, Agora S.A., Credit Agricole, Wrigley, MAN Accounting Center. Jej klientami jest wyższa kadra zarządzająca, właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów.
Prowadzi sesje coachingowe w języku polskim, francuskim oraz angielskim.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursanci otrzymują ok. 400 stron materiałów, zawierających teksty rozszerzające rozumienie treści szkolenia, scenariusze ćwiczeń coachingowych oraz schematy i arkusze oceny.
Materiały dostępne w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w modułach III-IV jest ukończenie modułów I-II.
Informacje dodatkowe
Szkolenie coachingowe „The Art & Science of Coaching” jest akredytowane przez International Coach Federation zapewniającej wysoki standard jakości kształcenia coachów.
moduły I-IV (136 h) są traktowane jako Approved Coach Specific Training Hours (ACSTH) co oznacza, że ich absolwenci spełniają istotne dla certyfikacji ICF kryterium ukończenia profesjonalnego szkolenia coachingowego,
Uczestnik uzyskuje certyfikat Erickson Solution-Focused Coach Certificate (ESFCC), jeśli spełni następujące warunki:
- ukończenie 16 dni kursu (wymagane zaliczenie 100% obecności),
- zdobycie minimum 70% punktów na testach sprawdzających wiedzę na każdym z czterech modułów,
- dostarczenie do Wszechnicy UJ trzech nagrań sesji coachingowych (3 x 30 min.) i uzyskanie pozytywnej oceny mentora.