Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań
Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecamy dla wszytkich osób zainteresowanych wprowadzeniem praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji dla poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobycie wiedzy na temat praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w poprawie organizacji pracy i efektywności podejmowanych działańEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Optymalizacja czasu i zasobów | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje jak wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji do analizy swoich codziennych zadań, optymalizacji czasu pracy oraz lepszego planowania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Automatyzacja rutynowych zadań | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia sposoby na automatyzację monotonnych i powtarzalnych zadań w jego codziennej pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zwiększenie konkurencyjności. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia sposoby na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji w codziennej pracy które mogą przyczynić się do poprawy efektywności działań zespołu, co w konsekwencji przyczyni się do zwiększenia konkurencyjności ich firm na rynku | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I. WPROWADZENIE DO SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
- Czym jest sztuczna inteligencja i jakie są jej podstawowe zastosowania w pracy i życiu codziennym?
- Praktyczne przykłady wykorzystania sztucznej inteligencji w różnych branżach w obszarze produktywności osobistej i zespołowej
MODUŁ II. PRODUKTYWNOŚĆ OSOBISTA DZIĘKI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
- Automatyzacja i optymalizacja codziennych zadań za pomocą narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do zarządzania czasem i planowania dnia
MODUŁ III. WPROWADZENIE DO SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W PRACY ZESPOŁOWEJ
- Komunikacja i koordynacja zespołu za pomocą narzędzi sztucznej inteligencji
- Współpraca i zarządzanie projektami z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji
MODUŁ IV. PRODUKTYWNOŚĆ I PERSONALIZACJA EFEKTÓW PRACY Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
- Wyjaśnienie, czym jest personalizacja w kontekście pracy i jak sztuczna inteligencja może być użyta do zwiększenia produktywności pracy
- Personalizacja środowiska pracy za pomocą sztucznej inteligencji. Wyjaśnienie, czym jest personalizacja w kontekście pracy i jak sztuczna inteligencja może być użyta do dostosowania narzędzi i zadań do indywidualnych potrzeb
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do rozpoznawania i reagowania na preferencje zespołów
MODUŁ V. PRAKTYCZNE WARSZTATY
- Zastosowanie w praktyce zdobytych umiejętności i narzędzi
- Indywidualne i zespołowe ćwiczenia praktyczne, aby utrwalić zdobytą wiedzę
MODUŁ VI. WALIDACJA
Metody wykorzystywane podczas szkolenia:
- Zadania indywidualne
- Dyskusja moderowana
- Ćwiczenia zespołowe
- Wnioski zespołowe
- Mini wykład trenera
- Wspólna analiza i omówienie wniosków
Proporcja zajęć praktycznych do teoretycznych to 60/40
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min).
Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Podczas realizacji szkolenia każdy uczestnik musi posiadać swój komputer z możliwością podłączenia do sieci WiFi w miejscu szkolenia.
Szczegółowe informacje znajdują się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/narzedzia-al-na-drodze-do-poprawy-organizacji-pracy-i-efektywnosci-podejmowanych-dzialan-2025-04-28-warszawa.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań | Prowadzący Wojciech Szewczykowski | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań | Prowadzący Wojciech Szewczykowski | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 312,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto165,17 PLN
- Koszt osobogodziny netto134,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Szewczykowski
W swoim bogatym życiu zawodowym organizował przedstawicielstwa handlowe firm HAFT SA. i WELTOM SA. w Paryżu i Moskwie. W ramach prowadzonej przez siebie działalności, organziował od podstaw firmę o zasięgu międzynarodowym a potem z powodzeniem sprzedawał produkowane we własnej firmie tzw „pets funeral products” na wymagające rynki UK i USA. Prowadził mediacje pomiędzy firmami Leo Burnett a spółką Orange. W ramach swojej praktyki coachingowej prowadził indywidulany coaching dla dyrektorów w firmie Orlen SA. Wspierał rozwój firm handlowych napotykających na drodze do rozwoju bariery wzrostu min Maxima Fides, Automobile Expert, Megachemie. W ramach działań o zasięgu międzynarodowym, wspierał i pomagał w organizacji przedstawicielstw na rynkach wschodnich /Ukraina i Rosja/ takim firmom jak eService, Lukas Bank, Tines. W działaniach ukierunkowanych na poprawę efektywności podejmowanych działań handlowych realizował min.: coaching in the job z grupą ok. 50 handlowców Scania Polska oraz coaching in the job z grupą ok 20 handlowców w firmie Platinum Oil
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypy, ćwiczenia) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz AVENHANSEN.
Podczas realizacji szkolenia każdy uczestnik musi posiadać swój komputer z możliwością podłączenia do sieci WiFi w miejscu szkolenia.
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
1 godz. szkoleniowa = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi