AKADEMIA HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - wykorzystanie AI (Sztucznej Inteligencji)
AKADEMIA HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - wykorzystanie AI (Sztucznej Inteligencji)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane:
- właścicielom przedsiębiorstwa, pełniącym funkcje kierownicze,
- wspólnikom, w tym partnerom, prowadzącym regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiącym korzyści finansowe,
- zespołom HR,
- pracownikom odpowiedzialnym za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- menadżerom i kandydatom na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnego zrozumienia i wykorzystania procesu automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy (wiek, doświadczenia pracowników, posiadane kompetencje etc.); budowania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej organizacji i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Wskazanie korzyści związanych z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom organizacji w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji Przedstawienie kompetencji, które będą potrzebne pracownikom organizacji w najbliższej przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Wskazanie sposobów mierzenia poziomu przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Omówienie propozycji programu szkoleniowo-rozwojowego poprawiającego gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne - przygotowanie projektu programu wspierającego rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji Wskazanie sposobów na wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling). | Kryteria weryfikacji Przedstawienie pomysłu programu ukierunkowanego na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Wskazanie platform / narzędzi odpowiednich dla branży, w której działa organizacja, a pozwalających na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Symulacja rozmowy z zespołem pozwalającej na kształtowanie pewności siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie). | Kryteria weryfikacji Symulacja rozmowy z zespołem - wskazanie pracownikom potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wraz ze zmieniającym się otoczeniem społeczno-gospodarczym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, zmieniają się również wyzwania stojące przed osobami odpowiedzialnymi za kształtowanie polityki personalnej w organizacji oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Współczesny menadżer HR to lider, wizjoner, analityk, strateg, motywator, inspirator i koordynator, który zgodnie z koncepcją samodoskonalenia, jako podstawy rozwoju, powinien ciągle podnosić poziom umiejętności niezbędnych nie tylko dla osiągnięcia własnych celów, ale również dla realizacji strategii przedsiębiorstwa.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI TECHNOLOGICZNEGO WSPARCIA PRACY:
- wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami;
- korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy;
- kompetencje, które będą potrzebne pracownikom w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 – 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (automatyzacja);
- poziom przygotowania różnych grup pracowników (z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami);
- programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości;
- programy ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling);
- wspieranie innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji;
- wzmocnienie potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie);
- platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji;
- walidacja: test teoretyczny, wywiad swobodny.
Usługa szkoleniowa jest realizowana w trybie godzin zegarowych.
W trakcie każdego dnia szkoleniowego zaplanowano przerwy trwające łącznie 60 minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami, korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Trendy i możliwości wykorzystania rozwiązań opartych na nowych technologiach - w tym automatyzacji, AI. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Kompetencje, które będą potrzebne pracownikom w najbliższej przyszłości. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Poziom przygotowania różnych grup pracowników (z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami). | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Uczenie maszynowe, głębokie uczenie, sieci neuronowe. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Znaczenie danych jako fundamentu nowych technologii wspierających pracę. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Nowe technologie a procesy decyzyjne w organizacji. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Personalizacja usług / produktów dzięki analizie danych i optymalizacji działań. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Modele językowe LLM, możliwości i ograniczenia dużych modeli językowych. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Technika pisania zpaytań - prompt engineering: logika pisania zapytań, zero-shot prompting, few-shot prompting, zero-shot CoT, reflexion, chain of thought, tree of thoughts. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Wykorzystanie modeli LLM - burza mózgów, analiza danych i tworzenie raportów, asystent z wiedzą organizacji. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Programy ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling). Wspieranie innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Wzmocnienie potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie); platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja: test teoretyczny; kwestionariusz samooceny na bazie skali Lickerta – poziom znajomości głównych trendów technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Chojnacki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej,
- zaświadczenie o ukończeniu warsztatu pod warunkiem udziału w co najmniej 80% usługi rozwojowej.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej pod warunkiem udziału w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania pozytywnego wyniku weryfikacji efektów uczenia się.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa prowadzona w formie zdalnej w czasie rzeczywistym - kontakt w ramach telekonferencji z użyciem komunikatora Google Meet.
Minimalne wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania / przesyłania:128 kb/s;
- sprzęt elektroniczny (komputer / laptop / smartfon / tablet) z kamerą i mikrofonem oraz z systemem operacyjnym (OS): macOS, Windows, LinuX OS, iOS, Android;
- przeglądarka internetowa: Google Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera.
Przebieg usługi szkoleniowej nie będzie nagrywany zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 31.07.2020 r.
Zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącymi realizacji usług rozwojowych w formie zdalnej istnieje możliwość zapisu w późniejszym terminie: "Uczestnik dokonuje zapisu na usługę co najmniej 4 dni przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia. Dopuszcza się możliwość zapisu na usługę z użyciem numeru ID wsparcia w terminie krótszym niż 4 dni przed rozpoczęciem usługi, jednakże zapis na usługę musi być poprzedzony uzyskaniem zgody od Operatora.".
Usługa szkoleniowa będzie realizowana zgodnie ze standardem opisanym w "Specyfikacji usług rozwojowych zdalnych w czasie rzeczywistym", dostępnej pod adresem: https://bpws.pl/uslugi-zdalne/.