Szkolenie Brand Manager - kod zawodu 243104
Szkolenie Brand Manager - kod zawodu 243104
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane głównie do menedżerów, specjalistów Merkaetingu / PR, kierowników projektów, osób zarządzających zespołami, liderów społecznych, doradców zawodowych, specjalistów w zakresie marketingu, trenerów i konsultantów, osób podejmujących rolę Brand Managera, ale także do osób, które chcą podnieść własne kwalifikacje.Dodatkową grupę stanowią właściciele firm, dla których marka przedsiębiorstwa, czy oferowanego produktu / usługi jest kluczowym elementem wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji11-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do pracy na stanowisku Brand Managera. Osoba zdobędzie umiejętności określania i śledzenia konkretnych celów marketingowych, tworzenia persony, pracowania na insightach i dokonywania analizy rynku. Wszystko po to, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, wzmocnić jej pozycję rynkową, a finalnie osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Szkolenie uczy tworzenia kreatywnych kampanii oraz budowania silnych, rozpoznawalnych na rynku marek.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania marką zasady zarządzania projektami, budżetem oraz współpracy nauczysz się mierzyć efekty swoich działań oraz na ich podstawie wyciągać wnioski do jeszcze lepszego umacniania marki umiejętności sprawnego poruszania się w Marketingu Mix oraz nowoczesnych technologiach. | Kryteria weryfikacji Weryfikacja efektów kształcenia następuje w ramach zaliczeń realizowanych w trakcie szkolenia poprzeztesty/quizy. Szkolenie kończy się egzaminem, po którym otrzymuje się certyfikat zawodowy wydany na zaświadczeniu wydanym na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Brand Menager - kod zawodu 243104
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęZaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoSMART BRAND JOANNA CEPLIN
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
| DATA | TEMAT ZAJĘĆ | WYKŁADOWCA |
1 | 12.02.2025 | Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki i branding | Anna Ledwoń-Blacha |
2 | 19.02.2025 | Strategia marketingowa krok po kroku: strategia komunikacji marki | Daniel Kotliński |
3 | 24.02.2025 | Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu | Anna Ledwoń-Blacha |
4 | 03.03.2025 | Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty | Anna Karcz-Czajkowska |
5 | 05.03.2025 | Badanie rynku i desk research | Anna Karcz-Czajkowska |
6 | 11.03.2025 | Platforma: LinkedIn | Radosław Ceplin |
7 | 12.03.2025 | Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki | Paweł Jóźwik |
8 | 17.03.2025 | Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi | Marta Orzechowska |
9 | 19.03.2025 | Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką | Tomasz Palak |
10 | 24.03.2025 | Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne | Malwina Kowalczyk |
11 | 26.03.2025 | MarTech, czyli technologie w marketingu (z elementami AI) | Kamil Walkowiak |
12 | 31.03.2025 | PR i event marketing | Anna Przybysz |
13 | 02.04.2025 | Mierzenie efektywności działań | Anna Zalewska |
14 | 07.04.2025 | Sesja Q&A + przygotowanie do egzaminu | Anna Ledwoń-Blacha |
15 | 24 - 26.04.2025 | Egzamin [I termin] |
|
16 | 08 – 10.05.2025 | Egzamin [II termin] |
|
WYKŁADOWCY:
Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.
Tomasz Palak
Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.
Marta Orzechowska
Project Manager. Od 6 lat zajmuje się projektami w branży reklamowej i zrealizowała ponad 200 projektów marketingowych. Obecnie Project Manager w agencji Tomczak – Stanisławki, która specjalizuje się w marketingu prawniczym.
Anna Karcz-Czajkowska
Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD. Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.
Paweł Jóźwik
Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony. Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.
Anna Przybysz
Szefowa Akademii Icon. Wykładowczyni akademicka na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.
Radek Ceplin
Ekspert komunikacji i marketingu online. Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.
Malwina Kowalczyk
Senior Copywriterka w Brand Kolektyw | Digital Agency. Z digital marketingiem związana od niemal 10 lat. Specjalizuje się w kreatywnym copywritingu oraz tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji dla polskich i globalnych marek.
Anna Zalewska
Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu SSI. Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
Kamil Walkowiak
Współzałożyciel i CTO w cux.io Z sukcesem projektował, prototypował i zbudował wysoce skalowalną platformę, która zbiera, przetwarza i analizuje miliony zdarzeń dziennie. Pasjonat automatyzacji, prostych rozwiązań oraz nowinek technologicznych.
Daniel Kotliński
Strateg marki, mentor, trener. Doświadczenie zdobywał w pracy jako digital marketer, copywriter, PR-owiec, specjalista social media, redaktor naczelny portalu biznesowego i CMO. Ostatnie prawie 5 lat w agencji digitalowej jako marketing manager i strateg. Aktualnie jest niezależnym strategiem marki, mentorem strategii i trenerem. O strategii pisze na swoim blogu, a także nagrywa podcast „Prosto do Strategii”.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki i branding. | Prowadzący Anna Ledwoń - Blacha | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Strategia marketingowa krok po kroku: strategia komunikacji marki. | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu. | Prowadzący Anna Ledwoń - Blacha | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty. | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Badanie rynku i desk research. | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Platforma: LinkedIn | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką. | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne. | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 MarTech, czyli technologie w marketingu (z elementami AI). | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 PR i event marketing. | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Mierzenie efektywności działań. | Prowadzący Prowadzący podany w ramowym programie usługi | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Sesja Q&A + przygotowanie do egzaminu. | Prowadzący Anna Ledwoń - Blacha | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Egzamin [I termin] | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Egzamin [II termin] | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 900,00 PLN
- Koszt usługi netto4 900,00 PLN
- Koszt godziny brutto175,00 PLN
- Koszt godziny netto175,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Ledwoń - Blacha
Prowadzący podany w ramowym programie usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia odbywają się zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy streamingowej ZOOM lub ClickMeeting. Dodatkowo materiały edukacyjne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl Dostęp do zajęć/nagrań ważny jest przez 12 miesięcy od momentu zakończenia szkolenia. Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie https://imok.edu.pl/brand-manager/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy ZOOM. Materiały dydaktyczne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl 2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/ iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy. 3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090 4. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader , Pakiet biurowy np Libre Office,Open office lub Microsoft office. 5. Linki do zajęć ważne są PRZEZ 12 miesięcy od daty zakupu