SMART BRAND JOANNA CEPLIN
Charakterystyka działalności firmy
Akademia Marki Online i Komunikacji jest Placówką Oświatową, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji i Nauki pod numerem RSPO 279468.
Od 20215 roku czynnie szkolimy z zakresu wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji oraz eMarketingu. W swojej ofercie posiadamy liczne szkolenia online, które umieszczeone są na własnej platformie kursowej. Organizujemy równiez szkolenia stacjonarne oraz warsztaty.
Angażujemy się w badania i nauczanie umiejętności przyszłości, udostępniając wysokiej jakości edukację dla osób fizycznych, firm i instytucji publicznych.
Oferujemy kursy, szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy dla kadry kierowniczej wyższego szczebla, pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać ich życie, firmy i organizacje.
Zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów nauczania i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.
Podczas kształcenia wykorzystujemy metodę blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.
Naszą misją jest edukacja bez barier społecznych, finansowych i terytorialnych oraz nauczanie kompetencji i umiejętności przyszłości.
Poza tzw. szkoleniami otwartymi w IMOK współpracujemy z firmami na wielu płaszczyznach. Przygotowujemy i przeprowadzamy dedykowane szkolenia opracowane zgodnie z oczekiwaniami klienta zarówno dla pracowników, jak i partnerów czy klientów firm. Jest to idealne rozwiązanie wpisujące się w programy CSR firm, które dbają o rozwój pracowników, partnerów czy podwykonawców.
Na platformie szkoleniowej udostępniamy partnerom i pracowników firm dedykowane miejsce, gdzie tworzymy specjalne strefy edukacyjne pod indywidualne potrzeby klienta.
Korzyści ze współpracy z IMOK:
-
Edukacja i rozwój umiejętności
Organizujemy różnorodne programy edukacyjne, które pozwalają uczestnikom na zdobycie wiedzy z zakresu marketingu online, komunikacji oraz nowoczesnych narzędzi pracy. -
Certyfikaty i formalne uznanie
Absolwenci programów edukacyjnych IMOK otrzymują certyfikaty uznawane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, co może być istotne w kontekście dalszego rozwoju kariery zawodowej. -
Współpracujemy z najlepszymi ekspertami w branży
Uczestnicy mają możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów z branży, co sprzyja lepszemu zrozumieniu aktualnych trendów i praktyk w marketingu oraz komunikacji. -
Tworzenie programów CSR
Przygotowujemy i przeprowadzamy dedykowane szkolenia opracowane zgodnie z oczekiwaniami klienta zarówno dla pracowników, jak i partnerów czy klientów firm. -
Możliwości networkingowe
W ramach szkoleń i programów edukacyjnych, uczestnicy mogą nawiązywać kontakty z innymi profesjonalistami, co może prowadzić do przyszłych współprac i wymiany doświadczeń. -
Dofinansowanie kursów
Jesteśmy dostawcą usług w Bazie Usług Rozwojowych prowadzonej przez PARP – dzięki czemu firmy mogą uzyskać dofinansowanie UE na oferowane przez nas szkolenia. Jesteśmy również usługodawcą Rejestru Instytucji Szkoleniowych co daje możliwość ubiegania się o dofinansowanie kursów i szkoleń z funduszy, takich jak np. Urzędy Pracy. -
Blended learning
Programy edukacyjne IMOK wykorzystują metodę blended learning, łącząc różne formy nauczania, co zwiększa efektywność przyswajania wiedzy.
Co nas wyróżnia:
-
Naszymi partnerami merytorycznymi są najlepsze na rynku agencje marketingowe, eksperci i menedżerowie z doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach.
-
Wszystkie nasze szkolenia odbywają się online na żywo, dzięki temu wykładowcy odnoszą się do bieżących sytuacji oraz odpowiadają na wszystkie pytania uczestników.
-
Oferujemy najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji, sprzedaży i sztucznej inteligencji. Wspieramy rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi trendami.
-
Jesteśmy placówką kształcenia ustawicznego wpisaną do rejestru szkół i placówek oświatowych.
-
Absolwenci naszych programów edukacyjnych otrzymują certyfikaty i zaświadczenia wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej
-
Jakość naszych usług poświadczona jest certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015 (Certyfikat ISO 9001).
-
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning: zajęcia odbywają się online na żywo. Dodatkowo uczestnik otrzymuje dostęp przez 365 dni do wszystkich materiałów na platformie kursowej.
Twarzą marki i głównym trenerem jest Joanna Ceplin - ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. Partner Agencji Communico Arts oraz właścicielka Lemon Social Media. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Zarządzania oraz podyplomowych studiów Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wykładowca Instytutu Kształcenia Menedżerskiego Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Absolwentka IBD Business School, gdzie uzyskała certyfikat Business Mentoring (CBM).
Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Swoje praktyczne doświadczenie zdobywała współpracując z takimi firmami jak Allegro.pl, Orange, mBank i wieloma innymi. Uczy strategii i zarządzania oraz jak rozwijać markę w mediach społecznościowych, tworzyć spójny wizerunek firmy, skutecznie planować, skalować i automatyzować działania. Podpowiada, w jaki sposób budować relacje z odbiorcami, aby zdobyć ich zaufanie. Jest trenerem skuteczniej komunikacji online oraz autorką książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”, „Planera Marki Online” oraz wielu szkoleń i warsztatów.
Drugim trenerem jest Radosław Ceplin - ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Doświadczenie w dziedzinie Public Relations zaczął zdobywać w spółkach nowych technologii już w 1996 r. W latach 1999-2004 odpowiedzialny był za PR firmy Intel Corporation. 2003-2004 to lata w których pełnił funkcje PR Managera odpowiedzialnego za Polskę i kraje nadbałtyckie. Jego działania obejmowały zarządzanie komunikacją, tworzenie i wdrażanie strategii PR w regionie, współpracę z agencjami, utrzymywanie relacji z mediami i administracją państwową. Dodatkowo koordynował program edukacyjny Intel ® Teach to the Future. Od 2005 r. związany z CEC Government Relations, jedną z największych niezależnych agencji lobbingowych w Europie Środkowo – Wschodniej, oferującą pełen zakres profesjonalnych usług Public Relations i Government Affairs. Jako PR & PA Senior Manager odpowiedzialny był za: budowanie strategii PA i PR dla klientów firmy, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z administracją publiczną, członkami Parlamentu oraz Eurodeputowanymi, definiowanie celów PA i PR, tworzenie kampanii i strategii PA i PR, zarządzanie komunikacją jak również utrzymywanie relacji z mediami. Organizował także konferencję na temat lobbingu w EU. Od 2007 związany z agencją Capital Market Communication gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i partnera. W lipcu 2010 roku utworzył nową agencję Communico Arts, która jest kontynuatorem działań agencji Capital Market Communication. Od 2016 roku współtworzy Akademię Smart Brand.
Jako instytucja szkoleniowa współpracujemy z wykładowcami i ekspertami z kilkunastoletnim stażem.
Najbardziej popularnym produktem jaki oferujemy jest kompleksowy program edukacji biznesowej i eMarketingu "Akademia Smart Brand".
Dużą poularnością cieszą się również kursy zawodowe takie jak:
1. Akademia Mentoringu - kod zawodu 235920. Jest to specjalizacja, która w ciągu kilku najbliższych lat będzie jedną z najbardziej poszukiwanych. Ten program edukacyjny kompleksowo przygotowuje ekspertów, liderów i kadrę wyższego szczebla do wykonywania tego zawodu dzięki zdobyciu niezbędnych kompetencji.
2. Specjalista ds. mediów społecznościowych – kod zawodu 243110. To kompleksowe szkolenie, które uczy osoby początkowe i te średnio zaawansowane, jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych do rozwoju firmy.
Znajomość nowych mediów jest kluczowa w procesie komunikacji firm. W szkoleniu prezentujemy najnowsze strategie social media od topowych ekspertów. Uczymy tworzenia angażującego kontentu (również z wykorzystaniem sztucznej inteligencji), efektywnych kampanii reklamowych oraz mierzenia efektywności działań, sporządzania raportów jak również poznania dobrych praktyk w obsłudze klienta i zarządzania kryzysami. To wszystko znajduje się w tym szkoleniu.
3. Brand Manager - Kod zawodu: 243104. Kopalnia wiedzy i praktycznych wskazówek w obszarze zarządzania marką. Na tym szkoleniu oprócz budowania strategii marki uczymy, jak wykorzystywać nowoczesne technologie i kanały komunikacji w zarządzania projektami, budżetem oraz współpracą z podwykonawcami, freelancerami i agencjami. A całą tą wiedzę przekazuje trzynastu doświadczonych ekspertów marketingu i wyjątkowych praktyków.
4. Sztuczna inteligencja to szkolenie stanowi kluczowy krok dla pracowników i profesjonalistów pragnących rozwijać swoje umiejętności i zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku pracy wykorzystując sztuczną inteligencję (AI). To praktyczna dawka wiedzy od prawdziwych ekspertów i liderów z branży.
Szkolenie składa się z dwóch etapów. Pierwszy Basic tzw. Prawo jazdy AI – skierowane jest do wszystkich pracowników, aby zrozumieli czym jest sztuczna inteligencja oraz jak działa, oraz nauczyli się świadomie, efektywnie i bezpiecznie z niej korzystać. Część druga PRO AI – szkoli specjalistów z zakresu wdrażania rozwiązań AI w firmach
5. Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej– uczy kluczowych zasad branży e-commerce. Przekazuje wiedzę na temat tworzenia, obsługi i strategii marketingowych sklepów internetowych. Projekt prowadzony wspólnie z największą w Polsce agencją e-marketingu Widoczni - działąjącą rynku od ponad dwóch dekad. W tym szkoleniu trenerzy z wiodącej w tematyce pozycjonowania, PPC, UX, czy e-commerce przekażą skuteczne strategie marketingowe i odkryją kluczowe zasady sprzedaży online.