SMART BRAND JOANNA CEPLIN

Możliwość dofinansowania
Logo SMART BRAND  JOANNA CEPLIN

SMART BRAND JOANNA CEPLIN

NIP 9580194898
ul. Nowogrodzka 31
00-511 Warszawa
Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 1
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Akademia Marki Online i Komunikacji jest Placówką Oświatową, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji i Nauki pod numerem RSPO 279468.

Od 20215 roku czynnie szkolimy z zakresu wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji oraz eMarketingu. W swojej ofercie posiadamy liczne szkolenia online, które umieszczeone są na własnej platformie kursowej. Organizujemy równiez szkolenia stacjonarne oraz warsztaty.

Angażujemy się w badania i nauczanie umiejętności przyszłości, udostępniając wysokiej jakości edukację dla osób fizycznych, firm i instytucji publicznych.

Oferujemy kursy, szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy dla kadry kierowniczej wyższego szczebla, pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać ich życie, firmy i organizacje.
Zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów nauczania i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.

Podczas kształcenia wykorzystujemy metodę blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Naszą misją jest edukacja bez barier społecznych, finansowych i terytorialnych oraz nauczanie kompetencji i umiejętności przyszłości.

Poza tzw. szkoleniami otwartymi w IMOK współpracujemy z firmami na wielu płaszczyznach. Przygotowujemy i przeprowadzamy dedykowane szkolenia opracowane zgodnie z oczekiwaniami klienta zarówno dla pracowników, jak i partnerów czy klientów firm. Jest to idealne rozwiązanie wpisujące się w programy CSR firm, które dbają o rozwój pracowników, partnerów czy podwykonawców.

Na platformie szkoleniowej udostępniamy partnerom i pracowników firm dedykowane miejsce, gdzie tworzymy specjalne strefy edukacyjne pod indywidualne potrzeby klienta.

Korzyści ze współpracy z IMOK:

  1. Edukacja i rozwój umiejętności
    Organizujemy różnorodne programy edukacyjne, które pozwalają uczestnikom na zdobycie wiedzy z zakresu marketingu online, komunikacji oraz nowoczesnych narzędzi pracy.

  2. Certyfikaty i formalne uznanie
    Absolwenci programów edukacyjnych IMOK otrzymują certyfikaty uznawane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, co może być istotne w kontekście dalszego rozwoju kariery zawodowej.

  3. Współpracujemy z najlepszymi ekspertami w branży
    Uczestnicy mają możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów z branży, co sprzyja lepszemu zrozumieniu aktualnych trendów i praktyk w marketingu oraz komunikacji.

  4. Tworzenie programów CSR
    Przygotowujemy i przeprowadzamy dedykowane szkolenia opracowane zgodnie z oczekiwaniami klienta zarówno dla pracowników, jak i partnerów czy klientów firm.

  5. Możliwości networkingowe
    W ramach szkoleń i programów edukacyjnych, uczestnicy mogą nawiązywać kontakty z innymi profesjonalistami, co może prowadzić do przyszłych współprac i wymiany doświadczeń.

  6. Dofinansowanie kursów
    Jesteśmy dostawcą usług w Bazie Usług Rozwojowych prowadzonej przez PARP – dzięki czemu firmy mogą uzyskać dofinansowanie UE na oferowane przez nas szkolenia. Jesteśmy również usługodawcą Rejestru Instytucji Szkoleniowych co daje możliwość ubiegania się o dofinansowanie kursów i szkoleń z funduszy, takich jak np. Urzędy Pracy.

  7. Blended learning
    Programy edukacyjne IMOK wykorzystują metodę blended learning, łącząc różne formy nauczania, co zwiększa efektywność przyswajania wiedzy.

Co nas wyróżnia:

  1. Naszymi partnerami merytorycznymi są najlepsze na rynku agencje marketingowe, eksperci i menedżerowie z doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach.

  2. Wszystkie nasze szkolenia odbywają się online na żywo, dzięki temu wykładowcy odnoszą się do bieżących sytuacji oraz odpowiadają na wszystkie pytania uczestników.

  3. Oferujemy najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji, sprzedaży i sztucznej inteligencji. Wspieramy rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi trendami.

  4. Jesteśmy placówką kształcenia ustawicznego wpisaną do rejestru szkół i placówek oświatowych.

  5. Absolwenci naszych programów edukacyjnych otrzymują certyfikaty i zaświadczenia wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej

  6. Jakość naszych usług poświadczona jest certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015 (Certyfikat ISO 9001).

  7. Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning: zajęcia odbywają się online na żywo. Dodatkowo uczestnik otrzymuje dostęp przez 365 dni do wszystkich materiałów na platformie kursowej.

Twarzą marki i głównym trenerem jest Joanna Ceplin - ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. Partner Agencji Communico Arts oraz właścicielka Lemon Social Media. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Zarządzania oraz podyplomowych studiów Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wykładowca Instytutu Kształcenia Menedżerskiego Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Absolwentka IBD Business School, gdzie uzyskała certyfikat Business Mentoring (CBM).

Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Swoje praktyczne doświadczenie zdobywała współpracując z takimi firmami jak Allegro.pl, Orange, mBank i wieloma innymi. Uczy strategii i zarządzania oraz jak rozwijać markę w mediach społecznościowych, tworzyć spójny wizerunek firmy, skutecznie planować, skalować i automatyzować działania. Podpowiada, w jaki sposób budować relacje z odbiorcami, aby zdobyć ich zaufanie. Jest trenerem skuteczniej komunikacji online oraz autorką książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”, „Planera Marki Online” oraz wielu szkoleń i warsztatów.

Drugim trenerem jest Radosław Ceplin - ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Doświadczenie w dziedzinie Public Relations zaczął zdobywać w spółkach nowych technologii już w 1996 r. W latach 1999-2004 odpowiedzialny był za PR firmy Intel Corporation. 2003-2004 to lata w których pełnił funkcje PR Managera odpowiedzialnego za Polskę i kraje nadbałtyckie. Jego działania obejmowały zarządzanie komunikacją, tworzenie i wdrażanie strategii PR w regionie, współpracę z agencjami, utrzymywanie relacji z mediami i administracją państwową. Dodatkowo koordynował program edukacyjny Intel ® Teach to the Future. Od 2005 r. związany z CEC Government Relations, jedną z największych niezależnych agencji lobbingowych w Europie Środkowo – Wschodniej, oferującą pełen zakres profesjonalnych usług Public Relations i Government Affairs. Jako PR & PA Senior Manager odpowiedzialny był za: budowanie strategii PA i PR dla klientów firmy, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z administracją publiczną, członkami Parlamentu oraz Eurodeputowanymi, definiowanie celów PA i PR, tworzenie kampanii i strategii PA i PR, zarządzanie komunikacją jak również utrzymywanie relacji z mediami. Organizował także konferencję na temat lobbingu w EU. Od 2007 związany z agencją Capital Market Communication gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i partnera. W lipcu 2010 roku utworzył nową agencję Communico Arts, która jest kontynuatorem działań agencji Capital Market Communication. Od 2016 roku współtworzy Akademię Smart Brand.

Jako instytucja szkoleniowa współpracujemy z  wykładowcami i ekspertami z kilkunastoletnim stażem.

Najbardziej popularnym produktem jaki oferujemy jest kompleksowy program edukacji biznesowej i eMarketingu "Akademia Smart Brand".

Dużą poularnością cieszą się również kursy zawodowe takie jak:

1. Akademia Mentoringu - kod zawodu 235920. Jest to specjalizacja, która w ciągu kilku najbliższych lat będzie jedną z najbardziej poszukiwanych. Ten program edukacyjny kompleksowo przygotowuje ekspertów, liderów i kadrę wyższego szczebla do wykonywania tego zawodu dzięki zdobyciu niezbędnych kompetencji.

2. Specjalista ds. mediów społecznościowych – kod zawodu 243110. To kompleksowe szkolenie, które uczy osoby początkowe i te średnio zaawansowane, jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych do rozwoju firmy.

Znajomość nowych mediów jest kluczowa w procesie komunikacji firm. W szkoleniu prezentujemy najnowsze strategie social media od topowych ekspertów. Uczymy tworzenia angażującego kontentu (również z wykorzystaniem sztucznej inteligencji), efektywnych kampanii reklamowych oraz mierzenia efektywności działań, sporządzania raportów jak również poznania dobrych praktyk w obsłudze klienta i zarządzania kryzysami. To wszystko znajduje się w tym szkoleniu.

3. Brand Manager - Kod zawodu: 243104. Kopalnia wiedzy i praktycznych wskazówek w obszarze zarządzania marką. Na tym szkoleniu oprócz budowania strategii marki uczymy, jak wykorzystywać nowoczesne technologie i kanały komunikacji w zarządzania projektami, budżetem oraz współpracą z podwykonawcami, freelancerami i agencjami. A całą tą wiedzę przekazuje trzynastu doświadczonych ekspertów marketingu i wyjątkowych praktyków.

4. Sztuczna inteligencja to szkolenie stanowi kluczowy krok dla pracowników i profesjonalistów pragnących rozwijać swoje umiejętności i zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku pracy wykorzystując sztuczną inteligencję (AI). To praktyczna dawka wiedzy od prawdziwych ekspertów i liderów z branży.

Szkolenie składa się z dwóch etapów. Pierwszy Basic tzw. Prawo jazdy AI – skierowane jest do wszystkich pracowników, aby zrozumieli czym jest sztuczna inteligencja oraz jak działa, oraz nauczyli się świadomie, efektywnie i bezpiecznie z niej korzystać. Część druga PRO AI – szkoli specjalistów z zakresu wdrażania rozwiązań AI w firmach

5. Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej– uczy kluczowych zasad branży e-commerce. Przekazuje wiedzę na temat tworzenia, obsługi i strategii marketingowych sklepów internetowych. Projekt prowadzony wspólnie z największą w Polsce agencją e-marketingu Widoczni - działąjącą rynku od ponad dwóch dekad. W tym szkoleniu trenerzy z wiodącej w tematyce pozycjonowania, PPC, UX, czy e-commerce przekażą skuteczne strategie marketingowe i odkryją kluczowe zasady sprzedaży online.

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
joanna@joannaceplin.pl, radek@joannaceplin.pl
Telefon
(+48) 505 465 543, (+48) 501 581 138