Język angielski. Zajęcia indywidualne. Poziom A1, (początkujący) - BON SZKOLENIOWY - dofinansowanie
Język angielski. Zajęcia indywidualne. Poziom A1, (początkujący) - BON SZKOLENIOWY - dofinansowanie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest dla osoby pracującej, zawodowo biernej, studiującej czy bezrobotnej, która w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostanie zakwalifikowana na kurs na poziomie A1. Kurs jest adresowany dla osoby chcącej rozpocząć przygodę z językiem angielskim jak również tej która miała przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji02-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi38
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem angielskim na poziomie A1 określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework of Reference CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu kursu uczestnik będzie w stanie:Rozpoznawać podstawowe słowa i zwroty dotyczące siebie, rodziny i otoczenia. Rozumieć proste pytania i polecenia w standardowej wymowie. Wychwytywać kluczowe informacje w krótkich, wyraźnie artykułowanych wypowiedziach (np. na temat czasu, dat, miejsc). | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje podstawowe słowa i zwroty w krótkich nagraniach audio. (np. quiz wyboru wielokrotnego lub zadania typu „dopasuj do obrazka”)Rozumie proste pytania i polecenia, reagując na nie zgodnie z instrukcją. (np. wskazanie poprawnej odpowiedzi lub wykonanie zadania fizycznego na podstawie instrukcji) Wychwytuje kluczowe informacje (np. godziny, ceny, miejsca) w krótkich dialogach. (np. uzupełnianie brakujących informacji w tekście lub tabeli) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Po ukończeniu kursu uczestnik będzie w stanie:Przedstawiać się i innych, podając podstawowe informacje osobiste. Zadawać i odpowiadać na proste pytania dotyczące codziennych sytuacji (np. zamawianie jedzenia, pytanie o drogę). Tworzyć krótkie, proste wypowiedzi na temat rutynowych czynności i preferencji. Reagować na podstawowe wyrażenia w rozmowie, np. witać się i żegnać. | Kryteria weryfikacji Przedstawia się poprawnie, podając swoje imię, wiek i miejsce zamieszkania. (np. ocena ustna w formie autoprezentacji)Zadaje i odpowiada na proste pytania dotyczące codziennych sytuacji. (np. symulacja dialogu w parze – zamawianie jedzenia w restauracji, pytanie o drogę) Tworzy krótkie wypowiedzi na temat codziennych czynności i preferencji. (np. opis swojego dnia w prostych zdaniach) Stosuje podstawowe zwroty grzecznościowe i reaguje na pytania zgodnie z kontekstem. (np. ćwiczenia typu „odpowiedz na pytanie nauczyciela” w scenariuszach komunikacyjnych) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Po ukończeniu kursu uczestnik będzie w stanie:Identyfikować proste słowa i zwroty w krótkich tekstach, np. w e-mailach, wiadomościach tekstowych. Rozumieć podstawowe informacje w ogłoszeniach, znakach i instrukcjach. Wyszukiwać konkretne informacje w krótkich, prostych tekstach (np. godziny otwarcia, ceny). | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje podstawowe słowa i zwroty w krótkich tekstach. (np. ćwiczenie typu „połącz słowo z jego znaczeniem”)Rozumie kluczowe informacje w prostych instrukcjach i ogłoszeniach. (np. quiz z pytaniami o treść krótkiego ogłoszenia, np. „Gdzie znajduje się kawiarnia?”) Wyszukuje konkretne informacje w krótkim tekście. (np. odnalezienie w e-mailu odpowiedzi na pytania typu „Kiedy spotkanie?”, „Gdzie się odbędzie?”) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Po ukończeniu kursu uczestnik będzie w stanie:Formułować krótkie, proste zdania na temat siebie i swojego otoczenia. Tworzyć krótkie wiadomości, np. notatki, e-maile z podstawowymi informacjami. Uzupełniać formularze danymi osobowymi (np. imię, adres, numer telefonu). | Kryteria weryfikacji Tworzy krótkie, poprawne zdania na temat siebie i swojego otoczenia. (np. napisanie kilku zdań o sobie: imię, wiek, hobby)Pisze krótkie wiadomości, np. e-mail z podstawowymi informacjami. (np. zadanie polegające na napisaniu wiadomości do znajomego o planach na weekend) Uzupełnia formularze osobowe. (np. ćwiczenie polegające na wpisaniu swoich danych w formularzu online) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje i podtrzymuje proste interakcje w codziennych sytuacjach (np. powitanie, przedstawienie się, pożegnanie).Reaguje na podstawowe pytania dotyczące danych osobowych, zainteresowań i codziennych czynności. Stosuje zwroty grzecznościowe w typowych sytuacjach społecznych (np. „Excuse me”, „Please”, „Thank you”, „I'm sorry”). Pracuje w parach lub grupach, stosując podstawowe wyrażenia do organizowania pracy (np. „Can I help?”, „Let's do this together”). Pyta o wyjaśnienie i prosi o pomoc w sposób zrozumiały i uprzejmy (np. „Can you repeat, please?”, „What does it mean?”). Aktywnie słucha rozmówców i okazuje zrozumienie poprzez proste reakcje (np. „I see”, „OK”, „Right”). | Kryteria weryfikacji Inicjuje i podtrzymuje krótkie rozmowy w codziennych sytuacjach (np. przedstawia się, pyta o samopoczucie). (Ocena podczas odgrywania ról i dialogów w parach)Reaguje na podstawowe pytania dotyczące danych osobowych i rutynowych czynności. (Weryfikacja na podstawie odpowiedzi w rozmowie symulacyjnej, np. „Where are you from?”, „What do you do every day?”) Stosuje zwroty grzecznościowe adekwatnie do sytuacji. (Obserwacja użycia form „Excuse me”, „Please”, „Thank you” w różnych kontekstach) Pracuje w parach lub grupach, stosując podstawowe zwroty do organizowania pracy (np. „Let's start”, „Can I help?”). (Obserwacja współpracy w ćwiczeniach grupowych) Pyta o wyjaśnienie i prosi o pomoc w sposób uprzejmy i zrozumiały. (Analiza sytuacji komunikacyjnych, np. pytanie o znaczenie słowa „What does it mean?”) Aktywnie słucha i okazuje zrozumienie poprzez proste reakcje słowne (np. „I see”, „OK”, „Right”). (Obserwacja w interakcjach i ćwiczeniach konwersacyjnych) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób nie posiadających kompetencji w zakresie posługiwania sie językiem obcym. Ma ono na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych wynikających z potrzeb lokalnej gospodarki.
Zajęcia odbywają się w języku angielskim. Częstotliwość spotkań ustala się na dwa razy w tygodniu po 90 min (dwie godziny lekcyjne). Zajęcia odbywają się w godzinach rannych, popołudniowych lub wieczornych w zależności od potrzeb Uczestników. Możliwe są również zajęcia w okresie wakacyjnym.
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia zaleca się zrobienie testu poziomującego na początku szkolenia oraz testu podsumowującego na koniec kursu.Uczestnik w trakcie szkolenia nabiera następujących umiejętności językowych w zakresie mówienia, słuchania, czytania oraz pisania: rozumie i potrafi stosować potoczne wyrażenia oraz wypowiedzi odnoszące się do potrzeb życia codziennego, takich jak: nawiązywanie relacji między ludźmi, przedstawianie się,
Ramowy program kursu na poziomie A1 w szczególności zakłada nabycie następujących kompetencji językowych:
Zakres gramatyczny:
Czasownik to be w zdaniach twierdzących, przeczących i pytających, zaimki osobowe I, you… oraz przymiotniki dzierżawcze my, his...przedimki nieokreślone a/an, liczba mnoga rzeczowników, zaimki wskazujące this/that, these/those, czasy present simple, present continuous, simple past, present perfect, przysłówki częstotliwości, czasownik can/can’t, zaimki dopełnieniowe me, him…, zaimki dzierżawcze, konstrukcje there is/there are, pytania how many/how much, konstrukcja be going to, stopniowanie przymiotników, konstrukcje: Let’s…,Would you like…?, Whose…?, formy czasowników, liczby, czasowniki: love, hate, like, don’t mind, wyrażanie preferencji.
Zakres leksykalny:
Zwroty grzecznościowe, liczebniki, dni tygodnia, nazwy krajów, narodowość, dane personalne (formularze osobowe), podróżowanie samolotem, nazwy przedmiotów znajdujących się w domu, hotelu, klasie, pracy, obyczaje, sposób życia, zwroty grzecznościowe, zwyczaje, preferencje, zawody, związki rodzinne, opisywanie przedmiotów i ludzi, czynności dnia codziennego, godziny, Święta, miesiące, dni, daty, czynności w czasie wolnym, uczucia, rodzaje muzyki, kupowanie, fakty historyczne, zakupy i usługi, zwiedzanie, wskazywanie drogi,żywność i posiłki, plany życiowe, zamawianie w restauracji, opisywanie wyglądu, pogody, marzeń, zwyczajów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Przedstawianie się, alfabet, wymowa i podstawowe zwroty Liczby, kraje i narodowości, podstawowe pytania | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Czasownik „to be” – twierdzenia i pytania, podstawowe informacje o sobie, a/an, rzeczowniki w liczbie pojedynczej i mnogiej | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Codzienne czynności i czasownik „to be” Pytania i odpowiedzi z „to be”, opis siebie i innych osób Zaimki dzierżawcze, przymiotniki opisujące osoby | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Opisywanie miejsc i codziennych sytuacji Miejsca w mieście, zwroty związane z pytaniem o drogę There is/there are, przyimki miejsca | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Czas teraźniejszy prosty (Present Simple) Czas Present Simple – twierdzenia i czasowniki rutynowe Present Simple – pytania i przeczenia, częstotliwość | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Czas wolny i hobby Czas wolny – czasowniki „like”, „love”, „hate” + ing Dni tygodnia, godziny, mówienie o planach | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Życie rodzinne i praca Członkowie rodziny, opisywanie relacji rodzinnych Czasowniki nieregularne, czasowniki „can/can’t” | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Czas teraźniejszy ciągły (Present Continuous) Present Continuous – użycie i porównanie z Present Simple Opisywanie sytuacji na obrazkach, dialogi codzienne | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Czas przeszły (Past Simple) Czasowniki regularne i nieregularne w Past Simple Mówienie o wydarzeniach z przeszłości | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Doświadczenia i podróże Przeszłe wydarzenia, użycie „was/were” Biografie sławnych ludzi, historia osobista | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Zakupy i ubrania Słownictwo związane z zakupami i ubraniami Zwroty używane w sklepie – dialogi sytuacyjne | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Czasowniki modalne i rady „Should” – dawanie rad, sytuacje w aptece Zwroty używane w nagłych wypadkach i podróży | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Opisywanie doświadczeń i emocji Present Perfect – pierwsze wprowadzenie i użycie Opisywanie emocji i wrażeń, reakcje na sytuacje | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Powtórzenie i ćwiczenia praktyczne Powtórzenie gramatyki (Present Simple, Continuous, Past Simple) Powtórzenie słownictwa – dialogi i gry językowe | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Praktyczne użycie języka Scenariusze komunikacyjne – w hotelu, na lotnisku, w sklepie Krótkie prezentacje i rozmowy na temat codziennych sytuacji | Prowadzący Marcin Rogalski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Test końcowy i podsumowanie Test sprawdzający umiejętności – słuchanie, czytanie, mówienie, pisanie Feedback, omówienie wyników, dalsze kroki w nauce - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto101,32 PLN
- Koszt osobogodziny netto101,32 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Rogalski
angielskiej Uniwersytet w Białymstoku)
15 letnie doświadczenie w pracy na kursach
językowych oraz w publicznej szkole średniej i gimnazjum.
Prowadzenie zajęć z modułem marketingowym,
biznesowym dla osób dorosłych. Ok 25 przeprowadzonych kursów z dofinansowaniem Unijnym. W opisie uwzględniono doświadczenie zdobyte w okresie minionych 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały w cenie szkolenia.
Potwierdzeniem frekwencji będzie podpisana lista obecności
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Informacje dodatkowe
Dni i godziny kursu zostaną ustalone indywidualnie. W cenie kursu jest wewnętrzny certyfikat ukończenia szkolenia w English Language Education.
Materiały dydaktyczne
1. W cenie kursu podręcznik i ćwiczenia + CD i DVD, zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Z powodów organizacyjnych zajęcia z 08.03 odbędą się w sali na ulicy Zaciszna 5, Olmonty
Zajęcia w dniu 19-04-2025 zostały przeniesione na 26-04-2025
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi