Skuteczny menadżer
Skuteczny menadżer
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pełniących rolę managera w placówce medycznej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie poziomu umiejętności, które na co dzień są niezbędne wszystkim menadżerom i kierownikom do bieżącego działania firmy. Uczestnicy szkolenia poprawią sposoby budowania know-how firmy, zarządzania obiegiem dokumentów, jakość i szczelność wewnętrznych procesów. Ponadto będą znacznie lepiej diagnozować luki kompetencyjne, wyznaczać indywidualne cele i optymalizować pracę zespołu w sposób bardziej konkretny i asertywny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Szkolenie przeznaczone jest dla managerów placówek medycznych.Po ukończeniu szkolenia Uczestnik: Potrafi przeprowadzić analizę podmiotu medycznego w zakresie funkcjonalnym i organizacyjnym. Umie przeprowadzić audyt organizacji w celu optymalizacji rozwoju organizacji. Poprawia jakość operacyjną placówki. Zwiększa jakość usług i szczelność procesów. Obniża koszty poprzez wzrost wydajności. Wyznacza cele w sposób angażujący innych pracowników. Motywuje do pracy zespołowej. Wdraża zmiany oraz zarządza projektami. Uczestnicy szkolenia będą korzystali z materiałów przygotowanych przez wykładowcę. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy napiszą test wiedzy przed i po szkoleniu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
1. Budowanie know-how firmy
- Jak budować standardy pracy – metody formalizowania procedur, informowania i szkolenia wewnętrznego pracowników oraz oceny skuteczności wdrożenia.
- W jaki sposób gromadzić dokumentację firmową tak by dostęp do niej był przejrzysty i prosty.
- Excel, Word, Dropbox, Slack, Sticky Notes, Cam Scanner i inne narządzie służące do wewnętrznej komunikacji i zarządzania zadaniami.
2. Dokumentacja medyczna
- Zgody na leczenie – wzory, obieg dokumentów wewnętrznych, magazynowanie.
- Administracja dokumentów kadrowo-księgowych i współpraca z księgowością – jak pilnować wszystkich kosztów i spraw prawno-kadrowych.
- Wypełnianie i obieg dokumentów medycznych – karty pacjentów, wypełnianie opisów wizyt.
3. Diagnozowanie luk kompetencyjnych
- HPI, czyli system diagnozowania luk kompetencyjnych i barier w 6 kluczowych obszarach dla funkcjonowania placówki medycznej.
- Spisywanie wniosków z HPI oraz określanie ścieżek rozwoju indywidualnych i grupowych.
- Wyznaczanie celów członkom zespołu.
- Określanie planów rozwoju kompetencji dla poszczególnych członków zespołu.
- Instruktarze i szkolenia wewnętrzne.
- Jak prowadzić spotkania szkolenia wewnętrzne (online i live).
4. Kontrola jako podstawa zarządzania
- Analiza raportów.
- Analiza sygnałów z rynku i od pracowników.
- Ocena sygnałów, perspektyw i działań.
- Wdrażanie korekt.
- Oceny okresowe - audyt.
Dzień II
1. Zarządzanie projektami - audyt
- Jak tworzyć listę potencjalnych projektów rozwojowych w gabinecie?
- Jak planować realizację projektów rozwojowych?
- Jak planować harmonogram działań w projektach?
- Jak wspólnie realizować projekty rozwojowe?
2. Wdrażanie zmian
- Procedura wdrożenia zmiany.
- Psychologiczne aspekty oporu przed zmianą wśród członków zespołu.
- Kontrola nad wdrożeniem zmiany.
- Podsumowanie efektów wdrożonych zmian.
- Ewaluacja i korekta efektów.
3. Mapa procesów i doświadczeń pacjenta
- Czym jest mapa doświadczeń pacjenta?
- Jak określić obecny standard leczenia i kroków rozwojowych w danym obszarze, uwzględniając posiadane zasoby i możliwości.
- Diagnozowanie jakości wybranych procesów w firmie – ocena wewnętrzna i określanie tzw. kamieni milowych.
- Ocenianie stanu obecnego i określanie metodyki rozwoju dojścia do stanu docelowego w danym procesie.
- Udoskonalanie procesów – najważniejsze zasady.
4. Budowanie i udoskonalanie procedur obsługi pacjenta
- Poziom świadczenia usług, czyli jak ustalać standardy leczenia.
- Budowanie procedur obsługi pacjenta.
- Optymalizacja procedur w oparciu o oczekiwania pacjentów i korelacje z możliwościami finansowymi w ramach danej usługi.
- Procedury obsługi pacjenta – pacjent pierwszorazowy, konsultacje, pacjent bólowy, higienizacja, realizowanie planu leczenia.
5. Asertywność
- Jak rozwijać asertywność?
- Jak rozmawiać z lekarzami?
- Jak stawiać granice?
- Jak zgłaszać uwagi?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Budowanie know-how firmy | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Dokumentacja medyczna | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Diagnozowanie luk kompetencyjnych | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Kontrola jako podstawa zarządzania | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Zarządzanie projektami | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Wdrażanie zmian | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Mapa procesów i doświadczeń pacjenta | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Budowanie i udoskonalanie procedur obsługi pacjenta | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Asertywność | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 200,00 PLN
- Koszt usługi netto3 200,00 PLN
- Koszt godziny brutto200,00 PLN
- Koszt godziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy pod koniec szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoby ubiegające się o dofinansowanie usługi prosimy o informację mailem na adres : biuro@dentalway.pl w celu potwierdzenia dostępności i rezerwacji miejsca. W mailu prosimy o zawarcie informacji: nazwa szkolenia, data, NIP firmy kierującej Uczestnika, imię i nazwisko Uczestnika oraz nr telefonu.
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: http://dentalway.pl/regulamin-swiadczenia-uslug/
Koszty dojazdu, noclegu i wyżywienia nie są ujęte w koszcie usługi.
Po więcej informacji o naszej firmie i szkoleniach zapraszamy na www.dentalway.pl.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych w myśl § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013r. poz. 1722). W związku z powyższym niniejsza usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
Kursanci będą korzystać na zajęciach z materiałów szkoleniowych przygotowywanych przez Prowadzącego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi