INSTYTUT DENTALWAY Kamil Kuczewski
Charakterystyka działalności firmy
Instytut Dentalway Kamil Kuczewski działa na rynku usług szkoleniowych od 2016 roku, firma jest zarejestrowana w Rejestrze Usług Szkoleniowych pod numerem 2.14/0006/2017. Założyciel Instytutu Pan Kamil Kuczewski działa na rynku usług szkoleniowych już od 2010 roku, współpracując wcześniej z Fundacją Be Active Dentist.
Firma Kamila Kuczewskiego zajmuje się organizacją profesjonalnych szkoleń z zakresu merytorycznego doradztwa właścicielom i zarządom placówek stomatologicznych, lekarzom o specjalności stomatologicznej, instytucjom publicznym, organizacjom pozarządowym oraz klientom indywidualnym.
Główne usługi świadczone od III kwartału 2017r. przez Instytut Dentalway Kamil Kuczewski to m.in.szkolenia takie jak:
SZKOLENIA B+K ( BIZNES + KOMUNIKACJA ) :
Właściciele i managerowie
- Start Active – planowanie otwarcia i rozwijania placówki stomatologicznej
- Modele Biznesowe – najlepsze strategie rozwijania placówki stomatologicznej
- Modele Zarządzania – najlepsze strategie planowania i zarządzania ludźmi
- Modele Zarządzania cz. 2 – warsztaty zarządzania zespołem i współpracą
- Modele Marketingowe – najlepsze narzędzia budowania marki i pozyskiwania pacjentów
Lekarze dentyści
- Model motywowania pacjentów do leczenia
- Model zaawansowanej motywacji i konsultacji
- Model planowania i zarządzania leczeniem
Personel średni
- Model profesjonalnej obsługi pacjenta
- Model zaawansowanej obsługi pacjenta
- Model profesjonalnej wizyty higienizacyjnej
- Model zaawansowanej komunikacji podczas wizyty higienizacyjnej
Kompetencje sukcesu
- DentalWay - przywództwo
- DentalWay – potrzeby
- DentalWay - planowanie i zarządzanie czasem
SZKOLENIA Z ZAKRESU INTERDYSCYPLINARNEGO PLANOWANIA I ZARZĄDZANIA LECZENIEM
1. Problematyka okluzji i zaburzeń czynnościowych narządu żucia w stomatologii w ujęciu interdyscyplinarnym.
Krótka charakterystyka szkoleń:
Właściciele i managerowie
1. Start Active
Postanowiliśmy opracować szkolenie, w którym kompleksowo przedstawimy następujące treści:
- Proces otwierania gabinetu - obowiązujące procedury, przepisy, najczęściej popełniane błędy
- Dotacje z UE, urzędów pracy itp.
- Koszty - pozwoleń, urzędów, cen sprzętu, niezbędnych wymogów;
- Strukturę budowania biznesplanu nastawionego na pozyskanie wielu nowych pacjentów
- Prawne aspekty prowadzenia gabinetu stomatologicznego
- Optymalizację kosztów przy rozwijaniu gabinetu do kilku foteli
- Kompleksowe, biznesowe spojrzenie na prowadzenie własnej placówki stomatologicznej
2. Modele Biznesowe
Uczestnicząc w tym szkoleniu, nauczysz się przede wszystkim jak rozwijać gabinet :
- Skutecznie pozyskiwać nowych pacjentów
- Zachęcić pacjentów do korzystania z drogich usług
- Tanio i skutecznie działać w mediach i Internecie
- Pozyskać dotacje na rozwój gabinetu stomatologicznego
3. Modele Zarządzania cz.1
Postanowiliśmy zbudować szkolenie, które nauczy:
- Planowania i wyznaczania celów
- Delegowania i rozliczania z zadań
- Monitorowania i oceny efektów
- Motywowania współpracowników
- Budowania zespołu
- Skutecznych narzędzi komunikowania się ze współpracownikami
- Świadomego rozwoju własnego autorytetu
- Wzajemnej współpracy różnych typów osobowości
4. Modele Zarządzania cz.2
Szkolenie uczy:
- Rozpoznawania swoich słabych, mocnych stron i rozwijania kompetencji
- Skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach, budowania autorytetu, słuchania i diagnozowania potrzeb pracowników
- Motywowania pracowników do pracy
- Aspektów procesu grupowego
- Prowadzenia zgromadzeń i narad
- Komunikacji w przywództwie
5. Modele Marketingowe
Szkolenie przedstawia:
- Planowanie marketingowe i biznesowe;
- Budowanie marki osobistej;
- Możliwości zwiększenia liczby pacjentów na zabiegi implantologiczne, protetyczne, estetyczne;
- Budowanie autorytetu wśród pacjentów;
- Sztuki budowania zainteresowania placówką;
- Zwiększanie rentowności poszczególnych usług;
- Zwiększanie liczby pacjentów z jednoczesnym zwiększaniem cen przy tych samych kosztach.
SZKOLENIA DLA LEKARZY DENTYSTÓW
1. Model motywowania pacjentów do leczenia
Kompetencje rozwijane na szkoleniu:
- Protokoły wizyt różnych typów pacjentów
- Budowanie marki osobistej lekarza
- Rozpoznawanie i sklaryfikowanie potrzeb uświadomionych
- Budowanie stomatologicznego IQ pacjentów
- Motywowanie do leczenia potrzeb nieuświadomionych
- Sekwencje prezentacji rozwiązań
- Język korzyści
- Rozmowa o kosztach i o płatnościach
- Optymalny plan leczenia
- Trudne rozmowy z trudnymi pacjentami
2. Model od motywacji i konsultacji do akceptacji leczenia
Kompetencje rozwijane na szkoleniu:
- Protokół wizyty konsultacyjnej
- Badanie potrzeb pacjentów
- Prezentacja problemów stomatologicznych
- Weryfikacja problemów uświadomionych vs. problemów nieuświadomionych i umiejętność dopasowania propozycji do możliwości pacjenta
- Schemat prezentacji leczenia
- Rozmowa o cenach
- Planowanie leczenia interdyscyplinarnego
PERSONEL ŚREDNI
1. Model Profesjonalnej Obsługi Pacjenta STOMATOLOGICZNEGO
Kompetencje rozwijane na szkoleniu:
- Algorytmy postępowania w różnych sytuacjach
- Budowanie pierwszego wrażenia przez telefon i w kont. bezpośrednim
- Przywitanie pacjentów i wypełnienie kart
- Budowanie autorytetu lekarzy
- Rekomendowanie udogodnień
- Rozmowa o cenach
- Merytoryczne krótkie odpowiadanie na pytania
- Profesjonalna rozmowa telefoniczna
- Kierowanie do odpowiednich lekarzy
- Radzenie sobie z trudnymi pacjentami
- Motywowanie pacjentów do zapisywania się na wizyty
2. Model Zaawansowanej Obsługi Pacjenta Stomatologicznego
Kompetencje rozwijane na szkoleniu:
- Profesjonalizm zawodowy
- Badanie potrzeb pacjentów
- Kompetencje odpowiadania bezpośrednio na potrzeby pacjentów
- Wiedza merytoryczna nie wchodząca w kompetencje lekarza
- Prezentacja możliwości leczenia
- Współpraca w zespole
- Radzenia sobie z konfliktem w zespole
3. Model Profesjonalnej wizyty higienizacyjnej cz.1 i cz2
- Prezentacja schematu wizyty
- Badanie nawyków pacjenta
- Analiza stanu wyjściowego
- Budowanie motywacji
- Kontrola zmiany nawyków
- Instruktaż higieny
- Budowanie własnej marki
- Innowacyjne zabiegi, które poszerzą ofertę Twoich usług
LECZENIE INTERDYSCYPLINARNE
1. Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy, przeznaczony dla osób chcących zajmować się diagnozowaniem i leczeniem patologicznego starcia zębów na skutek bruksizmu
KORZYŚCI UKOŃCZENIA CYKLU:
- umiejętność rozpoznawania i leczenia zaburzeń estetyki białej w planowaniu leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
- umiejętność rozpoznawania i leczenia zaburzeń estetyki różowej w planowaniu leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
- umiejętność rozpoznawania roli zębów i ich odpowiedniej zmiany w tworzeniu okluzji funkcjonalnej i planowaniu leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
- określenie roli ssż w tworzeniu okluzji funkcjonalnej i planowaniu leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
- znajomości sposobów odtwarzania zniszczonego uzębienia a planowania leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
- oceny bruksizmu i zaburzenia oddychania jako przykładu współpracy zespołu pulmunolog-gastrolog –stomatolog
- oceny wad zgryzu jako przykładu współpracy zespołu ortodonta-chirurg szczękowo-twarzowy- periodontolog – stomatolog ogólny- protetyk
- samodzielnej analizy pacjentów pod kątem estetycznym
- nauki fotografowania i przenoszenia zdjęć do programu komputerowego pod kątem ich prezentacji pacjentowi
- samodzielnej analizy pacjentów pod kątem funkcjonalnym
- samodzielnego montowania modeli diagnostycznych w artykulatorze pod kątem znajdowania i potwierdzania informacji zdobytych podczas badania klinicznego pacjentów.
- samodzielnego planowania na modelach diagnostycznych kształtu i zasięgu nowych prac protetycznych uzupełniających istniejące braki w narządzie żucia.
W ciągu ostatniego roku Instytut DentalWay współorganizował razem z Fundacją Be Active Dentist ponad 100 godzin szkoleń z zakresów takich jak:
-Szkolenie ze stomatologii zachowawczej
-Szkolenie z chirurgi stomatologicznej
-Szkolenie z implantologii
-Szkolenie z leczenia kanałowego
-Szkolenia z protetyki
Firma prowadziła również coaching grupowy i indywidualny dla przedsiębiorców i osób fizycznych.
Instytut DentalWay współpracuje z grupą doświadczonych i wyspecjalizowanych trenerów, a także osób prowadzącących szkolenia z zakresu stomatologii, zrzeszonych w Polskim Towarzystwie Stomatologicznym.
Każde realizowane szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb klientów. Dzięki temu program, zakres merytoryczny i sposób prowadzenia szkolenia są zgodne z oczekiwaniami uczestników.
Instytut DentalWay stawia również na rozwój swoich wspópracowników organizując zamknięte szkolenia dla osób współpracujących.
W 2016 roku w firmie wdrożono projekty kompleksowego planu szkolenia współpracowników oraz pozyskiwania nowych klientów.
W celu zwiększenia kompetencji osób współpracajacych zostały przeprowadzone wewnętrzne szkolenia.
Grupą osób współpracujacych z racjii specyfiki biznesu są osoby prowadzące działalnosć gospodraczą i współpracujace na zasadzie firma-firma.
Szkolenia, które zostały przeprowadzone to:
- Sposoby budowania bazy klientów.
- Autoprezentacja.
- Planowanie i zarządzanie czasem.
Właściciel firmy Kamil Kuczewski jest certyfikowanym coachem NLP Practioner oraz certyfikowanym coachem Time Line Theraphy.
Kamil Kuczewski uzyskał także tytuł trenera biznesu w ramach programu unijnego POKL"Akademia Trenerów Biznesu".