INSTYTUT DENTALWAY Kamil Kuczewski

Możliwość dofinansowania
Logo INSTYTUT DENTALWAY Kamil Kuczewski
ul. Sokołowska 7/8
01-142 Warszawa
Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 376
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Instytut Dentalway Kamil Kuczewski działa na rynku usług szkoleniowych od 2016 roku, firma jest zarejestrowana w Rejestrze Usług Szkoleniowych pod numerem 2.14/0006/2017. Założyciel  Instytutu Pan Kamil Kuczewski działa na rynku usług szkoleniowych już od 2010 roku,  współpracując wcześniej z Fundacją Be Active Dentist.

Firma Kamila Kuczewskiego zajmuje się organizacją profesjonalnych szkoleń  z zakresu merytorycznego doradztwa właścicielom i zarządom placówek stomatologicznych, lekarzom o specjalności stomatologicznej, instytucjom publicznym, organizacjom pozarządowym oraz klientom indywidualnym.

Główne usługi świadczone od III kwartału 2017r. przez Instytut Dentalway Kamil Kuczewski to m.in.szkolenia takie jak:

SZKOLENIA B+K ( BIZNES + KOMUNIKACJA ) :

Właściciele i managerowie

  • Start Active – planowanie otwarcia i rozwijania placówki stomatologicznej
  • Modele Biznesowe – najlepsze strategie rozwijania placówki stomatologicznej
  • Modele Zarządzania – najlepsze strategie planowania i zarządzania ludźmi
  • Modele Zarządzania cz. 2 – warsztaty zarządzania zespołem i współpracą
  • Modele Marketingowe – najlepsze narzędzia budowania marki i pozyskiwania pacjentów

Lekarze dentyści

  • Model motywowania pacjentów do leczenia
  • Model zaawansowanej motywacji i konsultacji
  • Model planowania i zarządzania leczeniem

Personel średni

  • Model profesjonalnej obsługi pacjenta
  • Model zaawansowanej obsługi pacjenta
  • Model profesjonalnej wizyty higienizacyjnej
  • Model zaawansowanej komunikacji podczas wizyty higienizacyjnej

 

Kompetencje sukcesu

  • DentalWay - przywództwo
  • DentalWay – potrzeby
  • DentalWay - planowanie i zarządzanie czasem

SZKOLENIA Z ZAKRESU INTERDYSCYPLINARNEGO PLANOWANIA I ZARZĄDZANIA LECZENIEM

1. Problematyka okluzji i zaburzeń czynnościowych narządu żucia w stomatologii  w ujęciu interdyscyplinarnym.

 

Krótka charakterystyka szkoleń:

Właściciele i managerowie

1. Start Active

Postanowiliśmy  opracować szkolenie, w którym kompleksowo przedstawimy następujące treści:

  • Proces otwierania gabinetu - obowiązujące procedury, przepisy, najczęściej popełniane błędy
  • Dotacje z UE, urzędów pracy itp.
  • Koszty - pozwoleń, urzędów, cen sprzętu, niezbędnych wymogów;
  • Strukturę budowania biznesplanu nastawionego na pozyskanie wielu nowych pacjentów
  • Prawne aspekty prowadzenia gabinetu stomatologicznego
  • Optymalizację kosztów przy rozwijaniu gabinetu do kilku foteli
  • Kompleksowe, biznesowe spojrzenie na prowadzenie własnej placówki stomatologicznej

2. Modele Biznesowe

Uczestnicząc w tym szkoleniu, nauczysz się przede wszystkim jak rozwijać gabinet :

  • Skutecznie pozyskiwać nowych pacjentów
  • Zachęcić pacjentów do korzystania z drogich usług
  • Tanio i skutecznie działać w mediach i Internecie
  • Pozyskać dotacje na rozwój gabinetu stomatologicznego

3. Modele Zarządzania cz.1

Postanowiliśmy zbudować szkolenie, które nauczy:

  • Planowania i wyznaczania celów
  • Delegowania i rozliczania z zadań
  • Monitorowania i oceny efektów
  • Motywowania współpracowników
  • Budowania zespołu
  • Skutecznych narzędzi komunikowania się ze współpracownikami
  • Świadomego rozwoju własnego autorytetu
  • Wzajemnej współpracy różnych typów osobowości

4. Modele Zarządzania cz.2

Szkolenie uczy:

  • Rozpoznawania swoich słabych, mocnych stron i rozwijania kompetencji
  • Skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach, budowania autorytetu, słuchania i diagnozowania potrzeb pracowników
  • Motywowania pracowników do pracy
  • Aspektów procesu grupowego
  • Prowadzenia zgromadzeń i narad
  • Komunikacji w przywództwie

5. Modele Marketingowe

Szkolenie przedstawia:

  • Planowanie marketingowe i biznesowe;
  • Budowanie marki osobistej;
  • Możliwości zwiększenia liczby pacjentów na zabiegi implantologiczne, protetyczne, estetyczne;
  • Budowanie autorytetu wśród pacjentów;
  • Sztuki budowania zainteresowania placówką;
  • Zwiększanie rentowności poszczególnych usług;
  • Zwiększanie liczby pacjentów z jednoczesnym zwiększaniem cen przy tych samych kosztach.

SZKOLENIA DLA LEKARZY DENTYSTÓW

1. Model motywowania pacjentów do leczenia

Kompetencje rozwijane na szkoleniu:

  • Protokoły wizyt różnych typów pacjentów
  • Budowanie marki osobistej lekarza
  • Rozpoznawanie i sklaryfikowanie potrzeb uświadomionych
  • Budowanie stomatologicznego IQ pacjentów
  • Motywowanie do leczenia potrzeb nieuświadomionych
  • Sekwencje prezentacji rozwiązań
  • Język korzyści
  • Rozmowa o kosztach i o płatnościach
  • Optymalny plan leczenia
  • Trudne rozmowy z trudnymi pacjentami

2. Model od motywacji i konsultacji do akceptacji leczenia

Kompetencje rozwijane na szkoleniu:

  • Protokół wizyty konsultacyjnej
  • Badanie potrzeb pacjentów
  • Prezentacja problemów stomatologicznych
  • Weryfikacja problemów uświadomionych vs. problemów nieuświadomionych i umiejętność dopasowania propozycji do możliwości pacjenta
  • Schemat prezentacji leczenia
  • Rozmowa o cenach
  • Planowanie leczenia interdyscyplinarnego

PERSONEL ŚREDNI

1. Model Profesjonalnej Obsługi Pacjenta STOMATOLOGICZNEGO

Kompetencje rozwijane na szkoleniu:

  • Algorytmy postępowania w różnych sytuacjach
  • Budowanie pierwszego wrażenia przez telefon i w kont. bezpośrednim
  • Przywitanie pacjentów i wypełnienie kart
  • Budowanie autorytetu lekarzy
  • Rekomendowanie udogodnień
  • Rozmowa o cenach
  • Merytoryczne krótkie odpowiadanie na pytania
  • Profesjonalna rozmowa telefoniczna
  • Kierowanie do odpowiednich lekarzy
  • Radzenie sobie z trudnymi pacjentami
  • Motywowanie pacjentów do zapisywania się na wizyty

2. Model Zaawansowanej Obsługi Pacjenta Stomatologicznego

Kompetencje rozwijane na szkoleniu:

  • Profesjonalizm zawodowy
  • Badanie potrzeb pacjentów
  • Kompetencje odpowiadania bezpośrednio na potrzeby pacjentów
  • Wiedza merytoryczna nie wchodząca w kompetencje lekarza
  • Prezentacja możliwości leczenia
  • Współpraca w zespole
  • Radzenia sobie z konfliktem w zespole

3. Model Profesjonalnej wizyty higienizacyjnej cz.1 i cz2

  • Prezentacja schematu wizyty
  • Badanie nawyków pacjenta
  • Analiza stanu wyjściowego
  • Budowanie motywacji
  • Kontrola zmiany nawyków
  • Instruktaż higieny
  • Budowanie własnej marki
  • Innowacyjne zabiegi, które poszerzą ofertę Twoich usług

LECZENIE INTERDYSCYPLINARNE

1. Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy, przeznaczony dla osób chcących zajmować się diagnozowaniem i leczeniem patologicznego starcia zębów na skutek bruksizmu

KORZYŚCI UKOŃCZENIA CYKLU:

  • umiejętność rozpoznawania i leczenia zaburzeń estetyki białej w planowaniu leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
  • umiejętność rozpoznawania i leczenia zaburzeń estetyki różowej w planowaniu leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
  • umiejętność rozpoznawania roli zębów i ich odpowiedniej zmiany w tworzeniu okluzji funkcjonalnej i planowaniu leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
  • określenie roli ssż w tworzeniu okluzji funkcjonalnej i planowaniu leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
  • znajomości sposobów odtwarzania zniszczonego uzębienia a planowania leczenia interdyscyplinarnego w stomatologii
  • oceny bruksizmu i zaburzenia oddychania jako przykładu współpracy zespołu pulmunolog-gastrolog –stomatolog
  • oceny wad zgryzu jako przykładu współpracy zespołu ortodonta-chirurg szczękowo-twarzowy- periodontolog – stomatolog ogólny- protetyk
  • samodzielnej analizy pacjentów pod kątem estetycznym
  • nauki fotografowania i przenoszenia zdjęć do programu komputerowego pod kątem ich prezentacji pacjentowi
  • samodzielnej analizy pacjentów pod kątem funkcjonalnym
  • samodzielnego montowania modeli diagnostycznych w artykulatorze pod kątem znajdowania i potwierdzania informacji zdobytych podczas badania klinicznego pacjentów.
  • samodzielnego planowania na modelach diagnostycznych kształtu i zasięgu nowych prac protetycznych uzupełniających istniejące braki w narządzie żucia.

W ciągu ostatniego roku Instytut DentalWay współorganizował razem z Fundacją Be Active Dentist ponad 100 godzin szkoleń z zakresów takich jak:

-Szkolenie ze stomatologii zachowawczej

-Szkolenie z chirurgi stomatologicznej

-Szkolenie z implantologii

-Szkolenie z leczenia kanałowego

-Szkolenia z protetyki

Firma prowadziła również coaching grupowy i indywidualny dla przedsiębiorców i osób fizycznych.

Instytut DentalWay współpracuje z grupą doświadczonych i wyspecjalizowanych trenerów, a także osób prowadzącących szkolenia z  zakresu stomatologii, zrzeszonych w Polskim Towarzystwie Stomatologicznym.

Każde realizowane szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb klientów. Dzięki temu program, zakres merytoryczny i sposób prowadzenia szkolenia są zgodne z oczekiwaniami uczestników.

Instytut DentalWay stawia również na rozwój swoich wspópracowników organizując zamknięte szkolenia dla osób współpracujących.

W 2016 roku w firmie wdrożono projekty kompleksowego planu szkolenia współpracowników oraz pozyskiwania nowych klientów.

W celu zwiększenia kompetencji osób współpracajacych zostały przeprowadzone wewnętrzne szkolenia.

Grupą osób współpracujacych z racjii specyfiki biznesu są osoby prowadzące działalnosć gospodraczą  i współpracujace na zasadzie firma-firma.

Szkolenia, które zostały przeprowadzone to:

- Sposoby budowania bazy klientów.

- Autoprezentacja.

- Planowanie i zarządzanie czasem.

 

Właściciel firmy Kamil Kuczewski jest certyfikowanym coachem  NLP Practioner oraz certyfikowanym coachem Time Line Theraphy.

Kamil Kuczewski uzyskał także tytuł trenera biznesu w ramach programu unijnego POKL"Akademia Trenerów Biznesu".

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
szkolenia@dentalway.pl
Telefon
(+48) 883 613 100