Język hiszpański poziom C1. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Język hiszpański poziom C1. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie C1. Kurs jest adresowany do osób chcących rozpocząć przygodę z językiem hiszpańskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji23-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zaawansowane słownictwo: Uczeń zna szerokie słownictwo z różnych dziedzin, zarówno konkretnych (np. nauka, technologia, biznes), jak i abstrakcyjnych (np. filozofia, literatura, sztuka). Potrafi używać słów w kontekście złożonych idei i refleksji.Idiomatyczność i elastyczność: Używa bogatych, idiomatycznych wyrażeń, kolokacji i fraz, które sprawiają, że jego wypowiedzi brzmią naturalnie i płynnie. Zna niuanse i subtelności w znaczeniu słów. Precyzyjność i zróżnicowanie leksykalne: Uczeń potrafi precyzyjnie wyrażać myśli, używając różnych synonimów, antonimów i wyrażeń zależnych od kontekstu, co pozwala na bardzo dokładne oddanie znaczeń. Kompleksowe struktury gramatyczne: Uczeń opanowuje zaawansowane struktury gramatyczne, takie jak bardziej skomplikowane użycie trybu subjuntivo (w różnych czasach i formach), złożone konstrukcje czasowe (np. pluscuamperfecto subjuntivo), i bardziej zaawansowane zdania podrzędne. Precyzyjne zastosowanie czasów i trybów: Z łatwością posługuje się czasami przeszłymi, teraźniejszymi i przyszłymi, odpowiednio stosując tryb subjuntivo w kontekście, np. w zdaniach warunkowych, wyrażających przypuszczenia, oczekiwania i emocje. Złożoność zdań: Potrafi tworzyć długie i złożone zdania podrzędne, stosując spójniki, wyrażenia warunkowe, okolicznikowe, celowe itp., w sposób poprawny i naturalny. | Kryteria weryfikacji Zaawansowane słownictwo: Kryterium weryfikacji polega na sprawdzeniu, czy uczeń posługuje się bogatym, precyzyjnym słownictwem w szerokim zakresie tematycznym, w tym słownictwem abstrakcyjnym, technicznym, a także potrafi używać idiomów i fraz potocznych w odpowiednich kontekstach.Gramatyka: Weryfikacja obejmuje poprawne stosowanie złożonych struktur gramatycznych (np. tryb subjuntivo, różne czasy przeszłe, zdania podrzędne, tryb warunkowy) oraz zdolność do płynnego przełączania się między różnymi trybami i czasami, zgodnie z wymaganiami sytuacji komunikacyjnej. Precyzyjne dobieranie słów i struktur: Ocenia się zdolność ucznia do stosowania właściwego słownictwa w odpowiednim kontekście i do unikania błędów w użyciu struktur gramatycznych, które mogą wpłynąć na zrozumienie lub naturalność wypowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozumienie trudnych tekstów: Uczeń rozumie szeroką gamę tekstów, w tym teksty literackie, filozoficzne, techniczne, naukowe i artykuły na tematy abstrakcyjne. Potrafi wyłuskać główne idee, szczegóły oraz dostrzega niuanse w tekstach.Analiza i interpretacja: Potrafi analizować i interpretować teksty literackie i nieliterackie, wyciągać wnioski, zrozumieć cel, ton i kontekst wypowiedzi, a także rozpoznać subtelności w znaczeniu, takie jak ironia, sarkazm, aluzje. Zrozumienie rozmów na poziomie eksperckim: Uczeń rozumie dyskusje, wykłady, prezentacje oraz rozmowy na wysokim poziomie specjalistycznym w różnych dziedzinach (np. ekonomii, polityce, kulturze) i potrafi uchwycić główne tezy oraz argumenty. Płynność i spontaniczność: Uczeń mówi płynnie i spontanicznie, bez potrzeby długiego zastanawiania się nad słowami. Jego wypowiedzi są naturalne i płynące, a on sam potrafi swobodnie reagować na różne sytuacje w dyskusjach, nie tracąc wątku. Zaawansowana argumentacja i uzasadnianie: Potrafi skutecznie argumentować, wyrażać złożone opinie oraz bronić swojego stanowiska w dyskusji. Jego wypowiedzi są logiczne, dobrze zorganizowane i przekonujące. Tworzenie złożonych tekstów: Uczeń potrafi pisać długie, złożone teksty na tematy abstrakcyjne i konkretne, takie jak eseje, raporty, analizy, artykuły naukowe. Teksty te są dobrze zorganizowane, klarowne i logicznie uporządkowane. Użycie zaawansowanych struktur: W jego pisaniu pojawiają się złożone struktury gramatyczne, wyważona argumentacja, dokładność leksykalna i płynność. Wypowiedzi mają płynne przejścia między myślami, a wyrażenia są precyzyjne i dopasowane do kontekstu. Doskonale opanowana wymowa: Wymowa ucznia jest bardzo bliska wymowie rodzimych użytkowników języka, nie występują wyraźne akcenty, a artykulacja jest czysta i zrozumiała. | Kryteria weryfikacji Rozumienie tekstów specjalistycznych i ogólnych: Uczeń powinien wykazać umiejętność zrozumienia złożonych tekstów literackich, naukowych, specjalistycznych (np. w dziedzinach takich jak ekonomia, technologia, polityka), a także tekstów literackich i dziennikarskich, potrafiąc wyłuskać główne idee, szczegóły i niuanse. Kryterium to obejmuje także zdolność do rozumienia ukrytych intencji autora, sarkazmu, ironii czy aluzji.Płynność i spontaniczność: Weryfikacja dotyczy zdolności ucznia do swobodnego i płynnego mówienia na różne tematy, zarówno teoretyczne, jak i praktyczne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wie jak zachować równowagę między zdrowiem fizycznym i psychicznym. Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. Uczestnik umie porozumiewać się konstruktywnie, wyraża i rozumie różne punkty widzenia, potrafi negocjować oraz iść na kompromis, potrafi rozróżniać sferę zawodową i prywatną, komunikować się w ramach różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Rozpoznawanie oznak stresu lub przeciążenia: jest w stanie zidentyfikować u siebie objawy stresu i wie, jakie działania podjąć, aby je zredukować (np. poprzez odpoczynek, ćwiczenia, rozmowę z bliskimi).Wrażliwość na potrzeby innych: umie zwracać uwagę na potrzeby i uczucia innych osób, nie działając wyłącznie w swoim interesie. Unikanie stereotypów: wykazuje zdolność do neutralnego, niestereotypowego podejścia do innych osób i rozumie znaczenie równości płci oraz równości szans. Rozumienie wartości wspólnotowych UE: zna i szanuje wartości europejskie, takie jak wolność, solidarność i demokracja. Otwartość na różne opinie: uczestnik wykazuje chęć poznania i zrozumienia innych perspektyw, nie narzucając swojej opinii. Umiejętność zarządzania granicami: potrafi określić i szanować granice prywatności, zarówno swoje, jak i współpracowników. Szacunek dla odmienności: uczestnik jest otwarty na różnice kulturowe i potrafi dostosować sposób komunikacji do osób z innych kręgów kulturowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Komunikacja w życiu codziennym i zawodowym
- Praca, kariera zawodowa, negocjacje.
- Problemy społeczne i polityczne.
- Ekonomia i biznes, finanse, zarządzanie.
- Tematy ekologiczne, zdrowie, kultura.
- Podróże, turystyka, kultury obce.
Kultura i literatura
- Historia literatury hiszpańskojęzycznej i kulturowe konteksty.
- Analiza tekstów literackich – powieści, eseje, poezja.
- Współczesne zjawiska kulturowe i artystyczne w krajach hiszpańskojęzycznych.
- Media, kino, sztuka współczesna, teatr.
Nauka i technologia
- Nowinki technologiczne, wynalazki.
- Badania naukowe, innowacje.
- Edukacja i rozwój.
- Technologie cyfrowe, media społecznościowe.
Zdrowie i psychologia
- Problemy zdrowotne, medycyna.
- Psychologia, emocje, stres, motywacja.
- Zrównoważony styl życia, dieta, fitness.
Zjawiska społeczne
- Globalizacja, migracja, nierówności społeczne.
- Zrównoważony rozwój, społeczeństwo obywatelskie.
- Wyzwania współczesnego świata, kryzysy humanitarne, konflikty międzynarodowe.
Gramatyka i struktury językowe
- Zaawansowane formy czasów i trybów:
- Subjuntivo (wszystkie czasy): stosowanie w zdaniach warunkowych, złożonych oraz w wyrażeniach emocjonalnych, oceniających.
- Pluscuamperfecto subjuntivo (forma przeszła trybu subjuntivo).
- Złożone struktury czasowe: wyrażanie przyszłości, przeszłości i teraźniejszości w odniesieniu do wydarzeń przeszłych.
- Zdania warunkowe typu III oraz niuanse zastosowania trybu warunkowego.
- Konstrukcje zaawansowane:
- Zaawansowane zdania podrzędne: okolicznikowe, celu, czasu, miejsca, przyczynowe, warunkowe, przyzwalające.
- Stosowanie mowy zależnej: zmiana czasów, zaimków, konstrukcji w zależności od kontekstu.
- Przyimki i spójniki:
- Użycie skomplikowanych spójników oraz przyimków w zdaniach złożonych i rozbudowanych.
- Precyzyjne formułowanie zależności między zdaniami w długich wypowiedziach.
- Zaawansowane formy przymiotników i przysłówków:
- Przymiotniki stopnia wyższego i najwyższego, zwłaszcza w porównaniach oraz w zdaniach wyrażających opinie.
- Przysłówki wyrażające stopień, częstotliwość, intensywność.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto109,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.