Język hiszpański poziom B1. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Język hiszpański poziom B1. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie B1. Kurs jest adresowany do osób chcących rozpocząć przygodę z językiem hiszpańskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń zna słownictwo dotyczące codziennych sytuacji oraz podstawowych tematów abstrakcyjnych, takich jak zdrowie, praca, edukacja, kultura, hobby, podróże i technologia.Wyrażanie emocji i opinii: Umie stosować słownictwo do wyrażania uczuć (np. estoy feliz, preocupado, entusiasmado) oraz opinie i preferencje na różne tematy. Opis osób, miejsc i zdarzeń: Potrafi opisać osoby, miejsca i wydarzenia, stosując różnorodne przymiotniki, przysłówki oraz konstrukcje opisowe. Uczeń potrafi używać różnych czasów przeszłych, takich jak pretérito perfecto (czas przeszły złożony) oraz pretérito indefinido i imperfecto do opisywania wydarzeń z przeszłości, nawyków i kontekstów. Przyszłość: Umie używać form przyszłości takich jak futuro simple (np. iré, será) oraz form typu „ir a + bezokolicznik” do wyrażania planów i zamierzeń. Tryb warunkowy i przyczynowo-skutkowy: Zna podstawowe konstrukcje trybu warunkowego do wyrażania hipotetycznych sytuacji (np. me gustaría, tendría que). Rozwinięte struktury zdań złożonych: Uczeń stosuje bardziej złożone struktury zdaniowe z użyciem spójników (np. aunque, cuando, porque) i zaawansowanych zdań podrzędnych, aby tworzyć logiczne wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji Zakres słownictwa: Uczeń powinien znać i stosować słownictwo codzienne oraz bardziej abstrakcyjne, związane z takimi tematami jak praca, edukacja, podróże, zainteresowania, zdrowie. Weryfikacja polega na zadaniach sprawdzających stosowanie słownictwa w odpowiednich kontekstach.Spójność wypowiedzi: Sprawdza się, czy uczeń potrafi logicznie łączyć zdania oraz stosować spójniki (aunque, porque, cuando) w celu stworzenia spójnych wypowiedzi. Zastosowanie czasów i trybów: Ocenie podlega znajomość różnych czasów przeszłych (pretérito perfecto, imperfecto, indefinido), przyszłych oraz konstrukcji trybu warunkowego. Zadania mogą obejmować tworzenie zdań, wypowiedzi lub krótkich tekstów z użyciem odpowiednich form. Poprawność gramatyczna: Analizuje się, czy uczeń potrafi poprawnie stosować zaawansowane konstrukcje zdaniowe, w tym formy warunkowe, czasowniki zwrotne oraz odmiany. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozumienie dłuższych wypowiedzi: Potrafi zrozumieć główne informacje oraz kluczowe szczegóły z rozmów, instrukcji, wywiadów czy nagrań dotyczących tematów codziennych i nieco bardziej abstrakcyjnych.Zrozumienie krótkich artykułów i tekstów użytkowych: Uczeń rozumie artykuły, ogłoszenia i krótkie teksty informacyjne na znane mu tematy, może wyłapać ich sens oraz szczegóły. Rozumienie kontekstu: Potrafi śledzić główny wątek i cel wypowiedzi oraz wychwytywać znaczenie wyrazów, które mogą być nieznane, na podstawie kontekstu. pisywanie doświadczeń i wydarzeń: Uczeń potrafi szczegółowo opowiedzieć o swoich doświadczeniach, planach, przeszłych zdarzeniach, a także uzasadnić swoje decyzje i opinie. Prowadzenie rozmowy na różne tematy: Umie rozmawiać na tematy codzienne oraz związane z jego zainteresowaniami lub pracą, swobodnie wyrażając swoje zdanie i argumentując. Radzenie sobie w sytuacjach komunikacyjnych: Potrafi poradzić sobie w różnorodnych sytuacjach językowych, takich jak prośba o wyjaśnienie, wyrażenie opinii, dyskusja, a także negocjowanie w kontekstach zakupów, zamówień i podróży. Pisanie bardziej złożonych tekstów: Potrafi pisać proste listy, e-maile, wpisy na bloga czy posty, które zawierają uzasadnienia jego poglądów lub opinii. Tworzenie spójnych opisów: Umie napisać opis osoby, miejsca lub wydarzenia, używając przymiotników i przysłówków, co sprawia, że jego wypowiedzi są bardziej opisowe i rozwinięte. Formułowanie argumentów: Potrafi uzasadnić swoje opinie i poglądy, tworząc krótkie, logiczne wypowiedzi pisemne, np. uzasadnić, dlaczego coś lubi, co mu się podoba, jakie ma plany. Poprawność wymowy i intonacji: Uczeń powinien być w stanie płynnie wymawiać różnorodne dźwięki języka hiszpańskiego oraz stosować odpowiednią intonację, szczególnie w pytaniach i wyrażeniach emocji. | Kryteria weryfikacji Zrozumienie głównych informacji: Ocenie podlega zdolność wyłapywania głównych punktów oraz szczegółów z rozmów i tekstów na bardziej złożone tematy, np. praca, podróże, edukacja.Rozumienie kontekstu i detali: Sprawdza się, czy uczeń potrafi wychwycić znaczenie wypowiedzi, rozumie intencje i nastrój rozmówców oraz rozpoznaje różnice w znaczeniu słów zależnie od kontekstu. Płynność i pewność wypowiedzi: Uczeń powinien być w stanie swobodnie mówić o swoich doświadczeniach, planach, opiniach, a także uzasadniać swoje zdanie. Weryfikacja może obejmować dialogi, symulacje sytuacji oraz opisywanie doświadczeń. Budowanie spójnych tekstów: Ocenia się zdolność do tworzenia logicznych i spójnych tekstów, takich jak krótkie eseje, opisy, opinie czy e-maile, w których uczeń wyraża swoje zdanie i uzasadnia je. Poprawność wymowy i intonacji: Uczeń powinien poprawnie wymawiać dźwięki charakterystyczne dla języka hiszpańskiego oraz stosować odpowiednią intonację, co ułatwia zrozumienie jego wypowiedzi przez rozmówcę. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wie jak zachować równowagę między zdrowiem fizycznym i psychicznym. Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. Uczestnik umie porozumiewać się konstruktywnie, wyraża i rozumie różne punkty widzenia, potrafi negocjować oraz iść na kompromis, potrafi rozróżniać sferę zawodową i prywatną, komunikować się w ramach różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Rozpoznawanie oznak stresu lub przeciążenia: jest w stanie zidentyfikować u siebie objawy stresu i wie, jakie działania podjąć, aby je zredukować (np. poprzez odpoczynek, ćwiczenia, rozmowę z bliskimi).Wrażliwość na potrzeby innych: umie zwracać uwagę na potrzeby i uczucia innych osób, nie działając wyłącznie w swoim interesie. Unikanie stereotypów: wykazuje zdolność do neutralnego, niestereotypowego podejścia do innych osób i rozumie znaczenie równości płci oraz równości szans. Rozumienie wartości wspólnotowych UE: zna i szanuje wartości europejskie, takie jak wolność, solidarność i demokracja. Otwartość na różne opinie: uczestnik wykazuje chęć poznania i zrozumienia innych perspektyw, nie narzucając swojej opinii. Umiejętność zarządzania granicami: potrafi określić i szanować granice prywatności, zarówno swoje, jak i współpracowników. Szacunek dla odmienności: uczestnik jest otwarty na różnice kulturowe i potrafi dostosować sposób komunikacji do osób z innych kręgów kulturowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny
A. Życie codzienne
- Podróże i turystyka: Planowanie podróży, rezerwacja noclegu, pytania o drogę, opisywanie miejsc turystycznych.
- Rodzina, przyjaciele i relacje międzyludzkie: Opisywanie członków rodziny, relacje międzyludzkie, rozwiązywanie konfliktów, organizowanie spotkań towarzyskich.
- Codzienne czynności i rutyna: Opisanie dnia codziennego, planowanie dnia, obowiązki domowe.
B. Praca i edukacja
- Praca: Opis zawodu, miejsce pracy, obowiązki zawodowe, szukanie pracy.
- Edukacja: Opis systemu edukacyjnego, porównania między krajami, przygotowywanie się do egzaminów, nauka w szkole lub na studiach.
C. Kultura i czas wolny
- Zainteresowania i hobby: Dyskusje na temat hobby, sportu, książek, filmów, muzyki, organizowanie wydarzeń.
- Kultura i tradycje: Święta, tradycje, kultura i obyczaje krajów hiszpańskojęzycznych.
- Zakupy i konsumpcja: Zakupy w sklepach, rozmowy o preferencjach konsumpcyjnych, zwroty związane z rynkiem i produktami.
D. Problemy społeczne i zdrowie
- Zdrowie i samopoczucie: Wizyta u lekarza, opisywanie objawów, zalecenia zdrowotne, dieta i zdrowy styl życia.
- Środowisko i ekologia: Rozmowy o ochronie środowiska, recyklingu, zmianach klimatycznych.
Gramatyka i struktury językowe
A. Czasowniki
- Czasy: Czas teraźniejszy (presente de indicativo), przeszły (pretérito perfecto, pretérito imperfecto, pretérito indefinido), przyszły (futuro).
- Tryb rozkazujący: Użycie trybu rozkazującego (imperativo) do wydawania poleceń, zaproszeń, próśb.
- Tryb warunkowy: Wyrażanie hipotetycznych sytuacji (condicional).
B. Konstrukcje zdaniowe
- Zdania warunkowe: Zdania warunkowe typu 0 i 1 (si + czasownik w trybie teraźniejszym).
- Zaawansowane zdania podrzędne: Zdania związkowe (que, quien, lo que), czasowe (cuando, mientras, después de que).
- Przymiotniki i przysłówki: Tworzenie zdań z przymiotnikami i przysłówkami stopnia wyższego i najwyższego, użycie przysłówków miejsca, czasu i sposobu.
C. Słownictwo
- Zakres tematyczny: Rozszerzanie słownictwa z zakresu codziennego życia, pracy, edukacji, zdrowia, kultury, technologii, sportu i wolnego czasu.
- Wyrażenia idiomatyczne i zwroty potoczne: Używanie powszechnych zwrotów, takich jak „a lo mejor”, „en vez de”, „por supuesto”.
D. Zaimki
- Zaimki osobowe, dzierżawcze, wskazujące: Stosowanie zaimków osobowych (me, te, le), dzierżawczych (mi, tu, su), wskazujących (este, esa, aquellos).
- Zaimki zwrotne: Zaimki zwrotne (se) i ich użycie w czasownikach zwrotnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto109,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.