Język hiszpański poziom B1. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym. Małopolski pociąg do kariery – sezon 1
Język hiszpański poziom B1. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym. Małopolski pociąg do kariery – sezon 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie B1. Kurs jest adresowany do osób chcących rozpocząć przygodę z językiem hiszpańskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchanie i czytanieUczeń: rozumie główne informacje zawarte w autentycznych nagraniach (np. wiadomości, wywiady, rozmowy towarzyskie). wyłapuje kluczowe informacje w prostych tekstach użytkowych (np. ogłoszenia, broszury, artykuły, e-maile). identyfikuje opinię autora w tekstach publicystycznych i opisowych. analizuje i porównuje różne źródła informacji, np. wiadomości prasowe i blogi. wskazuje szczegółowe informacje w prostych dialogach i wypowiedziach. | Kryteria weryfikacji rozumie główne informacje w nagraniach (wiadomości, rozmowy, wywiady) – sprawdzane za pomocą testów na rozumienie ze słuchu (wybór wielokrotny, uzupełnianie luk).identyfikuje kluczowe informacje w tekstach użytkowych (e-maile, artykuły) – oceniane przez testy na czytanie ze zrozumieniem. analizuje i porównuje różne źródła informacji – zadania polegające na porównywaniu dwóch tekstów i wyciąganiu wniosków. rozpoznaje opinię autora w tekstach – oceniane poprzez zadania na analizę intencji komunikacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Mówienie Uczeń: prowadzi rozmowy w typowych sytuacjach życia codziennego (np. zakupy, restauracja, podróż). formułuje spójne wypowiedzi na znane tematy, rozwijając myśl i podając przykłady. wyraża własne opinie, uczucia i preferencje w sposób zrozumiały i logiczny. stosuje podstawowe strategie kompensacyjne, gdy brakuje mu słownictwa (np. opisuje znaczenie słowa). utrzymuje rozmowę i odpowiada na pytania rozmówcy w sposób płynny, choć z drobnymi przerwami. | Kryteria weryfikacji prowadzi rozmowy w różnych sytuacjach życia codziennego (restauracja, zakupy, podróż) – oceniane na podstawie symulacji rozmów.formułuje spójne wypowiedzi na temat znanych mu tematów – sprawdzane podczas monologów i prezentacji. wyraża opinie i argumentuje swoje stanowisko – oceniane w debatach i dyskusjach. utrzymuje rozmowę i stosuje strategie kompensacyjne – oceniane przez obserwację interakcji w dialogach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PisanieUczeń: tworzy krótkie teksty narracyjne i opisowe (np. e-maile, posty na blogu, relacje z wydarzeń). stosuje odpowiednie formy grzecznościowe w korespondencji formalnej i nieformalnej. argumentuje własne zdanie w krótkim eseju, podając przykłady i uzasadnienia. poprawia swoje teksty pod względem gramatycznym i stylistycznym. redaguje proste instrukcje i opisy (np. przepis kulinarny, plan podróży). | Kryteria weryfikacji tworzy krótkie teksty narracyjne i opisowe – sprawdzane przez ocenę struktury, poprawności gramatycznej i bogactwa słownictwa.stosuje poprawne formy grzecznościowe w e-mailach formalnych i nieformalnych – oceniane poprzez zadania na redagowanie wiadomości. argumentuje swoje zdanie w krótkich esejach – oceniane według kryteriów logicznej organizacji tekstu i poprawności językowej. poprawia swoje błędy – sprawdzane poprzez autoewaluację i korektę własnych tekstów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne i interkulturoweUczeń: rozpoznaje różnice kulturowe między krajami hiszpańskojęzycznymi i własnym krajem. dostosowuje język i sposób komunikacji do kontekstu kulturowego rozmówcy. stosuje formy grzecznościowe i normy społeczne typowe dla krajów hiszpańskojęzycznych. wykazuje się otwartością wobec różnych perspektyw i stylów życia. interpretuje znaczenie podstawowych idiomów i zwrotów kulturowych w języku hiszpańskim. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje różnice kulturowe między krajami hiszpańskojęzycznymi – sprawdzane poprzez quizy kulturowe i prezentacje.dostosowuje styl komunikacji do rozmówcy – oceniane podczas interakcji w dialogach. stosuje formy grzecznościowe w rozmowach formalnych i nieformalnych – sprawdzane podczas scenek sytuacyjnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny
A. Życie codzienne
- Podróże i turystyka: Planowanie podróży, rezerwacja noclegu, pytania o drogę, opisywanie miejsc turystycznych.
- Rodzina, przyjaciele i relacje międzyludzkie: Opisywanie członków rodziny, relacje międzyludzkie, rozwiązywanie konfliktów, organizowanie spotkań towarzyskich.
- Codzienne czynności i rutyna: Opisanie dnia codziennego, planowanie dnia, obowiązki domowe.
B. Praca i edukacja
- Praca: Opis zawodu, miejsce pracy, obowiązki zawodowe, szukanie pracy.
- Edukacja: Opis systemu edukacyjnego, porównania między krajami, przygotowywanie się do egzaminów, nauka w szkole lub na studiach.
C. Kultura i czas wolny
- Zainteresowania i hobby: Dyskusje na temat hobby, sportu, książek, filmów, muzyki, organizowanie wydarzeń.
- Kultura i tradycje: Święta, tradycje, kultura i obyczaje krajów hiszpańskojęzycznych.
- Zakupy i konsumpcja: Zakupy w sklepach, rozmowy o preferencjach konsumpcyjnych, zwroty związane z rynkiem i produktami.
D. Problemy społeczne i zdrowie
- Zdrowie i samopoczucie: Wizyta u lekarza, opisywanie objawów, zalecenia zdrowotne, dieta i zdrowy styl życia.
- Środowisko i ekologia: Rozmowy o ochronie środowiska, recyklingu, zmianach klimatycznych.
Gramatyka i struktury językowe
A. Czasowniki
- Czasy: Czas teraźniejszy (presente de indicativo), przeszły (pretérito perfecto, pretérito imperfecto, pretérito indefinido), przyszły (futuro).
- Tryb rozkazujący: Użycie trybu rozkazującego (imperativo) do wydawania poleceń, zaproszeń, próśb.
- Tryb warunkowy: Wyrażanie hipotetycznych sytuacji (condicional).
B. Konstrukcje zdaniowe
- Zdania warunkowe: Zdania warunkowe typu 0 i 1 (si + czasownik w trybie teraźniejszym).
- Zaawansowane zdania podrzędne: Zdania związkowe (que, quien, lo que), czasowe (cuando, mientras, después de que).
- Przymiotniki i przysłówki: Tworzenie zdań z przymiotnikami i przysłówkami stopnia wyższego i najwyższego, użycie przysłówków miejsca, czasu i sposobu.
C. Słownictwo
- Zakres tematyczny: Rozszerzanie słownictwa z zakresu codziennego życia, pracy, edukacji, zdrowia, kultury, technologii, sportu i wolnego czasu.
- Wyrażenia idiomatyczne i zwroty potoczne: Używanie powszechnych zwrotów, takich jak „a lo mejor”, „en vez de”, „por supuesto”.
D. Zaimki
- Zaimki osobowe, dzierżawcze, wskazujące: Stosowanie zaimków osobowych (me, te, le), dzierżawczych (mi, tu, su), wskazujących (este, esa, aquellos).
- Zaimki zwrotne: Zaimki zwrotne (se) i ich użycie w czasownikach zwrotnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Powtórzenie zagadnień z A2 – czasy teraźniejsze i przeszłe, zaimki, podstawowe struktury gramatyczne | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Codzienne życie i rutyna – opisywanie nawyków, obowiązków, stylu życia | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Plany i zamiary – mówienie o przyszłości, użycie czasu futuro i konstrukcji "ir a + bezokolicznik" | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Rodzina i przyjaciele – opisywanie relacji, cech charakteru, opowiadanie o wspomnieniach | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Święta i tradycje – opisywanie zwyczajów w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Problemy społeczne – rozmowy o bezrobociu, migracji, ochronie środowiska | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Kultura i rozrywka – kino, muzyka, literatura, rekomendowanie i wyrażanie opinii | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Świat pracy – opisywanie zawodów, rozmowa kwalifikacyjna, tworzenie CV | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Edukacja i system szkolnictwa – różnice między krajami, metody nauczania | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Marzenia i aspiracje zawodowe – użycie trybu warunkowego (condicional simple) | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Obowiązki i prawa pracownika – formalne i nieformalne zwroty w pracy | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Planowanie podróży – rezerwacja hotelu, kupowanie biletów, zwiedzanie | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Zwyczaje w różnych krajach – porównanie norm kulturowych | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Relacjonowanie doświadczeń z podróży – czas pretérito perfecto i pretérito indefinido | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Ekologia i styl życia – globalne problemy środowiskowe, sposoby ich rozwiązywania | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Zdrowy tryb życia – sport, dieta, nawyki prozdrowotne | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Wizyta u lekarza – choroby, dolegliwości, wyrażanie rad (imperativo, subjuntivo) | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Zdrowie psychiczne i stres – techniki relaksacyjne, wpływ pracy na zdrowie | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Zakupy i usługi – reklamacje, negocjacje cenowe | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Sytuacje awaryjne – zgubienie dokumentów, kradzież, wypadki | Prowadzący CARLOS QUEQUESANA | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
CARLOS QUEQUESANA
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas. Doświadczenie obejmuje ostatnie 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Informacje dodatkowe
Podpisano z WUP Kraków w ramach programu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" umowę o realizację bonów szkoleniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.