Szkolenie: ,,Efektywna dyscyplina i komunikacja w grupach różnowiekowych. Współpraca z wymagającymi rodzicami w erze transformacji cyfrowej."
Szkolenie: ,,Efektywna dyscyplina i komunikacja w grupach różnowiekowych. Współpraca z wymagającymi rodzicami w erze transformacji cyfrowej."
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Efektywna dyscyplina i komunikacja w grupach różnowiekowych. Współpraca z wymagającymi rodzicami w erze transformacji cyfrowej" jest przeznaczone dla osób, które na co dzień pracują z dziećmi i młodzieżą oraz mają kontakt z ich rodzicami:
Nauczyciele
Pedagodzy
Wychowawcy
Trenerzy
Animatorzy
Pracownicy socjalni
Opiekunowie
Rodzice
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji14-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do budowania efektywnych relacji z dziećmi i rodzicami w różnym wieku, opierając się na nowoczesnych metodach wychowawczych i komunikacyjnych. Szkolenie wyposaży uczestników w narzędzia niezbędne do skutecznego zarządzania zachowaniem dzieci, budowania zaufania wśród rodziców oraz bezpiecznego wprowadzania technologii cyfrowych do życia młodych ludzi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektywnie komunikuje się z dziećmi i rodzicami | Kryteria weryfikacji Stosuje różnorodne techniki dyscyplinarne dostosowane do wieku i indywidualnych potrzeb dzieci, promując jednocześnie pozytywne wzmacnianie i budowanie autonomii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Buduje wzajemne zaufanie i rozwiązuje konflikty w sposób konstruktywny. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Bezpiecznie i świadomie korzysta z technologii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Adaptuje się do zmian zachodzących w środowisku edukacyjnym i społecznym | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia do wspierania rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Bezpiecznie wprowadza technologie cyfrowe do życia młodych ludzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1.
Efektywna dyscyplina i komunikacja- czym jest?
Jakie są przyczyny złego zachowania u dzieci.
Zrozumiała komunikacja: nauczyciel- dziecko, nauczyciel- rodzic. Wzajemne oczekiwania.
Kary i ich wpływ.
Definicje najważniejszych pojęć: perswazja, wywieranie wpływu, manipulacja. Znaczenie i
występowanie. Budowanie siły psychologicznej i pewności siebie.
Dostosowanie zasad do wieku.
Rola przykładów. Zastosowanie w grupach różnowiekowych.
Wzmocnienie pozytywne: używanie prostego i zrozumiałego języka, aktywne słuchanie, wspólne rozwiązywanie konfliktów.
Transparentność i częsta komunikacja: Empatia i słuchanie względem podopiecznych i ich rodziców.
Prawa i obowiązki rodzica.
Dzień 2:
Nowoczesne narzędzia cyfrowe w erze transformacji cyfrowej zastosowanie i wykorzystanie w przedsiębiorstwie.
Adaptacja do transformacji cyfrowej: Edukacja rodziców i dzieci na temat zdrowego korzystania z technologii, zachowanie równowagi między czasem spędzanym online a offline.
Promowanie zasad zdrowego korzystania z technologii.
Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 3osoby.
Szkolenie trwa 14 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Zajęcia trwać będą 14 godzin dydaktycznych czyli 10,5 godzin zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Efektywna dyscyplina i komunikacja- czym jest? | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Jakie są przyczyny złego zachowania u dzieci. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Zrozumiała komunikacja: nauczyciel- dziecko, nauczyciel- rodzic. Wzajemne oczekiwania. Kary i ich wpływ. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Definicje najważniejszych pojęć: perswazja, wywieranie wpływu, manipulacja. Znaczenie i występowanie. Budowanie siły psychologicznej i pewności siebie. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Dostosowanie zasad do wieku. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Rola przykładów. Zastosowanie w grupach różnowiekowych. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Wzmocnienie pozytywne: używanie prostego i zrozumiałego języka, aktywne słuchanie, wspólne rozwiązywanie konfliktów. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Transparentność i częsta komunikacja: Empatia i słuchanie względem podopiecznych i ich rodziców. Prawa i obowiązki rodzica. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Nowoczesne narzędzia cyfrowe w erze transformacji cyfrowej zastosowanie i wykorzystanie w przedsiębiorstwie. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Adaptacja do transformacji cyfrowej: Edukacja rodziców i dzieci na temat zdrowego korzystania z technologii, zachowanie równowagi między czasem spędzanym online a offline. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Promowanie zasad zdrowego korzystania z technologii. | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 500,00 PLN
- Koszt usługi netto2 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto178,57 PLN
- Koszt godziny netto178,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dudzik-Lorisz
Ukończyła szereg kursów i szkoleń z zakresu psychologii, programów pomocy psychologicznej, pracy z nastolatkami w podejściu Gestalt, pozytywnej dyscypliny i wielu innych. Jest czynnym terapeutą środowiskowym. Prowadzi prywatny gabinet psychoterapii i rozwoju. Pracowała także z dziećmi z niepełnosprawnością.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy.Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!