Odpowiedzialność i wpływ menedżera
Odpowiedzialność i wpływ menedżera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
Grupą docelową są:- właściciele firm,
- osoby zarządzające,
- pracownicy zajmujący stanowiska menedżerskie/kierownicze
- osoby przewidziane do awansu na stanowiska menedżerskie/kierownicze
- specjaliści,
- osoby chcące zwiększyć swoje umiejętnści z zakresu umięjętności menedżerskich
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji06-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego i efektywnego zarządzania zespołem poprzez: identyfikację obowiązków menedżera, rozwijanie umiejętności autorefleksji, doskonalenie dobrych nawyków wspierania pracowników oraz budowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu własnej motywacji poprzez zastosowanie skutecznych technik samomotywacji, co wpłynie na osiąganie najlepszych rezultatów w zarządzaniu zespołem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumienie roli i odpowiedzialności menedżera za zespół, wyniki oraz własne decyzje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik ma świadomość jak jego decyzje (lub ich brak) wpływają na zespół. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Rozumienie różnych styli zarządzania oraz wpływu menedżera na rozwój zespołu. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje różne style zarządzania. Opisuje konsekwencje stosowania określonego stylu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Praca z mocnymi stronami członków zespołu | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje mocne strony członków zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Przekładanie ambitnych celów na konkretne działania i zadania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje i stosuje techniki przekładania celów na zadania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podnoszenie standardów i wzmacnianie bezpieczeństwa psychicznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje czym jest VUCA, stosuje narzędzia do analizy ryzyk. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do: osób zarządzających, pracowników zajmujących stanowiska menedżerskie/kierownicze, osób przewidzianych do awansu na stanowiska menedżerskie/kierownicze a także specjalistów i wszystkich tych, którzy chcą zwiększyć swoje umiejętnści z zakresu zarządzania.
Metodologia podczas szkolenia:
Stosujemy zasadę 80:20
- 20% mini-wykładów służących jako wprowadzenie do poszczególnych bloków tematycznych
- 80% praktycznych warsztatów, a podczas nich:
- ćwiczenia indywidualne (np. związane ze zmianą postawy),
- odgrywanie ról, metody Dramy (np. rozmowa z podwładnym),
- praca w grupach (np. wypracowanie rozwiązań, najlepsze praktyki),
- testy,
- gry.
Usługa liczona jest w godzinach dydaktycznych. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych.
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Ramowy program szkolenia:
Moduł 1: Wstęp i test wiedzy
- Wprowadzenie do tematu szkolenia
- Poznanie oczekiwań uczestników wobec szkolenia
- Pre-test wiedzy na temat ról menedżerskich, sposobów stawiania, komunikowania i egzekwowania zadań.
Moduł 2.Moja odpowiedzialność menedżerska
- Odpowiedzialność za zespół
- Odpowiedzialność za wyniki
- Odpowiedzialność za moje własne decyzje
Moduł 3. Wzmacnianie autorefleksji
- Okno Johari
- Wiedza i życzliwość menedżera a zachowania pracowników
- Mój styl zarządzania a rozwijanie ludzi w zespole
Moduł 4. Bądź liderem, nie tylko menedżerem
- Praca na mocnych stronach ludzi
- Wysokie poczucie bezpieczeństwa i wysokie standardy
- Umożliwianie osiągania postępów jako najbardziej motywujące działania menedżera
Moduł 5. Podwyższanie poprzeczki, czyli rozwijaj się albo zgiń
- Dlaczego mam zmieniać, skoro jest dobrze?
- VUCA czyli niepewność w codzienności, niepewność w biznesie
- Diagnoza pre-mortem, czyli analiza ryzyka
Moduł 6. Podsumowanie I-go dnia szkolenia. Wyznaczenie celu do realizacji po szkoleniu, by utrwalać umiejętności .
Moduł 7. Quiz na rozgrzewkę - ćwiczenia przypominające treści z poprzedniego dnia szkolenia.
Moduł 8. Moja własna motywacja, czyli jak zarażać pracowników?
- W jaki sposób moje emocje oddziałują na zespół?
- Jak radzić sobie z osobistymi frustracjami, niepokojami, by nie przekładać ich na zespół
- Motywacja a nawyki. Czego potrzebujesz bardziej?
Moduł 9. Ambitne cele, bieżące działania
- Przekładanie ambitnych działań na konkretne zadania
Moduł 10. Monitorowanie postępów
- Wzmacnianie dobrych działań
Moduł 10. Test wiedzy, podsumowanie i zakończenie szkolenia
- Post-test wiedzy, porównanie wyników z pre-testem
- Podsumowanie szkolenia, dyskusja na temat dalszych kroków
- Wręczenie certyfikatów ukończenia szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 542,40 PLN
- Koszt usługi netto2 880,00 PLN
- Koszt godziny brutto221,40 PLN
- Koszt godziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Maziarz-Lipka
W szkoleniach, które osobiście przeprowadziła, brało udział – lekko licząc – 28 tys. osób. Z wykształcenia psycholog, z zawodu praktyk. Certyfikowana trenerka dramy (Drama Way), konsultantka testu MTQ48 (badającego Siłę i Odporność psychiczną). Ukończyła także podyplomowe studia „Zarządzanie projektami” (WSB Wrocław) oraz kurs Moderatora Design Thinking.
Autorka wielu narzędzi / gier szkoleniowych wspierających rozwój kompetencji menedżerskich (np. karty merytoryczne „Jeden menedżer, wiele ról” oraz „Delegowanie w 7 krokach”).
Wspiera w rozwijaniu kompetencji menedżerów i specjalistów zarówno w korporacjach jak i MŚP.
Programy rozwojowe realizowała dla wielu wiodących w swoich branżach firm / instytucji – m.in. dla GK ENEA, Capgemini Polska Sp. z o.o., GK Eurocash, Mondelēz International, NOKIA, Diehl Controls Polska Sp. z o.o., ZF CV Systems Poland Sp. z o.o., Limango Polska Sp. z o.o., SGB-Bank S.A., Linux Polska Sp. z o.o., Fantasyexpo Sp. z o.o., Santader Bank Polska Sp. z o.o., Schaeffler Polska, ING Bank Śląski SA, Tauron, Bibby Financial Services Sp. z .o.o.
W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowała ponad 120 godzin szkoleń menadżerskich m.in. dla Grupy Eurocash SA (4 edycje szkoleń menedżerskich), NOKIA Kraków, Mondelēz International, Grupy Kapitałowej ENEA, PGNiG).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje podręcznik szkoleniowy / workbook w wersji elektronicznej (*.pdf).
Uczestnicy otrzymują także dostęp do e-pigułek wiedzy.
Informacje dodatkowe
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończenia szkolenia jest obecność min 80% czasu trwania usługi przez każdego uczestnika.
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb Twojej firmy.
Szkolenia realizujemy także w formie on-line.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu dofinansowania na tę i inne usługi z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu >> www.dobrytrener.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi