Kurs Zoga Face Integration II stopień
Kurs Zoga Face Integration II stopień
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do:
- kosmetologów
- fizjoterapeutów
- masażystów
- terapeutów manualnych
- logopedów
- neurologopedów
Usługa adresowana jest również do uczestników projektów: Kierunek-Rozwój, Akademia HR, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery - sezon 1, Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnej pracy z wzorcami mięśniowo – powięziowymi, zlokalizowanymi w górnym obszarze naszego ciała – szyi, dekoltu, czepca i mięśni mimicznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiujewskazania i przeciwskazania do terapii, samodzielnie określa punkty odniesienia | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje wskazania i przeciwskazania do terapii na podstawie znajomości anatomii twarzy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik określa punkty odniesienia „czytając z twarzy” | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie interpretuje wektory napięć i określa indywidualną terapię dla pacjenta, wpływając na wzorce mięśniowo – powięziowe zlokalizowane w górnym obszarze ciała – szyi, dekoltu, czepca i mięśni mimicznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki rozluźniania mięśniowo-powięziowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie pracuje na mięśniach szyi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik normalizuje napięcie i wyrównuje asymetrię poprzez oddziaływanie na mięśnie podpotyliczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje indywidualnie terapię w zależności od występujących objawów asymetrii czy wektorów napięć. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia wektory napięć oraz kierunki ruchów przy napięciach mimiki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik jest świadomy przestrzegania praw pacjenta i zasad etyki zawodowej oraz potrzeby ciągłego kształcenia się | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik dąży do samodoskonalenia poprzez systematyczne aktualizowanie wiedzy i umiejętności | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2. Uczestnik posiada zdolność do kształtowania własnego rozwoju oraz autonomicznego i odpowiedzialnego uczestniczenia w życiu zawodowym i społecznym, z uwzględnieniem etycznego kontekstu własnego postępowania | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu: Uczestnicy powinni znać anatomię i fizjologię człowieka. Celem łatwiejszego osiągnięcia celu głównego uczestnicy powinni zapoznać się z materiałami dydaktycznymi otrzymanymi na kursie oraz zapoznać się z ogólnodostępną literatura naukową.
Forma szkolenia: Trening połączony z wykładem, dyskusja, ćwiczenia, praca na sobie nawzajem lub na modelach. Uczestnicy pracują w parach, każda z par przy jednym stole fizjoterapeutycznym.
Czas: 32 godzin dydaktycznych
PROGRAM KURSU[!] :
1. Anatomia Twarzy- budowa układu krwionośnego, limfatycznego, kostnego, mięśniowego. Wskazania i przeciwskazania do terapii.
2. Weryfikacja technik oraz wiedzy teoretycznej z I stopnia kursu.
3. Techniki rozluźniania mięśniowo –powięziowego : praca wewnątrz ust w celu równoważenia napięć mięśni w okolicy dna ust, ust, kąta żuchwy i okolic nosa.
4. Uwolnienie napięć w stawie skroniowo- żuchwowym.
5. Praca na mięśniach szyi w celu normalizacji napięcia mięśniowego i skorygowania nieprawidłowego ustawienia odcinka szyjnego.
6. Opracowanie mięśni podpotylicznych w celu normalizacji napięcia i wyrównania asymetrii.
7. Ocena wektorów napięć przy napięciach mimiki emocjonalnej oraz kierunki ruchów.
8. Czytanie z twarzy – określenie punktów odniesienia.
9. Indywidualne dostosowanie terapii w zależności od występujących objawów asymetrii czy wektorów napięć.
[!] Autorka programu – mgr Roksana Wrona
10 Walidacja
Liczba godzin kursu 32 godz. dydaktycznych, co stanowi 24 godz. zegar. W harmonogramie ujęto przerwy, łącznie 3 h 15 min. Przerwy nie wliczają się w czas trwania kursu. Krótkie przerwy realizowane w czasie trwania kursu dostosowane są do tempa pracy uczestników podczas szkolenia. 1h dydaktyczna (szkoleniowa) = 45 min
Metoda weryfikacji obecności - lista obecności podpisywana przez uczestników kursu.
Liczba godzin kursu obejmuje:
zajęcia teoretyczne - 9 godz. dydakt.
zajęcia praktyczne - 23 godz. dydakt
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – punkty 1-2 - w bloku szkol. uwzględniono 30 min.przerwy | Prowadzący mgr Roksana Wrona | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – punkt 3-w bloku szkol. uwzględniono 30 min.przerwy | Prowadzący mgr Roksana Wrona | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – punkt 4 - w bloku szkol. uwzględniono 30 min.przerwy | Prowadzący mgr Roksana Wrona | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – punkt 5 -w bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący mgr Roksana Wrona | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – punkt 6- w bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący mgr Roksana Wrona | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – punkty 7 -8 -w bloku szkol. uwzględniono 30 min.przerwy | Prowadzący mgr Roksana Wrona | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – punkt 9 - w bloku szkol. uwzględniono 15 min.przerwy | Prowadzący mgr Roksana Wrona | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Punkt 10. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
mgr Roksana Wrona
Pasjonatka szeroko pojętej "aktywności fizycznej". Biomechaniką ludzkiego ciała zaczęła interesować sie jeszcze przed studiami, a jeszcze będąc na studiach rozpoczęła kształcenie wg koncepcji Anatomy Trains pod okiem Wojciecha Cackowskiego, uzyskując tytuł BodyWorker.
Ponadto ukończyła liczne szkolenia, w tym m.in.
• Zoga Movement Therapy
• Zoga Face Integration
• Anatomy Trains In Structure & Function
• Structural Integration for the Cranium
• Human Anatomy Dissection Class
• Bonework Integrating Bone Fascia
• Kurs ATSI PART II
• ScarWork Integrating Scar Tissue into the Fascial Web
• Kinesiology Taping.
Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia danych dotyczących oferowanej usługi do BUR.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na początku kursu kursanci otrzymują skrypt obejmujący materiał dydaktyczny przygotowany dla danego szkolenia.
Warunki uczestnictwa
1.Uczestnicy powinni znać anatomię i fizjologię człowieka. Organizator zastrzega sobie, iż może poprosić Uczestnika o przedłożenie właściwej dokumentacji, poświadczającej posiadaną wiedzę anatomiczną.
2.Przed dokonaniem zapisu na usługę w BUR wymagane jest zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie https://odnova.org.pl/kursy/pod opisem wybranego szkolenia, w celu potwierdzenia dostępności miejsca.
3.Uczestniczki będące w ciąży, bądź podejrzewające, że mogą być w ciąży, winny poinformować o swoim stanie Organizatora.
4.Wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie REGULAMINU świadczenia usług szkoleniowych ODNOVA.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawa o podatku od towarów i usług
par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności Organizator nie pokrywa oraz nie dokonuje zwrotu kosztów związanych z dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem oraz wyżywieniem.
Zawarto umowę z: WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój, WUP w Krakowie w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery" oraz "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Sala dydaktyczna będzie dostosowana do potrzeb kursu. Będą bezpieczne i higieniczne warunki pracy.