Grafika komputerowa
Grafika komputerowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie z grafiki komputerowej adresowane jest do pasjonatów grafiki, studentów, freelancerów i pracowników branży kreatywnej. Idealne dla tych, którzy chcą posiąść praktyczne umiejętności w obszarze Corel PhotoPaint i CorelDraw, rozwijając swoją kreatywność i zdolności w projektowaniu graficznym.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego tworzenia, edytowania i zarządzania projektami graficznymi przy użyciu Adobe Photoshop i Illustrator. Uczestnicy będą potrafili retuszować zdjęcia, tworzyć grafiki wektorowe, projektować materiały promocyjne oraz przygotowywać profesjonalne portfolio. Kurs zapewnia również umiejętność efektywnej pracy w różnych środowiskach zawodowych, umożliwiając realizację kompleksowych zadań graficznych od koncepcji po finalny produkt.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna i definiuje podstawowe pojęcia z zakresu grafiki komputerowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia kluczowe pojęcia grafiki rastrowej i wektorowej.Definiuje podstawowe terminy związane z oprogramowaniem Adobe Photoshop i Illustrator (np. warstwy, kanały, ścieżki, wektory). Charakteryzuje różnice między grafiką rastrową a wektorową oraz ich zastosowanie w projektach graficznych. Uzasadnia wybór narzędzi w zależności od typu projektu graficznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Samodzielnie tworzy i edytuje projekty graficzne przy użyciu Adobe Photoshop | Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje podstawowe narzędzia Adobe Photoshop, w tym warstwy, maski, narzędzia do retuszu, efekty warstw.Tworzy i edytuje proste projekty graficzne, stosując korektę kolorów, kadrowanie, skalowanie i inne podstawowe operacje edycji obrazów. Stosuje narzędzia do retuszowania zdjęć i naprawy defektów obrazu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy grafiki wektorowe w Adobe Illustrator | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje grafiki wektorowe, używając narzędzi Adobe Illustrator, takich jak pióro, narzędzie do tworzenia kształtów, gradienty.Korzysta z technik pracy z warstwami oraz narzędziami do tworzenia i edycji kształtów wektorowych. Tworzy ikony, logotypy, ilustracje i inne elementy graficzne, stosując zasady pracy z wektorami. Zarządza kolorem, gradientami i efektami specjalnymi, tworząc zaawansowane kompozycje wektorowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki retuszu i korekcji obrazu w Adobe Photoshop | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawia zdjęcia, korzystając z narzędzi do retuszu (np. pędzel korygujący, klonowanie, łatka).Zarządza warstwami, maskami i narzędziami selekcji, stosując zaawansowane techniki montażu obrazu. Koryguje kolory i tonację zdjęć, stosując narzędzia do korekty kolorów i dopasowania tonacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje i zarządza projektem graficznym od koncepcji do finalizacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje etapy pracy nad projektem graficznym, organizuje zasoby i ustala harmonogram realizacji zadań.Prezentuje swoje projekty zespołowi lub klientom, uzasadniając wybory projektowe. Oceni jakość projektu, formułując konstruktywne uwagi na temat własnych prac oraz prac zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kompleksowa wiedza teoretyczna i praktyczna:
Szkolenie obejmuje wszystkie kluczowe aspekty związane z grafiką komputerową, od podstawowych pojęć, przez zaawansowane techniki projektowania, po praktyczne zastosowanie narzędzi. Dzięki temu uczestnicy zyskają pełne przygotowanie do samodzielnej pracy w tym obszarze.
Praktyczne umiejętności:
Program szkolenia nastawiony jest na praktyczne ćwiczenia i studia przypadków, co pozwala uczestnikom na zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach. Praktyczne podejście gwarantuje, że uczestnicy będą gotowi do efektywnej pracy od razu po ukończeniu szkolenia.
Godziny realizacji szkolenia:
Szkolenie obejmuje 80 godzin edukacyjnych tj. 60 godzin zegarowych.
Każda godzina szkolenia trwa 45 minut.
Przerwy:
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy:
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Harmonogram szkolenia:
Szkolenie może być realizowane zarówno raz jaki i kilka razy w tygodniu w trybie dziennym, umożliwiając intensywną naukę i skoncentrowane zajęcia lub popołudniowym, co pozwala uczestnikom z innymi obowiązkami dostęp do wartościowej edukacji.
Dodatkowo, istnieje opcja organizacji zajęć w formie weekendowej, co sprawia, że szkolenie staje się bardziej elastyczne i dostosowane do różnych harmonogramów życia.
w związku z powyższym nie wskazano szczegółowego harmonogramu - jesteśmy gotowi dostosować się do potrzeb całej grupy zapisanych osób, tworząc harmonogram, który uwzględni zróżnicowane preferencje czasowe uczestników.
Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu, zależnie od czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych ćwiczeń i zdolności przyswajania materiału przez uczestników, zgodnie z ich indywidualnym tempem nauki
Doświadczeni prowadzący:
Zajęcia prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zakresie grafiki komputerowej, który przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jego wiedzy i doświadczeń.
Certyfikat ukończenia:
Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Program szkolenia
Moduł 1: Adobe Photoshop - 40 godzin
1. Wprowadzenie do Adobe Photoshop
- Interfejs programu i podstawowe narzędzia
- Praca z warstwami i maskami
- Zarządzanie przestrzenią roboczą i pędzlami
- Skróty klawiszowe i optymalizacja pracy
2. Podstawy edycji obrazów
- Kadrowanie, skalowanie i rotacja obrazów
- Korekcja kolorów i tonacji
- Narzędzia do retuszu i naprawy zdjęć
- Filtry i efekty specjalne
3. Tworzenie i edytowanie grafiki
- Tworzenie i edycja kształtów
- Praca z tekstem i typografią
- Stosowanie efektów warstw
- Tworzenie prostych projektów graficznych
4. Zaawansowane techniki w Photoshopie
- Praca z kanałami i maskami warstw
- Zaawansowane techniki selekcji
- Tworzenie kompozycji i montażu zdjęć
- Praca z trybami mieszania
5. Praktyczne projekty i ćwiczenia
- Realizacja projektów graficznych
- Analiza i omówienie prac uczestników
- Poprawa i udoskonalanie projektów
Moduł 2: Adobe Illustrator - 40 godzin
1. Wprowadzenie do Adobe Illustrator
- Interfejs programu i podstawowe narzędzia
- Praca z warstwami i obiektami
- Zarządzanie przestrzenią roboczą i pędzlami
- Skróty klawiszowe i optymalizacja pracy
2. Podstawy tworzenia grafiki wektorowej
- Tworzenie i edycja kształtów wektorowych
- Praca z piórem i narzędziem beziera
- Kolorowanie i gradienty
- Tworzenie ikon i prostych ilustracji
3. Praca z tekstem i typografią
- Narzędzia tekstowe i manipulacja tekstem
- Tworzenie efektów tekstowych
- Praca z czcionkami i typografią
- Stosowanie tekstu w projektach graficznych
4. Zaawansowane techniki w Illustratorze
- Praca z symbolami i wzorami
- Tworzenie ilustracji z użyciem gradientów i efektów
- Praca z siatką perspektywiczną i narzędziem gradientu siatkowego
- Tworzenie złożonych ilustracji i kompozycji
5. Praktyczne projekty i ćwiczenia
- Realizacja projektów wektorowych
- Analiza i omówienie prac uczestników
- Poprawa i udoskonalanie projektów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt tematyczny, notatnik, długopis, teczka szkoleniowa
Warunki uczestnictwa
znajomość obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
Informacje dodatkowe
Szkolenie może być realizowane zarówno raz jaki i kilka razy w tygodniu w trybie dziennym, umożliwiając intensywną naukę i skoncentrowane zajęcia lub popołudniowym, co pozwala uczestnikom z innymi obowiązkami dostęp do wartościowej edukacji. Dodatkowo, istnieje opcja organizacji zajęć w formie weekendowej, co sprawia, że szkolenie staje się bardziej elastyczne i dostosowane do różnych harmonogramów życia. W związku z powyższym przedstawiony harmonogram może ulec zmianie - jesteśmy gotowi dostosować się do potrzeb całej grupy zapisanych osób, tworząc harmonogram, który uwzględni zróżnicowane preferencje czasowe uczestników.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe