Akademia Menedżerska
Akademia Menedżerska
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Akademia Menedżerska jest przeznaczone dla każdego, kto w swojej pracy kieruje ludźmi i chce zwiększyć swoją efektywność przywódczą i menedżerską. Specjalnie ukierunkowana jest na osoby pełniące takie role w dynamicznym środowisku firm typu start-up.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji31-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Akademia Menedżerska pozwala rozwinąć kompetencje efektywnej współpracy na linii przełożony – podwładny. Rozwija umiejętności stosowania właściwego stylu przywództwa, coachingu, zwiększa skuteczność wpływania na ludzi oraz poprawia komunikację w trakcie trudnych sytuacji profesjonalnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stawia motywujące cele pracownikom | Kryteria weryfikacji Jasno i precyzyjnie formułuje angażujące cele - stosuje model SMART | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zna strukturę rozmowy uzgadniającej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Diagnozuje etap rozwoju i potencjał pracowników | Kryteria weryfikacji Identyfikuje poziom rozwoju pracownika: definiuje poziom kompetencji i zaangażowania pracownika w obszarze jego celów, zadań i projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W elastyczny sposób dopasowuje odpowiedni styl przywództwa | Kryteria weryfikacji Stosuje jeden ze stylów przywództwa adekwatnie do potrzeb pracownika i etapu jego rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Diagnozuje swój własny profil przywództwa | Kryteria weryfikacji Zna swoją elastyczność i efektywność w obszarze przywódczych zachowań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wie w czym jest skuteczny i nad czym musi pracować | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Swobodnie i skutecznie prowadzi rozmowy coachingowe | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sytuacje, w których coaching jest adekwatnym i skutecznym narzędziem wspierania pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zna strukturę rozmowy coachingowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji W trakcie rozmowy coachingowej słucha, aby zrozumieć | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Pyta rozmówcę o pomysły i umie pokazać swoją perspektywę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Okazuje zaufanie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Zna i wykorzystuje mechanizmy związane z wywieraniem wpływu | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady skutecznej perswazji adekwatnie do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje reguły wywierania wpływu adekwatnie do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje 4 style zachowania i buduje właściwy komunikat zależnie od typu zachowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki skutecznego wywierania wpływu | Kryteria weryfikacji Właściwie składa propozycje – stosuje algorytm propozycji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje inicjatywę i aktywnie słucha, by zbudować płaszczyznę porozumienia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki informacji zwrotnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program został podzielony na 4 moduły dwudniowe w trakcie, których uczestnicy będą rozwijali poszczególne kompetencje przywódcze
Moduł 1 Przywództwo SLII Experience™ Blancharda
Dzień 1
Wprowadzenie
-
Mój najgorszy i najlepszy lider
-
Przedstawienie kompetencji przywódcy sytuacyjnego
Wyznaczanie celów – pierwsza kompetencja przywódcy sytuacyjnego
-
Stawianie celów zgodnie z modelem SMART
-
Rozmowy uzgadniające
Diagnozowanie – druga kompetencja przywódcy sytuacyjnego
-
Definiowanie etapu rozwoju pracownika
-
Cztery etapy rozwoju; czym się charakteryzują, jak je identyfikować
-
Ćwiczenie umiejętności diagnozowania etapu rozwoju – gra
Dopasowanie – trzecia umiejętność przywódcy sytuacyjnego
-
Elastyczność przywódcy sytuacyjnego – dopasowanie stylu przywództwa do potrzeb pracownika
Dzień 2.
Cztery style przywództwa
-
Prezentacja wszystkich czterech stylów przywództwa
-
Dopasowanie / Niedopasowanie
-
Ćwiczenie dopasowania – gra
LBAII® – informacje zwrotne
Rozmowa Jeden na Jeden
Szybkie dopasowanie
Ćwiczenie umiejętności szybkiego dopasowywania się do potrzeb pracownika
Zakończenie warsztatu
Dzień 3
Wprowadzenie
-
Czym jest coaching menedżerski?
-
Coaching formalny i nieformalny. Kiedy prowadzić rozmowy coachingowe, a kiedy ich nie prowadzić?
Postawa coachingowa
-
Postawa coachingowa. Od mówienia do słuchania i pytania.
Struktura rozmowy coachingowej
-
Nawiąż kontakt, uzgodnij temat i cele, Angażuj, Podsumuj uzgodnienia
Dzień 4
Cztery kluczowe umiejętności coachingowe
-
Słuchaj, by się dowiedzieć: słuchaj z intencją zrozumienia perspektywy pracownika
-
Pytaj o pomysły: pytaj, by rozmówca generował pomysły
-
Pokaż swoją perspektywę: dziel się istotnymi informacjami
-
Okazuj zaufanie: wzmacniaj wiarę w siebie i zaangażowanie
Wdrożenie
-
Coaching na moim stanowisku: gdzie jestem teraz, a gdzie chcę być i będę za rok?
-
Zamiary przekładają się na działania: plan wdrożenia, zapoznanie z materiałem CE® Challange
-
Podsumowanie
Moduł 3 Wywieranie wpływu w biznesie
Dzień 5
Zasady perswazji i skutecznego przekazu
-
Wprowadzenie. Przegląd różnych sposobów wywierania wpływu i ich skuteczności. Ćwiczenie „Wstań i wyjdź”.
-
Warunki skutecznego przekazu –. Ćwiczenie „Przekonaj mnie”.
-
Symulacja „Odwołana impreza” – obserwacja mechanizmów wywierania wpływu naturalnie stosowanych przez uczestników.
-
8 zasad perswazji.
Ukryte mechanizmy, reguły wywierania wpływu
-
Uniwersalne prawa oddziaływania na ludzi: 6 reguł wywierania wpływu.
-
Warsztat – analiza przypadków wykorzystania reguł wpływu społecznego.
-
Czym jest wpływ? Analiza sytuacji z rzeczywistości uczestników.
-
Algorytm składania propozycji Trening składania propozycji i przekonywania drugiej strony do wyrażenia zgody.
Dzień 5
Co w procesie wywierania wpływu warto wiedzieć o różnicach osobowościowych
-
Cztery style zachowania: racjonalny, bezpieczny, eksperymentator, inspirator.
-
Warsztat – sposoby efektywnej perswazji wobec danego stylu.
Empatia, jako zdolność konieczna do skutecznego wywierania wpływu.
-
Symulacja „Baronowa” – uczestnicy ćwiczą umiejętność przekonywania poprzez budowanie relacji z drugą stroną.
-
Symulacje rozmów 1:1. Doskonalenie technik perswazyjnych służących zmianie zachowań, tworzenie przestrzeni pozwalającej na zbudowanie porozumienia
-
Techniki udzielania informacji zwrotnej feedback i feedforward
Moduł 4 Trening rozmów menedżerskich
Dzień 7
Wprowadzenie
-
Komunikacja biznesowa w kontekście czterech funkcji zarządzania
Dobra rozmowa – istota dobrej rozmowy
-
Fundament nastawienie na rezultaty i wzajemne zrozumienie – inspiracja trenera
-
Model GROW
-
Mój styl komunikowania się – kwestionariusz HRDQ – indywidualne wykonanie; interpretacja wyników
-
Ćwiczenie – „Fabryka życzeń”: W jaki sposób komunikuję się ja (pozytywy i negatywy)? Co jest ważne dla mnie w tym, jak inni komunikują się ze mną? Co chcę zmienić/poprawić we własnym sposobie komunikowania się?
Cztery rodzaje rozmów menedżerskich: rozmowa o celach, monitorująca, rozwiązywanie problemów, udzielanie informacji zwrotnej – trening ze sparingpartnerem
-
Rozmowa o celu – delegowanie zadania do realizacji
-
Struktura rozmowy; ćwiczenia prowadzenia rozmowy o celu
Dzień 8.
Cztery rodzaje rozmów menedżerskich: rozmowa o celach, monitorująca, rozwiązywanie problemów, udzielanie informacji zwrotnej – trening ze sparingpartnerem, ciąg dalszy
-
Rozmowa monitorująca
-
Niezbędne umiejętności komunikacyjne: zadawanie pytań, parafrazowanie, informacja zwrotna
-
Struktura rozmowy i ćwiczenia prowadzenia rozmowy monitorującej
-
Rozmowa o problemach – okazja do rozwoju pracownika
-
Konfrontowanie pracownika z problemem przez menedżera – asertywna konfrontacja opinii
-
Struktura rozmowy, ćwiczenia prowadzenia rozmowy o problemach
-
Rozmowa podsumowująca – o zrealizowanym zadaniu
-
Poziomy słuchania, dowartościowywanie
-
Struktura rozmowy, ćwiczenie prowadzenia rozmowy podsumowującej
Podsumowanie szkolenia
Ewaluacja zajęć, certyfikaty, pożegnanie
Zakończenie Akademii Menedżerskiej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 56 Wprowadzenie • Mój najgorszy i najlepszy lider •Przedstawienie kompetencji przywódcy sytuacyjnego | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 56 przerwa kawowa | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 56 Wyznaczanie celów – pierwsza kompetencja przywódcy sytuacyjnego • Stawianie celów zgodnie z modelem SMART • Rozmowy uzgadniające | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 56 Obiad | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 56 Diagnozowanie – druga kompetencja przywódcy sytuacyjnego • Definiowanie etapu rozwoju pracownika • Cztery etapy rozwoju; • Ćwiczenie umiejętności diagnozowania etapu rozwoju – gra | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 56 Dopasowanie – trzecia umiejętność przywódcy sytuacyjnego • Elastyczność przywódcy sytuacyjnego – dopasowanie stylu przywództwa do potrzeb pracownika | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 56 Cztery style przywództwa • Prezentacja wszystkich czterech stylów przywództwa • Dopasowanie / Niedopasowanie • Ćwiczenie dopasowania – gra | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 56 przerwa kawowa | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 56 LBAII® – informacje zwrotne Rozmowa Jeden na Jeden | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 56 Obiad | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 56 Szybkie dopasowanie Ćwiczenie umiejętności szybkiego dopasowywania się do potrzeb pracownika | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 56 Walidacja i Zakończenie warsztatu | Prowadzący Michał Drozd | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 56 Wprowadzenie • Czym jest coaching menedżerski? • Coaching formalny i nieformalny. Kiedy prowadzić rozmowy coachingowe, a kiedy ich nie prowadzić? | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 56 Postawa coachingowa • Postawa coachingowa. Od mówienia do słuchania i pytania. | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 56 Obiad | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 56 Struktura rozmowy coachingowej • Nawiąż kontakt, uzgodnij temat i cele, Angażuj, Podsumuj uzgodnienia | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 56 Ćwiczenie rozmowy coachingowej | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 56 Cztery kluczowe umiejętności coachingowe • Słuchaj, by się dowiedzieć: słuchaj z intencją zrozumienia perspektywy pracownika • Pytaj o pomysły: pytaj, by rozmówca generował pomysły | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 56 Cztery kluczowe umiejętności coachingowe • Pokaż swoją perspektywę: dziel się istotnymi informacjami • Okazuj zaufanie: wzmacniaj wiarę w siebie i zaangażowanie | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 56 Obiad | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 56 Wdrożenie • Coaching na moim stanowisku: gdzie jestem teraz, a gdzie chcę być i będę za rok? • Zamiary przekładają się na działania: plan wdrożenia, zapoznanie z materiałem CE® Challange | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 56 Walidacja i Zakończenie warsztatu | Prowadzący Dariusz Fijołek | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 56 Zasady perswazji i skutecznego przekazu • Wprowadzenie. Przegląd różnych sposobów wywierania wpływu i ich skuteczności. Ćwiczenie „Wstań i wyjdź”. | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 56 Warunki skutecznego przekazu –. Ćwiczenie „Przekonaj mnie”. • Symulacja „Odwołana impreza” – obserwacja mechanizmów wywierania wpływu naturalnie stosowanych przez uczestników. • 8 zasad perswazji. | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 56 Obiad | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 56 Ukryte mechanizmy, reguły wywierania wpływu • Uniwersalne prawa oddziaływania na ludzi: 6 reguł wywierania wpływu. • Warsztat – analiza przypadków wykorzystania reguł wpływu społecznego. | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 56 • Czym jest wpływ? Analiza sytuacji z rzeczywistości uczestników. • Algorytm składania propozycji Trening składania propozycji i przekonywania drugiej strony do wyrażenia zgody. | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 56 Co w procesie wywierania wpływu warto wiedzieć • Cztery style zachowania: racjonalny, bezpieczny, eksperymentator, inspirator. • Warsztat – sposoby efektywnej perswazji wobec danego stylu. | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 56 Empatia, jako zdolność konieczna do skutecznego wywierania wpływu. • Symulacja „Baronowa” – uczestnicy ćwiczą umiejętność przekonywania poprzez budowanie relacji z drugą stroną | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 56 Obiad | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 56 Symulacje rozmów 1:1. Doskonalenie technik służących zmianie zachowań, tworzenie przestrzeni pozwalającej na porozumienie o Techniki udzielania informacji zwrotnej | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 56 Walidacja i Zakończenie warsztatu | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 56 Wprowadzenie • Komunikacja biznesowa w kontekście czterech funkcji zarządzania | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 56 Przerwa kwaowa | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 56 Dobra rozmowa – istota dobrej rozmowy • Fundament nastawienie na rezultaty i wzajemne zrozumienie – inspiracja trenera • Model GROW | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 56 Obiad | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 56 Mój styl komunikowania się -kwestionariusz HRDQ – interpretacja wyników, ćwiczenie „Fabryka życzeń” Co jest ważne dla mnie w tym, jak inni komunikują się ze mną? | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 56 Cztery rodzaje rozmów menedżerskich: trening ze sparingpartnerem Rozmowa o celu – delegowanie zadania do realizacji -Struktura rozmowy; ćwiczenia prowadzenia rozmowy o celu | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 56 Rozmowa monitorująca, Niezbędne umiejętności komunikacyjne: zadawanie pytań, parafrazowanie, informacja zwrotna . Struktura rozmowy i ćwiczenia prowadzenia rozmowy monitorującej | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 56 Rozmowa o problemach .Konfrontowanie pracownika z problemem przez menedżera – asertywna konfrontacja opinii . Struktura rozmowy, ćwiczenia prowadzenia rozmowy o problemach | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 56 Obiad | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 56 Rozmowa podsumowująca – o zrealizowanym zadaniu Poziomy słuchania, dowartościowywanie. Struktura rozmowy, ćwiczenie prowadzenia rozmowy podsumowującej | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 56 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 56 Podsumowanie szkolenia i walidacja Ewaluacja zajęć, certyfikaty, pożegnanie Zakończenie Akademii Menedżerskiej | Prowadzący Michał Wroński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 550,21 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 138,38 PLN
- Koszt osobogodziny brutto117,97 PLN
- Koszt osobogodziny netto95,91 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Drozd
rynkowego. Z sukcesem tworzył i kierował zespołami. Dawał im przestrzeń do działania, podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności.
Teraz wykorzystuje swoje doświadczenia z pracy menedżerskiej jako trener-konsultant. Absolwent ścieżki Kierowania Ludźmi w organizacji na SGH oraz Szkoły Trenerów House of Skills.
Wykształcenie i certyfikaty:
Szkoła Główna Handlowa; Zarządzanie i Marketing; Kierowanie ludźmi w organizacji;
Szkoła Trenerów House of Skills
Certyfikowany facylitator symulacji Celemi®
Certyfikowany trener Przywództwa SLII Experience™ – Blanchard® Certyfikowany konsultant Smile Urbo™.
Michał Wroński
Wykształcenie i certyfikaty:
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Wyższa Szkoła Bankowości, Finansów i Zarządzania
GrupaTROP - Szkoła Trenerów
Instytut Treningu i Edukacji Psychologicznej
Grupa TC, Szkoła Treningu Grupowego
Pracownia Narzędzi dla Oświaty - Szkoła Coachingu
Autor artykułu „O trudnościach w pracy nad własnym rozwojem” w publikacji „Tutoring”.
Dariusz Fijołek
Interesuje się szeroko rozumianą komunikacją (interpersonalną, w grupie, z otoczeniem społecznym, międzykulturową, medialną) i teatrem alternatywnym (był aktorem w teatrze pantomimy).
Wykształcenie i certyfikaty:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski - Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii
- Certyfikowany trener Self Leadership, Przywództwa SLII Experience™ oraz Przywództwa zespołowego Blancharda – Blanchard®
- Certyfikowany Superwizor Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP
- Certyfikat jakości szkoleń Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do platformy z materiałami szkoleniowymi oraz platform dedykowanych Przywództwu Blancharda oraz Coaching Essentials Blancharda .
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane będzie w formule mieszanej - osoby, ktore nie będą mogły dołączyć stacjonarnie będą miały możliwość dołączenie do spotkan online na platformie ZOOM.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi