Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy ,,Przepis na rozwój - Akademia HR''
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy ,,Przepis na rozwój - Akademia HR''
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
W ramach projektu wsparciem mogą być objęci :
- zespoły HR
- Pracownicy/Pracownice odpowiedzialni/e za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za
zarządzanie zasobami ludzkimi,
- Menedżerowie / menadżerki lub kandydaci/ kandydatki na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Pozyskiwanie (w tym proces rekrutacji) oraz wykorzystanie zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników. Dostosowanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (zob. reskilling). Kształtowanie otwartości na wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility7).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Potrafi wskazać i opisać aktualne trendy i zmiany zachodzące na rynku pracy (np. digitalizacja, zmiany demograficzne, globalizacja).Potrafi wskazać potencjalne trudności związane z pozyskiwaniem pracowników o odpowiednim potencjale (np. deficyt umiejętności, większa konkurencja na rynku pracy). Potrafi opisać, w jaki sposób zmiany na rynku pracy wpływają na strategię utrzymania pracowników w firmie (np. potrzeba większego zaangażowania w rozwój talentów, zwiększenie konkurencyjności oferty pracodawcy). Potrafi wskazać metody i narzędzia wspierające efektywną rekrutację i retencję w zmieniających się warunkach rynkowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Potrafi wymienić i opisać co najmniej 3 różne metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy (np. testy psychometryczne, assessment center, wywiady behawioralne, testy kompetencji).Zna zalety i ograniczenia każdej z wymienionych metod i potrafi je uzasadnić. Potrafi dostosować wybrane metody oceny potencjału zawodowego do specyficznych potrzeb swojej firmy, biorąc pod uwagę jej kulturę organizacyjną, strukturę oraz potrzeby w zakresie zatrudnienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować i opisać obecne potrzeby firmy dotyczące pracowników, określając konkretne kwalifikacje, kompetencje, doświadczenia i talenty, które są wymagane w obecnych rolach w firmie.Potrafi prognozować przyszłe potrzeby firmy w zakresie potencjału pracowników, biorąc pod uwagę zmieniające się warunki rynkowe, strategię rozwoju firmy oraz nowe technologie czy inne zmiany branżowe. Potrafi zaproponować konkretne działania w zakresie zarządzania talentami, które pomogą firmie wypełnić zarówno obecne, jak i przyszłe luki kompetencyjne. Propozycje te mogą obejmować szkolenia, rozwój zawodowy, rekrutację lub planowanie sukcesji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować i opisać różnorodne aspekty wewnętrznego zróżnicowania w firmie, takie jak różnice w doświadczeniu, kwalifikacjach, wieku, płci, pochodzeniu etnicznym i poglądach, oraz wskazać, jak te elementy mogą wpływać na funkcjonowanie zespołów i efektywność pracy.Potrafi wskazać konkretne korzyści wynikające z wewnętrznego zróżnicowania pracowników dla firmy, takie jak zwiększenie innowacyjności, lepsze podejmowanie decyzji, szersza perspektywa rynkowa oraz wyższa elastyczność w reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Potrafi opracować kompleksowy program rekrutacji i selekcji, który uwzględnia zróżnicowany potencjał kandydatów pod względem kompetencji, talentów i doświadczeń. Program powinien obejmować jasno określone kryteria selekcji oraz metody oceny (np. wywiady, testy kompetencyjne), a także strategie docierania do szerokiego grona kandydatów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Potrafi opracować i wdrożyć programy rozwoju kariery, które uwzględniają indywidualne kompetencje, talenty, doświadczenia i aspiracje pracowników.Potrafi zaprojektować programy rozwojowe, które są elastyczne i dostosowane do zróżnicowanych potrzeb pracowników, uwzględniając różnice w zakresie wieku, doświadczenia, kwalifikacji i aspiracji. Potrafi wdrożyć system monitorowania skuteczności programów rozwojowych i ścieżek kariery, analizując postępy pracowników oraz ich satysfakcję | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Potrafi wdrożyć konkretne narzędzia HR (np. systemy oceny kompetencji, platformy e-learningowe, programy feedbacku 360 stopni) umożliwiające bieżący monitoring rozwoju kompetencji pracowników.Potrafi opracować i wdrożyć procesy rozwojowe (np. szkolenia, coaching, mentoring) mające na celu podnoszenie poziomu kompetencji pracowników w sposób odpowiadający zmieniającym się potrzebom i wyzwaniom organizacyjnym | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Potrafi opracować i wdrożyć konkretne narzędzia HR (np. programy szkoleniowe, platformy e-learningowe, warsztaty) pozwalające na bieżące dostosowywanie kompetencji pracowników do aktualnych wyzwań organizacyjnych (np. zmiany technologiczne) oraz społecznych (np. praca zdalna, różnorodność kulturowa). Potrafi zidentyfikować i uwzględnić w swoich rozwiązaniach HR aktualne trendy społeczne i technologiczne (np. digitalizacja, praca hybrydowa, automatyzacja), które wpływają na zmieniające się wymagania kompetencyjne pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.) | Kryteria weryfikacji Potrafi przeprowadzić analizę zespołu pod kątem wewnętrznego zróżnicowania (doświadczenia, kwalifikacje, wiek, płeć, pochodzenie etniczne, poglądy) i zidentyfikować unikalne kompetencje, talenty i perspektywy, jakie wynikają z tych różnic. Potrafi zaproponować konkretne działania, które pozytywnie wykorzystują zróżnicowany potencjał pracowników, np. poprzez tworzenie zespołów projektowych o zróżnicowanej strukturze, wprowadzenie mentoringu wewnętrznego między pracownikami o różnych doświadczeniach lub implementację strategii zarządzania różnorodnością w firmie | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą8 oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Potrafi zaprojektować i wdrożyć skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, takie jak mentoring, coaching, job shadowing, warsztaty wewnętrzne, czy platformy do dzielenia się wiedzą.Potrafi opracować i wdrożyć strategie minimalizujące ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń, np. w sytuacji przejścia kluczowych pracowników na emeryturę lub rotacji pracowników. Potrafi monitorować i ocenić efektywność wprowadzonych programów wymiany wiedzy, np. poprzez regularne zbieranie informacji zwrotnej od uczestników programów oraz analizowanie, w jakim stopniu programy te przyczyniają się do zachowania kluczowych zasobów wiedzy i rozwijania kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Potrafi opracować i wdrożyć programy rozwojowe (np. szkolenia, warsztaty, mentoring) oraz strategie reskillingu, które zachęcają pracowników do nabywania nowych kompetencji. Potrafi stworzyć środowisko pracy sprzyjające pozytywnemu nastawieniu do nauki poprzez wprowadzenie narzędzi motywacyjnych, takich jak systemy nagród, wsparcie ze strony liderów, mentoring, czy współpraca zespołowa. Potrafi monitorować zaangażowanie pracowników w programy rozwojowe i ocenić, w jakim stopniu przyczyniają się one do podnoszenia kompetencji oraz zmiany postaw wobec ciągłego rozwoju. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility) | Kryteria weryfikacji Potrafi zdefiniować i wdrożyć kluczowe wartości organizacyjne wspierające Learning Agility, takie jak otwartość na zmiany, gotowość do nauki, elastyczność i innowacyjność. Potrafi również wprowadzać te wartości do codziennych działań firmy poprzez polityki, komunikację wewnętrzną i praktyki zarządzania, które zachęcają pracowników do podejmowania nowych wyzwań rozwojowych.Potrafi wdrożyć konkretne narzędzia i inicjatywy, które wspierają rozwój kultury Learning Agility, takie jak programy mentoringowe, coaching, feedback 360 stopni, innowacyjne projekty, a także zapewnienie dostępu do szkoleń i zasobów edukacyjnych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Rozpoczynając szkolenie odbędzie się walidacja w formie Pre-Test'u, która określa poziom wiedzy uczestników.
Szkolenie kończy się walidacją w formie Post-Test'u.
Program
Program
Szkolenie będzie trwało 42 h. Jedna godzina trwania usługi jest rozumiana jako godzina zegarowa (60 minut). Usługa jest realizowana w formie wykładu , prezentacji, warsztatów/ćwiczeń z uczestnikami oraz studium przypadku (case study)
Ramowy program usługi :
1. Walidacja Pre-test.
2. Wprowadzenie w tematykę szkolenia.
- Zapoznanie uczestników z programem.
- Uzyskanie informacji co do oczekiwań uczestników.
3. Wprowadzenie i analiza rynku pracy.
-
Zmiany na rynku pracy – wyzwania i możliwości.
-
Analiza globalnych trendów wpływających na rynek pracy: demografia, technologia, zmiany społeczne.
-
Wpływ tych zmian na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników w odpowiednim potencjale.
4. Umysł świadomy / umysł nieświadomy w procesach HR.
- Psychologiczne aspekty procesów HR i ich wpływ na decyzję.
5. Trudności i wyzwania w pozyskiwaniu talentów
- Analiza wyzwań w kontekście rekrutacji pracowników w kontekście zmian na rynku pracy.
- Przykłady praktyczne i case study z rynku europejskiego i światowego.
6. Strategie pozyskiwania i utrzymania talentów.
- Przegląd metod rekrutacji i employer branding.
- Znaczenie employer brandingu w budowaniu atrakcyjności firmy jako pracodawcy.
7. Nowe technologie w HR : Al , Big Data i analityka predykcyjna.
- Wprowadzenie do nowych technologii w HR.
- Przegląd narzędzi Al i analityki predykcyjnej w procesach rekrutacji.
8. Ocena potencjału zawodowego i zróżnicowanie zespołu.
-
Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników.
-
Przegląd metod oceny potencjału ( testy kompetencji , metody behawioralne, ocena 360 stopni , assessment center).
-
Zastosowanie różnych metod oceny we własnej firmie.
9. Charakteryzowanie potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników.
- Planowanie strategii HR w oparciu o potrzeby firmy.
- Obecne i przyszłe potrzeby firmy w kontekście kwalifikacji, kompetencji , doświadczeń i talentów.
- Planowanie strategii HR w oparciu o potrzeby w kontekście :doświadczeń , kwalifikacji , wieku, płci , pochodzenia etnicznego i poglądów.
10. Korzyści wynikające z wewnętrznego zróżnicowania zespołu.
- Rola różnorodności w zespole pod względem doświadczeń, kwalifikacji , wieku , płci, pochodzenia etnicznego, poglądów.
- Wpływ różnorodności na innowacyjność i efektywność pracy.
11.Budowanie zespołów zróżnicowanych pod względem potencjału.
- Strategie rekrutacji i integracji w różnorodnych zespołach.
- Strategie tworzenia zespołów różnorodnych pod względem kompetencji , doświadczeń i talentów.
- Praktyczne narzędzia rekrutacji i integracji pracowników w zróżnicowanych zespołach.
12. Zróżnicowanie kulturowe w organizacjach międzynarodowych.
- Różnice kulturowe w kontekście globalnych zespołów.
- Dostosowanie strategii HR do potrzeb różnorodnych kultur.
13. Programy rekrutacyjne i onboarding.
- Budowanie efektywnych programów rekrutacyjnych.
- Projektowanie programów rekrutacji i selekcji dopasowanych do potrzeb firmy.
- Praktyczne narzędzia do oceny kandydatów i wdrażania nowych technologii w procesie rekrutacji.
14. Onboarding nowych pracowników.
- Kluczowe elementy skutecznego onboardingu: programy wdrożeniowe i ich wpływ na retencję pracowników.
- Projektowanie procesu wdrażania pracowników w różnorodnych zespołach.
15.Wdrażanie programów HR i monitorowanie rozwoju pracowników.
- Przegląd narzędzi HR do monitorowania i oceny rozwoju kompetencji pracowników.
- Dopasowanie narzędzi HR do zmieniających się wyzwań organizacyjnych.
16. Tworzenie programów reskillingu i upskillingu.
- Case study oraz wdrażanie programów rozwoju.
- Wdrażanie programów dostosowanych do kompetencji pracowników i do nowych wyzwań społecznych i organizacyjnych.
- Case study: sukcesy we wdrażaniu programów rozwoju kompetencji.
17.Psychologia w miejscu pracy : motywacja i zaangażowanie.
- Rola psychologii w budowaniu zaangażowania pracowników.
- Motywacyjne techniki stosowane przez liderów HR.
18. Rozwój i ścieżki kariery.
-
Wdrażanie programów rozwoju pracowników.
-
Budowanie i wdrażanie programów rozwoju kompetencji i ścieżek kariery.
- Wykorzystanie zróznicowanego potencjału pracowników do rozwoju organizacji.
19. Pozytywne wykorzystanie wewnętrznego zróżnicowania pracowników.
- Strategie zarządzania różnorodnością w kontekście rozwoju talentów i podnoszenia kompetencji.
20. Wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami jako minimalizowanie ryzyka utraty wiedzy w organizacji.
- Programy wymiany wiedzy i zarządzanie wiedzą ukrytą.
- Tworzenie skutecznych programów wymiany wiedzy.
- Zarządzanie wiedzą ukrytą poprzez minimalizowanie ryzyka utraty kluczowych zasobów wiedzy.
21. Reskilling i rozwój ciągły pracowników.
- Kształtowanie kultury Learning Agility.
- Budowanie gotowości pracowników do ciągłego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
22. Ścieżki kariery w erze cyfrowej - rozwój technologiczny a HR.
- Rola technologii w budowaniu ścieżek kariery.
- Nowe modele kariery w kontekście zmieniającego się rynku pracy.
23. Kultura pracy sprzyjająca rozwojowi.
-
Kultura organizacyjna sprzyjająca otwartości na rozwój.
-
Tworzenie wartości organizacyjnych sprzyjających otwartości na wyzwania rozwojowe.
24. Zarządzanie zmianą w organizacji.
- Strategie wdrażania zmian w kulturze organizacyjnej.
- Zarządzanie oporem wobec zmian i angażowanie pracowników.
25. Zarządzanie zmianą w organizacji - komunikacja i określenie kanałów komunikacji.
- Komunikacja w procesie zarządzania zmianą.
- Tworzenie planu komunikacji.
- Harmonogram komunikacji.
- Transparentność komunikacji.
26.Zarządzanie w organizacji po zmianie.
- Utrzymanie nowych procesów i procedur w długim okresie.
27. Przywództwo w zarządzaniu talentami i różnorodnością.
- Rola przywództwa w zarządzaniu talentami.
-
Efektywne kierowanie zespołami.
28. Walidacja , Post- test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 46 Walidacja Pre-test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 46 Wprowadzenie w tematykę szkolenia | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:20 | Godzina zakończenia 09:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 46 Zmiany na rynku pracy – wyzwania i możliwości | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:05 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 46 Umysł świadomy / umysł nieświadomy w procesach HR | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 46 Trudności i wyzwania w pozyskiwaniu talentów | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 46 Przerwa obiadowa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 46 Strategie pozyskiwania i utrzymania talentów | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 46 Nowe technologie w HR: AI, Big Data i analityka predykcyjna | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 46 Podsumowanie dnia | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 46 Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 46 Charakteryzowanie potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 46 Korzyści wynikające z wewnętrznego zróżnicowania zespołu | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 46 Budowanie zespołów zróżnicowanych pod względem potencjału | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 46 Zróżnicowanie kulturowe w organizacjach międzynarodowych | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 46 Budowanie efektywnych programów rekrutacyjnych | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 46 Onboarding nowych pracowników | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 46 Wdrażanie programów HR i monitorowanie rozwoju pracowników | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 46 Tworzenie programów reskillingu i upskillingu | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 46 Psychologia w miejscu pracy: motywacja i zaangażowanie | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 46 Wdrażanie programów rozwoju pracowników | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 46 Pozytywne wykorzystanie wewnętrznego zróżnicowania pracowników | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 46 Wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami jako minimalizowanie ryzyka utraty wiedzy w organizacji | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 46 Przerwa obiadowa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 46 Reskilling i rozwój ciągły pracowników | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 46 Ścieżki kariery w erze cyfrowej - rozwój technologiczny a HR | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 46 Kultura pracy sprzyjająca rozwojowi | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 46 Zarządzanie zmianą w organizacji | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 46 Zarządzanie zmianą w organizacji - komunikacja i określenie kanałów komunikacji | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 46 Przerwa obiadowa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 46 Zarządzanie w organizacji po zmianie | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 46 Rola przywództwa w zarządzaniu talentami | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 46 Podsumowanie szkolenia - pytania i odpowiedzi | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 46 Przerwa | Prowadzący Maciej Zagłoba | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:25 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 46 Walidacja Post-test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:25 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:35 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 644,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 644,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Zagłoba
Bardzo wysokie wyniki sprzedaży (Realizacja planów znacznie powyżej wyznaczanych, penetracja 216% rynek APTECZNY i medyczny). Bardzo dobrze opanowane techniki sprzedaży i Systemy Sterowania Rozmową SSR ©, również doświadczenie w kierowaniu zespołem. Od 1999 prowadził tematyczne szkolenia grupowe zarówno z Zaawansowanej Sprzedaży, Procesów Team Up, Systemów Zarządzania, Zaawansowanej Komunikacji, Systemy Negocjacyjne oraz inne zagadnienia związane z Psychologią Biznesu. Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych, wyszkolił ponad 234 trenerów sprzedaży, uzyskując wysokie opinie po szkoleniowe, od 2023 przeprowadził ponad 200 godzin szkoleniowych dla zespołów HR. Szkolił branże farmaceutyczne, B2B, FMCG, podnosząc kompetencje, wielokrotnie aktywował sukcesy zespołów które prowadził. Szkolenia zaczynał od pracowników pionów podstawowych do przeprowadzanych konsultacji dla trenerów wewnętrznych oraz pracy z Contry Managerami. Wielokrotnie konsultował również Produkt Managerów wielu marek, rozjaśniając procesy psychologii perswazji i efektywnie wzmacniając wzrost sprzedaży wielu produktów. Pracował między innymi dla: Cyfra+, Zentiva, Actavis, Pfizer,
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dla uczestników przygotowano prezentację tematyczną i ćwiczenia.
Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma skrypty z materiałami szkoleniowymi , oraz materiały dydaktyczne w formie pliku PDF.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z Funduszy Europejskich , warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych , zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych , oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora , udzielającego dofinansowanie.
Informacje dodatkowe
Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest minimum 80% obecności w usłudze. Uczestnik po szkoleniu otrzyma zaświadczenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe