CENTRUM ROZWOJU BIZNESU ANSUZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Możliwość dofinansowania
Logo CENTRUM ROZWOJU BIZNESU ANSUZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Zambrowska 20B/1
16-001 Kleosin
Usługa doradcza / Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 45
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Cele CRB ANSUZ

Jednym z najważniejszych powodów, mający bezpośredni wpływ na kwestie związane z akumulacją kapitału ludzkiego w Polsce, jest dynamicznie zmieniający się system wartości konsumenckich. Dziś Klienci nie tylko oczekują świetnego produktu, ale także chcą go kupić w etycznej firmie, prowadzącej działalność w sposób uczciwy i „przyjazny”. Etyka pracy w Polsce jest oceniana na niskim poziomie. Dlatego Centrum Rozwoju Biznesu ANSUZ skupia się w swej działalności na tym, aby wspierać polskich przedsiębiorców w budowaniu Kultury pracy, dostosowanej do oczekiwań klienta oraz procedur i narzędzi rozwojowych wzmacniających pracowników w sposób, który zapewni odpowiednią etykę pracy.

W dobie bardzo dużej dynamiki zmian, wynikających z transformacji cyfrowej i sytuacji rynkowej, na którą olbrzymi wpływ mają zmiany gospodarcze jakie odbywają się w obecnych latach, rozwój kompetencji pracowników, przybiera obecnie nową formę. Coraz więcej stanowisk pracy (zwłaszcza nowych) wymaga posiadania nie tylko wykształcenie wyższe, ale także nabywania nowych, odpowiednich kompetencji pracowniczych.

Misja Centrum Rozwoju Biznesu.

W związku z wieloletnim doświadczeniem Zarządu CRB ANSUZ oraz jej Kadry szkoleniowej, w organizowaniu pracy zespołów, budowania struktur opartych na zasadach Compliance, funkcjonujących zgodnie z zasadami etyki (w branżach: bankowej i szkoleniowej) organizacja chce zapewnić swoim Klientom najwyższe standardy obsługi.

CRB ANSUZ przez swoje działania, chce wpłynąć na:

  • Zapewnienie wyższej jakości usług szkoleniowych i edukacyjnych,
  • Większe zaufanie klientów i partnerów biznesowych,
  • Realnie poprawić satysfakcję uczestników szkoleń,
  • Zwiększenie przewagi konkurencyjnej na rynku usług szkoleniowych i edukacyjnych,
  • Możliwość pozyskania nowych klientów poszukujących certyfikowanych usługodawców,
  • Możliwość lepszego monitorowania satysfakcji klienta,
  • Zwiększenie świadomości pracowników o jakości świadczonych usług,
  • Korzyści wewnętrzne z zapewnienia stabilności i powtarzalności procesu,
  • Utrzymanie właściwego porządku organizacyjnego, realizując szkolenia zgodnie z przyjętymi procedurami.
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
m.wojtulewicz@ansuz.com.pl
Telefon
(+48) 509 549 596