Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych (DELPHARM, gr.2)
Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych (DELPHARM, gr.2)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni zapolitykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobamiludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie potwierdza przygotowanie do samodzielnego rozpoznania wpływu czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji – szczególnie w zakresie zarzadzania kapitałem ludzkim oraz możliwości budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje wpływ czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji – szczególnie w zakresie zarzadzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia czynniki, które wpływają na funkcjonowanie organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje jak sytuacja otoczenia biznesu wpływa na funkcjonowanie organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia proponowane działania , odnosząc się do ich wpływu na organizację w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Na podstawie posiadanych informacji wskazuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR. Proponuje odpowiednie działania. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary procesów HR, które mogą wpływać na przewagę konkurencyjną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje dane i informacje dotyczące zasobów ludzkich oraz potrzeb organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje działania HR wspierające wspierające rozwój organizacji w kontekście jej sytuacji rynkowej i zasobów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Przejawy efektywnej współpracy w zespole – dobry zespół.
2.7 menadżerskich ról, przekładających się na usprawniania pracy zespołu.
3.Identyfikacja różnorodnych temperamentów swoich współpracowników i stylu współpracy, jakich wzajemnie potrzebują, ewentualnych konfliktów, jakie się między nimi tworzą.
4.Metoda OAPD – usprawnianie współpracy w zespole. Ćwiczenie – zdobycie doświadczenia w praktyczny zastosowaniu metody.
5.Wzmacnianie elastyczności i otwartości na zmiany: rodzaje barier, fazy reakcji na zmiany, interwencje szefa na poziomie indywidualnym i zespołowym.
6.Rozpoznanie dysfunkcji pracy zespołowej na podstawie arkusza obserwacji – praca indywidualna.
7.Analiza dysfunkcji pracy zespołowej wg P. Lencioniego:
8.Działania lidera w sytuacji dysfunkcji: brak zaufania w zespole, obawa przed konfliktem, brak zaangażowania, unikanie odpowiedzialności, brak dbałości o wyniki.
9.Rozpoznanie i analiza potrzeb zespołu – rzeczywiste przykłady.
10.Wzmocnienie efektywności spotkań zespołowych – przegląd dobrych praktyk. Wydobycie zachowań sprzyjających różnorodnym potrzebom pracowników.
11.Expose lidera nastawionego na jakość i zgrany zespół: składowe i trening.
12.Podsumowanie szkolenia wg standardu START – STOP.
13.WALIDACJA
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Trener prowadzący szkolenie rozda testy uczestnikom w czasie przewidzianym na walidację. Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Po zakończeniu usługi, testy wypełnione przez uczestników zostaną przekazane do oceny Walidatorowi.
Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej. a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na protokole z przeprowadzonej walidacji.
Szkolenie prowadzone przez parę trenerską.
Szkolenie zwolnione z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień w związku z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. powyższe usługi szkoleniowe mogą zostać zwolnione z naliczenia podatku VAT.
1 godzina szkoleniowa = 60 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Szkolenie jest skierowane do Właścicieli, zespołów HR, pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerów lub kandydatów na menadżerów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta indywidualnego apóźniej firmowego w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, który jest dysponentem funduszy i do którego złożone zostaną dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej, tj. szkolenia.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanieprzekazana Operatorowi.
Szkolenie prowadzi para trenerów.
Jeżeli w usłudze będzie brała udział osoba z niepełnosprawnościami usługa zostanie do niej dostosowana.
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu)jestfrekwencjanapoziomieminimum80%,orazuzyskanie pozytywnego wyniku walidacji (oceny dokonuje niezależna osoba przeprowadzająca walidację).
Walidacja jest wliczona w cenę usługi.
Weryfi kacja testów wiedzy stanowi pracę własną Walidatora i zostanie przeprowadzona poza godzinami realizacji usługi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej. Usługa jest realizowana metodami aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.