Wdrażanie wartości organizacyjnych - doradztwo
Wdrażanie wartości organizacyjnych - doradztwo
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele firm
kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla
osoby uczestniczące w procesie rozwoju pracowników
osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie wdrażania wartości organizacyjnych
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem usługi jest wdrożenie wartości organizacyjnych dostosowanych do specyfiki firmy.Efekt usługi
Efektem usługi jest wdrożenie wartości organizacyjnych w firmie, w taki sposób, by pracownicy je rozumieli i kierowali się wartościami w codziennej współpracy wewnętrznej oraz z klientami i dostawcami zewnętrznymi. Weryfikacja odbywa się poprzez sesje feedbackowe i warsztat follow up, polegający na zebraniu i analizie informacji dotyczących skuteczności funkcjonowania wdrożonych wartości.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Wdrożenie wartości organizacyjnych odbędzie się podczas pracy grupowej i indywidualnej z udziałem trenera – dyskusje, praca warsztatowa, określenie i zdefiniowanie wartości, określenie zachowań odpowiadającym przyjętym wartościom.
Program
Program
PRZYGOTOWANIE do wdrożenia wartości organizacyjnych – analiza aktualnej sytuacji
ZEBRANIE DANYCH:
określenie celów – po co nam wartości w organizacji?
określenie wartości – jakie wartości są dla nas ważne i dlaczego? Jak je rozumiemy – określenie definicji.
określenie zachowań – jakie zachowania odpowiadają przyjętym wartościom
WDROŻENIE WARTOŚCI ORGANIZACYJNYCH – komunikacja z pracownikami – praca warsztatowa, ćwiczenia, dyskusje
FOLLOW UP - omówienie przebiegu i analiza skuteczności działania przyjętych wartości
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto18 450,00 PLN
- Koszt usługi netto15 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto878,57 PLN
- Koszt godziny netto714,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krawulska-Biegańska
Doświadczenie zawodowe: ponad 20 lat
Projektuje i realizuje działania rozwojowe dla właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów, liderów, brygadzistów oraz trenerów wewnętrznych. Jest ekspertem w dziedzinie audytu i wdrażania wartości organizacyjnych. Wspiera firmy przy budowaniu i implementacji systemów kompetencyjnych. Prowadzi coaching i konsultacje indywidualne dla kadry zarządzającej różnego szczebla. Jako asesor tworzy i realizuje badania Assessment i Development Center. Projektuje i realizuje badania satysfakcji pracowników oraz badania oceny pracownika metodą 270/360 stopni. Projektuje i prowadzi działania usprawniające komunikację wewnętrzną oraz współpracę w zespole. Ma doświadczenie jako mediator w sytuacji konfliktu.
Posiada certyfikaty: TA 101 w zakresie Analizy Transakcyjnej (wydany przez European Association for Transactional Analysis), certyfikat European Association for Psychotherapy oraz DiSC Certification. Jest aktywnym członkiem zespołu poznańskiego Ośrodka Psychoterapii i Treningów Psychologicznych AION. Prowadzi również zajęcia w ramach podyplomowych studiów MBA na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji menedżerskich, komunikacji i współpracy, organizacji czasu pracy, radzenia sobie ze stresem
i wypaleniem zawodowym oraz mentoringu i umiejętności trenerskich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści omawianych podczas spotkań,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas spotkań, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu jest aktywność oraz obecność.
Informacje dodatkowe
Program, terminy oraz czas trwania podane w tej karcie usługi są przykładowe, a wycena zależy od liczby uczestników i miejsca realizacji.
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w formie zamkniętej – dedykowanej dla pracowników jednej firmy, oznacza to, że program i warunki organizacyjne (termin, miejsce, liczbę uczestników, formę realizacji: stacjonarna/ zdalna) ustalamy wspólne z Klientem.
Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy:
tel. 881 036 989, julita.gotkowicz@open-szkolenia.pl, www.open-szkolenia.pl.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi