Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2 - dofinansowany w ramach projektu "Kierunek-Rozwój"
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2 - dofinansowany w ramach projektu "Kierunek-Rozwój"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana jest do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
Grupa docelowa to osoby fizyczne, które nie prowadzą lub nie mają zawieszonej działalności gospodarczej, nie są jedynymi wspólnikami spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ani wspólnikiem w spółce cywilnej. Chcą z własnej inicjatywy nabywać kompetencje. Zamieszkują lub uczą się, pracują na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
W przypadku osób, których poziom językowy jest wyższy niż początkujący, obowiązkowy jest test określający umiejętności językowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje uczestników do mówienia, czytania, ze zrozumieniem, pisania i rozumienia ze słuchu na poziomie B2, zgodnie z Common European Framework of Reference – Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, w środowisku podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchanie ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Rozumie stosunkowo długie wypowiedzi i wykłady , a nawet potrafi śledzić złożony wywód jeśli dotyczy tematu, który nie jest mu obcy. Potrafi zrozumieć dziennik oraz większość programów telewizyjnych dot. aktualnych tematów. Potrafi zrozumieć większość filmów jeśli ich język jest standardowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi zrozumieć artykuły i teksty opisujące problematykę współczesną, których autorzy przyjmuję konkretną postawę lub szczególny punkt widzenia. Potrafi zrozumieć współczesny tekst literacki napisany prozą. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Czytanie ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Potrafi porozumieć się w miarę swobodnie i spontanicznie w taki sposób, że interakcje z rdzennym użytkownikiem języka stają się naturalne. Potrafi uczestniczyć czynnie w rozmowie na tematy codzienne, przedstawiać swoje poglądy i ich bronić. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Mówienie | Kryteria weryfikacji Potrafi wypowiadać się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących moich zainteresowań, potrafi przedstawić swój pogląd na aktualny temat oraz wyjaśnić korzyści i niedogodności różnych rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pisanie | Kryteria weryfikacji Potrafi napisać teksty jasne i szczegółowe na wiele tematów związanych z zainteresowaniami. Potrafi napisać esej lub sprawozdanie przekazując informację lub przedstawiając swój pogląd za lub przeciw wyrażonej opinii. Potrafi napisać listy, które przekażą znaczenie jakie osobiście przypisuję danym wydarzeniom i doświadczeniom. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 64 godziny lekcyjne ( 45 minut). Pozwoli na nabycie cząstkowych kompetencji na danym poziomie językowym. Zajęcia będą prowadzone w formie on-line w czasie rzeczywistym, z zastosowaniem metody komunikatywnej z wykorzystaniem nowoczesnych środków audiowizualnych. Zastosowanie metody komunikatywnej umożliwi uczestnikowi nabycie określonych umiejętności i wyposaży go w lingwistyczne strategie pozwalające na efektywną komunikację, poprzez którą rozumie się zarówno umiejętności produktywne (mówienie i pisanie) jak i odbiorcze (rozumienie komunikatów innych osób- słuchanie i czytanie).
Zajęcia odbywają sie on-line, trzy razy w tygodniu, po 1 godzinie lekcyjnej ( 3 x 45 minut).
Harmonogram w porozumieniu z uczestnikiem może ulec zmianie przed i w trakcie trwania kursu.
CELE SZKOLENIA w zakresie:
- wiedzy:
Zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ, ang. Common European Framework of Reference for Languages, CEFR), szkolenie językowe na poziomie B2 ma na celu zdobycie przez jego uczestników następujących umiejętności:
Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, łącznie z rozumieniem dyskusji na tematy związane z jej zawodem. Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, nie powodując przy tym napięcia u którejkolwiek ze stron. Potrafi, w szerokim zakresie tematów, formułować przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne,
a także wyjaśniać swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważając wady i zalety różnych rozwiązań, przedstawiając swoje zdanie i broniąc swoich poglądów. Potrafi zrozumieć dłuższe wypowiedzi oraz nadążać za skomplikowanymi nawet wywodami pod warunkiem, że temat nie jest jej zupełnie obcy. Rozumie większość wiadomości telewizyjnych na tematy bieżące, podawane w standardowej odmianie języka. Wykazuje dość wysoki stopień poprawności gramatycznej, nie robiąc błędów powodujących niezrozumienie i potrafiąc poprawić większość innych błędów.
2.umiejętności:
Celem szkolenia będzie rozwijanie czterech podstawowych sprawności językowych: rozumienia ze słuchu, czytania ze zrozumieniem, mówienia i pisania. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie:
• doskonalenia umiejętności posługiwania się językiem angielskim z uwzględnieniem zasad gramatycznych i ortograficznych
• rozwijania umiejętności komunikowania się w różnych sytuacjach
• doskonalenia umiejętności czytania ze zrozumieniem
• doskonalenia umiejętności pisania zgodnie z określonymi
kryteriami
• uczenia się stosowania podstawowych form wypowiedzi z dbałością o ich poprawność i
estetykę
• wdrażania do wykorzystywania zdobytej wiedzy w działaniach praktycznych.
3.kompetencji społecznych:
Szkolenie językowe pozwoli uczestnikom na wykorzystanie danej wiedzy w praktyce, rozwinięcie kompetencji społecznych w zakresie zdolności samodzielnego porozumiewania się w j. angielskim.
Kluczowe zagadnienia poruszane w trakcie zajęć w zakresie: Gramatyki
Umiejetności Mówienie: Uczestnicy potrafią: 1. podejmować różnorodne role w procesie komunikacji 2. formułować wypowiedź na różne tematy 3. stosować bogate środki językowe do wyrażenia intencji , uczuć i emocji 4. stosować swobodnie bardzo bogate struktury leksykalno – gramatyczne oraz właściwą wymowę 5. stosować umiejętności: a. uzyskiwania i udzielania wskazówek i informacji b. wyrażania: prośby, polecenia, podziękowanie itp. c. opisywanie : osób ,przedmiotów ,miejsc, zjawisk i czynności d. relacjonowanie wydarzeń e. prowadzenie negocjacji w życiu codziennym f. przedstawianie i uzgadnianie swoich oraz innych opinii Słuchanie: Uczestnicy potrafią: 1. wybrać i zrozumieć określone informacje z tekstu 2. zrozumieć autentyczny materiał np.: wywiad, reklamę , ogłoszenie, dialog itp. w stopniu który pozwoli im: a. na określenie głównej myśli tekstu b. wychwycenie określonych informacji c. stwierdzenie iż tekst zwiera określone informacje d. wyselekcjonowanie określonej informacji e. określenie intencji autora, funkcji lub / i rodzaju tekstu Czytanie: Uczestnicy potrafią: 1. czytać w celu określenia: a. głównej myśli tekstu b. wychwycenia określonych informacji 2. czytać różnego rodzaju teksty np.: ogłoszenia, broszury , listy , artykuły, raporty oraz teksty narracyjne Pisanie: Uczniowie potrafią: 1. napisać tekst użytkowy stosując bogate środki stylistyczno – gramatyczne np.: a. Nieformalny mail b. Opowiadanie c. List z zażaleniem d. Esej e. Raport f. Artykuł g. Recenzje 2. poprawnie stosować interpunkcje i zasady pisowni – |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiesława Gierłachowska-Bałdyga
Marzena Mazurek
Hanna Turonek
Iwona Jabłonowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymują:
- materiały własne szkoły, słownik angielsko-polski Oxford Wordpower
- audyt metodyczny
- dostęp do materiałów wspierających online
- materiały uzupełniające
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- zaświadczenie o nabyciu kompetencji
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest spełnienie wymogów formalnych (czyli uzyskanie dofinansowania o przyznanie bonu szkoleniowego i podpisanie umowy z WUP Toruń w ramach projektu Kierunek-Rozwój).
Podpisanie umowy z usługodawcą szkolenia, a po przystapieniu do szkolenia: systematyczny udział w zajęciach, wypełnianie testów okresowych.
Wypełnienie testu kwalifikacyjnego dostępnego na stronie internetowej Euroschool-Perfect: https://forms.office.com/r/UTKJpEnAmV
Przystąpienie do egzaminu wewnętrznego na zakończenie szkolenia.
Warunki otrzymania certyfikatu:
90% obecności na zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku walidacji (z testu pisemnego oraz egzaminu ustnego)
Informacje dodatkowe
Usługodawca szkolenia ma zawartą umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój".
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komunikator Skype/ZOOM/Google Meet
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika :
- głośniki i mikrofon
- kamera internetowa
2) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik,
- Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe
3) Oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
4) Dowolna przeglądarka internetowa
5) Link do zajęć dostępny do końca trwania usługi