Szkolenie Akredytacyjne Harrison Assessments
Szkolenie Akredytacyjne Harrison Assessments
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla trenerów i firm szkoleniowych
Stwórz unikalne programy szkoleniowe: z budowania zespołów, komunikacji, zarządzania, zwiększania efektywności.
Dla HR i doradców zawodowych
Zyskaj nieocenione wsparcie w selekcji i rekrutacji, praktyczne narzędzia do planowania ścieżki rozwoju, rozwiązywania konfliktów; kompleksowe raporty diagnostyczne.
Dla coachów
Pomóż klientowi w szybki sposób odkryć jego zasoby, umocnij swoją pozycję w procesie zmian, wykorzystaj skutecznie w coachingu zespołowym.
Dla liderów i menedżerów
Wykorzystaj metodologię Harrison Assessments przy delegowaniu i motywowaniu, zarządzaniu i budowaniu zespołów. Dopasuj zadania do predyspozycji pracowników.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie uczestnika do samodzielnego korzystania z narzędzia diagnostycznego Harrison Assessments oraz interpretowania raportów w oparciu o metodologię Harrison Assessments w celu samodzielnego omawiania wyników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. w zakresie wiedzy:-wykorzystuje umiejętność interpretowania oraz omawiania raportów Harrison Assessments -definiuje i wykorzystuje Teorię Satysfakcji z Pracy podczas omawiania wyników Harrison Assessments -wykorzystuje znajomość Technologii Paradoksu podczas omawiania raportu Paradoks 2. w zakresie umiejętności: -omawia raporty Harrison Assessments (w tym Paradoks i Cechy i Definicje) -identyfikuje podstawowe raporty Harrison Assessments (w tym Paradoks i Cechy i Definicje) 3. w zakresie kompetencji społecznych: identyfikuje mocne strony i obszary rozwojowe "klientów" na podstawie raportów Harrison Assessments | Kryteria weryfikacji 1. w zakresie wiedzy:-wskazuje co mierzy narzędzie -definiuje Teorię satysfakcji z pracy i Teorię Paradoksu -wyjaśnia skalę i kolory na raportach 2. w zakresie umiejętności: -wyjaśnia sekcje raportu Cechy i Definicje i wpływ wyników w nich zawartych na satysfakcję i efektywność -przedstawia wyniki raportu Paradoks z informacją o benefitach i niezamierzonych konsekwencjach danego wyniku 3. w zakresie kompetencji społecznych: - podsumowuje i wyciąga wnioski ze wszystkich raportów i na ich podstawie buduje z klientem plan działania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęHarrison Assessments
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoHarrison Assessments
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie dedykowane dla: trenerów i firm szkoleniowych, coachów, HR, doradców zawodowych, liderów i managerów.
POZIOM I (2 dni)
METODOLOGIA I OMÓWIENIE RAPORTÓW HARRISON ASSESSMENTS
- Teoria Satysfakcji z Pracy
- Teoria Paradoksu
- Zrozumienie Cech Harrison Assessments
- Omówienie Raportu Paradoks
- Omówienie Raportu Cechy i Definicje
- Omówienie Raportu Analiza Sukcesu Zawodowego
- Wprowadzenie do informacji zwrotnej
POZIOM II (2 dni)
INTERPRETACJA RAPORTÓW I UDZIELANIE INFORMACJI ZWROTNEJ (POZIOM II UPRAWNIA DO UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ)
- Wprowadzenie do Raportu Głównego
- Wprowadzenie do interpretowania Raportu Paradoks i Raportu Głównego
- Rozpoznawanie wzorów zachowań
- Rozumienie niezbalansowanych zachowań
- Udzielanie informacji zwrotnej
- Raporty Grupowe Harrison
- Przegląd raportów rozwojowych
Na poziomie pierwszym szkolenie ma charakter wykładowy z ćwiczeniami weryfikującymi, czy omawiane tematy oraz praca w grupie. Poziom drugi, to głównie case studies i praca w grupach
Usługa jest prowadzona w trybie godzin zegarowych, a przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
W trakcie szkolenia na bieżąco jest weryfikowana wiedza uczestników. Ostateczna walidacja (Competency Demonstration) zostanie przeprowadzona przez zewnętrzną osobę w indywidualnie ustalonym terminie (nie później niż 90 dni po zakończeniu szkolenia).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Przygotowanie do szkolenia - feedback Harrison Assessments (online w czasie rzeczywistym) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Wprowadzenie, zapoznanie sie grupy (online w czasie rzeczywistym) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Teoria Satysfakcji z Pracy - (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, dyskusja) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Pomiar Spójności (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, dyskusja) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Skala pomiaru (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, dyskusja) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Raport Cechy i Definicje + ćwiczenia (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 przerwa | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Raport Analiza Sukcesu Zawodowego (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, dyskusja) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Ćwiczenia podsumowujące (ćwiczenia online w czasie rzeczywistym, praca w grupach/pokojach on-line) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Ćwiczenia przypominające (ćwiczenia online w czasie rzeczywistym, praca w grupach/pokojach on-line) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Raport Paradoks + ćwiczenia (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, ćwiczenia na żywo, praca w grupach/pokojach) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 przerwa | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Raport Paradoks + ćwiczenia (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, ćwiczenia na żywo, praca w grupach/pokojach) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Ćwiczenia przypominające (ćwiczenia online w czasie rzeczywistym, praca w grupach/pokojach) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 Raport Paradoks + ćwiczenia (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, ćwiczenia na żywo, praca w grupach/pokojach, praca na przypadku, symulacje) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Raport Główny + ćwiczenia (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, ćwiczenia na żywo, praca w grupach/pokojach, praca na przypadku, symulacje) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 przerwa | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Ćwiczenia podsumowujące (ćwiczenia online w czasie rzeczywistym, praca w grupach/pokojach, praca na przypadku) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Ćwiczenia przypominające (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, ćwiczenia na żywo, praca w grupach/pokojach) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Grupowy Raport Paradoks (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Raport Zaangażowanie i Satysfakcja z Pracy (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 Ćwiczenia podsumowujące (ćwiczenia online w czasie rzeczywistym, praca w grupach/pokojach on-line, praca na przypadku) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 przerwa | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Ćwiczenia praktyczne (wykład online w czasie rzeczywistym, współdzielenie ekranu, praca w grupach/pokojach, analiza przypadku) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Podsumowanie szkolenia (rozmowa online w czasie rzeczywistym) | Prowadzący Anna Piasecka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Competency Demontration (rozmowa online, symulacja, egzamin) - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 778,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto362,17 PLN
- Koszt osobogodziny netto294,44 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Piasecka
Jest jedynym Trenerem tej metodologii w Polsce, odpowiedzialnym za proces certyfikacji konsultantów i działów HR. Przeprowadziła około 40 tego typu szkoleń, również zamkniętych. Dzięki tej metodologii potrafi poprowadzić cały proces rozwojowy, zaczynając od diagnozy potrzeb szkoleniowych, poprzez feedback i dostarczenie wiedzy. Prowadzi warsztaty certyfikacyjne w bardzo praktyczny sposób, dzieląc się wiedzą z przeprowadzonych projektów. Posiada również inne certyfikaty z narzędzi do oceny pracowników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz i możesz się z nim komunikować na żywo.
Każdy uczestnik otrzyma pełen pakiet materiałów, podręczników w wersji papierowej (wysyłanej przed szkoleniem) oraz elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Przesłanie formularza zgłoszeniowego na 21 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Dostęp do komputera z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem.
- Szkolenie będzie prowadzone na nowoczesnej platformie umożliwiającej kontakt face to face- ClickMeeting (nie wymaga instalowania)
- Dobrej jakości słuchawki lub głośniki oraz mikrofon i miejsce wolne od hałasu.
- Komputer z kamerą internetową i monitorem
- Do wzięcia udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer lub tablet połączony ze stabilnym łączem internetowym. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome (zlecane) i Firefox. Minimalna prędkość łącza — od 10 MB/sek.
- Uczestnik otrzyma link, który pozwoli mu uczestniczyć w szkoleniu, link jest ważny w czasie szkolenia.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.