Budowanie systemu oceny okresowej pracownika
Budowanie systemu oceny okresowej pracownika
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele firm
kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla
osoby uczestniczące w procesie rozwoju pracowników
osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie tworzenia systemu oceny okresowej pracownika
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem usługi jest zaprojektowanie systemu oceny okresowej pracownika dostosowanego do specyfiki firmy, w tym arkusza oceny pracownika oraz przećwiczenie jego stosowania podczas symulacji rozmów oraz weryfikacja systemu po przeprowadzeniu rozmów z pracownikami.Efekt usługi
Efektem usługi jest stworzenie systemu oceny pracowania, w tym arkusza rozmowy z pracowaniem. Uczestniczy będą potrafili stosować arkusz podczas rozmów okresowych z pracownikami oraz uzasadniać swoją ocenę. Weryfikacja odbywa się po przeprowadzeniu rozmów okresowych z pracownikami z zastosowaniem nowego narzędzia (arkusza oceny) i polega na omówieniu przebiegu i analizie wyników przeprowadzonych rozmów.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Podczas realizacji usługi zostanie wypracowany arkusz oceny pracownika na podstawie dyskusji i zgłoszonego przez uczestników zapotrzebowania, następnie uczestnicy przećwiczą prowadzenie rozmów z użyciem stworzonego arkusza w symulacjach rozmów z pracownikiem.
Program
Program
PODSTAWY DO PRZYGOTOWANIA SYSTEMU OCEN OKRESOWYC:
- zapoznanie z metodologią budowy systemu ocen i rozmów rozwojowych,
- dostosowanie metodologii do potrzeb i specyfiki działań pracowników firmy,
- określenie rytmu operacyjnego dla oceny okresowej.
BUDOWANIE NARZĘDZI - opracowanie arkusza oceny kompetencji i arkusza rozmowy rozwojowej:
- opracowanie arkusza oceny kompetencji i arkusza rozmowy rozwojowej,
- dopasowanie narzędzi zgodnie ze specyfiką działu i zadaniami zespołu,
- sprawdzenie przygotowanych matryc i indywidualny feedback dla każdego uczestnika.
PRACA Z NARZĘDZIAMI – ćwiczenie prowadzenia rozmów okresowych:
- omówienie zaleceń związanych z prowadzeniem rozmów z pracownikami,
- przygotowanie do prowadzenia rozmowy okresowej z pracownikami – ćwiczenia – symulacja rozmów ,
- opracowanie narzędzi motywowania/podejmowania dalszych działań rozwojowych związanych z osiąganymi przez pracowników efektami pracy
WERYFIKACJA przygotowanego systemu prowadzenia rozmów okresowych :
- omówienie przebiegu i analiza wyników przeprowadzonych rozmów,
- omówienie wniosków i zaleceń na przyszłość.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto18 450,00 PLN
- Koszt usługi netto15 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto878,57 PLN
- Koszt godziny netto714,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Orlik-Marciniak
W ciągu ostatnich 5 lat doradzała oraz przeprowadziła warsztaty i szkolenia w zakresie budowania systemu ocen okresowych dla ponad 12 firm, tj. ok 46 dni szkoleniowych.
Założycielka i współwłaścicielka firmy Open Konsultacje i Szkolenia. Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w zawodzie. Z wykształcenia psycholog, psychoterapeuta, doradca zawodowy. Ekspert w dziedzinie zarządzania kapitałem ludzkim. Od kilkunastu lat zajmuje się przygotowywaniem strategii rozwojowych dla firm i organizacji oraz ich wdrażaniem. Interesuje się szczególnie rozwijaniem potencjałów i umiejętności pracowników oraz prawidłowościami rozwoju organizacji.
Jako doradca i trener współpracuje z firmami przy realizacji projektów dotyczących m.in. rozwoju umiejętności menedżerskich, komunikacji wewnętrznej, budowania modeli kompetencyjnych, wdrażania systemów motywacyjnych oraz budowaniu standardów obsługi klienta. Tworzy i realizuje takie projekty jak: Akademia Menedżera, Train the Trainers, High Potential. Ma doświadczenie w zakresie diagnozy Assessment & Development Center. Prowadzi coachingi indywidualne dla menedżerów różnego szczebla.
Jako praktyk współpracuje ze środowiskiem akademickim. Prowadzi zajęcia z przedmiotów psychologicznych w ramach podyplomowych studiów MBA na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści omawianych podczas spotkań,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas spotkań, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu jest aktywność oraz obecność.
Informacje dodatkowe
Program, terminy oraz czas trwania podane w tej karcie usługi są przykładowe, a wycena zależy od liczby uczestników i miejsca realizacji.
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w formie zamkniętej – dedykowanej dla pracowników jednej firmy, oznacza to, że program i warunki organizacyjne (termin, miejsce, liczbę uczestników, formę realizacji: stacjonarna/ zdalna) ustalamy wspólne z Klientem.
Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy:
tel. 881 036 989, julita.gotkowicz@open-szkolenia.pl, www.open-szkolenia.pl.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi