Kierunek rozwój: LEADERSHIP - efektywne i świadome zarządzanie własnym potencjałem, kierowanie, motywowanie, radzenie sobie z wpływem innych, sumienność w dążeniu do rezultatów, kreatywność w rozwiązywaniu problemów, elastyczność, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji, koordynacja
Kierunek rozwój: LEADERSHIP - efektywne i świadome zarządzanie własnym potencjałem, kierowanie, motywowanie, radzenie sobie z wpływem innych, sumienność w dążeniu do rezultatów, kreatywność w rozwiązywaniu problemów, elastyczność, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji, koordynacja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących podnieść swoje kompetencje w obszarze:
- motywowania siebie i innych do działania,
- wykorzystywanie zasobów,
- elastyczne dostosowywanie się do zaistniałych okoliczności,
- generowanie nowatorskich pomysłów i kreatywne myślenie,
- opracowywanie własnych rozwiązań,
- dostrzeganie nieoczywistych zależności (unikanie stereotypowego patrzenia na problem)
- wybieranie optymalnych rozwiązań,
- otwartość, pozytywne nastawienie,
- rozpoznawanie intencji wywierania wpływu,
- adekwatne radzenie sobie z wpływem otoczenia,
- efektywność w realizacji zadań,
- rozpoznawanie znamion manipulacji i prób nacisków,
- podejmowanie właściwych decyzji w sytuacjach dużego stresu i presji,
- redukowanie wpływu emocji na efektywne działanie,
- zdolność wyrażania emocji w sposów konstruktywny,
- zdolność radzenia sobie z nagływmi sytuacjami stresującymi oraz stresem długotrwałym,
- siła, równowaga, koordynacja w działaniu
Szkolenie przeznaczone dla uczestników projektu Kierunek Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi54
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego i świadomego zarządzania sobą, własnym ciałem, emocjami, zadaniami w sposób kontrolowany. Uczestnik będzie realizować własne cele i zadania zawodowe w stanie równowagi, wykorzystując umiejętność odpowiedzialnego, kreatywnego i świadomego podejmowania decyzji, realizowania zadań w poczuciu autonomii oraz własnych mocnych stron (potencjału zasobów), kontroli emocji, szerokiego postrzegania i otwartości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pracuje w poczuciu równowagi | Kryteria weryfikacji rozumie własny stan emocjonalny i fizyczny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji analizuje własny stan balansu w wykonywaniu obowiązków zawodowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się kieruje się motywacją wewnętrzną | Kryteria weryfikacji ocenia stan własnej motywacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uzasadnia własne potrzeby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się angażuje się w działania mające na celu wykorzystanie potencjału własnego oraz mocnych stron współpracowników | Kryteria weryfikacji wymienia mocne strony własne i współpracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji rozumie potencjał wartości i cech własnych i współpracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się wspiera innych członków zespołu w realizacji działań | Kryteria weryfikacji udziela cyklicznego feedbacku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji rozumie potrzeby zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się wzbudza poczucie przynależności do grupy | Kryteria weryfikacji udziela feedbacku grupowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji umożliwia współpracownikom wpływ na decyzje biznesowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się angażuje się w podejmowanie decyzji | Kryteria weryfikacji przeprowadza rozmowy z interesariuszami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji rozumie warunki podejmowania decyzji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się pracuje z większą wydajnością | Kryteria weryfikacji zna i wymienia swoje mocne strony | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia usprawniające pracę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się ergonomiczniej organizuje pracę własną i pracę zespołu | Kryteria weryfikacji zna zasady organizacji pracy zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia usprawniające pracę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się współodpowiada za powierzone zadania | Kryteria weryfikacji weryfikuje wykonywanie zadań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji udziela cyklicznego feedbacku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się działa autonomicznie | Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia do zarządzania własnymi zadaniami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się potrafi zdefiniować własne mocne i słabe strony | Kryteria weryfikacji uzasadnia podejmowane decyzje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje mocne strony w komunikacji w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się radzi sobie z problemami, stresem i pracą pod presją | Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia optymalizujące własne zasoby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji komunikuje własne potrzeby i uwzględnia potrzeby innych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Blok 1
- Analiza mocnych stron, zasobów i potencjału
- Filozofia codziennych nawyków
- Siła, czucie głębokie, balans, ekonomizacja
- Chęć rozwoju, pewność siebie, budowanie zaufania
- Szerokie postrzeganie – czyli kilkuwymiarowa ocena problemu i spojrzenie z innej perspektywy na oddziaływanie zewnętrzne
- Budowanie zaangażowanych struktur na bazie silnych ogniw
- Połączenie filarów sprawności w działania zespołowe
- Motywacja wewnętrzna do rozwijania własnego potencjału i jej uwzględnianie w procesie negocjacji biznesowych
- Weryfikacja osiągniętych efektów kształcenia - wywiad swobodny
Program bazuje na metodologii Bodhy, która pozwala rozwijać się w sposób kontrolowany w obszarzach, które zapewniają większą efektywność osobistą i zawodową poprzez konstruktywną pracę nad aspektem:
CIAŁA
Wprowadzenie do świadomego zarządzania ciałem, emocjami i reakcjami na bodźce zewnętrzne. Mentalność w roli zawodowej i prywatnej - trenerzy pokażą, jak sportowa mentalność przenosi się na inne role, takie jak lider, partner, współpracownik. Świadome zarządzanie ciałem to klucz do lepszej wydajności (ergonomia pracy) i równowagi.
KOMUNIKACJI
Skuteczna komunikacja to fundament relacji i sukcesu w pracy. Czym jest czucie głębokie i dlaczego bez niego nie potrafimy się skutecznie komunikować oraz współpracować w zespole.
REZYLIENCJI
Rezyliencja to zdolność adaptacji i radzenia sobie ze stresem. Trenerzy pokażą, jak odróżnić dobry stres od złego i budować psychiczną odporność w obliczu wyzwań i szkodliwych czynników. Omówione zostaną sposoby adaptacji do otoczenia, nabierania plastyczności umysłu i zdolności do odzyskiwania utraconych lub osłabionych sił.
PERCEPCJI
Zrozumienie problemu z różnych perspektyw pozwala podejmować lepsze decyzje. Trenerzy zobrazują za pomocą ćwiczeń rucowych, jak patrzeć na wyzwania wielowymiarowo, co zwiększa skuteczność i zmniejsza ryzyko podejmowania decyzji w wąskiej ocenie sytuacji, pomijając ważne aspekty, mające wpływa na obiektywność i właściwy kierunek działania.
MULTITASKINGU
Efektywne zarządzanie wieloma zadaniami naraz, z elastycznością i koordynacją, jest kluczowe. Ćwiczenia według metodologii Bodhy pokazują, jak balansować pomiędzy obowiązkami zawodowymi a osobistymi i odpowiednio delegować zadania oraz odpowiedzialności. Praktyczne ujęcie wielozadaniowości poprzez posługiwanie się różnymi piłkami i sprzętem sportowym w sposób skoordynowany w grupach jest doskonałym sposobem na namacalne zrozumienie elastyczności i jej wpływu na efektywność własną i całej grupy.
CZŁOWIEK vs SZTUCZNA INTELIGENCJA
Jak rozwijać wewnętrzną motywację do samodoskonalenia się i odkrywania wartościowego potencjału jednostki, która jest w stanie konkurować z automatyzacją. Odporność na zmiany, Różnica między perfekcjonizmem a nawykiem świadomego samodoskonalenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto118,52 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,52 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bogumił Głuszkowski
Posiada doswiadczenie zawodowe zdobyte w ostatnich 5 latach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi otrzma materiały szkoleniowe po zakończeniu usługi obejmujące prezentację, case study oraz ćwiczenia (w formie video).
Warunki uczestnictwa
Warunkiem wzięcia udziału w usłudze jest dokonanie zapisu na usługę w odpowiednim terminie z użyciem nadanego ID wsparcia
Informacje dodatkowe
Usługa zostanie przeprowadzona w wymiarze 54 godzin dydaktycznych (45 min) co daje 40,5 godzin zegarowych (60 min) wynikających z harmonogramu usługi.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut.
W trakcie usługi będą wykorzystywane metody interaktywne i aktywizujące rozumiane jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie - takie jak: ćwiczenia praktyczne, praca indywidualna, praca w grupach.
Usługa realizowana jest w nowatorkiej formie, która łączy w sobie różne metody pracy.
Warsztat jest realizowany w oparciu o:
- Ćwiczenia indywidualne
- Ćwiczenia grupowe
- Symulacje sytuacji
- Studium przypadku
- Dyskusje moderowane
- Przekazywanie informacji zwrotnych
Uczestnik otrzymuje bezpośredni feedback podczas realizacji poszczególnych punktów (dzięki czemu wie nad czym pracować) i dalsze rekomendacje do rozwoju.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi