"Lider/Liderka Przyszłości: Rozwijanie Potencjału Zespołów Poprzez Różnorodność, Wielokulturowość i Równe Szanse."
"Lider/Liderka Przyszłości: Rozwijanie Potencjału Zespołów Poprzez Różnorodność, Wielokulturowość i Równe Szanse."
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami projektu są Menadżerowie/Menadżerki, którzy odpowiadają za różnej wielkości zespoły; zarówno rozpoczynający swoją ścieżkę w roli osób zarządzających, jak i ci/te z dużym doświadczeniem menadżerskim, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności liderskie i dostosowywać je do potrzeb i wyzwań zmieniającego się świata.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi13
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie Liderów/Liderek w wiedzę i umiejętności niezbędne do zrozumienia oraz pozytywnego wykorzystania czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość. Szkolenie ma na celu także rozwijanie kompetencji w zakresie efektywnego zarządzania różnorodnością organizacyjną, co przyczyni się do zwiększenia innowacyjności, promowania sprawiedliwości w miejscu pracy oraz osiągania lepszych wyników biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podniesienie kompetencji w zarządzaniu nowoczesnym i różnorodnym zespołem. | Kryteria weryfikacji Pomyślne ukończenie testu pisemnego, w którym uczestnik demonstruje zrozumienie kluczowych pojęć i zasad. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do rozumienia oraz pozytywnego wykorzystania czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość. | Kryteria weryfikacji Pomyślne ukończenie testu pisemnego, w którym uczestnik demonstruje zrozumienie kluczowych pojęć i zasad. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nabycie kompetencji w zakresie efektywnego zarządzania różnorodnością organizacyjną w kierunku zwiększenia innowacyjności, promowania sprawiedliwości w miejscu pracy oraz osiągania lepszych wyników biznesowych. | Kryteria weryfikacji Pomyślne ukończenie testu pisemnego, w którym uczestnik demonstruje zrozumienie kluczowych pojęć i zasad. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności rozumienia i angażowania pracowników w cele strategiczne firmy. | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji w warunkach warsztatowych, w którym uczestnik demonstruje umiejętności komunikacyjne i zarządcze oraz testu teoretycznego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności operowania narzędziami zapewniającymi kreatywność i innowacyjność zespołu. | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji w warunkach warsztatowych, w którym uczestnik demonstruje umiejętności operowania w/w narzędziami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności rozumienia i wykorzystywaniaatutów oraz odpowiadania na wyzwania różnorodnego zespołu. | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji w warunkach warsztatowych, w którym uczestnik demonstruje nabyte umiejętności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności kreowania zdrowej konkurencji w zespole oraz udzielania informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji w warunkach warsztatowych, w którym uczestnik demonstruje nabyte umiejętności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności zarządzania przez cele oraz operowania narzędziami wspierającymi budowanie atmosfery równości szans rozwojowych i wynagrodzenia. | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji w warunkach warsztatowych, w którym uczestnik demonstruje umiejętności operowania w/w narzędziami. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień Pierwszy
Od Menadżera/Menadżerki do Lidera/Liderki – czy każdy Menadżer/Mendżerka ma szansę być Liderem/Liderką
- umiejętność przekładania strategii firmy na prace i zaangażowanie zespołu,
- łączenie realizacji celów firmy z satysfakcją pracownika,
- kreowanie wartości dodanej, kreatywność i innowacyjność w zespole.
Lider/Liderki zarządzający w duchu Różnorodności i Włączenia
- zapewnienie zrozumienia idei różnorodności.
- komunikacja w poszanowaniu różnic,
- promowanie etycznej i odpowiedzialnej postawy,
- wartości firmy – jak zapewnić ich „życie” w codziennej pracy,
- kreowanie przyjaznej atmosfery pracy i współpracy, która motywuje do działania,
- praca w grupach nad konkretnymi przykładami z życia organizacji.
Różnorodny zespół – atut czy wyzwanie dla Lidera/Liderki? - warsztaty w grupach z celem:
- uzmysłowienia atutów różnorodności i możliwości jej wykorzystania,
- wypracowania wskazówek radzenia sobie z sytuacjami trudnymi lub konfliktowymi.
Dzień Drugi
Partnerskie przywództwo (leadership):
- budowanie relacji z członkami zespołu,
- szczerość informacji zwrotnej celem wsparcia rozwoju potencjału każdego członka zespołu,
- identyfikacja „skał” i „gwiazd” w zespole a równe szanse,
- zdrowa konkurencja w zespole promująca innowacyjność i zaangażowanie – konkretne przykłady inicjatyw,
- lider/liderki – coach – wspierający, ale wymagający
Narzędzia lidera/liderka zapewniające rozwój i docenienie każdego pracownika
- uzgadnianie celów z pracownikiem – proces motywacyjny,
- wpieranie procesu osiągania celów – rozwój pracownika,
- ocenianie z docenianiem i konstruktywnym feedbackiem.
Wykorzystanie narzędzi w praktyce – praca w grupach ze wspólnymi wnioskami.
Test - walidacja wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto283,85 PLN
- Koszt osobogodziny netto230,77 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Kaniewska
Zarządzała zespołami w firmach sektora FMCG i B2B na terenie Polski i Europy. Prowadziła szkolenia rozwojowe dla pracowników z Azji i LATAM.
Zapewnienie rozwoju ludzi, zarządzanie talentami, kształtowanie motywacji i zaangażowania pracownika z jednoczesną satysfakcją z pracy i biznesowymi korzyściami dla firmy stały się jej pasją.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały drukowane, prezentacja, test
Warunki uczestnictwa
W szkoleniu mogą brać udział osoby pełnoletnie, zarządzające w firmie lub przygotowujące się do roli lidera w zespole.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Dostosowujemy się elastycznie do wymagań klienta odnośnie lokalizacji usługi