Szkolenie jak zostać Project Managerem - krok po kroku. Podczas szkolenia dowiesz się jak budować i rozwijać swój warsztat projektowy. Nauczysz się krok po kroku właściwie rozumieć rolę i obowiązki Project Managera, a także jak tworzyć budżet, harmonogram, budować zespoły, układać plany komunikacji.
Szkolenie jak zostać Project Managerem - krok po kroku. Podczas szkolenia dowiesz się jak budować i rozwijać swój warsztat projektowy. Nauczysz się krok po kroku właściwie rozumieć rolę i obowiązki Project Managera, a także jak tworzyć budżet, harmonogram, budować zespoły, układać plany komunikacji.
Numer usługi 2024/08/28/170855/2284184
3 690,00 PLN
brutto
3 000,00 PLNnetto
461,25 PLNbrutto/h
375,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Ten program szkoleniowy jest przeznaczony dla osób, które chcą rozwinąć swoją karierę, awansować wewnątrz organizacji, przekwalifikować się.
- JUNIOR PROJECT MANAGER - którzy chcą rozwijać swoje kompetencje i uzyskać awans w niedalekiej przyszłości
- KIEROWNICY DZIAŁU - którzy chcieliby awansować wewnętrznie do roli kierownika projektu a nie posiadają jeszcze odpowiedniego warsztatu
- OSOBY ZMIENIAJĄCE STANOWISKO - osoby, które chciałyby dowiedzieć się, jak poprawić swoje umiejętności zarządzania projektem
- LIDERZY - osoby, które chciałyby rozwijać swoje umiejętności i wprowadzić swoje organizacje na wyższy poziom
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ma na celu przekazanie podstawowych zagadnień związanych z zarządzaniem projektem. Zarówno w aspekcie teoretycznym jak i praktycznym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dobiera odpowiednie podejście w zależności od typu planowanego i realizowanego projektu oraz jego celów. | Kryteria weryfikacji -Przygotowuje listę kluczowych procesów związanych z zarządzaniem projektami, opisując ich rolę i wpływ na organizację.- Wymienia czynniki wpływające na motywację zespołu. - Planuje kanały komunikacji w zespole zgodnie z potrzebami projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
1. Definiuje czym jest projekt i czym jest jego zarządzanie.2. Interpretuje poszczególne etapy projektu. Umie nazwać i odróżnić od siebie poszczególne fazy projektu.
3. Zarządza budżetem: będzie umiał sporządzić przykładowy budżet projektowy.
4. Tworzy harmonogramy: potrafi przygotować i zarządzać harmonogramem projektu w ujęciu zwinnym i klasycznym.
5. Przepływ informacji: potrafi raportować postęp prac oraz komunikować się z zespołami i interesariuszami.
6. Podniesienie umiejętności pracowników w zakresie zarządzania projektami, co przyczyni się do zwiększenia efektywności realizacji projektów w organizacji.
Efekt usługi
Opracowuje i realizuje cele projektu.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Szkolenie zakończy się testem.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
1: Wprowadzenie do zarządzania projektami
- Czym jest projekt?
- Różnice między projektami a operacjami
- Kluczowe narzędzia i metody w zarządzaniu projektami
2: Role i obowiązki Project Managera
- Kompetencje Project Managera
- Zakres obowiązków i odpowiedzialności
- Kluczowe umiejętności interpersonalne
3: Planowanie projektu
- Definiowanie celów i zakresu projektu
- Tworzenie harmonogramu
- Budżetowanie i kontrola kosztów
4: Metodyki zarządzania projektami
- Tradycyjne metodyki (np. Waterfall)
- Metodyki zwinne (Agile, Scrum, Kanban)
- Wybór metodyki odpowiedniej do projektu
5: Zarządzanie zespołem
- Tworzenie i zarządzanie zespołem projektowym
- Komunikacja i motywacja w zespole
- Rozwiązywanie konfliktów
6: Monitorowanie i kontrola projektu
- Metody oceny postępu projektu
- Narzędzia do monitorowania realizacji (np. Gantt, KPI)
- Zarządzanie ryzykiem i zmianami w projekcie
7: Zamknięcie projektu
- Ocenianie wyników projektu
- Dokumentacja i raportowanie
- Uczenie się na doświadczeniach
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto461,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto375,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Janusz Sowa
Chciałbym podzielić się z Wami moim dwunastoletnim doświadczeniem jako przedsiębiorca i menedżer w branży motoryzacyjnej, robotyce i automatyce, inżynierii i IT, która owocuje dużym zrozumieniem złożoności życia i biznesu.
Bycie liderem na stanowiskach takich jak CEO, COO, Project Portfolio Manager pozwoliło mi zdobyć biegłość w prowadzeniu dużych, złożonych, międzynarodowych projektach. To doświadczenie znacząco wpłynęło na moje wyobrażenie o tym, jak powinno się budować życie i biznes.
Wyraźne skupienie się na celach i oczekiwaniach może być mylące. Często prowadzi to do wypalenia zawodowego, frustracji i niepotrzebnego stresu. Zarządzanie rolami, obowiązkami, oczekiwaniami i komunikacją w odpowiedni sposób może nas wyzwolić. Nie tylko sprawia, że nasze zarządzanie jest bardziej dojrzałe, ale także rezonuje na innych ludzi, czyniąc ich bardziej pewnymi siebie i świadomymi.
Ważne jest dla mnie, aby szkolenia i warsztaty zorientowane na zarządzaniu opierały się na dwóch filarach: aspektach technicznych i spostrzeżeniach emocjonalnych. Mam dziesiątki historii i przykładów, jak skutecznie przeprowadzić zmianę, projekt/program zarówno na wysokim, jak i niskim poziomie.
Szkolenia i warsztaty, które prowadzę, inspirowane są programami i projektami, które realizowałem dla Daimler, Porsche, VW, GM, Fiat, Magna, Thyssen Krupp, SG Digital na całym świecie.
Bycie liderem na stanowiskach takich jak CEO, COO, Project Portfolio Manager pozwoliło mi zdobyć biegłość w prowadzeniu dużych, złożonych, międzynarodowych projektach. To doświadczenie znacząco wpłynęło na moje wyobrażenie o tym, jak powinno się budować życie i biznes.
Wyraźne skupienie się na celach i oczekiwaniach może być mylące. Często prowadzi to do wypalenia zawodowego, frustracji i niepotrzebnego stresu. Zarządzanie rolami, obowiązkami, oczekiwaniami i komunikacją w odpowiedni sposób może nas wyzwolić. Nie tylko sprawia, że nasze zarządzanie jest bardziej dojrzałe, ale także rezonuje na innych ludzi, czyniąc ich bardziej pewnymi siebie i świadomymi.
Ważne jest dla mnie, aby szkolenia i warsztaty zorientowane na zarządzaniu opierały się na dwóch filarach: aspektach technicznych i spostrzeżeniach emocjonalnych. Mam dziesiątki historii i przykładów, jak skutecznie przeprowadzić zmianę, projekt/program zarówno na wysokim, jak i niskim poziomie.
Szkolenia i warsztaty, które prowadzę, inspirowane są programami i projektami, które realizowałem dla Daimler, Porsche, VW, GM, Fiat, Magna, Thyssen Krupp, SG Digital na całym świecie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały w formacie PowerPoint lub PDF, które uczestnicy mogą przeglądać, aby przypomnieć sobie kluczowe informacje.
- Informacje o programach i aplikacjach wspierających zarządzanie projektami (np. Trello, Asana, Microsoft Project), które uczestnicy mogą wykorzystywać w praktyce.
- Lista rekomendowanych książek i artykułów, które uczestnicy mogą przeczytać, aby pogłębić swoją wiedzę
Te materiały mają na celu wsparcie uczestników nie tylko w czasie szkolenia, ale także po jego zakończeniu, pomagając im w dalszym rozwoju kariery w obszarze zarządzania projektami.
Adres
Adres
Kraków
Kraków
woj. małopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Ewa Lenc-Sowa
E-mail
ewa@maikai-center.com
Telefon
(+48) 502 469 464