Szkoła Coachów - The Art & Science of Coaching - moduł I-II
Szkoła Coachów - The Art & Science of Coaching - moduł I-II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program „The Art and Science of Coaching” jest skierowany do:
- początkujących coachów, którzy chcą zdobyć gruntowne, warsztatowe przygotowanie do samodzielnej pracy coachingowej
- doświadczonych coachów szukających spójnej metodologii i jeszcze bardziej skutecznych narzędzi pracy
- trenerów, menedżerów i konsultantów, którzy poszukjują nowych możliwości zawodowego rozwoju
Usługa jest również adresowana do uczestników projektu Małopolskie Bony Rozwojowe
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników22
- Data zakończenia rekrutacji09-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia rozwiną umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych w sposób zgodny z kryteriami ICF, poznają model prowadzenia coachingu w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach oraz zwiększą swoją samoświadomość i gotowość do budowania wspierającej relacji w coachingu. Szkolenie przygotowuje do zaprojektowania i uruchomienia praktyki coachingowej, a także dostarcza niezbędnych narzędzi dostosowanych do różnej tematyki i kontekstu prowadzenia rozmów coachingowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca zna podstawowe założenia dotyczące roli coacha i podejścia coachingowego; | Kryteria weryfikacji Odróżnia coaching od innych ról zawodowych, takich jak trenerstwo, facylitacja czy doradztwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wie, jak wygląda prawidłowa struktura rozmowy coachingowej zgodna z coachingiem skoncentrowanym na rozwiązaniach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe kompetencje coacha według ICF. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Jest świadoma zasad etycznych pracy coacha. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca stosuje podstawowe narzędzia coachingowe poznane na zajęciach w prowadzonych przez siebie sesjach coachingowych. | Kryteria weryfikacji Zna schemat narzędzi takich jak: linia czasu, planowanie trójpozycyjne, stół mentorów, ścieżka mistrzostwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca prowadzi sesję coachingową w oparciu o strukturę zgodną z coachingiem skoncentrowanym na rozwiązaniach. | Kryteria weryfikacji Potrafi zaplanować czasowo poszczególne elementy sesji coachingowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Potrafi pracować z postępami klienta pomiędzy poszczególnymi sesjami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca rozwija postawę coachingową. | Kryteria weryfikacji Wykazuje się empatią w relacji z klientem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozwija partnerską postawę w kontakcie z klientem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program 8-dniowej szkoły coachingu jest podzielony na dwa moduły szkoleniowe, z których każdy podporządkowany jest wybranemu aspektowi coachingu i prezentuje związane z nim zagadnienia i narzędzia. Moduły trwają 4 dni.
- Moduł I - Fundamenty i założenia profesjonalnego coachingu - krok po kroku wprowadza w podejście skoncentrowane na rozwiązaniach w coachingu prowadzonym zgodnie z metodologią Erickson Coaching International. Uczestnik uczy się wchodzić w rolę coacha - na koniec szkolenia jest w stanie samodzielnie przeprowadzić pełną rozmowę coachingową. Moduł I skupia się na inspiracji, jego centralne pytanie brzmi: „Co chcesz osiągnąć?".
- Moduł II - Coaching planowania i tworzenia rozwiązań - dostarcza szerokiego zestawu narzędzi, by głębiej wnikać w pytanie klienta: „Jak mogę to osiągnąć?”. Uczestnik uczy się metod towarzyszenia klientowi w rozwijaniu strategii, planowaniu, wprowadzaniu planu w życie i zarządzaniu czasem. Punkt koncentracji w module II to poszukiwanie i wdrażanie twórczych rozwiązań
W przerwach między modułami uczestnicy ćwiczą (stacjonarnie lub zdalnie) prowadzenie sesji zgodnie z poznaną strukturą, w tak zwanych trójkach coachingowych: coach - klient - obserwator.
Czytaj więcej o Szkole Coachów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Moduł I, dzień I - plan szkolenia, założenia dotyczące roli coacha, struktura rozmowy coachinowej, kryteria kontraktu. | Prowadzący Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Moduł I, dzień 2 - praktyczne aspekty roli coacha: pytania i odpowiedzi, postawy klienta: „prawdziwy klient”, „gość”, „malkontent”, struktura „Jak gdyby", rozmowa coachingowa - ćwiczenia. | Prowadzący Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Moduł I, dzień 3 - Model piramidy poziomów logicznych, pogłębianie rozmowy i motywacji, obraz Ja oparty na wartościach. | Prowadzący Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Moduł I, dzień 4 - Metafora poziomów funkcjonowania mózgu, przegląd kompetencji ICF, pełne sesje coachingowe w trójkach. | Prowadzący Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Moduł II, dzień 1 - ustalanie priorytetów, rama ważne/pilne, wykorzystanie perspektyw czasowych, wzór opisujący zmianę, pozycje percepcyjne | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Moduł II, dzień 2 - strategia Disneya, język coacha w przechodzeniu między etapami strategii Disneya, ćwiczenia rozmów coachingowych w trójkach. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Moduł II, dzień 3 - podejście storyboardingowe, mistrzostwo i praca z krytykiem, Stół Mentorów, kreatywność i wizja. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Moduł II, dzień 4 - coaching w drodze do mistrzostwa, ścieżka mistrzostwa, pełne sesje coachingowe w trójkach. | Prowadzący Magdalena Giec | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 455,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto163,36 PLN
- Koszt osobogodziny netto132,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Świeży
Magdalena Giec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursanci otrzymują ok. 200 stron materiałów, zawierających teksty rozszerzające rozumienie treści szkolenia, scenariusze ćwiczeń coachingowych oraz schematy i arkusze oceny.
Materiały dostępne w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi