AKADEMIA SPRZEDAŻY 2. JAK BYĆ LIDEREM, COACHEM I MENTOREM
AKADEMIA SPRZEDAŻY 2. JAK BYĆ LIDEREM, COACHEM I MENTOREM
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: pełnienia funkcji lidera, coacha i mentora w biznesie, rozpoznania kompetencji coachingowych i mentorskich oraz wykorzystywanie ich w praktyce, wykorzystywania umiejętności coachingowych w realnym środowisku, tworzenia i budowania ponadprzeciętnego zespołu, pracy z całym zespołem i prowadzenia jednostki w sposób indywidualny, budowania autorytetu, umiejętnego stawiania granic, budowania relacji i tworzenia organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje najnowszą wiedzę dotyczącą lidera w 3 postaciach. | Kryteria weryfikacji Opisuje funkcje lidera pod względem coachingu i mentoringu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kompetencje coachingowe i mentorskie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia funkcje lidera w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje narzędzia wspomagające coacha i mentora w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje efektywne relacje i tworzy organizacje. | Kryteria weryfikacji Opisuje metody i techniki pozwalające na budowanie relacji i tworzenie organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa sposoby odpowiedzialnego stawiania granic. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwija kompetencje coachingowe i mentorskie w odniesieniu do jednostki i zespołu. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje i trenuje narzędzia, strategie i techniki coachingowe oraz mentorskie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Lider w 3 postaciach – coach, mentor i prawdziwy lider. Omówienie funkcji lidera pod względem coachingu i mentoringu oraz jakie umiejętności są niezbędne, aby stać się mentorem swojej organizacji. Znaczenie kompetencji coachingowych i mentorskich w odniesieniu do zespołu oraz jednostki.
Metody pracy: wykład interaktywny, pokaz, ćwiczenia.
Moduł 2. Zadania lidera w organizacji. Zadania lidera w organizacji. Omówienie funkcji niezwiązanych z zarządzaniem i organizacją. Wskazówki i narzędzia pomagające w wypełnianiu swoich obowiązków jako coach i mentor. Zespół ponadprzeciętny to zespół pewny siebie. Według Krugera (nagroda Ig Nobla) pewność siebie wyrażą się w doświadczeniu, a doświadczenie to poznanie, trening i wykorzystanie narzędzi, strategii i technik w realnym środowisku (na realnych przykładach).
Metody pracy: wykład interaktywny, pokaz, prezentacja, ćwiczenia.
Moduł 3. Coaching w organizacji i indywidualny. Jak wykorzystać umiejętności coachingowe w praktyce? Kim jest coach, mentor, a kim lider? W jaki sposób zadawać odpowiednie pytania, które ułatwiają pracę i prowadzenie jednostek oraz zespołu. Moduł opierać się będzie na ćwiczeniach, które pomogą uczestnikom poznać znaczenie umiejętnie zadawanych pytań, aby pomagać w rozwoju swojego zespołu. Trenować, mentorować, ale przede wszystkim coachować co prowadzi do „rozciągnięcia” postaw, umiejętności i wiedzy.
Metody pracy: wykład interaktywny, pokaz, ćwiczenia.
Moduł 4. Kochać i karcić – mentoring w pigułce. Bycie liderem stawia nas przed pytaniem, czy chcemy karcić czy kochać? W biznesie kluczową umiejętnością jest połączenie tych dwóch zadań i umiejętne stawianie granic, dzięki którym stajemy się liderem, za którym inni chcą podążać. Znaczenie coachingu i mentoringu w biznesie. W biznesie bardzo ważne są relacje, dlatego elementy coachingu i mentoringu są tutaj nieodłącznym elementem. Przedstawione zostaną metody i techniki, które wykorzystując umiejętności coachingowe oraz mentorskie, pozwalają na efektywniejsze budowanie relacji i budowanie organizacji.
Metody pracy: wykład interaktywny, pokaz, ćwiczenia.
Podsumowanie szkolenia.
Post-test. Zakończenie szkolenia i ewaluacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Lider w 3 postaciach – coach, mentor i prawdziwy lider. | Prowadzący Mateusz Mrozowski | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Mrozowski | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Zadania lidera w organizacji. | Prowadzący Mateusz Mrozowski | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Mrozowski | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. Coaching w organizacji i indywidualny. | Prowadzący Mateusz Mrozowski | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Obiad | Prowadzący Mateusz Mrozowski | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Kochać i karcić – mentoring w pigułce. | Prowadzący Mateusz Mrozowski | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Mateusz Mrozowski | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post-test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 180,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto218,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto218,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Mrozowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna lub skrypt).
Nasi uczestnicy na szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes i długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest jednodniowe, ujęte w 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad i przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).