MANAGER CUKIERNI/KAWIARNI/LODZIARNI POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY
MANAGER CUKIERNI/KAWIARNI/LODZIARNI POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do cukierników, właścicieli i menadżerów, ekspedientek cukierni, kawiarni, osób, które chcą podnieść swoje umiejętności z zakresu zarządzania, obsługi klienta, budowania zespołu, technik sprzedażowych oraz rekturacji i zarządzania miedzypokoleniowego, budowania autorytetu i motywacji pracowników.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera Zawodowa. - Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji02-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wyposażyć kadrę kierowniczą w umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania cukiernią, kawiarnią lub lodziarnią. Uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu standardów obsługi klienta, budowania zespołu, technik sprzedażowych, a także umiejętności związane z rekrutacją, zarządzaniem międzypokoleniowym, budowaniem autorytetu i motywacją pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania cukiernią, kawiarnią lub lodziarnią. | Kryteria weryfikacji Praktyczne narzędzia do poprawy obsługi klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Techniki budowania efektywnego zespołu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wprowadzenie do skutecznych technik sprzedażowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Strategie rekrutacyjne i tworzenie pozytywnego wizerunku pracodawcy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Rozwinięcie umiejętności zarządzania międzypokoleniowego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Budowanie autorytetu jako szefa w różnorodnym środowisku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Skuteczne strategie wymagania i egzekwowania ustaleń, aby stymulować motywację pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do cukierników, właścicieli i menadżerów, ekspedientek cukierni, kawiarni, osób, które chcą podnieść swoje umiejętności z zakresu zarządzania, obsługi klienta, budowania zespołu, technik sprzedażowych oraz rekturacji i zarządzania miedzypokoleniowego, budowania autorytetu i motywacji pracowników.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera Zawodowa.
Przywitanie, poznanie uczestników.
- Praktyczne narzędzia do poprawy obsługi klienta. - Techniki budowania efektywnego zespołu. - Wprowadzenie do skutecznych technik sprzedażowych. - Strategie rekrutacyjne i tworzenie pozytywnego wizerunku pracodawcy. - Rozwinięcie umiejętności zarządzania międzypokoleniowego. - Budowanie autorytetu jako szefa w różnorodnym środowisku. - Skuteczne strategie wymagania i egzekwowania ustaleń, aby stymulować motywację pracowników. Szkolenie oparte jest na interaktywnych warsztatach, case study oraz praktycznych ćwiczeniach, co umożliwia uczestnikom zdobycie umiejętności, które mogą natychmiast zastosować w praktyce. |
Podsumowanie szkolenia, wręczenie certyfikatów, zakończenie szkolenia.
Szkolenie odbywa sie trybie godzin dydaktycznych.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika w umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania cukiernią, kawiarnią lub lodziarnią. Uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu standardów obsługi klienta, budowania zespołu, technik sprzedażowych, a także umiejętności związane z rekrutacją, zarządzaniem międzypokoleniowym, budowaniem autorytetu i motywacją pracowników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przywitanie i poznanie uczestników | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Wprowadzenie do standardowego zakresu obowiązków kadry kierowniczej w branży cukierniczej | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Standardy obsługi klienta i relacje z gośćmi | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Techniki sprzedażowe w praktyce: szkolenie zespołu | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Budowanie zespołu: jak efektywnie zarządzać i motywować personel | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Atmosfera pracy sprzyjająca relacjom z gośćmi: praktyczne case study | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Sesja pytań i odpowiedzi oraz podsumowanie pierwszej cześci | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Rekrutacja pracowników: tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca i skuteczne narzędzia | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Zarządzanie międzypokoleniowe: dostosowanie stylu zarządzania do różnych grup | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Autorytet szefa: jak budować i utrzymywać szacunek w różnorodnym środowisku zawodowym | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Motywacja pracownika: strategie wymagania i oczekiwania, które sprzyjają rozwojowi | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Studium przypadku: efektywne zarządzanie motywacją w praktyce. | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Sesja pytań i odpowiedzi, ocena szkolenia | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Podsumowanie szkolenia, wręczenie certyfikatów oraz zakończenie szkolenia | Prowadzący Michalina Patucha | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto113,64 PLN
- Koszt osobogodziny netto113,64 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michalina Patucha
Obszar działań:
konsultacje biznesowe dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
konsultacje psychologiczne dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
sesje coachingowe (executive i life coaching) dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
przeprowadzanie audytów strategicznych w sektorze HoReCa,
przeprowadzanie procesów budowania strategii rozwojowych dla firm w sektorze HoReCa,
usprawnianie procesów komunikacji – wdrażanie narzędzi i szkolenia pracowników,
prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu komunikacji i siły zespołowej, zarządzania konfliktem, efektywności osobistej i zespołowej,
prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla kadry zarządzającej w sektorze HoReCa,
wspieranie restauratorów, menadżerów restauracji i szefów kuchni w obszarach związanych z zarządzaniem zespołem (psychologia przywództwa, kompetencje lidera, psychologia motywacji, psychologia komunikacji, zarządzanie w kryzysie).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt z ramowym programem szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Przerwy realizowane będa na zgłoszone potrzeby uczestników
- Koszty noclegu, wyżywienia i dojazdu nie zostały ujęte w cenie usługi
- Szkolenie odbywa się w trybie godzin dydaktycznych
- Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu Kierunek Kariera Zawodowa
- W przypadku osób, które uzyskały dofinansowanie w wielkości ≥70% obowiązuje zwolnienie podatku VAT
Podstawa zwolnienia: Art. 43.1.29.a) c) ustawy o VAT w związku z §.3.1.14 ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA
FINANSÓW z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania
tych zwolnień, Art. 113 Ust. 1 Ustawa o podatku od towarów i usług
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi