Zarządzanie transformacją cyfrową w placówce szkoleniowo-edukacyjnej
Zarządzanie transformacją cyfrową w placówce szkoleniowo-edukacyjnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób zarządzających oraz pełniących funkcje administracyjne w placówkach edukacyjnych.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji21-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zarządzanie transformacją cyfrową w placówce szkoleniowo-edukacyjnej" przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania i wprowadzania zmian związanych z transformacją cyfrową w placówce edukacyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje własne ograniczenia i możliwości w zakresie korzystania z narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje swoje mocne i słabe strony w kontekście korzystania ze sztucznej inteligencji w codziennej pracy | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat przygotowania organizacji do cyfrowej transformacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zasady zarządzania zmianą w kontekście cyfrowej transformacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje opór przed zmianą wśród pracowniów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia techniki radzenia sobie z oporem przed zmianą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie narzędzi cyfrowych wspierających organizację i zarządzanie w placówce | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje kluczowe programy cyfrowe wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje min. jeden program cyfrowy wykorzystywany w procesie rekrutacji i selekcji pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia min. jedno narzędzie online wykorzystywane w procesie planowania i organizacji czasu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do osób pracujących w placówkach szkoleniowo-edukacyjnych na stanowiskach kierowniczych lub administracyjnych, mających wpływ na wdrażanie zmian w zakresie transformacji cyfrowej w placówce.
1. AI w edukacji i szkoleniach: Kompleksowe wprowadzenie
- Podstawy sztucznej inteligencji: od neuronów do sieci neuronowych.
- Przegląd zastosowań AI w edukacji: personalizowane ścieżki uczenia się, systemy oceny
i inne rozwiązania. - Etyczne i społeczne implikacje AI w edukacji i szkoleniach: odpowiedzialne wykorzystanie danych i AI.
2. Przygotowanie organizacji do cyfrowej transformacji
- Jak przygotować zespół do zmian technologicznych?
- Podstawy zarządzania zmianą i radzenie sobie z oporem przed zmianą związaną z wdrażaniem nowych technologii.
- Wdrażanie zmian związanych z cyfrową transformacją krok po kroku.
- Wybór liderów zmian i ich rola.
- Zarządzanie zespołem w kontekście cyfrowej transformacji.
3. Automatyzacja organizacji pracy placówki edukacyjno-szkoleniowej
- Narzędzia AI wspierające efektywne planowanie i organizację czasu pracy.
- Analiza i optymalizacja obciążenia pracą z wykorzystaniem AI.
- Programy do budowania systemu komunikacji wewnętrznej.
- Rola narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w rekrutacji i selekcji personelu edukacyjnego.
- AI a wspieranie zdrowia psychicznego i dobrostanu pracowników: monitoring i dostosowywanie obciążeń.
4. Wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w zarządzaniu projektami
- Programy i systemy wspierające zarządzanie projektami.
- Możliwości i ograniczenia związane z wykorzystaniem AI w zarządzaniu projektem
- Dobre praktyki i trendy związane z planowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem projektów z wykorzystaniem AI
Proces walidacji i certyfikacji
Metoda szkoleniowa: Program proponowanego szkolenia został oparty na zestawie praktycznych ćwiczeń i gier symulacyjnych z elementami autodiagnozy. W trakcie szkolenia kładzie się nacisk na aktywność uczestników w ramach zadań i ćwiczeń indywidualnych i zespołowych oraz podczas prowadzonych dyskusji. Uczestnicy są motywowani do odwoływania się do własnych doświadczeń i sytuacji problematycznych.
Czas trwania: Szkolenie zostało zaplanowane na 32 godziny dydaktyczne (32x45minut) + przerwy (nie wliczające się w czas szkolenia)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 AI w edukacji i szkoleniach: Kompleksowe wprowadzenie - część 1 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 AI w edukacji i szkoleniach: Kompleksowe wprowadzenie - część 2 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Przygotowanie organizacji do cyfrowej transformacji - część 1 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przygotowanie organizacji do cyfrowej transformacji - część 2 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Przygotowanie organizacji do cyfrowej transformacji - część 3 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Zarządzanie zespołem z kontekście cyfrowej transformacji | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Narzędzia AI wspierające efektywne planowanie i organizację czasu pracy. | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Programy do budowania systemu komunikacji wewnętrznej. | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 AI a rekrutacja i selekcja personelu | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 AI a wspieranie zdrowia psychicznego i dobrostanu pracowników | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Programy i systemy wspierające zarządzanie projektami | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Dobre praktyki i trendy związane z planowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem projektów z wykorzystaniem AI | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 800,00 PLN
- Koszt usługi netto4 800,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sandra Rona
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyła m.in. Kurs Trenerski "Rozviyak", Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego oraz studia podyplomowe z marketingu internetowego na SGH.
W pracy trenerskiej specjalizuje się m.in. w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym wzmacniania procesu komunikacji wewnątrz organizacji (zwłaszcza podczas wdrażania zmian) oraz budowania systemów komunikacji wewnętrznej, motywowania pracowników, organizacji pracy - w tym z wykorzystaniem najnowszych technologii.
Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń dla pracowników przedsiębiorstw komercyjnych i instytucji publicznych.
Remigiusz Koc
Wykładowca uczelni wyższych, w tym m.in. Wyższej Szkoły Gospodarki, Uniwersytetu WSB Merito.
Specjalizuje się przede wszystkim w projektach szkoleniowych i doradczych dotyczących rozwoju kompetencji kierowniczych, kierowania wybranymi procesami na terenie organizacji, zarządzania zespołem, wdrażania zmian na terenie organizacji. W swojej pracy trenerskiej dąży do optymalnego połączenia innowacyjnych metod pracy szkoleniowej z rzetelną i potwierdzoną naukowo wiedzą psychologiczną.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzymuje drukowane materiały szkoleniowe z podsumowaniem treści szkolenia oraz drukowane, imienne certyfikaty uczestnictwa.
Jednocześnie uczestnicy podczas zajęć pracują na konkretnych przypadkach i materiałach ćwiczeniowych przygotowanych przez trenerów.
Informacje dodatkowe
Warunkiem ukończenia szkolenia jest zaliczenie testu wiedzy przeprowadzanego na koniec.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi