Agencja Analiz i Doradztwa Personalnego Psychological Solutions Group Remigiusz Koc
Charakterystyka działalności firmy
Badania
Realizujemy projekty badawcze dla firm komercyjnych oraz instytucji spoza biznesu. Dbamy o to, aby nasze badania wykonywane były profesjonalnie, rzetelnie i wiarygodnie, a otrzymane wnioski przedstawiamy w sposób jak najbardziej czytelny, przekładając je na praktyczne wskazówki działania.
Projekty badawcze, jakie realizujemy, to m.in.:
- Badania metodą tajemniczego klienta
- Badania przestrzeni sklepowej, organizacyjnej z wykorzystaniem mobilnego eyetrackera
- Badania wizerunku firmy
- Prowadzenie badań ilościowych i jakościowych dla celów tworzenia strategii organizacji
- Diagnoza systemu ocen oraz motywowania pracowników
- Badania satysfakcji klientów
- Diagnoza pracowników
Szkolenia
Agencja Analiz i Doradztwa Personalnego Psychological Solutions Group dysponuje doświadczeniem w organizacji i realizacji projektów szkoleniowych dla firm i instytucji niekomercyjnych.
Tematyka szkoleń Psychological Solutions Group dopasowana jest do aktualnych potrzeb rynku oraz wymagań poszczególnych Klientów.
Realizujemy szkolenia w m.in. następujących obszarach tematycznych:
Szkoleniowe grupy tematyczne:
- Przywództwo i zarządzanie, m.in.:
- Trening menedżerski
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zespołem
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Budowanie PRofesjonalnego wizerunku organizacji
- Psychologia w zarządzaniu
- Psychologia osobowości dla osób zarządzających
- Inteligencja emocjonalna dla osób zarządzających
- Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
- Praktyczna psychologia społeczna dla osób zarządzających
- Metodologia realizacji badań pracowniczych
- Metodyka organizacji sesji AC i DC w rekrutacji
- Metodyka organizacji systemu ocen okresowych
- Analiza transakcyjna w zarządzaniu
- Psychologia motywowania pracowników
- Budowanie i rozwój zespołów, m.in.:
- Efektywna współpraca zespołowa z elementami integracji
- Budowanie zespołów pracowniczych
- Skuteczna komunikacja zespołowa
- M jak motywacja - skuteczne motywowanie zespołu
- Kierowanie konfliktem w zespole
- Psychologia osobowości w komunikacji między pracownikami
- Analiza transakcyjna w komunikacji między pracownikami
- Kompetencje społeczne, m.in.:
- Efektywna komunikacja interpersonalna
- Budowanie postawy asertywnej
- Jak mówić, by inni słuchali? Sztuka wystąpień publicznych
- Budowanie pozytywnych relacji w biznesie
- Budowa własnej marki
- Wystąpienia publiczne z elementami treningu przed kamerą
- Rozwój osobisty, m.in.:
- Automotywacja
- Jak świecić i się nie spalić – czyli gospodarowanie własnym potencjałem energetycznym
- Skuteczne radzenie sobie ze stresem
- Trening samopoznania
- Trening kreatywności
- Zarządzanie sobą w czasie
- Trening inteligencji emocjonalnej
- Warsztat “Growth Mindset”
- Warsztat rozwoju samoświadomości z wykorzystaniem testów psychometrycznych
- Etyka w biznesie, zarządzanie różnorodnością, przeciwdziałanie dyskryminacji, m.in.:
- CSR w organizacji
- Trening antydyskryminacyjny
- Kształtowanie polityki antymobbingowej
- Zarządzanie rożnorodnością w przedsiębiorstwie
-
Kompetencje psychologiczne i społeczne w pracy w placówkach opieki zdrowotnej, wsparcia społecznego (skierowane przede wszystkim do pracowników DDP, DPS, placówek medycznych itp.):
- Zasady kontaktu z pacjentem
- Wypalenie zawodowe w pracy opiekuna
- Komunikacja z pacjentem i jego rodziną - wybrane aspekty
- Wybrane aspekty pracy z osobami w wieku podeszłym
- Wybrane aspekty czynności opiekuńczych w pracy z osobami starszymi oraz niepełnosprawnymi
- Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami w placówkach medycznych
- Sprzedaż i budowanie relacji z klientem, m.in.:
- Nasz klient nasz Pan – profesjonalna obsługa klienta
- Psychologia zachowań konsumenckich
- Handlowiec idealny – trening kompetencji sprzedażowych
- Techniki skutecznej sprzedaży
- Coaching sprzedażowy „on the job”
- Sytuacje trudne w kontakcie z klientem
- Psychologiczne aspekty reklamy
- Szkolenia skierowane do pracowników placówek edukacyjnych:
- Stres i wypalenie zawodowe w pracy nauczyciela – przyczyny, dynamiki, sposoby zapobiegania
- Inteligencja emocjonalna uczniów – źródła i sposoby jej rozwijania
- Komunikacja interpersonalna w pracy nauczyciela – metody rozwoju kompetencji komunikacyjnych w kontaktach z uczniami i rodzicami
- Asertywność – kompetencja niezbędna w pracy dydaktycznej i wychowawczej
- Zaburzenia funkcjonowania społecznego i emocjonalnego u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
- Zaburzenia odżywiania się u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
- Depresja i inne zaburzenia afektywne u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
- ADHD i nadpobudliwość u dzieci – przyczyny, rozpoznanie, terapia
- Profilaktyka uzależnień
- Dostosowanie form pracy nauczyciela do specjalnych potrzeb ucznia
Coaching i doradztwo personalne
Oferujemy doradztwo oraz coaching dla pracowników, a także dla kadry zarządzającej. Dzięki indywidualnym spotkaniom Klient zyskuje możliwość dokładnego przeanalizowania sytuacji, w której znajduje się obecnie oraz spojrzenia w przyszłość – wyznaczenia celów i drogi ich realizacji.
Ponadto wspieramy Klientów w procesie usprawnienia działania ich firm/działów/zespołów. Projekty doradcze dotyczą przede wszystkim następujących obszarów tematycznych:
- Diagnoza i analiza potrzeb szkoleniowych
- Tworzenie i wdrażanie Systemu Ocen Pracowniczych
- Tworzenie i wdrażanie Systemu Motywacji Pracowników
- Diagnoza niekorzystnych zjawisk i procesów na terenie organizacji
- Przygotowanie i prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników
Projekty unijne
PSG ma doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dofinansowanych z środków unijnych. Z sukcesem zrealizowaliśmy następujące projekty szkoleniowe: ""Spectrum PSG", „Wybór logiczny – postaw na rozwój logistyczny”, „Zamkowe Rewolucje w Giżycku!”, „TRISS eksportuje”, „Przez EKSPORT do SUKCESU” oraz „Od diagnozy do działania!”.
Kim jesteśmy?
PSG to zespół trenerów i specjalistów z zakresu psychologii, socjologii, marketingu, skupionych m.in. wokół realizacji projektów szkoleniowych, badawczych i doradczych.
Dlaczego warto z nami współpracować?
- Nie robimy „para-szkoleń” i „niby-badań” – współpracujemy z doświadczonymi trenerami
i specjalistami. Korzystamy ze sprawdzonej wiedzy. Chętnie obalamy mity i nieprawdziwe przesądy szkoleniowe. - Szyjemy „na miarę” – nie ma dwóch takich samych scenariuszy szkolenia – doskonale wiemy, że skuteczne szkolenie musi być dopasowane do konkretnych potrzeb Klienta.
- Mamy bogate doświadczenie – zrealizowaliśmy ponad 4 000 godzin szkoleniowych,
z powodzeniem realizujemy projekty unijne, w ramach których przeszkoliliśmy ponad 2 000 osób. - Potrafimy pozytywnie zaskoczyć – sięgamy po nowoczesne, kreatywne rozwiązania
w obszarze szkoleń i badań. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która opracowała e-usługę dla celów diagnozy pracowników. Korzystamy z autorskich metod i technik szkoleniowych. - Nie uciekamy z miejsca pracy – nasi Klienci otrzymują kompleksową usługę – mogą liczyć na nasze merytoryczne wsparcie, także po zrealizowanym zleceniu. Współpraca z Klientami jest dla nas procesem trwającym dłużej niż samo szkolenie lub badanie.