Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian- TERMIN DO USTALENIA
Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian- TERMIN DO USTALENIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian skierowane jest do wszystkich osób, które chcą lepiej radzić sobie ze zmianami zachodzącymi w ich życiu prywatnym oraz zawodowym. Jest to szkolenie podnoszące kompetencje osobiste związane z własną efektywnością. Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, kadry managerskiej, specjalistów, którzy chcą podnieść swoją efektywność osobistą, sprawczość i motywację do działania w zmieniających się okolicznościach.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji04-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian przygotowuje uczestników do radzenia sobie ze zmianami zachodzącymi w życiu prywatnym oraz zawodowym. Jest to szkolenie podnoszące kompetencje osobiste związane z własną efektywnością. Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, kadry managerskiej, specjalistów, którzy chcą podnieść swoją efektywność osobistą, sprawczość i motywację do działania w zmieniających się okolicznościach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie procesów zmian i ich wpływu na jednostkę | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna etapy procesu zmiany.Uczestnik szkolenia rozumie znaczenie elastyczności i otwartości na zmiany jako kluczowych czynników w zarządzaniu sobą podczas transformacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwijanie umiejętności radzenia sobie ze zmianami | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia stosuje techniki radzenia sobie ze stresem i emocjami wywołanymi zmianami.Uczestnik szkolenia wykorzystuje narzędzia do planowania i organizowania działań, które wspierają adaptację do nowych okoliczności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wzmacnianie efektywności osobistej w kontekście zmian | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi stworzyć i realizować plan działania, który uwzględnia priorytety, zasoby oraz terminy, niezależnie od zmieniających się okoliczności.Uczestnik szkolenia stosuje strategie motywacyjne i samodyscyplinę w celu utrzymania produktywności i pozytywnego podejścia do wyzwań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zwiększanie sprawczości i motywacji do działania w zmieniających się okolicznościach | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia identyfikuje i wykorzystuje swoje mocne strony oraz zasoby w obliczu wyzwań związanych ze zmianami.Uczestnik szkolenia potrafi utrzymać i zwiększyć motywację poprzez wyznaczanie realistycznych, ale ambitnych celów oraz monitorowanie postępów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Sesja 1
START SZKOLENIA:
- Przedstawienie Trenera
- Omówienie agendy spotkań
- Wypracowanie kontraktu, który będzie obowiązywał przez wszystkie spotkania
ZROZUMIEĆ ZMIANY – charakterystyka procesu zmiany oraz postawa otwartości
- Czym jest zmiana?
- Zmiana – szansa, zagrożenie czy konieczność?
- Korzyści ze zmiany: elastyczność, innowacje i rozwój firmy
- Zrozumienie ról i zadań w procesie zmian – spojrzenie na zmianę z perspektywy organizacji i jednostki
- Jakie czynniki mają kluczowe znaczenie dla sukcesu i niepowodzenia wprowadzania zmiany?
PROCES ZMIANY I KRZYWA ZMIANY PRZEBIEGU – szczególne etapy zmiany
- Psychologiczny proces zmiany – identyfikacja faz
- Moje postrzeganie zmiany na początku
- Główna refleksja na temat zmiany
- Dojrzewanie do zmiany – model ZGODA
Metody pracy w trakcie sesji:
- Mini wykład
- Dyskusja – burza mózgów – uświadomienie konieczności i nieuchronności Zmian
- Praca w podgrupach
- Praca w parach (dzielenie się doświadczeniami z przebytej zmiany), dyskusja i podsumowanie
- Praca indywidualna – model ZGODA
SPOSOBY REAKCJI NA ZMIANĘ
- Nastawienie do zmian
- Zrozumienie własnych specyficznych doświadczeń w radzeniu sobie ze zmianami
- Moje nastawienie i postawa do zmiany – moje własne przekonania na temat zmian
- Dlaczego opieramy się zmianie
"KTO ZABRAŁ MÓJ SER” – CZYLI HISTORIA O TYM, CZY MOŻLIWE JEST TO, BY STARE WRÓCIŁO
- Analiza i autodiagnoza
- Gotowość do zmiany
- Energia zmiany
- Intuicja zmiany
- Analiza SWOT
Metody pracy w trakcie sesji:
- Mini wykład
- Praca w podgrupach
- Ćwiczenia indywidualne
- Analiza własnych zachowań
ZADANIE MIĘDZYSZKOLENIOWE
Sesja 2
JAK SKUTECZNIE RADZIĆ SOBIE Z WŁASNYMI EMOCJAMI W ZMIANIE
- „Kiedy jestem sfrustrowany, to…” – algorytm postępowania w przypadku pojawiającej się frustracji
- Zyski i koszty emocjonalne w trakcie zmian
- Radzenie sobie ze stresem wywołanym zmianą
- Interpretacja zmian jako szansy, a nie zagrożenia – metoda przeramowania
- Budowanie akceptacji dla zmiany
RADZENIE SOBIE Z WEWNĘTRZNYM OPOREM WOBEC ZMIAN
- 6 form oporu
- Opór wobec zmian – jak sobie z nimi radzić
- Rezyliencja i adaptacja – kluczowa zdolność do radzenia sobie ze zmianami
- Odpowiedzialność, zaangażowanie i koncentracja w zmianie
Metody pracy w trakcie sesji:
- Praca indywidualna – ćwiczenia
- Praca w parach
- Dyskusja wspólna
MOJA POSTAWA PROAKTYWNA WOBEC ZMIAN
- Zmiana świadomości i postaw jako główny warunek skuteczności zmiany
- Proaktywność versus reaktywność
- Budzenie autoangażowania do zmian
- Rozpoznawanie przejawów motywacji do pracy
- Poszukiwanie szans i korzyści dla siebie
Metody pracy w trakcie sesji:
- Wypracowanie wniosków w podgrupach,
- Zebranie wniosków w całość – dyskusja
ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
- Podsumowanie całego szkolenia
- Ankieta reakcji – badanie satysfakcji uczestników z przeprowadzonego projektu
- Przekazanie literatury do dalszego samodzielnego rozwoju
Po realizacji każdej szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy
w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
Przy szkoleniach otwartych rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników. W celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Ogromna zaletą szkolenia otwartego jest możliwść wymiany cennej wiedzy, doświadczeń w danym obszarze, między uczestnikami spotkania z różnych organizacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 450,16 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 992,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto153,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto124,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Ujek
Wieloletni praktyk biznesu, z doświadczeniem zawodowym zdobytym na stanowiskach sprzedażowych, menedżerskich oraz trenerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. Trener i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych. Zrealizowała ponad 2500 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego.
Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry menadżerskiej tj.: First Time menedżer, zarządzanie zespołem oraz skuteczna komunikacja z pracownikiem. Ponad to: profesjonalna i asertywna obsługa trudnego klienta, zarządzanie emocjami i stresem, efektywność osobista oraz odporność psychiczna. W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności menadżerów i pracowników Pomaga menadżerom oraz zespołom z lepszymi rezultatami osiągać zamierzone cele, łatwiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami, przeszkodami i niepowodzeniami, być efektywniejszym oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji każdej szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy
w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia. Są to ankiety on-line np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników. W celu aktywizacji wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Szkolenie kończy się:
- wypracowaniem listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) wraz z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami oceny
- stworzeniem Indywidualnych Planów Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia otwartego lub szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 70%, USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie otwarte prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE HILLWAY
Zobacz Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Cechą szkolenia HILLWAY jest interaktywność, którą uzyskujemy dzięki nowoczesnym metodom aktywizacji uczestników podczas warsztatów. W trakcie szkolenia Trener porusza wraz z uczestnikami kwestie dotyczące wyzwań w ich codziennej pracy.
Cena nie zawiera: (koszty po stronie Zleceniodawcy) – logistyka szkolenia
- zapewnienie wyposażonej sali szkoleniowej
- przerw kawowych oraz lunchu dla uczestników szkolenia i Trenera,
- zakwaterowanie i wyżywienie Trenera podczas szkolenia i na dzień przed szkoleniem
Uczestnicy otrzymują bogaty liczący ok. 40-60 stron Materiał szkoleniowy wraz z notatnikiem oraz w trakcie szkolenia hand-outy np. testy szkoleniowe, ćwiczenia.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami