Dostawca usług - HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.

Logo HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.

4.4/5 z 234 ocen

HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.

Siedziba: Grażyny 13/15/230, 02-548 Warszawa

NIP: 5213592814

Liczba zrealizowanych usług : 550



Charakterystyka działalności firmy

HILLWAY to firma szkoleniowo - doradcza, tworzona przez doświadczonych praktyków biznesu prowadząca szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu i administracji na terenie całej Polski oraz na życzenie Klienta - zagranicą. 

Specjalizujemy się w doradztwie dla firm i szkoleniach biznesowych w dziedzinie przywództwa, zarządzania, budowania relacji z klientami, podnoszeniu kompetencji pracowników, poprawie efektywności sprzedaży i obsługi klienta w kanałach bezpośrednim i telefonicznym (w tym call/contact center). 


OBSZARY SZKOLENIOWE:

  • przywództwo i zarządzanie zespołem
  • zarządzanie firmą, zarządzanie strategiczne
  • zarządzanie projektami
  • zarządzanie zmianą
  • sprzedaż i negocjacje
  • obsługa klienta
  • call center i telemarketing
  • windykacja (prawne aspekty, bezpośrednia oraz miękka- telefoniczna)
  • efektywność osobista
  • efektywność organizacyjna
  • team - building, szkolenia integracyjne
  • finanse i controlling
  • inne - specjalistyczne, zawodowe, branżowe

Prowadzimy również audyty, doradztwo w obszarze zarządzania i hr, konsultacje merytoryczne dla managerów z określonych dziedzin + np. wykonywanie określonych prac na zlecenie, coachingi  i mentoringi menedżerskie, coachingi operacyjne dla handlowców i contact center. Organizujemy projekty HR, assessment /development center, wdrożenia modelu kompetencyjnego, oceny pracowniczej, w tym oceny 360 Wzmacniamy zaangażowanie pracowników, prowadzimy projekty wspierające EB i EEM (employer branding i emplyee experience management)

Nasz zespół - ponad 50 uznanych Trenerów i Konsultantów Biznesu to:

po 1 – praktycy biznesu z doświadczeniem na różnych stanowiskach w polskich i międzynarodowych firmach, pracujący w Polsce i zagranicą, realizujący projekty dla największych firm

po 2 – pasjonaci - wiemy, że pasja to ciągła chęć rozwoju i podwyższania kwalifikacji, a także otwarta postawa i chęć wymiany doświadczeń

po 3 – osoby z ogromną wiedzą merytoryczną, specjalizujące się w różnych obszarach – ciągle rozwijające się zgodnie z zasadą Life Long Learning (nauka przez całe życie) i dbające by przekazywana wiedza była na jak najwyższym poziomie

po 4 – to osoby niezwykle otwarte, uśmiechnięte, potrafiące słuchać, bo jak wiemy okazja czasami puka bardzo cicho; osoby, które w sposób prosty i jasny potrafią przekazać reguły rządzące biznesem, a także zainspirować Państwa do dalszego rozwoju.

Projekty rozwojowe prowadzimy w kilku językach:

  • polskim
  • angielskim 
  • rosyjskim.

Jesteśmy aktywnym członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Współpracujemy z Ministerstwami, Konfederacją Lewiatan, Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego oraz Fundacją Pro Progressio. Posiadamy Standard Jakości Polskiej Izby Firm Szkoleniowych SUS 2.0 - naszym audytorem jest uznana firma Dekra. Kreujemy wzorce, upowszechniamy dobre praktyki i standardy na konferencjach branżowych i w mediach ogólnopolskich i specjalistycznych. 

Gwarantujemy indywidualne podejście do Państwa potrzeb, spojrzenie biznesowe na realizowane procesy, jak również dedykowany zespół konsultantów, trenerów, którzy znają specyfikę Państwa branży. 

Wszystko to robimy z pasją, energią i zaangażowaniem!

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami o kontaktu - chętnie Państwu doradzimy, podpowiemy, opowiemy i zainspirujemy!

Pozdrawiam

w imieniu Zarządu i Zespołu HILLWAY Training & Consulting

Marzena Sawicka

Dyrektor Zarządzająca, Wspólnik

22 250-22-82

www.hillway.pl

Posiadamy Certyfikat SUS 2.0 - w zakresie standardów zarządzania firmą i jakością usług rozwojowych - szkoleniowo-doradczych.

HILLWAY jest akredytowaną jednostką wpisaną do:

  • Bazy Usług Rozwojowych PARP;
  • Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Usługi kształcenia prowadzimy zgodnie z Kodeksem Dobrych Praktyk Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz Małopolskimi Standardami Szkoleniowo – Edukacyjnymi. 

Analizę skuteczności i efektywności szkoleń prowadzimy za pomocą:

  • pre-testów i post-testów - na życzenie Klienta 
  • analizy ankiet reakcji poszkoleniowych
  • opinii uczestników szkoleń wobec szkolenia i tego co wdrożą w pracy - gotowość do wdrożenia, bariery
  • wywiadów poszkoleniowych z managerami i HR (ocena zmiany zachowań uczestników, wdrożenia zmian - oceny menedżera odnośnie zmian po szkoleniach u konkretnych osób)
  • wykonania zadań wdrożeniowych i Indywidualnych Planów Działania
  • ocenę określonych przez szkoleniem KPI nad którymi pracujemy podczas szkoleń.

Działania szkoleniowe wzmacniamy poprzez:

  • stworzenie pod koniec szkolenia Indywidualnego Planu Działania, który jest podpisany przez uczestnika i jego przełożonego, z określonymi datami realizacji celów;
  • zaangażowanie w projekt Przełożonych szkolonych osób - zaproszenie ich na etapie tworzenia usługi rozwojowej, włączenie do zadania przedszkoleniowego, rozmowy po - przekazanie wskazówek, rekomendacje działań itp.
  • polecaną literaturę, blogi, materiały do obejrzenia, przeczytania i obserwowania w internecie, polecenia konkretnych grup na Faceooku, LinkedIn, serwisów branżowych polskich i zagranicznych, polecane zapisanie się do konkretnych newsletterów
  • udistępnienie na swojej stronie www.hillway.pl Bazę wiedzy w różnych dziedzinach biznesu, gdzie publikujemy porady, ciekawe treści od informacji na temat Dotacji na szkolenia po wskazówki z zakresu zarządzania, rozwoju osobistego, 
  • zachęcenie uczestników do obserewacji profilu HILLWAY w social mediach, gdzie na właśnych kanałach publikujemy inspirujące raporty, ciekawe artykuły, teksty motywacyjne i inspirujące do rozwoju i pracy z nawykami, wyniki badań z różnych dziedzin
  • konsultacje poszkoleniowe e-mail przez 2 tygodnie, gdzie uczestnicy jak i osoby zarządzające mogą konsultować z Trenerem w jaki sposób wdrażać umiejętności;
  • monitoring wdrożenia wypracowanych narzędzi podczas szkolenia rewizyjnego Follow-up (3-4 tygodnie po szkoleniu)
  • inne - ustalone z Klientem np. wypracowanie Standardów, map postępowania, stworzenie i nagranie filmów instruktażowych, wsparcie doradcze w implementacji w organizacji, audyt, wsparcie w przygotowaniu e-learningu.
Energa_Obrót_-_pok_biznes_2016.pdf
Referencje_Dom_Development_dla_HILLWAY.pdf
GENERALI_referencje_dla_HILLWAY.PDF
ING_Bank_Śląski_referencje_dla_HILLWAY.pdf
Referencje_Sii_Cold_Calling_2016-2017.pdf
HILLWAY_potwierdzenie_wpisu_do_RIS.pdf
HILLWAY_KRS_19.09.2017.pdf
HILLWAY_certyfikat_zarządzania_jakością_SUS_2.0_DEKRA_small.pdf

Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Adres e-mail: info@hillway.pl
Telefon: +48 22 250 22 81

Ciasteczka>