HILLWAY Training & Consulting Drumlak i Sawicka Spółka Jawna
Charakterystyka działalności firmy
HILLWAY to firma szkoleniowo - doradcza, tworzona przez doświadczonych praktyków biznesu prowadząca szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu i administracji na terenie całej Polski oraz na życzenie Klienta - zagranicą.
Specjalizujemy się w doradztwie dla firm i szkoleniach biznesowych w dziedzinie przywództwa, zarządzania, budowania relacji z klientami, podnoszeniu kompetencji pracowników, poprawie efektywności sprzedaży i obsługi klienta w kanałach bezpośrednim i telefonicznym (w tym call/contact center).
OBSZARY SZKOLENIOWE:
- przywództwo i zarządzanie zespołem
- zarządzanie firmą, zarządzanie strategiczne
- zarządzanie projektami
- zarządzanie zmianą
- sprzedaż i negocjacje
- obsługa klienta
- call center i telemarketing
- windykacja (prawne aspekty, bezpośrednia oraz miękka- telefoniczna)
- efektywność osobista
- efektywność organizacyjna
- team - building, szkolenia integracyjne
- finanse i controlling
- inne - specjalistyczne, zawodowe, branżowe
Prowadzimy również audyty, doradztwo w obszarze zarządzania i hr, konsultacje merytoryczne dla managerów z określonych dziedzin + np. wykonywanie określonych prac na zlecenie, coachingi i mentoringi menedżerskie, coachingi operacyjne dla handlowców i contact center. Organizujemy projekty HR, assessment /development center, wdrożenia modelu kompetencyjnego, oceny pracowniczej, w tym oceny 360 Wzmacniamy zaangażowanie pracowników, prowadzimy projekty wspierające EB i EEM (employer branding i emplyee experience management)
Nasz zespół - ponad 50 uznanych Trenerów i Konsultantów Biznesu to:
po 1 – praktycy biznesu z doświadczeniem na różnych stanowiskach w polskich i międzynarodowych firmach, pracujący w Polsce i zagranicą, realizujący projekty dla największych firm
po 2 – pasjonaci - wiemy, że pasja to ciągła chęć rozwoju i podwyższania kwalifikacji, a także otwarta postawa i chęć wymiany doświadczeń
po 3 – osoby z ogromną wiedzą merytoryczną, specjalizujące się w różnych obszarach – ciągle rozwijające się zgodnie z zasadą Life Long Learning (nauka przez całe życie) i dbające by przekazywana wiedza była na jak najwyższym poziomie
po 4 – to osoby niezwykle otwarte, uśmiechnięte, potrafiące słuchać, bo jak wiemy okazja czasami puka bardzo cicho; osoby, które w sposób prosty i jasny potrafią przekazać reguły rządzące biznesem, a także zainspirować Państwa do dalszego rozwoju.
Projekty rozwojowe prowadzimy w kilku językach:
- polskim
- angielskim
- rosyjskim.
Jesteśmy aktywnym członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Współpracujemy z Ministerstwami, Konfederacją Lewiatan, Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego oraz Fundacją Pro Progressio. Posiadamy Standard Jakości Polskiej Izby Firm Szkoleniowych SUS 2.0 - naszym audytorem jest uznana firma Dekra. Kreujemy wzorce, upowszechniamy dobre praktyki i standardy na konferencjach branżowych i w mediach ogólnopolskich i specjalistycznych.
Gwarantujemy indywidualne podejście do Państwa potrzeb, spojrzenie biznesowe na realizowane procesy, jak również dedykowany zespół konsultantów, trenerów, którzy znają specyfikę Państwa branży.
Wszystko to robimy z pasją, energią i zaangażowaniem!
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami o kontaktu - chętnie Państwu doradzimy, podpowiemy, opowiemy i zainspirujemy!
Pozdrawiam
w imieniu Zarządu i Zespołu HILLWAY Training & Consulting
Marzena Sawicka
Dyrektor Zarządzająca, Wspólnik
22 250-22-82
https://www.hillway.pl
Posiadamy Certyfikat SUS 2.0 - w zakresie standardów zarządzania firmą i jakością usług rozwojowych - szkoleniowo-doradczych.
HILLWAY jest akredytowaną jednostką wpisaną do:
- Bazy Usług Rozwojowych PARP;
- Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Usługi kształcenia prowadzimy zgodnie z Kodeksem Dobrych Praktyk Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz Małopolskimi Standardami Szkoleniowo – Edukacyjnymi.
Analizę skuteczności i efektywności szkoleń prowadzimy za pomocą:
- pre-testów i post-testów - na życzenie Klienta
- analizy ankiet reakcji poszkoleniowych
- opinii uczestników szkoleń wobec szkolenia i tego co wdrożą w pracy - gotowość do wdrożenia, bariery
- wywiadów poszkoleniowych z managerami i HR (ocena zmiany zachowań uczestników, wdrożenia zmian - oceny menedżera odnośnie zmian po szkoleniach u konkretnych osób)
- wykonania zadań wdrożeniowych i Indywidualnych Planów Działania
- ocenę określonych przez szkoleniem KPI nad którymi pracujemy podczas szkoleń.
Działania szkoleniowe wzmacniamy poprzez:
- stworzenie pod koniec szkolenia Indywidualnego Planu Działania, który jest podpisany przez uczestnika i jego przełożonego, z określonymi datami realizacji celów;
- zaangażowanie w projekt Przełożonych szkolonych osób - zaproszenie ich na etapie tworzenia usługi rozwojowej, włączenie do zadania przedszkoleniowego, rozmowy po - przekazanie wskazówek, rekomendacje działań itp.
- polecaną literaturę, blogi, materiały do obejrzenia, przeczytania i obserwowania w internecie, polecenia konkretnych grup na Faceooku, LinkedIn, serwisów branżowych polskich i zagranicznych, polecane zapisanie się do konkretnych newsletterów
- udistępnienie na swojej stronie www.hillway.pl Bazę wiedzy w różnych dziedzinach biznesu, gdzie publikujemy porady, ciekawe treści od informacji na temat Dotacji na szkolenia po wskazówki z zakresu zarządzania, rozwoju osobistego,
- zachęcenie uczestników do obserewacji profilu HILLWAY w social mediach, gdzie na właśnych kanałach publikujemy inspirujące raporty, ciekawe artykuły, teksty motywacyjne i inspirujące do rozwoju i pracy z nawykami, wyniki badań z różnych dziedzin
- konsultacje poszkoleniowe e-mail przez 2 tygodnie, gdzie uczestnicy jak i osoby zarządzające mogą konsultować z Trenerem w jaki sposób wdrażać umiejętności;
- monitoring wdrożenia wypracowanych narzędzi podczas szkolenia rewizyjnego Follow-up (3-4 tygodnie po szkoleniu)
- inne - ustalone z Klientem np. wypracowanie Standardów, map postępowania, stworzenie i nagranie filmów instruktażowych, wsparcie doradcze w implementacji w organizacji, audyt, wsparcie w przygotowaniu e-learningu.