Efektywna współpraca w zespole w branży inżynieryjnej
Możliwość dofinansowania
Brak ocen dla tego dostawcy
Efektywna współpraca w zespole w branży inżynieryjnej
Numer usługi 2024/07/26/5615/2238065
3 300,00 PLN
brutto
3 300,00 PLNnetto
150,00 PLNbrutto/h
150,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców i pracowników branży inżynieryjno-budowlanej, którzy chcą rozwinąć własne kompetencje w zakresie współpracy w zespole.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wzrost wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych związanych ze współpracą w zespole, połączony ze wzrostem poczucia integracji z zespołem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada wiedzę na temat korzyści (psychologicznych, społecznych, organizacyjnych) wynikających z efektywnej współpracy i optymalnej integracji w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia, opisuje i analizuje korzyści wynikające ze współpracy i integracji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje się z członkami zespołu | Kryteria weryfikacji Uczestnik posługuje się wiedzą z zakresu różnic komunikacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje technikę FUKO w udzielaniu informacji zwrotnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje kanał komunikacji do rodzaju przekazywanych informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przekazuje informacje w sposób precyzyjny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat czynników wpływających na skuteczną współpracę w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia i charakteryzuje role zespołowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje czynniki utrudniające współpracę w zespole oraz wyróżnia sposoby radzenia sobie z nimi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, czym jest syndrom myślenia grupowego oraz polaryzacji grupowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
WZAJEMNA INTEGRACJA DLA WZMACNIANIA EFEKTYWNOŚCI WSPÓŁPRACY
- Kreowanie atmosfery sprzyjającej otwartości i zaangażowaniu w pracę zespołu.
- Budowanie wzajemnego zaufania.
- Umacnianie więzi pomiędzy członkami zespołu.
- Rozpoznawanie unikalnych zasobów członków zespołu.
KOMUNIKACJA W ZESPOLE A EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA W FIRMIE
- Pomiędzy intuicją a empatią poznawczą - Trafna interpretacja i spostrzeganie zachowań innej osoby jako kluczowy warunek adekwatnej komunikacji interpersonalnej.
- Czynniki komunikacyjne (nie)sprzyjające pracy w zespole.
- Autodiagnoza wzorców komunikacyjnych.
- Rola skutecznego przepływu informacji – komunikacja pośrednia vs bezpośrednia, metody przekazywania informacji oraz ich wady i zalety
- Komunikacja w naszym zespole – mocne i słabe strony
KONSTRUKTYWNA WSPÓŁPRACA ZESPOŁOWA W KONTEKŚCIE FIRMY INŻYNIERYJNO-BUDOWLANEJ
- Budowanie wspierających relacji w zespole.
- Konstruktywne role grupowe i ich znaczenie dla funkcjonowania w zespole.
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół-jednostka i jednostka–zespół.
- Efektywność jednostek = efektywność grupy, czyli dlaczego warto pomagać innym osiągać wspólne cele (efekt synergii grupowej).
- Syndrom grupowego myślenia – co sprzyja jego wystąpieniu, a co pomaga uniknąć?
- Identyfikacja czynników demotywujących pracowników i sposoby ich przezwyciężania w kontekście pracy zespołowej.
RÓŻNICE INDYWIDUALNE A FUNKCJONOWANIE ZESPOŁU
- Podobieństwa oraz różnice osobowościowe i temperamentalne wewnątrz zespołu a jego efektywność.
- Role grupowe i ich znaczenie dla funkcjonowania w zespole.
- Autodiagnoza stylu funkcjonowania w zespole.
WZMACNIANIE INTEGRACJI W ZESPOLE
- Przykłady rozwiązań destrukcyjnych (studia przypadków).
- Przykłady rozwiązań konstruktywnych (studia przypadków).
- Potencjał rytuałów organizacyjnych w firmie.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Sandra Rona
Psycholog, trener. Zawodowo związana z Agencją Analiz i Doradztwa Personalnego PSG, gdzie oprócz działalności trenerskiej zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowo-doradczych. Wykładowca Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy.
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyła m.in. Kurs Trenerski "Rozviyak", Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, min. współpracy w zespole, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zasobami ludzkimi, autoprezentacji.
Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń dla zarówno pracowników przedsiębiorstw komercyjnych jak i instytucji publicznych.
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyła m.in. Kurs Trenerski "Rozviyak", Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, min. współpracy w zespole, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zasobami ludzkimi, autoprezentacji.
Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń dla zarówno pracowników przedsiębiorstw komercyjnych jak i instytucji publicznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa oraz drukowane materiały.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 22 godziny dydaktyczne
1 godzina dydaktyczna = 45 minut
Adres
Adres
Włocławek
Włocławek
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Wiechecka
E-mail
biuro@psg.edu.pl
Telefon
(+48) 601 832 653