Onboarding czyli efektywne procesy adaptacji i wdrożenia nowych pracowników (blue collars & white collars)
Onboarding czyli efektywne procesy adaptacji i wdrożenia nowych pracowników (blue collars & white collars)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla pracowników działów HR, dla managerów.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwój umiejętności wspierania i rozwijania pracowników w procesie adaptacji.Przedstawienie roli i znaczenia wprowadzenia nowego pracownika do firmy i zespołu
zapoznanie z etapami adaptacji i rolą HR na każdym z nich.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza i umiejętności wspierania i rozwijania pracowników w procesie adaptacji. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje narzędzia i metody wykorzystywane w procesie adaptacji,- rozwija kompetencje skutecznej komunikacji oraz budowania pozytywnych relacji w zespole, - charakteryzuje obszary wykorzystania wiedzy zdobytej w procesie adaptacji w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1. Rola HR w procesie adaptacji:
- Kto odpowiada za adaptację pracownika?
- Znaczenie procesu adaptacji: dlaczego warto zainwestować w proces adaptacji pracowników.
Moduł 2. Obszary adaptacji:
- Organizacja: misja i cele
- Zespół: struktura i zależności
- Zasady pracy: regulaminy i procedury
- Stanowisko pracy: zadania, obowiązki, bezpieczeństwo
Moduł 3. Etapy procesu adaptacji i procedura adaptacji – zaprojektowanie procesu, opracowanie procedury i narzędzi:
- Adaptacja nowych pracowników – cele, zasady i etapy.
- Adaptacja pracowników zagranicznych
- Praktyczne kroki adaptacji pracownika.
- Zakres wdrożenia
- Elementy ułatwiające adaptację
- Zakres pakietów informacyjnych
- Forma podsumowania wdrożenia
Moduł 4. Narzędzia stosowane w / wspierające adaptację:
- Instrukcje stanowiskowe
- Szkolenia stanowiskowe
- Coaching
- Feedback
- Monitoring procesu
Moduł 5. Efektywne wykorzystanie versus konsekwencje nieskutecznego procesu adaptacji:
- Świadome kształtowanie polityki kadrowej (zatrzymanie talentów versus wysoki poziom rotacji)
- Motywacja i budowanie atmosfery sprzyjającej rozwojowi i wzmacniającej identyfikację z firmą
- Wstęp do planowania ścieżek karier i przygotowania strategii rozwoju kadr
Moduł 6. Adaptacja a wyzwania współczesnego HR i Managera:
- Zarządzanie Zmianą
- Zarządzanie różnorodnością pokoleniową
Przykładowe metody szkoleniowe.
Tradycyjne / zwyczajowo stosowane:
- Studia przypadków z praktyki firmy i rynku
- Symulacje i gry zespołowe
- Dyskusje moderowane
Autorskie:
- Ćwiczenia z wykorzystaniem metod symulacyjnych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Onboarding czyli efektywne procesy adaptacji i wdrożenia nowych pracowników (blue collars & white collars) | Prowadzący Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacja | Prowadzący Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 463,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto209,10 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Filiks
Prowadzi warsztaty z zakresu zarządzania personelem dla zarządów, kadry kierowniczej i menedżerskiej w ramach szkoleń zamkniętych oraz cieszące się dużym uznaniem szkolenia otwarte (ponad 2400 godzin szkoleniowych zrealizowanych tylko w ciągu ostatnich 3 lat). Przykładowe tematy: strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie zmianą, zarządzanie szkoleniami, dobór pracowników, OnBoarding, motywowanie pracowników, informacja zwrotna, coaching, kierowanie zespołem, pokolenia na rynku pracy, systemy ocen, komunikacja wewnętrzna, proces odchodzenia pracowników, trudne rozmowy w HRM/; W jej szkoleniach i programach coachingowych uczestniczą pracownicy firm z większości branż w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały rozdawane podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1190 zł + 23% VAT
Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail.
Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.
Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.
Szkolenia zamknięte
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami