Brygadzista, mistrz – mały menedżer®
Brygadzista, mistrz – mały menedżer®
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do liderów, brygadzistów i mistrzów produkcji, działów technicznych, magazynów oraz kontroli jakości.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji16-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatów, bo tak należy nazwać to spotkanie (70% czasu to ćwiczenia) jest rozwój wiedzy brygadzisty, mistrza w zakresie:- wspierania, motywowania i budowania zespołu,
- wyboru najskuteczniejszej formy zarządzania podległym personelem,
- analizy przyczyn powstawania konfliktów wewnątrz zespołowych i określenie metod zapobiegania im,
- doskonalenia postawy asertywnej,
- skutecznych metod zarządzania czasem.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozwój wiedzy lidera, brygadzisty, mistrza w zakresie: wspierania, motywowania i budowania zespołu, wyboru najskuteczniejszej formy zarządzania podległym personelem, analizy przyczyn powstawania konfliktów wewnątrz zespołowych i określenie metod zapobiegania im, doskonalenia postawy asertywnej. | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje rzeczywiste intencje i motywacje podwładnych oraz partnerów dyskusjii prowadzonych przez nich działań (bazowanie na faktach, nie własnych wyobrażeniach), - inspiruje pracowników do efektywnego działania, - skutecznie argumentuje i wywiera pozytywny wpływ na drodze werbalnej i pozawerbalnej, co pozwala budować pozytywny wizerunek własny oraz reprezentowanej organizacji, - lepiej dostrzega potrzeby zespołu i skuteczniej reaguje na konflikt w zespole w oparciu o świadomą postawę asertywną w trudnych sytuacjach, - efektywnie zleca zadania w oparciu o plan pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywództwo – osobowość lidera:
- Rola brygadzisty, mistrza, lidera w organizacji,
- Style zarządzania a moi pracownicy,
- Budowanie wizerunku przywó
Budowanie relacji międzyludzkich:
- Zasady procesu komunikacji,
- Dobre i złe nawyki komunikacyjne,
- Najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji,
- Budowanie pozytywnego wizerunku,
- Techniki wywierania wpływu,
- Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
Budowanie i motywowanie zespołu:
- Motywy postępowania.
- Motywowanie podwładnych (integracja zespołu):
- skuteczne przekazywanie poleceń,
- kontrola,
- pochwała vs. (motywująca) nagana.
Rozwijanie postawy asertywnej:
- Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne),
- Czynniki hamujące asertywność.
- Dawny kolega – obecny szef – jak budować relacje po awansie?
- Egzekwowanie zadań
- Rozwijanie postawy asertywnej:
- praca z „hamulcami” asertywności,
- budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie.
Narzędzia wspierające rozwój kompetencji i zaangażowania pracowniczego:
- 5S,
- System sugestii,
- 5x Dlaczego?
- Praca w małych grupach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Brygadzista, mistrz – mały menedżer® | Prowadzący Tomasz Pachoł | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Brygadzista, mistrz – mały menedżer® | Prowadzący Tomasz Pachoł | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący Tomasz Pachoł | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 078,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto148,48 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Pachoł
• zakres tematyczny prowadzonych szkoleń dla branży produkcyjnej: Przywództwo, Budowanie i motywowanie zespołu, Komunikacja i wywieranie wpływu, Budowanie autorytetu wśród pracowników operacyjnych (obsługa maszyn), Asertywność, Zarządzanie sobą w czasie, Rozwiązywanie konfliktów, 5S, SMED.
Doświadczenie zawodowe:
• wieloletni praktyk – od 1990 roku przez 10 lat związany z branżą produkcyjną m.in. Dyrektor Zakładu w Zielonogórskich Fabrykach Mebli, Dyrektor Dz. Jakości i Kontroli Wewnętrznej w Univex, Dyrektor Centrum Logistycznego w Quercus. Line worker w Coca Cola.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług:
• trener, konsultant z ponad 26-letnim doświadczeniem
• od 15 lat prowadzi projekty szkoleniowe i szkoleniowo-doradcze,
• specjalizuje się w projektach dla branży produkcyjnej, zarówno filii międzynarodowych koncernów jak i polskich przedsiębiorstw,
• przeprowadził ok. 5000 godz. lekcyjnych szkoleń dla kadry managerskiej z branży produkcyjnej,
• w jego szkoleniach wzięło udział ponad 2500 managerów,
• otrzymuje wysokie oceny swojej dzięki czemu dla klientów realizuje zazwyczaj wielomiesięczne lub wieloletnie cykle szkoleniowe,
Wykształcenie:
Wyższe - Politechnika Krakowska wydz. Mechaniczny spec. Maszyny i Urządzenia Przemysłu Chemicznego i Spożywczego 1991-1996 – inż. mechanik.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały rozdawane podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1690 zł + 23% VAT
Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail.
Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.
Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.
Szkolenia zamknięte
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami