Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik
Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresaci szkolenia: liderzy, brygadziści, mistrzowie, kierownicy produkcji.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji liderskich, które pozwolą na wsparcie menedżera w poniższych kompetencjach:rozumienie wpływu komunikacji na sprawne funkcjonowanie w organizacji,
sprawne funkcjonowanie w sytuacjach konfliktowych,
efektywne prowadzenie spotkań roboczych i zarządzanie energią grupy,
wzrost odwagi menedżerskiej do komunikowania trudnych informacji/decyzji,
zamienianie negatywnej energii rozmówcy w siłę do dalszego działania,
lepsze rozumienie psychologii konfliktu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozwój kompetencji liderskich w obszarach:- sprawna komunikacja skierowana na rozwiązywanie problemów, - rozwój inteligencji emocjonalnej niezbędnej do funkcjonowania w trudnych sytuacjach, - radzenie sobie w przypadkach, gdy pracownicy przyjmują postawy agresywne. | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje emocje u siebie i innych,- wykorzystuje inteligencję emocjonalną podczas trudnych rozmów z pracownikami, - rozwija asertywne zachowania podczas trudnych rozmów z pracownikami, - rozróżnia sposoby przeprowadzania rozmów oceniających, motywujących, korygujących z pracownikami, które rozwijają, a nie blokują pracowników, - charakteryzuje przyczyny agresji oraz metody pracy z osobami agresywnymi, - diagnozuje główne czynniki wywołujące konflikt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Inteligencja emocjonalna:
- Podstawy inteligencji emocjonalnej.
- Czym jest inteligencja emocjonalna?
- Rozpoznawanie emocji u siebie i innych.
- Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej podczas trudnych rozmów z pracownikami.
- Rozwijanie asertywnych zachowań podczas trudnych rozmów z pracownikami.
- Radzenie sobie z negatywnymi komunikatami.
Co powinniśmy wiedzieć o komunikacji:
- Aksjomaty komunikacji,
- Najczęstsze błędy w komunikacji,
- W jaki sposób słuchamy i mówimy?
- Bariery komunikacyjne.
Efektywne prowadzenie spotkań roboczych/prezentacji:
- Przygotowanie do spotkania/prezentacji,
- Zarządzanie energią grupy,
- Reakcja na przerywanie, przeszkadzanie, wyśmiewanie.
Komunikacja skierowana na rozwiązywanie problemów:
- Problem czy zasób do rozwoju pracownika/organizacji.
- Psychologia problemu – czym jest problem dla szefa a czym dla pracownika.
- Blokady w mówieniu o problemach.
- Przełamywanie bariery w mówieniu o problemach.
- Komunikacja nastawiona na rozwiązywanie problemów.
Radzenie sobie z postawami agresywnymi u pracowników:
- Przyczyny agresji,
- Metody pracy z osobami agresywnymi.
Psychologia konfliktu:
- Główne czynniki wywołujące konflikt – pracownik, szef, organizacja. Jak zdiagnozować?
- Jak radzić sobie z konfliktem w zespole?
Trudne rozmowy z pracownikami:
- Sposoby przeprowadzania rozmów oceniających, motywujących, korygujących z pracownikami, tak aby rozwijały, a nie blokowały pracowników,
- Praca ze zwaśnionymi pracownikami.
Podsumowanie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik | Prowadzący Tomasz Pachoł | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik | Prowadzący Tomasz Pachoł | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący Tomasz Pachoł | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 078,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto148,48 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Pachoł
• zakres tematyczny prowadzonych szkoleń dla branży produkcyjnej: Przywództwo, Budowanie i motywowanie zespołu, Komunikacja i wywieranie wpływu, Budowanie autorytetu wśród pracowników operacyjnych (obsługa maszyn), Asertywność, Zarządzanie sobą w czasie, Rozwiązywanie konfliktów, 5S, SMED.
Doświadczenie zawodowe:
• wieloletni praktyk – od 1990 roku przez 10 lat związany z branżą produkcyjną m.in. Dyrektor Zakładu w Zielonogórskich Fabrykach Mebli, Dyrektor Dz. Jakości i Kontroli Wewnętrznej w Univex, Dyrektor Centrum Logistycznego w Quercus. Line worker w Coca Cola.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług:
• trener, konsultant z ponad 26-letnim doświadczeniem
• od 15 lat prowadzi projekty szkoleniowe i szkoleniowo-doradcze,
• specjalizuje się w projektach dla branży produkcyjnej, zarówno filii międzynarodowych koncernów jak i polskich przedsiębiorstw,
• przeprowadził ok. 5000 godz. lekcyjnych szkoleń dla kadry managerskiej z branży produkcyjnej,
• w jego szkoleniach wzięło udział ponad 2500 managerów,
• otrzymuje wysokie oceny swojej dzięki czemu dla klientów realizuje zazwyczaj wielomiesięczne lub wieloletnie cykle szkoleniowe,
Wykształcenie:
Wyższe - Politechnika Krakowska wydz. Mechaniczny spec. Maszyny i Urządzenia Przemysłu Chemicznego i Spożywczego 1991-1996 – inż. mechanik.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały rozdawane podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Cena udziału 1 osoby wynosi: 1690 zł + 23% VAT
Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail.
Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.
Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.
Szkolenia zamknięte
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami