Zarządzanie oświatą - menedżer placówki oświatowej - studia podyplomowe, on-line w czasie rzeczywistym, "Zielone kompetencje"
Zarządzanie oświatą - menedżer placówki oświatowej - studia podyplomowe, on-line w czasie rzeczywistym, "Zielone kompetencje"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie oświatą - menedżer placówki oświatowej są dyrektorzy szkół, osoby zajmujące stanowiska kierownicze w placówkach oświatowo-wychowawczych, osoby zatrudnione w administracji państwowej wszystkich szczebli lub przede wszystkim kandydaci na zajmowanie wyżej wymienionych stanowisk. Studia kierowane są do nauczycieli wszystkich specjalności i poziomów nauczania, którzy są zainteresowani doskonaleniem zawodowym, pragnący nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania w edukacji, a także do osób zajmujących się problematyką oświatową w jednostkach samorządu terytorialnego, pracowników nadzoru pedagogicznego, pracowników organów prowadzących szkoły, animatorów działań i organizacji oświatowych
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi230
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych Zarządzanie oświatą – menedżer placówki oświatowej jest przekazanie niezbędnej wiedzy oraz podniesienie kompetencji potrzebnych do sprawowania stanowiska kierowniczego placówek opiekuńczo – wychowawczych. Intencją jest również wykształcenie samodzielnych menedżerów, którzy pragnął zarządzać placówkami oświatowymi w sposób zorganizowany, sprawny, skuteczny i zgodny z prawem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwent studiów podyplomowych Zarządzanie oświatą - menedżer placówki oświatowej: •zna teoretyczne i praktyczne podstawy zarządzania placówkami oświatowo-wychowawczymi, •potrafi ustalać priorytety w zakresie planowania i realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych oraz diagnozowania realizacji procesu dydaktyczno-wychowawczego na wszystkich poziomach nauczania szkolnego, •posiada wiedzę dotyczącą ekonomicznych, społecznych i prawnych uwarunkowań funkcjonowania i rozwoju placówek oświatowych •zna źródła i zasady finansowania działalności i rozwoju jednostek oświatowych, •zna zasady i cele wykorzystania kontroli oraz nadzoru pedagogicznego w zarządzaniu placówką oświatową, •rozumie zasady i metody stosowania działań marketingowych wspierających promocję szkoły w środowisku lokalnym, •potrafi skutecznie planować, kierować i administrować placówkami oświatowymi, •potrafi planować działania jednostek oświatowych pod względem współpracy ze środowiskiem lokalnym, •potrafi zaplanować budżet placówki, identyfikować i wykorzystywać szanse związane z pozyskaniem dodatkowych źródeł finansowania działalności, •potrafi posługiwać się technologiami informacyjnymi w celu podnoszenia efektywności funkcjonowania jednostki oświatowej, •potrafi zastosować wiedzę z obszaru prawa oświatowego, prawa pracy do kierowania placówką oświatową, •potrafi w sposób skuteczny, bezpośredni komunikować się z otoczeniem społecznym, •docenia znaczenie wiedzy pedagogicznej, ekonomicznej i prawniczej w kształtowaniu i rozwijaniu prawidłowych więzi w środowisku społecznym, •nabywa umiejętności w zakresie zarządzania zespołem ludzkim, •zyskuje umiejętności skutecznego rozwiązywania rzeczywistych problemów występujących w placówce. | Kryteria weryfikacji Absolwent potrafi pozyskać i wykorzystać informacje dotyczące zarządzania w oświacie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I MODUŁ: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA PLACÓWKĄ OŚWIATOWĄ
- System oświaty – cele, zadania, funkcje i podstawy prawne
- Zadania oświatowe samorządu terytorialnego z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju
- Publiczne i niepubliczne podmioty systemu oświaty – zadania i funkcje
- Realizacja zadań statutowych placówki oświatowej
II MODUŁ: PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PLACÓWKĄ OŚWIATOWĄ
- Prawo rodzinne w oświacie
- Prawo pracy w oświacie – Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy
- Podstawy prawa administracyjnego i samorządowego
- Tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w placówce oświatowej
III MODUŁ: PRAKTYCZNE ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ OŚWIATOWĄ
- Dyrektor liderem placówki oświatowej – planowanie i organizacja pracy placówki oświatowej. Współpraca i partnerstwo w celu wspierania inicjatyw ekologicznych.
- Zarządzanie informacją niejawną – RODO w placówce oświatowej
- Zarządzanie marką placówki oświatowej
- Znajomość koncepcji i znaczenia zrównoważonego rozwoju w kontekście edukacji i promowania postaw, projektów i inicjatyw w społeczności szkolnej
- Zarządzanie dokumentacją placówki oświatowej
- Zarządzanie finansami w placówce oświatowej
- Zarządzanie BHP i ochroną p.poż. w placówce oświatowej
- Zasady udzielania pierwszej pomocy
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i organizacja kształcenia specjalnego
- Zagrożenia dzieci i młodzieży – przeciwdziałanie i współpraca z organami wspierającymi
- Zarządzanie zmianą i sytuacją kryzysową w placówce oświatowej
- Nadzór pedagogiczny, zarządzanie jakością, ewaluacja placówki oświatowej
- Rada pedagogiczna, rada rodziców
- Podstawa programowa – cele kształcenia z uwzględnieniem etapów edukacyjnych i typów szkół
- Współpraca placówki oświatowej z podmiotami zewnętrznymi
- Nowoczesne technologie wspomagające zarządzanie placówką oświatową – system zarządzania informacją i zdalne formy nauczania
- Zielona komunikacja i edukacja w praktyce Dyrektora szkoły
IV MODUŁ: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
- Dyrektor placówki oświatowej w funkcji HR: rekrutacja, selekcja, wdrożenie i zwolnienie pracownika
- Trening menedżerski
- Dyrektor liderem rozwoju – doskonalenie, awans i ocena pracy nauczyciela
V MODUŁ: KOMPETENCJE OSOBISTE DYREKTORA PLACÓWKI OŚWIATOWEJ
- Dyrektor liderem wystąpień publicznych i prezentacji. Budowanie marki osobistej i autorytetu lidera placówki oświatowej
- Techniki radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- Warsztat interpersonalny dyrektora placówki oświatowej: komunikacja interpersonalna, asertywność, efektywność osobista i organizacja czasu pracy, konflikt i sytuacje trudne
- Budowanie relacji z nauczycielem, rodzicem i uczniem
- Coaching w edukacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 46 System oświaty – cele, zadania, funkcje i podstawy prawne | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 46 System oświaty – cele, zadania, funkcje i podstawy prawne | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 46 Zarządzanie zmianą i sytuacją kryzysową w placówce oświatowej | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 46 Podstawa programowa - cele kształcenia z uwzględnieniem etapów edukacyjnych i typów szkół | Data realizacji zajęć 31-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 46 Rada pedagogiczna, rada rodziców | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 46 Zadania oświatowe samorządu terytorialnego z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 46 Podstawy prawa administracyjnego i samorządowego | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 46 Podstawa programowa - cele kształcenia z uwzględnieniem etapów edukacyjnych i typów szkół | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 46 Nadzór pedagogiczny, zarządzanie jakością, ewaluacja placówki oświatowej | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 46 Nadzór pedagogiczny, zarządzanie jakością, ewaluacja placówki oświatowej | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 46 Dyrektor liderem wystąpień publicznych i prezentacji. Budowanie marki osobistej i autorytetu lidera placówki oświatowej | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 46 Dyrektor liderem rozwoju - doskonalenie, awans i ocena pracy nauczyciela | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 46 Prawo pracy w oświacie – Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 46 Tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w placówce oświatowej | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 46 Prawo pracy w oświacie – Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 46 Dyrektor liderem wystąpień publicznych i prezentacji. Budowanie marki osobistej i autorytetu lidera placówki oświatowej | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 46 Coaching w edukacji | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 46 Zarządzanie BHP i ochroną p.poż. | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 46 Zasady udzielania pierwszej pomocy | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 46 Techniki radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 46 Dyrektor liderem placówki oświatowej - planowanie i organizacja pracy placówki oświatowej. Współpraca i partnerstwo w celu wspierania inicjatyw ekologicznych | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 46 Dyrektor liderem placówki oświatowej - planowanie i organizacja pracy placówki oświatowej. Współpraca i partnerstwo w celu wspierania inicjatyw ekologicznych | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 46 Zarządzanie dokumentacją placówki oświatowej | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 46 Zarządzanie finansami w placówce oświatowej | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 46 Zarządzanie finansami w placówce oświatowej | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 46 Techniki radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 46 Nowoczesne technologie wspomagające zarzadzanie placówką oświatową - system zarzadzania informacją i zdalne formy nauczania | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 46 Nowoczesne technologie wspomagające zarzadzanie placówką oświatową - system zarzadzania informacją i zdalne formy nauczania | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 46 Trening menadżerski | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 46 Trening menadżerski | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 46 Warsztat interpersonalny dyrektora placówki oświatowej: komunikacja interpersonalna, asertywność, efektywność osobista i organizacja czasu pracy, konflikt i sytuacje trudne | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 46 Warsztat interpersonalny dyrektora placówki oświatowej: komunikacja interpersonalna, asertywność, efektywność osobista i organizacja czasu pracy, konflikt i sytuacje trudne | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 46 Publiczne i niepubliczne podmioty systemu oświaty - zadania i funkcje | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 46 Budowanie relacji z nauczycielem, rodzicem i uczniem | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 46 Realizacja zadań statutowych placówki oświatowej | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 46 Zarządzanie informacją niejawną - RODO w placówce oświatowej | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 46 Prawo rodzinne w oświacie | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 46 Znajomość koncepcji i znaczenia zrównoważonego rozwoju w kontekście edukacji i promowania postaw, projektów i inicjatyw w społeczności szkolnej | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 46 Zarządzanie marką placówki oświatowej | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 46 Pomoc psychologiczno - pedagogiczna i organizacja kształcenia specjalnego | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 46 Pomoc psychologiczno - pedagogiczna i organizacja kształcenia specjalnego | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 46 Zagrożenia dzieci i młodzieży- przeciwdziałanie i współpraca z organami wspierającymi | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 46 Zagrożenia dzieci i młodzieży- przeciwdziałanie i współpraca z organami wspierającymi | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 46 Zielona komunikacja i edukacja w praktyce Dyrektora szkoły | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 46 Współpraca placówki oświatowej z podmiotami zewnętrznymi | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 46 Dyrektor placówki oświatowej w funkcji HR : rekrutacja, selekcja, wdrożenie i zwolnienie pracownika | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto19,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto19,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Teodor Lazar
Ponad dwudziestoletni staż pracy w oświacie, w tym ponad pięcioletni na stanowisku kierowniczym. Obecnie Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Siemianowicach Śląskich. Jego priorytetami w pracy w oświacie są m.in. ułatwianie dzieciom i młodzieży przekraczania progów edukacyjnych, monitorowanie dalszych losów absolwentów placówki, badanie jakości pracy szkoły, szersze stosowanie oceniania kształtującego kosztem oceniania sumującego, dbałość o dobrostan uczniów, poszerzanie bazy zajęć pozalekcyjnych, współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym i edukacja regionalna.
Radny Rady Miejskiej Będzina przez ponad 18 lat, obecnie (od 2024 roku) radny Rady Powiatu Będzińskiego, przewodniczący Komisji Budżetu i Finansów. W swojej pracy samorządowej zajmuje się w szczególności zagadnieniami z zakresu edukacji (zarówno szczebla gminy jak i powiatu).
dr Jerzy Grad
Katarzyna Porembska
Wanda Zalejska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Studia podyplomowe realizowane przez AH prowadzone będą w 100% trybie on-line (poprzez platformę ClickMeeting, Zoom, Moodle), pozwalającymi na uczestnictwo w spotkaniu z każdego miejsca na świecie. Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni, Moodle w formie prezentacji, plików pdf, etc.
Uczestnicy studiów podyplomowych otrzymują dostęp do pełnego pakietu Office 365, dostęp do pełnej wersji Systemu Informacji Prawnej LEGALIS, LEX Czasopisma Premium i LEX Monografie, LEXOTEKA. Dostęp do e-booków w Czytelniach IBUK Libra i Ebookpoint BIBLIO, Dostęp do baz danych m.in.: EBSCO, SCOPUS, Web of Science.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki uczestnictwa
Do podjęcia studiów wymagane jest posiadanie wykształcenia wyższego.
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć, uzyskanie ocen pozytywnych z egzaminów i zaliczenie wszystkich przedmiotów określonych w programie studiów.
Więcej informacji o studiach podyplomowych na stronie https://www.humanitas.edu.pl/PiP_Organizacja_i_zarzadzanie_oswiata
Chcesz z nami porozmawiać o studiach, dopytać o szczegóły, skontaktuj się z nami: tel. 032 - 36 - 31 - 206
e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Informacje dodatkowe
Studia podyplomowe realizowane przez AH prowadzone będą w 100% trybie on-line (poprzez platformę ClickMeeting, Zoom, Moodle), pozwalającymi na uczestnictwo w spotkaniu z każdego miejsca na świecie. Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni, Moodle w formie prezentacji, plików pdf, etc.
Uczestnicy studiów podyplomowych otrzymują dostęp do pełnego pakietu Office 365, dostęp do pełnej wersji Systemu Informacji Prawnej LEGALIS, LEX Czasopisma Premium i LEX Monografie, LEXOTEKA. Dostęp do e-booków w Czytelniach IBUK Libra i Ebookpoint BIBLIO, Dostęp do baz danych m.in.: EBSCO, SCOPUS, Web of Science.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Sprzęt komputerowy
Aby móc bezproblemowo uczestniczyć w zajęciach zdalnych, zalecamy posiadanie komputera/laptopa spełniającego poniższe wymagania:
- Procesor: Co najmniej Intel Core i5 lub równoważny.
- Pamięć RAM: Minimum 8 GB (zalecane 16 GB).
- Dysk: SSD lub M.2.
- Karta graficzna: Zintegrowana karta graficzna Intel UHD Graphics 620 lub lepsza.
- System operacyjny: Windows 10/11 lub macOS 10.14 (Mojave) i nowsze.
Kamera i Mikrofon
Dobra jakość obrazu i dźwięku jest kluczowa podczas zajęć zdalnych. Oto nasze zalecenia:
- Kamera: Wbudowana kamera o rozdzielczości co najmniej 720p HD. Jeśli Twój laptop nie posiada kamery o odpowiedniej jakości, rozważ zakup zewnętrznej kamery USB.
- Mikrofon: Wbudowany mikrofon o dobrej jakości dźwięku. Alternatywnie, możesz użyć zewnętrznego mikrofonu USB lub zestawu słuchawkowego z wbudowanym mikrofonem.
Połączenie internetowe
Stabilne połączenie internetowe jest kluczowe dla uczestnictwa w zajęciach zdalnych. Oto nasze zalecenia:
- Typ połączenia: Stałe szerokopasmowe łącze internetowe o przepustowości minimum 2,5 Mbps (łącze 20MB).
- Łączę Wi-Fi o tożsamych parametrach.
Przeglądarki internetowe
Do korzystania z platform edukacyjnych i uczestnictwa w zajęciach online, ważne jest, aby mieć zainstalowane najnowsze wersje przeglądarek internetowych. Proponujemy:
- Google Chrome: Szybka i bezpieczna przeglądarka, która regularnie otrzymuje aktualizacje.
- Mozilla Firefox: Alternatywna przeglądarka, ceniona za swoje funkcje prywatności i bezpieczeństwa.