Współpraca w zespole
Współpraca w zespole
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami są osoby, które chcą poznać i praktycznie przećwiczyć nowe rozwiązania dotyczące współpracy w zespole.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest poznanie i praktycznie przećwiczenie nowych rozwiązań dotyczących współpracy w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - potrafi wykorzystywać siły, które tkwią w uczestniku, a także w zespole, w którym pracuje | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się - potrafi wyznaczać cele zespołowe, współdziałać, skutecznie komunikować się w zespole, rozwiązywać problemy | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się - zna zasady komunikacji w zespole | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się - rozumie potrzebę dokształcania się i pogłębiania wiedzy w zakresie poszczególnych bloków tematycznych zrealizowanych w trakcie trwania szkolenia | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zatarcie granic pomiędzy pracownikami tego samego działu, czyli firma to całość, a nie człowiek to niezależne Państwo...
Usystematyzowanie wiedzy na temat psychologii Zespołu – istota zespołowości, typologia Zespołów z uwagi na poziom relacji i efektywność wykonywanych zadań, diagnoza ról Zespołu w realizacji celów firmy, diagnoza własnego stylu współpracy z ludźmi i swoich mocnych stron. Grupa nauczy się konstruować realne i osiągalne cele, planować zadania, rozdzielać obowiązki pomiędzy członków grupy w zgodzie z ich umiejętnościami i cechami osobowości.
Zgłębianie zasad komunikacji w zespole – poznanie skutecznych sposobów przekazywania i odbierania informacji oraz znaczenia umiejętnego słuchania, reguł konstruowania jasnych komunikatów. Poznanie stylów komunikacyjnych pozwalających na zwiększenie skuteczności porozumiewania się.
Integracja i budowa zaufania – nabycie umiejętności budowania zaufania, tworzenie relacji międzyludzkich opartych na przejrzystych intencjach, informowanie o sobie i udzielanie informacji zwrotnych innym. Trenowane także będą umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w grupie oraz wykorzystywania sytuacji pozytywnych (nastrój zabawy, rozluźnienie, motywacja zadaniowa). Doskonalenie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
Automotywacja i wzajemna motywacja - podczas ćwiczeń w całej grupie i mniejszych zespołach uczestnicy będą mogli zobaczyć jakie funkcje piastują w grupie, w czym czują się silni, a co mogliby jeszcze podszkolić.
Formułowanie celów – jako element integrujący pracę zespołu. Umiejętność zmieniania postawy skierowanej „na problem“ na perspektywę skierowaną na cel i poszukiwanie rozwiązań. „Wszystko jest możliwe” – przekraczanie barier psychologicznych. Organizowanie zespołu poprzez stawianie celów – cele indywidualne i grupowe.
Współpracujący i efektywny zespół. Wpływ postawy i nastawienia na atmosferę i jakość współpracy. – Postawa a skuteczność. Rozwijanie technik współpracy i technik komunikacyjnych. Każdy jest inny – jako podstawa siły zespołu. Najczęściej przyjmowane role w grupie, sprawdzenie podczas aktywnych gier symulacyjnych, jakie role w zespole najczęściej przyjmuję.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto840,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto52,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto52,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji papierowej i elektronicznej.