Zielone Kompetencje A2.3 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Rozmowa kwalifikacyjna ZAJĘCIA ZDALNE
Zielone Kompetencje A2.3 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Rozmowa kwalifikacyjna ZAJĘCIA ZDALNE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową kursu "A2.3 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Rozmowa kwalifikacyjna" są osoby posiadające podstawową znajomość języka angielskiego na poziomie A2, które przygotowują się do procesu rekrutacyjnego. Kurs skierowany jest do studentów, absolwentów oraz osób poszukujących pracy, którzy chcą poprawić swoje umiejętności językowe w kontekście zawodowym. Idealnymi uczestnikami są osoby pragnące nauczyć się tworzenia profesjonalnych CV i listów motywacyjnych oraz przygotować się do rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim. Kurs przeznaczony dla osób które pragną rozwinąć zielone kompetencje co pomoże im w dostosowaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu A2.3 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Rozmowa Kwalifikacyjna jest przygotowanie uczestników do efektywnego udziału w procesie rekrutacyjnym na poziomie podstawowym, z naciskiem na rozwijanie umiejętności pisania CV i listów motywacyjnych oraz przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związane z procesem rekrutacyjnym w języku angielskim: | Kryteria weryfikacji Określa kluczowe terminy związane z rekrutacją | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia elementy skutecznego CV | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje struktury gramatyczne używane w kontekście rekrutacyjnym: | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i stosuje czas teraźniejszy, przeszły i przyszły w opisach doświadczenia zawodowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje odpowiednie czasy gramatyczne w pisaniu listu motywacyjnego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy efektywne CV i list motywacyjny w języku angielskim: | Kryteria weryfikacji Pisze CV zgodne z międzynarodowymi standardami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Formułuje list motywacyjny, uzasadniając swoje zainteresowanie daną pozycją | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Przygotowuje się do rozmowy kwalifikacyjnej: | Kryteria weryfikacji Opracowuje odpowiedzi na typowe pytania rekrutacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Przeprowadza symulacje rozmów kwalifikacyjnych | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Komunikuje się skutecznie w kontekście zawodowym: | Kryteria weryfikacji Wypowiada się płynnie i zrozumiale w kontekście rozmowy kwalifikacyjnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Formułuje klarowne i zwięzłe odpowiedzi na pytania rekrutacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Współpracuje w grupie podczas ćwiczeń symulacyjnych: | Kryteria weryfikacji Udziela konstruktywnych opinii innym uczestnikom | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w grupowych zadaniach i symulacjach rozmów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prezentuje siebie w sposób profesjonalny i pewny siebie: | Kryteria weryfikacji Uzasadnia swoje wybory i stanowiska podczas symulacji rozmów | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętność radzenia sobie z krytyką i poprawia swoje wystąpienia na podstawie feedbacku | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Rozpoznaje terminologię z zakresu zrównoważonego rozwoju w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i definiuje kluczowe terminy związane z zielonymi kompetencjami, takie jak "sustainable development," "renewable energy," "carbon footprint," itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program nauczania do kursu "A2.2 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Rozmowa kwalifikacyjna"
Czas trwania kursu: 4 spotkania po 3 godziny
Grupą docelową kursu "A2.2 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Rozmowa kwalifikacyjna" są osoby posiadające podstawową znajomość języka angielskiego na poziomie A2, które przygotowują się do procesu rekrutacyjnego. Kurs skierowany jest do studentów, absolwentów oraz osób poszukujących pracy, którzy chcą poprawić swoje umiejętności językowe w kontekście zawodowym oraz rozwinąć zielone kompetencje co pomoże im w dostosowaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do efektywnego udziału w procesie rekrutacyjnym na poziomie podstawowym, z naciskiem na rozwijanie umiejętności pisania CV i listów motywacyjnych oraz przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim. Uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu Business English, co umożliwi im skuteczne prezentowanie swojego doświadczenia, umiejętności i kompetencji w kontekście zawodowym.
Zgodność szkolenia z celami projektu tj. rozwój zielonych kompetencji i kwalifikacji oraz dostosowanie umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Celem kursu jest wzrost/uzyskanie wiedzy, umiejętności, kwalifikacji z zakresu zielonych kompetencji przez osoby fizyczne. W obliczu globalnych wyzwań związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem, zielone kompetencje stają się nieodzownym elementem w każdej dziedzinie działalności zawodowej. Współczesne firmy i organizacje coraz częściej kładą nacisk na wdrażanie ekologicznych rozwiązań i praktyk w codziennej pracy, co wymaga od pracowników nie tylko wiedzy technicznej, ale także umiejętności komunikacji na temat zrównoważonego rozwoju.
Kurs językowy w zakresie zielonych kompetencji jest niezbędny z kilku kluczowych powodów:
1. Globalna komunikacja i współpraca W dobie globalizacji, projekty związane z ochroną środowiska często realizowane są w międzynarodowych zespołach. Znajomość języka angielskiego umożliwia efektywną komunikację z partnerami z różnych krajów, co jest kluczowe dla skutecznej realizacji inicjatyw ekologicznych.
2. Dostęp do wiedzy i zasobów Większość najnowszych badań, raportów i publikacji dotyczących zrównoważonego rozwoju i technologii ekologicznych dostępna jest w języku angielskim. Znajomość tego języka pozwala pracownikom na bieżąco śledzić najnowsze trendy i innowacje, co z kolei wspiera wprowadzanie nowoczesnych, ekologicznych rozwiązań w miejscu pracy.
3. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych Zielone kompetencje stają się coraz bardziej cenione na rynku pracy. Pracownicy, którzy posiadają umiejętności językowe i wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju, są bardziej konkurencyjni i mają większe możliwości awansu. Kurs językowy w tym zakresie pomaga rozwijać te kluczowe umiejętności, zwiększając wartość pracownika na rynku pracy.
4. Zwiększanie świadomości ekologicznej Kurs językowy z elementami zielonych kompetencji pomaga również w zwiększaniu świadomości ekologicznej wśród pracowników. Dzięki temu mogą oni lepiej rozumieć znaczenie działań proekologicznych i wprowadzać je w życie zarówno zawodowe, jak i prywatne.
5. Zgodność z regulacjami i standardami Wiele branż jest obecnie regulowanych przez międzynarodowe standardy dotyczące zrównoważonego rozwoju. Znajomość języka angielskiego pozwala pracownikom na lepsze zrozumienie i wdrażanie tych standardów, co jest kluczowe dla zgodności z przepisami i utrzymania konkurencyjności na rynku.
W związku z powyższym, kurs językowy w zakresie zielonych kompetencji stanowi istotny krok w kierunku rozwoju pracowników, podnoszenia ich kwalifikacji oraz wspierania zrównoważonego rozwoju w firmie.
Spotkanie 1: Wprowadzenie do procesu rekrutacji i podstawy pisania CV
- Wprowadzenie - Cel kursu i przegląd programu.
- Pre-test wiedzy o procesie rekrutacji i elementach CV
- Struktura CV - Podstawowe sekcje CV (personal details, objective, education, work experience, skills, hobbies, references).
- Analiza przykładowych CV
Gramatyka - Czas teraźniejszy i przeszły w opisywaniu doświadczenia zawodowego i edukacji
Słownictwo Przykładowe zwroty i słownictwo używane w CV. Słownictwo: Achieved, managed, developed, implemented, personal details, objective, education, work experience, skills, hobbies, references.
Funkcje językowe: Opisywanie doświadczenia zawodowego i edukacji
Spotkanie 2: Pisanie CV i listu motywacyjnego
- Tworzenie własnego CV Pisanie własnego CV na podstawie zdobytej wiedzy
- Wspólna analiza i poprawa napisanych CV
- List motywacyjny Struktura listu motywacyjnego
- Pisanie przykładowego listu motywacyjnego
Gramatyka Konstrukcje zdaniowe używane w listach motywacyjnych. Formalny język angielski (must, would like to, could, etc.)
Słownictwo Przykładowe zwroty i słownictwo używane w listach motywacyjnych. Słownictwo: I am writing to, I am interested in, I would like to apply for, position, role, experience, skills.
Funkcje językowe Wyrażanie zainteresowania ofertą pracy, opisywanie umiejętności i doświadczenia
Spotkanie 3: Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej (3h)
- Przegląd typowych pytań i odpowiedzi na rozmowie kwalifikacyjnej (Tell me about yourself, What are your strengths and weaknesses, etc.)
- Odpowiadanie na pytania w parach.
- Symulacja rozmowy kwalifikacyjnej
- Praktyka rozmowy kwalifikacyjnej w parach lub grupach
Gramatyka Czas przyszły i warunkowy w rozmowach kwalifikacyjnych
Słownictwo Przykładowe zwroty i słownictwo używane w rozmowach kwalifikacyjnych - Tell me about yourself, strengths, weaknesses, I believe, I have experience in, I am looking for.
Funkcje językowe Wyrażanie swoich mocnych stron i słabości. Opisywanie swoich celów zawodowych
Spotkanie 4: Podsumowanie i test końcowy (3h)
- Powtórka i podsumowanie Powtórzenie kluczowych elementów pisania CV, listów motywacyjnych i przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej
- Test końcowy Pisanie CV i listu motywacyjnego na podstawie podanych informacji. Symulacja rozmowy kwalifikacyjnej z trenerem
- Informacje zwrotne i dyskusja Omówienie wyników testu. Dyskusja o trudnościach i najlepszych praktykach
Każde z tych spotkań obejmuje także ćwiczenia praktyczne i scenariusze, które pomogą uczestnikom nauczyć się i stosować nowe słownictwo w praktyce. Dopasowanie konkretnych słów i zwrotów do potrzeb uczestników i ich celów biznesowych jest kluczowe dla efektywnego nauczania języka angielskiego w kontekście biznesowym.
Metody nauczania:
- Ćwiczenia praktyczne
- Symulacje i role-playing
- Testy i quizy
- Praca w grupach i parach
- Materiały audiowizualne
Ten program nauczania jest dostosowany do poziomu A2, obejmując kluczowe elementy Business English, niezbędne do efektywnej komunikacji w środowisku biznesowym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto160,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto160,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bernadeta Szydziak
Prowadzenie kursów językowych w szkołach państwowych i językowych w różnych grupach
wiekowych oraz na różnych poziomach
zaawansowania.
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Tychach
Uniwersytet Śląski Wydział Filologiczny,Filologia Angielska, program nauczycielski
Studia podyplomowe BUSINESS ENGLISH
Prowadzenie kursów językowych w ramach programów unijnych - od roku 2016
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma komplet autorskich materiałów szkoleniowych LANDER'S education&services oraz pomocy dydaktycznych.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przystąpienie do Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dlaŚląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027), Działanie FESL.10.17 Kształcenie osób dorosłych - FST poprzez złożenie dokumentówrekrutacyjnych u jednego z niżej wymienionych operatorów:
1. Liga Obrony Kraju https://projekty.lok.edu.pl/
2. Akademia Śląska www.psf.wst.pl
3. Centrum Szkoleniowo-Doradcze Dr Kurnicki Sp.k. https://psf1-drkurnicki.eu
4. LG PROJECT ŁUKASZ DOBICZEK https://projektydofi nansowane.pl/6.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. https://www.zielonyslask.rozwojowe.eu
Informacje dodatkowe
Warunkiem ukończenia kursu jest frekwencja na poziomie 80% oraz pozytywne zaliczenie testu końcowego. W przypadkach losowych zgłoszonych ze strony Uczestnika, które uniemożliwiają osiągnięcie wymaganej frekwencji, na wniosek Uczestnika, Organizator dopuszcza możliwość uczestnictwa w indywidualnych konsultacjach szkoleniowych z osobą prowadzącą kurs, których celem jest wyrównanie wymaganej frekwencji oraz wiedzy i umiejętności koniecznych do osiągniecia celów wynikajacych z ramowego programu usługi.
HARMONOGRAM USŁUGI BĘDZIE USTALANY INDYWIDUALNIE Z GRUPĄ PO ZATWIERDZENIU DOFINANSOWANIA.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą realizowane na platformie ZOOM.
Kody dostępowe uczestnik otrzymuje po podpisaniu umowy szkoleniowej.
Wymagania systemowe
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Uwaga: sprawdź listę obsługiwanych urządzeń. - Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
Uwaga: klient Zoom w wersji 5.1.1 lub nowszej jest wymagany dla systemu operacyjnego macOS.
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11*
*Uwaga: system Windows 11 jest obsługiwany w wersji 5.9.0 lub nowszej. - Windows 10*
*Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany. - System operacyjny Windows w wersji 8 lub 8.1
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Obsługiwany tablet i urządzenia mobilne
- Urządzenia z systemem Android i iOS
- Urządzenia BlackBerry
- Urządzenie Surface w wersji PRO 2 lub nowszej z systemem operacyjnym Windows w wersji 8.1 lub nowszej
Uwaga: - W przypadku komputerów typu tablet z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Komputery tabletowe obsługują tylko klienta Desktop Client.
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: niektóre funkcje w kliencie internetowym nie są obsługiwane w przeglądarce Internet Explorer.
Wymagania dotyczące przepustowości
W celu uzyskania najlepszych wyników przepustowość wykorzystywana przez platformę Zoom zostanie zoptymalizowana w oparciu o sieć uczestnika. Automatycznie dostosuje się ona do sieci 3G, sieci Wi-Fi lub środowisk komunikacji przewodowej.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Dla połączeń wideo 1:1:
- Wideo wysokiej jakości: 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 1,2 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Dla grupowych połączeń wideo:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 2,6 MB/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wyświetlanie widoku galerii: 2,0 MB/s (25 wyświetleń), 4,0 MB/s (49 wyświetleń)
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s
- Audio VoIP: 60–80 kb/s
- System Zoom Phone: 60–100 kb/s